Plakbandmachine ofzoquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:25 schreef BdR het volgende:
De vorige is nu al geradenhet uitklappen van een boodschappenkrat
hier het nieuwe geluid..
http://members.home.nl/ba(...)luid_29okt2007_2.wav
Nee dat maakt een harder scherper geluid.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:27 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Zo'n grote roller om dozen dicht mee te maken ja.
Polsenquote:Op zaterdag 3 november 2007 09:02 schreef klonelin het volgende:
Ik dacht dat iemand met een mes op een snijplank iets doormidden sneed ofzo?
ehm nee hoor,quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:25 schreef UncleSam het volgende:
Die is maar 1 uur geldig, als jij niet terug wordt gebeld, en het geluid was fout, dan begint er weer n nieuwe ronde, en moet je dus weer sms'en.
link staat in dit topicquote:Op donderdag 15 november 2007 18:44 schreef UncleSam het volgende:
Is het niet ergens online te lusiteren?
Zoals eerder is gezegt.. je sms is net zo lang geldig totdat het geluid geraden wordt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:25 schreef UncleSam het volgende:
Die is maar 1 uur geldig, als jij niet terug wordt gebeld, en het geluid was fout, dan begint er weer n nieuwe ronde, en moet je dus weer sms'en.
bron?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Elke vrijdag of maandag kiezen ze de nummers uit die gebeld gaan worden. Wordt jij niet gebeld, maar sta je wel in die pool, blijf je ook gewoon meedoen voor de volgende lotingen.
Heb gewoon gelezen.. algemene voorwaarden of hoe dat ook heetquote:
Het geluid zelf staat in dit topic, bovenaan deze paginaquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:34 schreef sir_Tachyon het volgende:
Page not found.
Heb te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd werd...quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:11 schreef roooosje het volgende:
wat een klotegeluid!
het lijkt alsof er iets wordt gebroken in het begin.
Eigenlijk kan het alles wel zijn!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd werd...
heb net een kei tegen de raam van de auto van de baas geslagen en daarna vier grote krassen met mijn autosleutels op zijn moterkap gemaakt van links naar rechts.
Geluid komt aardig in de buurt
Ik heb wel een idee... wat ook nog niet zo specifiek gezegd is... maar ja, moet eerst gebeld wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
vond die antenne wel geniaal bedacht
maar goed, als ik het nu is wist ...
Is al gezegdquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:52 schreef webbyplus het volgende:
ik denk nog altijd "Een tissue uit een tissuedoosje trekken".
quote:het afscheuren van een rol inpakpapier, oude lp uit de hoes halen en dan scratchen, een schilderij dat met een mes uit de lijst wordt gesneden, een wending maken op kunstschaatsen, opentrekken pakje vleeswaren, doos tissues openen en aantal tissues eruit halen, papier uit een multomap halen, komkommer uit vacuumplastic halen, zand van tegels afschrapen met een schep, het openmaken bijvullen en sluiten van een nietmachine, bundelpakmachine die touwtjes om een stapel kranten draaien,
mij nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:46 schreef Frutsel het volgende:
Ik moet zeggen dat Gijs net wel zeer nadrukkelijk zei :"Nee.. het is niet het optrekken van een ROLgordijn.."
met de nadruk op ROL...
toeval? of moeten we echt in die hoek zoeken?
ja.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:13 schreef DaMart het volgende:
is het nog steeds het geluid dat bovenaan de pagina staat?
Was die boodschappenkrat nog niet eens zover gezocht!!quote:Op donderdag 6 december 2007 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
EN HET IS GERADEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inklappen van een gevaren driehoek
Had jij een gevarendriehoek in je gedachten??quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:27 schreef basmens het volgende:
ik weet dus wat het geluid is. Niet dat ik het hier ga zeggen natuurlijk.
Maar ik heb dus een sms-je gestuurd maar hoe lang is die geldig zegmaar.
Meer sms-jes = meer kans?
http://www.q-music.nl/page/hetgeluidquote:Op maandag 14 april 2008 20:23 schreef massy het volgende:
Heeft iemand het nieuwe geluid al opgenomen ?
En weet iemand al wat het nieuwe geluid is ?
Ik heb hem nog een keer opgenomen, volgens mij miste er nog een extra "tap" geluid achteraanquote:Op woensdag 16 april 2008 14:17 schreef vanBnaarC het volgende:
http://www.2shared.com/file/3152248/da8628bc/geluid.html
dit is het geluid
Dat is toch al 100x gezegd ?quote:Op donderdag 17 april 2008 23:14 schreef MrManiak het volgende:
Een papiersnijder die je met de hand heen en weer moet bewegen?
Plakband van een doos af halen ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:58 schreef koudum het volgende:
Het geluid is geraden en we gaan weer vrolijk verder met een nieuw geluid. Geen idee wat het is. Hier de link naar het nieuwe geluid:
http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&zideo=6c494b616f513d3d&playzideo=6c6f47556e56303d
Iemand die het wel weet:P
is al gezegtquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:27 schreef massy het volgende:
Plakband van een doos af halen ?
Denk ik nietquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:42 schreef Blik het volgende:
Het moet iets zijn met een sticker/plakband van iets aftrekken
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:37 schreef ronny.rus het volgende:
Ik denk dat ik het weet maar word alleen maar niet terug gebeld,heb al bijna 100 x een sms gestuurd
quote:Je hoeft niet elk uur opnieuw te sms-en. Bij elk geluid blijft je sms geldig zolang dit geluid niet geraden wordt.
Dat, een apparaat dat sealed of vacuum verpakt, of iemand die zn ruiten krabt (ijs weghaald) dat was dus het oude geluidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |