Ik heb hem ook nog aan dat T-shirt!quote:Op zondag 1 juli 2007 13:36 schreef SaliMali het volgende:
Er is ook een item op AT5 nieuws vanavond over de sluiting. Tenminste, als ik die dame van AT5 goed begrepen heb. Wat een avond. Ik loop nog steeds in mijn Black Out t-shirt en ik denk niet dat ik nog veel ga doen vandaag.
Heej Kiek!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:07 schreef SaliMali het volgende:
Ik ben Kiki. En die foto van jou staat ook niet online. Ik heb hem gezien op iemand's fotocamera.
En ja, je staat er inderdaad op met een kop kletsnat haar.
Ik ben trouwens blij dat ik niet de enige gek was die speciaal voor gisteravond van vakantie is teruggekomen.
Zouden dan ook de kosten van concerten onder de WBZ kunnen vallen?quote:Heavy metalverslaving is een handicap
Van onze kunstredactie
AMSTERDAM - In Zweden is het een heavy metalfan gelukt zijn muzikale voorkeur officieel te laten classificeren als een gebrek en zodoende recht te krijgen op een uitkering.
Dit schrijft het Zweedse blad The local. De 42-jarige Roger Tullgren uit de Zuid-Zweedse plaats Hässleholm krijgt een gedeeltelijke uitkering, omdat heavy metalmuziek zoveel aspecten van zijn leven beheerst. Tullgren is net begonnen als bordenwasser in deeltijd. Zijn nieuwe baas heeft hem een speciale vrijstelling gegeven, zodat Tullgren tijdens zijn werk heavy metalmuziek mag afspelen. Hij mag naar concerten op voorwaarde dat hij de tijd later inhaalt.
In 1971 raakte Roger Tullgren geïnteresseerd in heavy metal toen zijn oudere broer een album van Black Sabbath had gekocht. Hij zegt dat hij vorig jaar meer dan driehonderd shows heeft bezocht, en dat hij daardoor vaak wegbleef van zijn werk. Daarnaast speelt hij bas en gitaar in twee rockbands. Zijn vorige baas heeft Tullgren ontslagen, omdat hij zo vaak afwezig was. Roger werd toen afhankelijk van een bijstandsuitkering.
Inmiddels heeft hij een papiertje ondertekend waarin staat dat zijn heavy metallevensstijl wordt gezien als een gebrek, waardoor hij recht heeft op een aanvullend salaris.
© Het Parool, 28-06-2007
Jij hebt zeker niet de beschikking over een HDD of DVD recorder?quote:
Jawel, ik zal kijken of ik het op kan nemen!quote:Op zondag 1 juli 2007 17:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niet de beschikking over een HDD of DVD recorder?
Nee, het duurde best langquote:Op zondag 1 juli 2007 18:14 schreef Sanne het volgende:
Onee, zeg me dat het niet waar is.
Was het heel erg?
Ging het snel uit beeld?
die van vandaag staat er nog niet op, zaterdag is de laatste.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:19 schreef SaliMali het volgende:
Je kan het online bekijken op de website van at5.
Pappie een "vaste gast".quote:Op zondag 1 juli 2007 18:16 schreef SaliMali het volgende:
Jullie stonden heel hard te zingen en te dansen.
Ik was godzijdank maar heel even in beeld, en op de achtergrond.
En pappie was volgens at5 een 'vaste gast'.
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:26 schreef SaliMali het volgende:
Zal ik de link naar het filmpje op at5 posten?![]()
ow wacht ik ben blind. sorryquote:Op zondag 1 juli 2007 18:26 schreef SaliMali het volgende:
Zal ik de link naar het filmpje op at5 posten?![]()
Het valt mee idd, toch wel leuk eigenlijk dat we iig i het filmpje zitten, ook al is het niet superflatteusquote:Op zondag 1 juli 2007 18:36 schreef Sanne het volgende:
Het valt me nog mee Bliss.
Ze hebben iig niet mijn veel te korte rokje in beeld gebracht, of de joints en wiet die op tafel lag.
Alleen, wat ben ik vreselijk dik! Dat komt ervan als je een maand niet sport maar actief afscheid neemt van je kroeg.
Tot in lengte der tijden zijn we vereeuwigd met onze kroeg Bliss.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het valt mee idd, toch wel leuk eigenlijk dat we iig i het filmpje zitten, ook al is het niet superflatteus
Juistquote:Op zondag 1 juli 2007 18:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
Tot in lengte der tijden zijn we vereeuwigd met onze kroeg Bliss.
En flatteus of niet, daar ben ik toch wel een beetje trots op!
Ik heb ook wel plek om hem te hostenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:51 schreef Sanne het volgende:
Ik zet hem ergens anders, kan je hem gewoon downloaden.
Hehequote:Op zondag 1 juli 2007 22:12 schreef Sanne het volgende:
Ghehe, het staat hier ook bij het videonieuws.
http://frontpage.fok.nl/video/15840
Ik heb hem al wel binnengehaald, maar de conversie laat ff op zich wachten. Ik doe van de week wel even een poging.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:05 schreef Sanne het volgende:
Linkje.
Hij is wel 95 mb groot! Sorry.
JMG als jij hem in een vriendelijker formaat kunt aanbieden, be my guest!
Ik heb nu (zacht) geluid en het loopt out of syncquote:Op maandag 2 juli 2007 19:44 schreef Sanne het volgende:
Hoe kan dat nu Bliss?
Ik vind deze foto trouwens zooo gaaf!!!!
[afbeelding]
Niet verbaast mij meer.quote:
Thanks, maar ze zijn vooral van Re, van mij zitten er maar 5 ofzo bijquote:Op maandag 2 juli 2007 21:40 schreef SaliMali het volgende:
voor Re en MissBliss. Wat een geweldig mooie foto's.
Vergeet die ene van mij niet he.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks, maar ze zijn vooral van Re, van mij zitten er maar 5 ofzo bij
Staan er van Wayne al foto's online?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:40 schreef SaliMali het volgende:
voor Re en MissBliss. Wat een geweldig mooie foto's.
Oh jaquote:
Ja, lijkt me tofquote:Op maandag 2 juli 2007 22:03 schreef SaliMali het volgende:
Niet dat ik weet. Maar hij heeft er ook niet zo heel veel gemaakt (een stuk of 80 maar, geloof ik). Volgens mij heeft hij ook nog geen tijd gehad om ze online te zetten.
Hebben jullie trouwens gehoord over een plan om aanstaande zondag een lichtelijke invasie in de 'nieuwe' Black te houden? Even de nieuwe eigenaar/personeel met iedereen kennis laten maken? Een plannetje van Panda, geloof ik.
De Cave gaat mij wat te laat open, daar kan ik niet vanuit mijn werk een borrel halen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:55 schreef Ole het volgende:
maar Sanne, het is echt waar: the Cave is ook heel gezellig hoor !!!!!!
Ja, dat is nadeel idd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
De Cave gaat mij wat te laat open, daar kan ik niet vanuit mijn werk een borrel halen.
Daarnaast kun je er niet naar buiten kijken, wat ik naar vind.
En de muziek, tja, die is niet helemaal wat ik wil horen.
Zeg niet dat ik er nooit kom, maar een stamkroeg zal het niet worden....
Ik kwam al in de Cave toen het nog l'Oase heette.
Ik ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 07:57 schreef Sanne het volgende:
Ik kwam al in de Cave toen het nog l'Oase heette.
Ze schijnen al veranderd te zijn in de Blackquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef Dwan het volgende:
Die hanglampen van de IKEA (glas) boven mijn eetkamer tafel slaan toch niet zo lekker als die in de Black.
![]()
Dat moet Irmo zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:16 schreef Ole het volgende:
Ik was in the Cave en er was 'íemand' van de B&W aan het werk...![]()
hij ging helemaal los met de muziek
llekker ding hoor!
sterker nog: het is Irmoquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:43 schreef Sanne het volgende:
Ze hebben een stuk uit onze bar gezaagd!!!!
Ik ga zondag nog één keer. Om mijn eer te bewijzen aan onze EIGEN barkeepers.
En daarna zal ik nooit of te nimmer nog een voet over de drempel zetten.
Jaja...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:43 schreef Sanne het volgende:
Ze hebben een stuk uit onze bar gezaagd!!!!
Ik ga zondag nog één keer. Om mijn eer te bewijzen aan onze EIGEN barkeepers.
En daarna zal ik nooit of te nimmer nog een voet over de drempel zetten.
vanaf 2 uur in het park geloof ik maar wij moeten eerst wat anders doen, om 6 uur iig in de B&W voor het hele AT5 filmpje en een laatste statement ...quote:Op zondag 8 juli 2007 14:57 schreef Dwan het volgende:
*** MELD ***
oe oe oe waar en hoelaat in het vondelpark
Ik schijn te gaan terrassen bij club 11, met uitzicht over de stad. Dus als jullie in de buurt zijn...quote:Op zondag 8 juli 2007 15:07 schreef Re het volgende:
[..]
...of we gaan iets eerder ff een terrasje pakken
tot september op donderdag avond in de Black op andere avonden zal het goed zoeken moeten worden, R&R is in dat opzicht wel ok, Vijzel kan er ok mee door maar dat was het wel een beetje...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:03 schreef Dwan het volgende:
en nu is het toppic ook dood, whoe haaaa wat een drama's allemaal.
waar o waar kunnen we ons verdriet weg gaan drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |