Oh, dat klinkt best tof.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:16 schreef RiffRaff het volgende:
Voor iedereen die de Waard niet kent, als je wilt neuken voor een breezer, van Jumpen houdt en je 24/7 TMF kijkt dan moet je vooral naar De Waard gaan.
Hoiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:06 schreef alwaysthebest het volgende:
MissBliss-topic.
Heb je iets tegen jumpen ofzo?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:18 schreef MissBliss het volgende:
Het is trouwens nog niet bekend wat er na de zomer met de Black gebeurt, het hoeft niet persé een De Waard 2 te worden..
Ik hou meer van gabberenquote:
Utrecht? dacht ik ook aanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:22 schreef PrinceLu het volgende:
Ik was even bang dat het over de coffeeshop ging.
Inderdaad, met schrale openingstijden. Maar nu de break dicht is moeten we zuinig zijn op de shops.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Utrecht? dacht ik ook aan
is toch een klote shop?
ja, maar als je toch bij B&W ben, kun je beter 20 meter verder lopenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Inderdaad, met schrale openingstijden. Maar nu de break dicht is moeten we zuinig zijn op de shops.![]()
Het personeel bij de andersom is zo... niet vriendelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, maar als je toch bij B&W ben, kun je beter 20 meter verder lopen
Gecondoleerd lieverd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:16 schreef RiffRaff het volgende:
De Black&White, een geweldig cafe op 't Leidseplein te Amsterdam.
Ik kwam er niet zo heel vaak want ze waren behoorlijk duur maar het bleef een leuke tent.
Gezellige mensen, leuke muziek etc.
Wat gebeurt er, ik loop gister over 't Leidseplein en besluit om een biertje te gaan drinken in de Black, zoals ik wel vaker doe.
Bij binnenkomst werd ik al argwanend, ik dacht eerst even dat ik de verkeerde kroeg was binnengelopen.
Al 't personeel had 'De Waard'-polo's aan en de Black gaan ze verbouwen naar een soort De Waard-2.
Voor iedereen die de Waard niet kent, als je wilt neuken voor een breezer, van Jumpen houdt en je 24/7 TMF kijkt dan moet je vooral naar De Waard gaan.
Als er een Cafe in Amsterdam kut is, dan is de Waard 't.
Voor mensen die de Black kennen, huil hier mee. :'(
Voor de andere mensen, post maar iets leuks.![]()
Nope! het interieur is niet hetzelfde. Ze hebben een zaag in onze bar gezet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi
Ja, het is een schandeMaar je bent wel een beetje spuit 11 TS, het afscheidsfeest van de Black was vorige week zaterdag...
Nu is alleen het interieur nog hetzelfde, maar verder heeft het niks meer met de Black te maken
Zie ook: [MEET] 30 Juni Sluiting Black & White op het Leidseplein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |