NEE, ze zijn niet dronken, AANGESCHOTEN.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:43 schreef SiRojK het volgende:
Zijn ze bij de regie weer dronken?
Wat een kloteweer bij jullie!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
Op stream 4 zit geloof ik geluid van de cameramensen/vrouwen![]()
Is het niet erg eenzaam in je uppie op de tribune?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:48 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zit in het Euroborg en kom later nog bij je langs!![]()
Nog een keer, onzichtbaar...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:50 schreef SiRojK het volgende:
Er is trouwens een nieuwe smiley gemaakt voor Dennis:
[afbeelding]
Gek, ik hoor geen kikkers.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
On topic: In Eemnes sneeuwt het ook niet![]()
Meen je! Goh, nou dan weet je ook dat het onweer alweer is overgetrokken maar dat het niet overhoudt. Het ziet er hier ongeveer net zo uit als op stream 3 qua weer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:48 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zit in het Euroborg en kom later nog bij je langs!![]()
Als ik je link aanklik krijg ik ditquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hoezo nog een keer? Eerste keer dat ik em post...
[afbeelding]
Najah, dan is het jammerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik je link aanklik krijg ik dit
Error 404: Pagina Niet Gevonden
Jammer genoeg konden we de pagina die je probeerde te bekijken niet vinden.
Het is mogelijk dat de link die je volgde om hier te komen, onjuist of verouderd is.
![]()
Meer dan lang genoeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:56 schreef SiRojK het volgende:
Ze mogen nog 28 minuten pokeren...
Wat voor weer het hier is weet ik wel. Zorg maar dat je klaar zit met een pot koffie en trek iets gemakkelijks aan. Je vriend is er toch niet...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Meen je! Goh, nou dan weet je ook dat het onweer alweer is overgetrokken maar dat het niet overhoudt. Het ziet er hier ongeveer net zo uit als op stream 3 qua weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |