Ben je bereid hierover een weddenschap af te sluiten voor een grote som geld?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:38 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn voorspelling dat Dennis nog dit weekend zijn 24 uur aanvraagt blijft onverkort geldig!![]()
Hij wist ook niet of er internet was in de private???? Goe hoed heb je je huiswerk dan gedaan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wat ik sowieso niet snap is dat hij bijvoorbeeld glazen en bordjes niet kon vinden.. Hij zegt dat hij zijn huiswerk heeft gedaan, hoezo weet hij dat niet eens dan?
Idd Gert, mocht je geld tekort hebben dan wil ik je wel wat lenen, terug met een leuk winst-%quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je bereid hierover een weddenschap af te sluiten voor een grote som geld?
Bsol, ik ben zooooo in de war, is het nou Stijn Reijnders of Stijn Bakker?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wel zoiets, maar lijkt me al wel een stapje verder. Hij is assistent hoogleraaar .....
Zie http://home.medewerker.uva.nl/s.l.reijnders/
Idd... Niet dus, dikke bullshitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:41 schreef demins het volgende:
[..]
Hij wist ook niet of er internet was in de private???? Goe hoed heb je je huiswerk dan gedaan?
Dat niet, want de kans dat hij na de avond stappen nog terugkeert in de Kooi is verwaarloosbaar klein!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je bereid hierover een weddenschap af te sluiten voor een grote som geld?
Hij had nog meer van die wazige dingen die hij niet wist..... kan er alleen even niet opkomen.quote:
Die website heb ik maanden geleden al geplaatst, vandaarquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wel zoiets, maar lijkt me al wel een stapje verder. Hij is assistent hoogleraaar .....
Zie http://home.medewerker.uva.nl/s.l.reijnders/
Edit: Een grote som geld voor jou of voor mij... concretiseer het eens.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:43 schreef demins het volgende:
[..]
Dat niet, want de kans dat hij na de avond stappen nog terugkeert in de Kooi is verwaarloosbaar klein!![]()
Voor het programma van Stella Gommans was Stijn Bakkers producent. Maar bij DGK is het Stijn Reijnders, je hebt hem al een paar keer (per ongeluk) in beeld gehad in de villa. Bijvoorbeeld bij de grote overstroming van de wasmachine. Ook is het DGK-filmpje 'the making of' was Stijn Reijnders aan het woord en in beeld.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Bsol, ik ben zooooo in de war, is het nou Stijn Reijnders of Stijn Bakker?
Volgens mij namelijk Stijn Bakker.
deze Stijn dus http://www.inproject.nl/frame2005.asp?category=202
Heb je een paar dagen gemist ? ik ben al bij 683 .....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:45 schreef mootie het volgende:
Weet je Natasja.... een langspeelplaat is lang..... deze verhalen hebben we al 587 keer gehoord!!!![]()
Draintjes.........
Stijn Streuvels wordt ook nog wel eens genoemd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Bsol, ik ben zooooo in de war, is het nou Stijn Reijnders of Stijn Bakker?
Volgens mij namelijk Stijn Bakker.
deze Stijn dus http://www.inproject.nl/frame2005.asp?category=202
Alleen op googlequote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Stijn Streuvels wordt ook nog wel eens genoemd.![]()
Daarom is Wilgo er ook vandoor!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:52 schreef Gigageil het volgende:
Als ik Wilgo was, zou ik echt stapellierendgek worden van dat oeverloze gezemel over borstjes, draintjes, spiertjes, operatietjes, make-upjes, kindjes, nageltjes......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft ze dat overgenomen van Milton ofzo.. Vaak zijn het van die patsers die alles met een -tje er achter uitspreken om alles maar onbelangrijk te laten zijn, aangezien zij zelf natuurlijk veel belangrijker zijn!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:52 schreef Gigageil het volgende:
Als ik Wilgo was, zou ik echt stapellierendgek worden van dat oeverloze gezemel over borstjes, draintjes, spiertjes, operatietjes, make-upjes, kindjes, nageltjes......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je misschien ook wáár hij asiel gaat aanvragen om te ontsnappen aan deze gruwelijke kwellingen...?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |