Euh het eerste geluid heeft ruim 14.000 euro als uiteindelijke prijs opgebracht, het tweede geluid staat al op 5600 euro. Oftewel ik care.quote:
Dat was batterijen in een zaklamp doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:49 schreef Noisemaker het volgende:
Wat was het eerste geluid? Heb em regelmatig gehoord maar de ontknoping niet meegemaakt..
over een grindpad lopen is al genoemdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:28 schreef MrManiak het volgende:
Ik dacht lopen over een grindpad.. maar ontgrendelen zou idd ook kunnen!
Als het makkelijk was zou het juist niet meer leuk zijn...als iedereen het weet word het een soort belspel effect....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:46 schreef jesselyn het volgende:
Wat een klote actie.. wat is dat nu voor geluid: batterijen in een zaklamp doen.. Het kon net zo goed een ander apparaat zijn wat ook zoiets heeft.... Qmusic![]()
ik dacht meteen aan prei of ui snijden iddquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:52 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Lijkt erop dat een stengel selderij wordt gehakt , in iedergeval iets wordt gehakt, denk ik![]()
Maar dat was ook een geluid wat je haast niet kon raden zonder die hints die ze gaven. Man.. t bakje van de wasmahcine open schuiven..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:22 schreef djbambam het volgende:
lafe prijs......bij q in belgie hebben ze 80.800 euro weggegeven
spuit 11, lees het topic beter doorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:22 schreef djbambam het volgende:
lafe prijs......bij q in belgie hebben ze 80.800 euro weggegeven
Word je eindelijk bekend?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:51 schreef Vincenski het volgende:
Iemand die kanker heeft
dus het is geraden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef pleeborstel het volgende:
Het was dus het openen van de kliksluitingen van een skischoen![]()
Nieuwe ronde nieuwe kansen![]()
Ik zag het inderdaad staan op de site..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef pleeborstel het volgende:
Het was dus het openen van de kliksluitingen van een skischoen![]()
Nieuwe ronde nieuwe kansen![]()
Nee, Radio 10 Gold ruleertquote:
Met z'n stomme zelfverheerlijkende kut jingles...quote:
"Kim Holland, in haar nieuwe film..."quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:36 schreef dubidub het volgende:
'Wat ruist er door het struikgewas'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |