Dat is ech genaaid.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:11 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Ja. Mijn buurvrouw kwam met een, ik voel me echt keilullig nu ik het zeg, gerafeld vod aan. 'Dit is toch jouw poesje?'
Ik wist zéker dat ze het niet was, ze kon er gewoon niet zo uitzien. Nja, was dus wel zo.
Later bartquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heldin
Zo, ik ga houseeeeeeen
Prettige avond nog iedereen![]()
Ja, mijn hondje had ik toen al, maar nu ben ik echt vet bang als ie buiten loopt. En hij scharrelt nogal graag over het erf hier. Dus dan ga ik echt voor het raam staan opletten en als er een auto komt hem roepen enzo, best matig.quote:
doe m de groetenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heldin
Zo, ik ga houseeeeeeen
Prettige avond nog iedereen![]()
Sorryquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
DO!
Je denkt teveel door jij.![]()
Laten we dat maar doen danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jij bent Do.
Je stopt er niet mee.
Kusje erop dan maar?
Een franse?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wil je er ook eentje in een andere taal?
Beach?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:18 schreef liiszle het volgende:
geef eens een idee voor een vet feestje?
Dooooquote:
Genoeg drank.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:18 schreef liiszle het volgende:
geef eens een idee voor een vet feestje?
ja, had ik vorrig jaar al.. maar is in principe wel leukquote:
njhaquote:
Zwemshort, hawaiikettingquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, had ik vorrig jaar al.. maar is in principe wel leuk
een boeken feestquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Piraten, naturisten (), boeken.
Wat een onderwerpen.
kampvuur op t strand, palmbomen, cocktailsquote:
Klinkt iig erg goedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
kampvuur op t strand, palmbomen, cocktails
been there, done that
ja, maar vind t beetje lame. iedereen bezopenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:20 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Dan maakt de plek en entertainment ook niet meer uit
Of verkleed als 'papier'quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen verkleed als een karakter uit een boek.
hmm okquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:21 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, maar vind t beetje lame. iedereen bezopennjha. leuk.
misschien dit jaar ook wel weerquote:
Hermelien in bikiniquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Harry Potter bikini edition.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Daniel Radcliff in bikini.
Ik wil er niet aan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |