NEE, ze zijn niet dronken, AANGESCHOTEN.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:43 schreef SiRojK het volgende:
Zijn ze bij de regie weer dronken?
Wat een kloteweer bij jullie!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
Op stream 4 zit geloof ik geluid van de cameramensen/vrouwen![]()
Is het niet erg eenzaam in je uppie op de tribune?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:48 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zit in het Euroborg en kom later nog bij je langs!![]()
Nog een keer, onzichtbaar...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:50 schreef SiRojK het volgende:
Er is trouwens een nieuwe smiley gemaakt voor Dennis:
[afbeelding]
Gek, ik hoor geen kikkers.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
On topic: In Eemnes sneeuwt het ook niet![]()
Meen je! Goh, nou dan weet je ook dat het onweer alweer is overgetrokken maar dat het niet overhoudt. Het ziet er hier ongeveer net zo uit als op stream 3 qua weer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:48 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zit in het Euroborg en kom later nog bij je langs!![]()
Als ik je link aanklik krijg ik ditquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hoezo nog een keer? Eerste keer dat ik em post...
[afbeelding]
Najah, dan is het jammerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik je link aanklik krijg ik dit
Error 404: Pagina Niet Gevonden
Jammer genoeg konden we de pagina die je probeerde te bekijken niet vinden.
Het is mogelijk dat de link die je volgde om hier te komen, onjuist of verouderd is.
![]()
Meer dan lang genoeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:56 schreef SiRojK het volgende:
Ze mogen nog 28 minuten pokeren...
Wat voor weer het hier is weet ik wel. Zorg maar dat je klaar zit met een pot koffie en trek iets gemakkelijks aan. Je vriend is er toch niet...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Meen je! Goh, nou dan weet je ook dat het onweer alweer is overgetrokken maar dat het niet overhoudt. Het ziet er hier ongeveer net zo uit als op stream 3 qua weer.
Jaap zei dat het uitje van 6 tot 3 is, wat kan betekenen dat ze om 3 uur thuis zijn of om 3 uur naar huis gaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:59 schreef CoT het volgende:
Hoe laat komen ze terug? Zet ik de streams weer aan
Sorry, maar die staat in de keukenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:00 schreef demins het volgende:
[..]
Wat voor weer het hier is weet ik wel. Zorg maar dat je klaar zit met een pot koffie en trek iets gemakkelijks aan. Je vriend is er toch niet...![]()
Ja kloptquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap zei dat het uitje van 6 tot 3 is, wat kan betekenen dat ze om 3 uur thuis zijn of om 3 uur naar huis gaan.
Ik gok 3 uur thuis. Japio sprak namelijk over "Het langste uitje ooit, maar liefst 9 uur de villa uit".quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap zei dat het uitje van 6 tot 3 is, wat kan betekenen dat ze om 3 uur thuis zijn of om 3 uur naar huis gaan.
Waar kan ik dat filmpje vinden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:53 schreef mazaru het volgende:
Ik zit net dat filmpje te kijken dat Dennis Amanda kiest om mee te gaan.
Huub was echt niet blij
Wacht even tot ik er ben. Ik lust wel wat... En stuur hem naar huis als het eten magnetronrijp is. bquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar die staat in de keukenLuxe, he? Ik zit hier van alles te doen op de pc terwijl hij met het eten bezig is.
ik hoop dat Brian er een leuk filmpje van krijgt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:11 schreef Taurus het volgende:
Ik hoop zó dat ze terug komen en dat Amanda dan wat moet opbiechten aan Brian...Kán haast niet anders.
Heheh, weet ik, mijn talige kant is niet zo slecht ontwikkeld hoor. Ik heb het alleen niet zo enorm op haar, vandaarquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mij ook.
(Het is Nena en niet Nona)
Afstand 187,2 km.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:11 schreef demins het volgende:
OMG! Het komt echt met bakken uit de hemel....
Zit je niet overdekt?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:11 schreef demins het volgende:
OMG! Het komt echt met bakken uit de hemel....
Ze hoeft alleen maar stomdronken te zijn. Dan flipt Brian. En hoe kan ze niet stomdronken zijn....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:11 schreef Taurus het volgende:
Ik hoop zó dat ze terug komen en dat Amanda dan wat moet opbiechten aan Brian...Kán haast niet anders.
Ikke wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Heheh, weet ik, mijn talige kant is niet zo slecht ontwikkeld hoor. Ik heb het alleen niet zo enorm op haar, vandaar![]()
eh.... 3 glazen water drinken?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:16 schreef demins het volgende:
[..]
Ze hoeft alleen maar stomdronken te zijn. Dan flipt Brian. En hoe kan ze niet stomdronken zijn....
Ik wilde reageren met een emotikonnetje maar dat is iet zo echt. Dus:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:16 schreef demins het volgende:
[..]
Ze hoeft alleen maar stomdronken te zijn. Dan flipt Brian. En hoe kan ze niet stomdronken zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |