ik vroeg het meer als intresse, ik werk namelijk ook bij een offshore bedrijf.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:57 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Ik werk bij een ingenieursbureau in Den Haag, meer details geef ik niet.
Tenzij je werktuigbouwkunde/electro hebt gestudeerd, een beetje werkervaring hebt zodat ik je binnen kan halen en de bonus van 2000 bruto met je kan delen![]()
Ik heb zelf ook mavo, mbo en hbo gedaan. Werkgevers zien dat liever. Dan zet je door.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:49 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Voor mij is het een bredere basis neerleggen voor als ik naar de uni ga.
Je moet 3 jaar werkervaring hebben, op deze manier heb ik wat te doen.
Niet slecht voor een jongen die vanaf de MAVO komt
Neequote:Op zaterdag 8 september 2007 10:17 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dan weet ik al welke het is. Die met 3 letters?
Dit:quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:14 schreef meelborp het volgende:
wat maken jullie dan SPM, turrets en fpso's?
Voor een krantenwijk 1 uur per dag?quote:Op zondag 9 september 2007 03:38 schreef Integrity het volgende:
2289 bruto excl. 13e maand, winstuitkering en reiskostenvergoeding dat niet volledig vergoed wordt.
Goeie wijk hequote:Op zondag 9 september 2007 16:13 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Voor een krantenwijk 1 uur per dag?
Zo is dat!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:15 schreef Maurice0 het volgende:
Ja iemand moet ergens beginnen he Slappy. Ik doe het ook meer voor de opleiding zodat ik over 2 jaar gelijk door naar de hbo kan.
Dit icm aantal problemen kan ik het geld even goed gebruiken om mij ergens te settelen
Niet slechtquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:40 schreef Pek het volgende:
bedrijfstak: Zorg
functie: Technische Dienst
leeftijd: 42
opleiding: geen![]()
aantal uren: 36
vakantiedagen: 24
atv ja, 26 dagen + 8/9 dagen piketcompensatie = bijna 60 snipperdagen p.j.
13e maand ja (nou ja, bijna. 5% van jaarsalaris)
telefoon: ja
bruto maand salaris: 3800
netto maand salaris: 2150 (hier is de collectieve ziektekostenverz. a 120 euro al vanaf)
Deze baan is financieel een stap terug, maar ik heb er een hoop vrije tijd voor in de plaats. Net ff belangrijker![]()
En of het een pre is. Ik bel prive normaal gesproken 1,5 a 2 uur per week en dat hoef ik niet te dokken. Bespaart me aardig wat geld plus ik hoef maar een telefoon bij me te hebben, waar ik ook ga. Als iemand van mijn werk zou bellen in de avond of in de vakantie (wat afgelopen jaar 2 keer is voorgekomen), dan druk je ze gewoon weg en niemand maakt daar een probleem van. Vrij=vrij. Ik zie echt het probleem niet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik snap niet dat sommige mensen een telefoon van de zaak als een pre zien. Ik zie een telefoon van de zaak als een beperking van mijn vrijheid, voor deze beperking zou ik in mijn salaris gecompenseerd willen worden. Gelukkig heb ik geen telefoon van de zaak.
Je loopt niet in de bediening neem ik aan? Of een veel sterrenrestaurantquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:19 schreef YebCar het volgende:
1. Bedrijfstak: Horeca
2. Functie: Medewerker
3. Leeftijd: 25
4. Aantal uren: 45
5. Atv ja of nee: nee
6: 13e maand: nee
7. Bruto maandsalaris: ¤?
8. Netto maandsalaris: ¤1950
9. Auto v/d zaak: Nee
10. verder 2 maaltijden per dag op de zaak + parkeervergun. in hartje stad![]()
Ik betaal hier in België meer als 50% loonbelasting, waar de verschillen bij de NL'ers vandaan komenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:53 schreef Tuvai.net het volgende:
Hoe komt het in vredesnaam dat mensen zo'n enorme kloof tussen hun Bruto en Netto inkomsten hebben, soms wel 40/50% verschil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |