Maar dat maakt mij ook niet uit. Ik weet dat het van m'n cupmaat komt en niet van iets andersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan blijf je inderdaad er wel altijd fors uitzien kwa bovenlijf
ik ben nu toch echt blij met mijn kleine E cup
heb altijd grote borsten gehad, en goed nu zijn ze niet klein maar wel beter
Ik hoor er sinds net bij. Ik vind mango echt niet te etenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik walg trouwens echt van mensen in dit topic die eten weggooien![]()
mijn kleding gaat sowieso weg als ik t 1/2e jaar niet heb gedragenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:47 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Die kleding bewaar ik niet hoor. Dat is allemaal allang weggegooid.![]()
nee ik bedoel meer vanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:16 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik hoor er sinds net bij. Ik vind mango echt niet te eten.
Ik ga me vanavond wagen aan een slanke hartige taart.
jeejquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:25 schreef zwahiel het volgende:
Ik pas nu in een S van de H&M, maar liever een M omdat als ik ga zitten zo'n lovehandle in de weg gaat zitten. Da's bij een M-etje niet zo. Maar ik was vorig jaar maart nog wel een H&M XL of XXL...
Op naar de XS
een man hoort niet in een S te passen. Dan ben je een mager scharminkelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:25 schreef zwahiel het volgende:
Ik pas nu in een S van de H&M, maar liever een M omdat als ik ga zitten zo'n lovehandle in de weg gaat zitten. Da's bij een M-etje niet zo. Maar ik was vorig jaar maart nog wel een H&M XL of XXL...
Op naar de XS
Je kleding gaat toch wel naar de arme mensen, hè?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
mijn kleding gaat sowieso weg als ik t 1/2e jaar niet heb gedragen
tenzij gala of zo
ik gooi ze niet weg hoor, maak je niet drukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kleding gaat toch wel naar de arme mensen, hè?![]()
tegenover je onderlichaam bedoelde ik dat het er fors uit zagquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat maakt mij ook niet uit. Ik weet dat het van m'n cupmaat komt en niet van iets anders. En ik zie er niet fors uit, hoor
. Gewoon dat ik ws nooit een S aan zal kunnen
.
dat magquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik voel me aangesproken, omdat ik gister lekkers bij de AH heb gekocht en het niet kon laten liggen. En nu heb ik 1/3 van de zak redband weggegooid. De lekkere dingen eruit gegeten. Normaal zou ik de minder lekkere dingen ook gewoon opeten, maar dan zou ik nu 339 kcal binnenkrijgen waar ik niet eens van genoten heb. Beetje van de gekke niet? En wat schieten de kindjes in Afrika er mee op dat ik snoepjes wél opeet in plaats van weggooi? Ga het heus niet opsturen hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee ik bedoel meer van
omg ik heb de hele snoepwinkel leeggekocht 560 lollereuros aan snoep
nou weet je wat ik ben sterk ik gooi t weg
opsluiten dat tuig
er zijn zoveel mensen die niks te eten hebben gooi jij alles weg
er is een verschil tussen iets niet weg gooien en het opetenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat mag
ik walg van mensen die alles op eten
Verkoudheid krijg je niet van kou en regen, maar van een virus. En die krijg je weer door met z'n allen + 1 die dat virus heeft in een ruimte te gaan zitten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:51 schreef StefanieV het volgende:
De helft had inderdaad een verkoudheid aangezien het in dat lokaal nog super koud was.
eten is er om opgegeten te worden, hoor. Of wou je er een kunstwerkje mee maken ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
er is een verschil tussen iets niet weg gooien en het opeten
Ehm bij mij niet, aangezien ik alleen woon. Dus of opeten, of weggooien, of wachten tot het bederft en het dan wel weggooien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
er is een verschil tussen iets niet weg gooien en het opeten
Toch is er 1 iemand die het eerst verkouden raakt. Waar komt dat virus dan vandaan? En ik word echt wel verkouden als ik zonder jas naar buiten ga met dit weer, al is er verder niemand in de buurt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:52 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Verkoudheid krijg je niet van kou en regen, maar van een virus. En die krijg je weer door met z'n allen + 1 die dat virus heeft in een ruimte te gaan zitten.
ik dump alle zooi in mn broertjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
eten is er om opgegeten te worden, hoor. Of wou je er een kunstwerkje mee maken ofzo?.
je hebt geen vriendenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:53 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ehm bij mij niet, aangezien ik alleen woon. Dus of opeten, of weggooien, of wachten tot het bederft en het dan wel weggooien.
en om er nou mee langs de buren te gaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:53 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ehm bij mij niet, aangezien ik alleen woon. Dus of opeten, of weggooien, of wachten tot het bederft en het dan wel weggooien.
tja principes die heb ik nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
op zich maakt t ook niet uit of je alles injezelf stopt of het niet opeet
maar het principe he
Jawel hoor, maar die zien me aankomen met bijvoorbeeld een halve portie chicken tonight, of een aardappel.quote:
Welk principe? Dat van de arme kindjes in Afrika? Wat doe jij dan met overbleven eten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
op zich maakt t ook niet uit of je alles injezelf stopt of het niet opeet
maar het principe he
dat principe dat mensen liever iets zelf opeten dan weg gooienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:58 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar die zien me aankomen met bijvoorbeeld een halve portie chicken tonight, of een aardappel.![]()
[..]
Welk principe? Dat van de arme kindjes in Afrika? Wat doe jij dan met overbleven eten?
Eenschquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:02 schreef Miss_S het volgende:
dat principe dat mensen liever iets zelf opeten dan weg gooien
wat schieten die arme kindjes daar mee op?
ik gooi gewoon eten weg hoor als ik het niet van plan ben het meer op te eten
Ik gooi het dan ook weg, maar zeker niet 'zomaar' en vanzelfsprekend. Ik baal er altijd van als ik eten weg moet gooien. Dat heeft me allemaal geld gekost! Ik heb ermee moeten slepen op de fiets! En dan durft het ineens te bedervenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:02 schreef Miss_S het volgende:
ik gooi gewoon eten weg hoor als ik het niet van plan ben het meer op te eten
Waarom wordt Afrika hier bijgehaald?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:58 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Welk principe? Dat van de arme kindjes in Afrika? Wat doe jij dan met overbleven eten?
quote:
En wie haalt er steeds Afrika bijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik dump alle zooi in mn broertje
altijd wel iemand te vinden
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:00 schreef Viking84 het volgende:
Nou ja, het kan natuurlijk eens gebeuren dat je lekkere dingen koopt en dat je er spijt van hebt als je thuis komt. Maar ik neem aan dat dat niet om tientallen euro's gaat. Eerder om een tientje als ik kijk wat Plukie gekocht heeft.
Plukie: je hebt wel wat losgemaakt hier.
Heb jij wel tijd om naar andere mensen te kijken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:06 schreef YPrue het volgende:
Whehehe, heerlijk, die typetjes in de sportschool de laatste tijd.![]()
Vandaag: twee drilpuddinkjes die alleen maar op de Powerplates rondhingen, zonder cardio ook of maar iets dergelijks te doen (hadden ook nog allebei een knalroze t-shirt aan zodat het biggetjes-effect nog groter werd).
En: moeder + dochter kamptypjes (ma met veel tattoo's op haar armen en veel te strak outfit aan, dochter ook met dito te strak outfit en behangen met veel gouden kettingen). Ma had haar broek standaard veel te laag hangen zodat je haar prachtige rood met zwarte string goed kon bewonderen.![]()
Mja, ik denk dan altijd zo: je kunt beter gaan sporten dan wat nutteloos op de bank rond te hangen. En als je eenmaal bezig bent met sporten, voel je je gaandeweg ook steeds energieker.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Iets anders: De meesten hier zijn student en hebben dus overdag ook tijd om te sporten. Ik werk straks 5 weken lang elke dag, en heb dan alleen 's avonds tijd. Daarbij ben ik ook nog eens bij mijn ouders, waar alleen hardloopschoenen en een racefiets + helm aanwezig zijn. Hoe zal ik dat eens gaan doen? Ik ben vaak pas om 7 uur thuis en moet dan nog eten (gelukkig niet koken).
Zijn er mensen die hetzelfde soort ritme hebben (laat thuis van werk) en dan nog sporten 's avonds? Vraag me een beetje af of ik dan de fut nog kan opbrengen om te sporten, of dat ik liever op de bank blijf hangen. Hoe slepen jullie jezelf van de bank af?
Maar 5 weken niet echt sporten lijkt me ook niet zo handig... En ik moet wel een beetje trainen voor mijn bergbeklimvakantie.
Ik sport sowieso 's avonds, al heb ik overdag tijd. Ik kan je aanraden om 's avonds te gaan hardlopen. Echt dat is zó lekker. En dan pas om 22 uur. Rustig op straat, lekker koel buiten... en je slaapt als een roosjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Inderdaad, sta er ook wat van te kijken. Het ging trouwens om nog geen 4 euro. Honderd euro heb ik nog nooit ergens gelezen, helemaal niet hier.
Enfin, ik zal er over ophouden.
Iets anders: De meesten hier zijn student en hebben dus overdag ook tijd om te sporten. Ik werk straks 5 weken lang elke dag, en heb dan alleen 's avonds tijd. Daarbij ben ik ook nog eens bij mijn ouders, waar alleen hardloopschoenen en een racefiets + helm aanwezig zijn. Hoe zal ik dat eens gaan doen? Ik ben vaak pas om 7 uur thuis en moet dan nog eten (gelukkig niet koken).
Zijn er mensen die hetzelfde soort ritme hebben (laat thuis van werk) en dan nog sporten 's avonds? Vraag me een beetje af of ik dan de fut nog kan opbrengen om te sporten, of dat ik liever op de bank blijf hangen. Hoe slepen jullie jezelf van de bank af?
Maar 5 weken niet echt sporten lijkt me ook niet zo handig... En ik moet wel een beetje trainen voor mijn bergbeklimvakantie.
ik heb dat ritme een paar maanden gehadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Inderdaad, sta er ook wat van te kijken. Het ging trouwens om nog geen 4 euro. Honderd euro heb ik nog nooit ergens gelezen, helemaal niet hier.
Net alsof ik mijn ogen niet open heb tijdens het crossrampen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij wel tijd om naar andere mensen te kijken?. Dan kun je die loopband ook nog wel even een versnellinkje hoger zetten
.
Soms lukt het wel, soms lukt het niet. Ik zoek qua sport altijd lessen uit die vlak na mijn werk zijn, zodat ik óf vanuit mijn werk gelijk door kan fietsen, of nog een half uurtje heb om mijn spullen bij elkaar te zoeken. Als ik eenmaal ga zitten lukt het meestal nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Als ik sport, doe ik het ook vaak zat 's avonds. Hier wordt bijvoorbeeld bodypump ook van 21-22 uur gegeven en dat volg ik regelmatig. Natuurlijk blijf ik soms ook liever op de bank hangen, maar als ik dan eenmaal in de sportschool ben, ben ik blij dat ik toch gegaan ben en voel ik me achteraf heerlijk voldaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik werk fulltime en ben meestal rond 17:00-17:30 thuis, en dinsdag en donderdag is het snel eten om vervolgens om 19:00 naar de sportschool te gaan of te hardlopen. Maar een enkele keer dat ik denk, screw itquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen als ik na 21 uur nog hard gesport heb. Veel te veel adrenaline in mijn lijfquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als ik sport, doe ik het ook vaak zat 's avonds. Hier wordt bijvoorbeeld bodypump ook van 21-22 uur gegeven en dat volg ik regelmatig. Natuurlijk blijf ik soms ook liever op de bank hangen, maar als ik dan eenmaal in de sportschool ben, ben ik blij dat ik toch gegaan ben en voel ik me achteraf heerlijk voldaanEn daarna slaap ik ook heerlijk meestal
ik ga ook niet meteen slapen hoor, maar een uurtje erna zo'n beetje, eerst nog ff wat drinken en achter de computer zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen als ik na 21 uur nog hard gesport heb. Veel te veel adrenaline in mijn lijf
Wacht maar totdat je op jezelf woontquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
yeahhhhhhh surequote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
omdat ik al 5 dagen in bed lig en niet mag/kan lopen
Ben je ondertussen al naar de dokter geweest met je enkel (of heb ik dat gemist?)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gewoon doen. Als je er eenmaal bent en je bezig bent, valt het reuze mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ben je ondertussen al naar de dokter geweest met je enkel (of heb ik dat gemist?)
... ik wil sporten, maar ik ben uitgeput. Letterlijk uitgeput en zit behoorlijk in de put. Denk dat ik toch wel ga, het is een goede afleiding. Maar ik zal me er echt toe moeten zetten.
ow, dat heb ik even gemist dan, sterkte met je enkelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben ook meestal pas laat thuis en ik eet meestal pas rond 19.30. Of ik ga na het werk sporten zo rond een uur of 18.00 of ik ga rond een uur of 21.00 sporten. Hardlopen deed ik zoals Viking ook rond een uur of 2200. Heerlijk om dan moe van het hardlopen je bedje in te duiken. En ik plan het sporten gewoon in. Niets bankhangen, hup opspringen en actief aan de slagquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef Plukie86 het volgende:
Doe ik niet vrijwillig hoorquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Doe ik niet vrijwillig hoor
De zwelling op mn enkel is weg aan t gaan
mag hem absoluut niet belasten van de dokter
zelfs naar de wc hinkelen kon eigenlijk niet vond ze..
als ik nu op mn voet probeer te staan ga ik deaud von der pijn..
en al zou t wel gaan mag ik t nog niet doen want dan komt de zwelling keihard weer terug
quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:19 schreef Miss_S het volgende:
ik werd weer blij van mijn weegschaalhij gaf vanochtend 72 kilo aan
betekend weer een halve kilo eraf
zo val je wel heel snel afquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:21 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik werd niet blij van m'n weegschaal vanochtend. Maar morgenochtend ws wel weer. Hij is een beetje stuk trouwens. De batterijlade zit los en als die loshangt, geeft 'ie ineens 10 kg minder aan
.
Ik werd ook niet blij van m'n weegschaal vanochtend, 67,8 --> 68,5, maar dat heb ik eigenlijk altijd de dag na sporten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:21 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik werd niet blij van m'n weegschaal vanochtend. Maar morgenochtend ws wel weer. Hij is een beetje stuk trouwens. De batterijlade zit los en als die loshangt, geeft 'ie ineens 10 kg minder aan
.
1,5 kilo binnen 3 weken is geen onrealisitsch doelquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:33 schreef Miss_S het volgende:
ik moet nog 'maar' 1,5 kilo afvallen en dan heb ik een gezond gewicht
en ik heb nog bijna 3 weken tot dat ik op vakantie ga dus wie weet dat dat nog lukt
ja ben nu ook steeds een halve kilo per week kwijtquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:34 schreef STING het volgende:
[..]
1,5 kilo binnen 3 weken is geen onrealisitsch doel
Ik heb nog 1,5 week te gaan voor m'n vakantie,
ben bang dat ik m'n target van 67 niet ga halen
Onder de 69kg is het afvallen erg moeilijk geworden, maar denk dat dit grotendeels te maken
heeft met spiergroei (I hope)
your body moves in mysterious ways, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo val je wel heel snel af
ik vraag me af waarom ik deze maand nu opeens weer 2 kilo kwijt ben
doe toch dingen niet heel anders dan die maand ervoor
dat had je al gemeld inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vanavond weer bootcampen. Maar ik ben geblesseerd. Heb teveel geforceerd bij het hardlopen en nu doet m'n been gewoon pijn (maar volgens mij heb ik dat al gezegd?).
Is op zich te doen, maar ja je weet nooit wat je lichaam doet. Bij mij is het ook een beetje vreemd, een aantal dagen erg slecht gegeten en niet gesport en ik weeg nog steeds gelijk. Terwijl ik de voorgaande weken wel goed bezig was en ook gelijk bleef. Lichamen doen gewoon waar ze zelf zin in hebben...quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:33 schreef Miss_S het volgende:
ik moet nog 'maar' 1,5 kilo afvallen en dan heb ik een gezond gewicht
en ik heb nog bijna 3 weken tot dat ik op vakantie ga dus wie weet dat dat nog lukt
ja. Normaal zou er volgende week nog een les zijn, maar die gaat niet door.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat had je al gemeld inderdaad
ik krijg ook wel vaak last van mijn been maar nooit echt zo erg dat ik niet kan sporten ofzo
is vanavond de laatste les?
bij mij bij dansen wel
Op vakantie = sport. Niks met je luie kont aan het zwembad liggen, erop uit! Ik wil graag veel van de omgeving zien, dus wandelen, wandelen en nog een wandelen. Met kabelbaantjes de berg op, en lopend weer naar beneden. Kastelen bezoeken en vele trappen opklimmen. Stadjes bekijken en kilometers sjokken. Elke dag loop ik heel wat kilometers, maar ja je moet toch wat doen om wat van de omgeving te zien? Als we aan het einde van de middag terugkomen kan ik nog wel aan het zwembad/meer/rivier liggen te luieren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:40 schreef STING het volgende:
Gaan jullie trouwens door met sporten op vakantie?
Er is volgens mij geen fitness in het hotel, maar als de temperatuur een beetje lekker is 's ochtends/'s avonds, denk ik wel dat ik een aantal keer ga hardlopen.
ik ga niet op vakantie, dus ik sport gewoon door. En als ik wel op vakantie ging, wat is er dan op tegen om 's morgens vroeg of 's avonds laat m'n hardloopronde te doen op het strand?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:40 schreef STING het volgende:
Gaan jullie trouwens door met sporten op vakantie?
Er is volgens mij geen fitness in het hotel, maar als de temperatuur een beetje lekker is 's ochtends/'s avonds, denk ik wel dat ik een aantal keer ga hardlopen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:43 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Op vakantie = sport. Niks met je luie kont aan het zwembad liggen, erop uit! Ik wil graag veel van de omgeving zien, dus wandelen, wandelen en nog een wandelen. Met kabelbaantjeswandelend de berg op , en lopend weer naar beneden. Kastelen bezoeken en vele trappen opklimmen. Stadjes bekijken en kilometers sjokken. Elke dag loop ik heel wat kilometers, maar ja je moet toch wat doen om wat van de omgeving te zien? Als we aan het einde van de middag terugkomen kan ik nog wel aan het zwembad/meer/rivier liggen te luieren.
Ik zou het andersom doen, naar boven lopen is veel relaxter dan naar benedenquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:43 schreef Plukie86 het volgende:
Met kabelbaantjes de berg op, en lopend weer naar beneden.
Dan mag je wel opschietenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kom ook weer even kijken. Wil toch nog net een paar kilootjes kwijt voor de zomer. Over twee weken gaan we al op vakantie naar Kreta, het zou mooi zijn als het er dan af is.
Het is ook een beetje kwestie van geloof natuurlijk, ik geloof ook niet in crashdieten, of tewel shortcuts, waar je later terugjojo'd of andere nadelige effecten aan overhoudtquote:Gisteren kreeg ik trouwens van mijn schoonmoeder papieren over het soepdieet. Het ziet er niet eens zo heel ongezond uit. Crashdiëten zijn natuurlijk nooit goed voor je, maar je loopt hierbij nog niet eens zo heel veel voedingsstoffen mis. Maar goed, ik doe het maar gewoon op de ouderwetse manier: gezonder en minder eten.
Inderdaad! Maar ja, alles wat er nog af kan voor die tijd is meegenomen. Op zich ben ik niet ontevreden met mijn gewicht nu, maar een iets strakker buikje in een bikini kan nooit kwaad.quote:
Daar heb je gelijk in. Zij had dit gebruikt om snel de eerste kilo's kwijt te raken, en nu is ze aan het Sonja Bakkeren om de rest eraf te krijgen en daarna weer geleidelijk normaal te gaan eten. Ze zei wel dat ze zich erg fit voelde tijdens het soepdieet, dat vond ik wel opvallend.quote:Het is ook een beetje kwestie van geloof natuurlijk, ik geloof ook niet in crashdieten, of tewel shortcuts, waar je later terugjojo'd of andere nadelige effecten aan overhoudt"Gewoon" gezonder eten en sporten is ook beter vol te houden en het heeft als voordeel dat je je levensstijl eigenlijk blijvend aanpast en je dus minder risico hebt op terugval.
Jouw lichaam doet precies hetzelfde als het mijne! Ik eet nu ongelooflijk ongezond (naja, wel gesport dan) en ik blijf gewoon heerlijk op 1 gewicht. Op zich vind ik 62 een prima gewicht, ben ik vorig jaar ook heel lang geweest, en het is gewoon prima. Nu ga ik proberen op gewicht te blijven met gezond eten, want alle patat enzo is natuurlijk sowieso niet goed voor mequote:Op woensdag 27 juni 2007 09:31 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Is op zich te doen, maar ja je weet nooit wat je lichaam doet. Bij mij is het ook een beetje vreemd, een aantal dagen erg slecht gegeten en niet gesport en ik weeg nog steeds gelijk. Terwijl ik de voorgaande weken wel goed bezig was en ook gelijk bleef. Lichamen doen gewoon waar ze zelf zin in hebben...
Wat een luxe! Hadden we dat allemaal maar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Meestal val ik ook af in vakanties, omdat ik dan hele dag bezig ben en gewoonweg vergeet om te eten (of te snoepen, dat vooral)
He maar bezig zijn kan ook gewoon bij het zwembad liggen zijn. Zolang ik maar niet in de buurt van eten ben, en mn besef voor tijd kwijtraak, dan kan ik het zelfs presteren om te vergeten dat ik hoor te drinken (en dan na 36 uur bijna flauwvallen en daar vreemd van opkijken)quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een luxe! Hadden we dat allemaal maar.
Maar je hebt wel gelijk, als je de hele dag onderweg bent eet je niet zo veel tussendoor. Dan kun je 's avonds en bij de lunch best iets lekkers eten en blijft de schade toch beperkt.
hzo?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij ga ik zooo dik worden deze dagengrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |