Hier zegt ie wat in mijn ondertitel staatquote:
Mja, maar. Waarom eigenlijk?quote:
quote:Aantal posts: 13 (gemiddeld 2 per dag)
Jawel hoor. Het zou zelfs heel goed kunnen dat TS zelf een hippie is, en even wil inventariseren of de hele wereld nog steeds tegen hem isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:34 schreef Xlarge het volgende:
bestaan ze eigenlijk nog wel ?
Niks mis mee dacht ik zoquote:
Dat sluit als een bus, mevrouw. Met hippiedamesmeisjes is inderdaad niets mis. Sterker nog, ze zijn ontzettend puik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:26 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Niks mis mee dacht ik zo
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het ik ben zelf een hippie, en ik wil even inventariseren of de hele wereld nog steeds tegen mij is
Zelf ook hippie? Gezien je iconquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:26 schreef television het volgende:
[..]
Dat sluit als een bus, mevrouw. Met hippiedamesmeisjes is inderdaad niets mis. Sterker nog, ze zijn ontzettend puik.
Uiteraard. Veel nakend zijn, een baard hebben en gitaar spelen. *Check.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:29 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Zelf ook hippie? Gezien je icon
ow kutquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:30 schreef television het volgende:
[..]
Uiteraard. Veel nakend zijn, een baard hebben en gitaar spelen. *Check.
Jij?
omdat?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:02 schreef RuttieQ het volgende:
Misschien moet je even wat Witin Temptation ofzo opzetten...![]()
maar jammer genoeg niet van douchenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:10 schreef TherAngelina het volgende:
Ze houden van dieren, natuur, sex en een blowtje.
En werken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
maar jammer genoeg niet van douchen![]()
Je hebt het toch over je moeder?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:09 schreef cheukert het volgende:
Ze hadden tijdnes de Vietnam demonstraties gewoon een bom erop moeten gooienen uit de geschiedenis boeken halen
![]()
Ik snap dat je een beetje moet lachhuilen van je moeder. Dat hebben we bij haar allemaal wel eens.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |