idd overijssel, imo Rijsen is zéker niet t gooi van overijssel. is meer staphorst deel 2. t gooi zal wel Ootmarsum zijn ja. groot gedeelte iig. en eigenlijk hebbe de meeste steden een wijk met t gooiquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ootmarsum.
Mên, wat een kak wandelt daar rond
99% van de winkelstraat bestaat uit galeries.
Hmm.. maar misschien ligt dat al wel in Overijssel... Nouja, 't is wel kak
Alleen het stadsgedeelte Nijmegen Oost? Of ook meer richting Berg en Dal, Beek, Groesbeek enz.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:45 schreef RobKel het volgende:
Nijmegen Oost, verder naar het zuiden tegen de grens zijn ook nog wat landerijen
Beek-Ubbergen hè, daar dacht ik dus ook aan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:55 schreef Don_Tom het volgende:
Bij Nijmegen is het vooral de kwakkenberg, heilig landstichting en beek-ubbergen.
Jij bedoelt dan Velp Noord, want Velp Zuid is nou niet bepaald "Gooys"quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:01 schreef mindgames het volgende:
Gedeeltes van Velp.
Hoenderloo? Sinds wanneerquote:
Hehehe, waar denk je dat 'gedeeltes' op sloegquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij bedoelt dan Velp Noord, want Velp Zuid is nou niet bepaald "Gooys"
En Rozendaal natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:30 schreef mindgames het volgende:
[..]
Hehehe, waar denk je dat 'gedeeltes' op sloeg.
Wageningen-Hoog bedoel je dan denk ik?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wageningen-Noord ?
Ja zo heet datquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:48 schreef Livedeejay het volgende:
[..]
Wageningen-Hoog bedoel je dan denk ik?
Hehe, i know, woonde om de hoekquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ja zo heet daten aansluitend het oosten van Bennekom!
't is waarschijnlijk omdat er veel oude lui wonen met een mooi pensioen en die zijn wat ouderwetser, dus heet het kak. Jongeren die kak zijn kom je in Haren niet zo tegen hoor!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoenderloo? Sinds wanneer!
Maar goed, Haren? Kak? Okay...
Hehe, woonde zelf op de Langhoven, Prins Bernardlaan is echt downtown oldskool Bennekomquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik ben er geborenover 2 weekjes weer eens daar bij m'n opa en oma kijken, die wonen net buiten die echt rijke wijk
prins bernardlaan, zegt je dat wat/
Was het niet zo dat de Selterskamp in Bennekom niet de duurste straat van Nederland was?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ja zo heet daten aansluitend het oosten van Bennekom!
Echt zo'n flodder straat, typische zonnedael huizen en een tennisclubquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:37 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Was het niet zo dat de Selterskamp in Bennekom niet de duurste straat van Nederland was?
was het eerste waar ik aan dacht inderdaad. Was het niet zo dat tijdens de verkiezingen daar de meeste mensen voor de VVD kozen ?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:26 schreef JDude het volgende:
Rozendaal. Een van de rijkste dorpen van 't land, geloof ik.
Inderdaad. Die hebben daar in hun eentje de zetelmeerderheidquote:Op zondag 29 juli 2007 19:34 schreef erik-de-perik het volgende:
was het eerste waar ik aan dacht inderdaad. Was het niet zo dat tijdens de verkiezingen daar de meeste mensen voor de VVD kozen ?
Nee, dat zegt toch ook niemand?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:30 schreef Ender_W het volgende:
Ehm, zomaar vraagje, er is toch maar 1 "Het Gooi" en daar zit Wassenaar niet bij. En moet je daar zo trots op zijn.... in een "Gooi" wonen?
Staan nog wel wat huurhuizen in Rozendaal, maar denk 80 % is koop en staat vrij of twee onder een kap. Maar Velp-Noord doet er niet veel onder, daarbij burgermeesterskwartier in Arnhem is ook niet verkeerd.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Inderdaad. Die hebben daar in hun eentje de zetelmeerderheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |