Was een goeie pizza hequote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
iemand avondplannen?
Ome MPG gaat net als JortK helemaal niets doenquote:
En JortK gaat net zoals MPG ook een bakkie koffie scorenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ome MPG gaat net als JortK helemaal niets doen, maar wel MET een bakkie koffie erbij
![]()
Het is al avond, beetje laat of niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
iemand avondplannen?
Jazeker, waarvoor mijn dank.quote:
Lekker freaky als ik het zo hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 19:07 schreef BrandX het volgende:
ik zit de film isolation te kijken, een ierse film... kent iemand die? vreselijk bizar en gruwelijk!
Bijna afgelopen...
brrrr
heel spannend, heel realistisch en gewoon ronduit.... brrrr....
Vertel vertel!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:07 schreef BrandX het volgende:
ik zit de film isolation te kijken, een ierse film... kent iemand die? vreselijk bizar en gruwelijk!
Bijna afgelopen...
brrrr
heel spannend, heel realistisch en gewoon ronduit.... brrrr....
ja, en vooral ook veel koeien!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vertel vertel!
Gaan er mensen dood?[afbeelding]
halflifequote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, en vooral ook veel koeien!
en dingen die door een mislukt experiment niet meer voor kalven door kunnen gaan.....
brrrr
check de link.
http://www.tv-links.co.uk/show.do/4/437quote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef JortK het volgende:
Ik ben op zoek naar Layer Cake de film... die is zo goed:)
vertel nooit van gehoord btw HOI iedereenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef JortK het volgende:
Ik ben op zoek naar Layer Cake de film... die is zo goed
koop hem dan..quote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef JortK het volgende:
Ik ben op zoek naar Layer Cake de film... die is zo goed
http://www.moviemeter.nl/film/25285quote:Op zondag 24 juni 2007 19:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vertel nooit van gehoord btw HOI iedereen
* luisterd Korpiklaani - Happy boozer * op Kink Aardschok enige keer dat veronica iets goed organiseert* MEtal radio
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pff mensen die alleen maar downloaden..als iets echt goed is koop je het toch gewoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |