Hier zegt ie wat in mijn ondertitel staatquote:
Mja, maar. Waarom eigenlijk?quote:
quote:Aantal posts: 13 (gemiddeld 2 per dag)
Jawel hoor. Het zou zelfs heel goed kunnen dat TS zelf een hippie is, en even wil inventariseren of de hele wereld nog steeds tegen hem isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:34 schreef Xlarge het volgende:
bestaan ze eigenlijk nog wel ?
Niks mis mee dacht ik zoquote:
Dat sluit als een bus, mevrouw. Met hippiedamesmeisjes is inderdaad niets mis. Sterker nog, ze zijn ontzettend puik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:26 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Niks mis mee dacht ik zo
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het ik ben zelf een hippie, en ik wil even inventariseren of de hele wereld nog steeds tegen mij is
Zelf ook hippie? Gezien je iconquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:26 schreef television het volgende:
[..]
Dat sluit als een bus, mevrouw. Met hippiedamesmeisjes is inderdaad niets mis. Sterker nog, ze zijn ontzettend puik.
Uiteraard. Veel nakend zijn, een baard hebben en gitaar spelen. *Check.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:29 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Zelf ook hippie? Gezien je icon
ow kutquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:30 schreef television het volgende:
[..]
Uiteraard. Veel nakend zijn, een baard hebben en gitaar spelen. *Check.
Jij?
omdat?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:02 schreef RuttieQ het volgende:
Misschien moet je even wat Witin Temptation ofzo opzetten...![]()
maar jammer genoeg niet van douchenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:10 schreef TherAngelina het volgende:
Ze houden van dieren, natuur, sex en een blowtje.
En werken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
maar jammer genoeg niet van douchen![]()
Je hebt het toch over je moeder?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:09 schreef cheukert het volgende:
Ze hadden tijdnes de Vietnam demonstraties gewoon een bom erop moeten gooienen uit de geschiedenis boeken halen
![]()
Ik snap dat je een beetje moet lachhuilen van je moeder. Dat hebben we bij haar allemaal wel eens.quote:
Smeerlap, kotsen doe je thuis maarquote:
Hebben ze schijt aanquote:ik veracht ze
Jij ookquote:argument1. ze stinken
Het ging meer om de ideologie, het was geen georganiseerde stichting of wat dan ook, heel veel zijn uiteindelijk 'teruggekeerd naar de burgermaatschappij' en hebben alsnog carrière gemaakt, wat zit jij nu eigenlijk te zeuren over dat handjevol overgebleven verdwaalde hippies?quote:argument2. ze zeggen dat ze wat doen voor de maatschappij maar eigenlijk lopen ze enkel en alleen te blowen en bi-seksueel te zij.
* Spacehamster geeft DRNKnHGH een stevige ongewassen zweterige knuffel en een pasgeplukt bloemetjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:11 schreef DRNKnHGH het volgende:
verkapte doodsverwensing
bomen knuffelenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:17 schreef Spacehamster het volgende:
Ja sure man....als die kuthippie je een joint aanbiedt dan is zhij wel puik he....man.
Je hebt gewoon last van bad vibes, man..
* Spacehamster gaat nog een boom knuffelen
Volgensmij heb jij je moeder geneuktquote:Op zondag 24 juni 2007 15:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik snap dat je een beetje moet lachhuilen van je moeder. Dat hebben we bij haar allemaal wel eens.
je vriendin ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:19 schreef Andyy het volgende:
ze zijn bruin, soms beschimmeld en soms nat
Wat ik heb begrepen had je wel van die natuurhippies die wassen niet noodzakelijk vonden, maar de gemiddelde hippie had volgens mij alleen lang haar en dergelijke kleding, je had natuurlijk ook hele extreme die van alles wilden verbeteren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:28 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die het leuk vinden om vieze haren te hebben die in de knoop zitten en het leuk vinden om in een zwijnenstal te leven
Sad
Komt rechtstreeks uit Southpark aflevering "die hippie die"quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:55 schreef DRNKnHGH het volgende:
![]()
ik veracht ze
argument1. ze stinken
argument2. ze zeggen dat ze wat doen voor de maatschappij maar eigenlijk lopen ze enkel en alleen te blowen en bi-seksueel te zij.
argument3. zie bovenstaande
Gebraden hiphikquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:57 schreef HipKip het volgende:
Je zou op een mooie zonnige zondagmiddag gezellig met een paar maten het (vondel) park in moeten gaan om die gasten af te branden met de vlammenwerper. Dat zal ze leren.
quote:
Iedereen haat toch hippiesquote:Op maandag 9 juli 2007 17:54 schreef DRNKnHGH het volgende:
ik dacht dat FOK! een afspiegeling van de maatschappij was. een HIPPIEHATENDE maatschappij welteverstaan.
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |