Dit is niet helemaal waar, ik heb bloedingen met iets meer dan 6 weken gehad en de gyn zegt dat ze dat soort onverklaarbare bloedingen, toch nog innestelingsbloedingen noemen.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef Again het volgende:
Ik lees trouwens overal op internet dat dit geen innestelingsbloeding kan zijn, zelfs van artsen, daarvoor is het te laat al. Mocht ik zwanger zijn dan zou sprake zijn van bloedverlies in prille zwangerschap.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:59 schreef Again het volgende:
Ook hier nog geen bloed! Kan alleen niet testen vandaag, vriendlief heeft mijn pinpas
Grrr... Morgen dan maar!
Fruppel jij al nieuws?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:14 schreef Again het volgende:
Ik gebruik nog meer tampons dan wanneer ik ongesteld ben whahaha.
Wil trouwens zeggen dat ik het top vind dat jullie zo meeleven, zo lief en positief!
Op een ander forum waar ik schrijf werd niet eens gereageerd.. En familie is ook nogal negatief. Dat snap ik wel, ze willen niet dat ik teleurgesteld ben straks maar vind het op deze manier ook wel superfijn! Top
Ja zeg dat wel haha!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:14 schreef Again het volgende:
Hm ik snap het Fruppel. Moeilijk hoor..
Dat heb ik ook hoor!! Maar ben nog nooit overtijd geweest dus zou het echt naaien vinden van mijn lijf, maar zwanger worden is echt een psychisch spel heb ik wel gemerkt dus sja kan goed komen doordat ik zo graag wil..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:18 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel haha!
Ik ben ook zo bang dat ik mezelf een zwangerschap "aanpraat" omdat we het zo graag willen.
Ben er zo onwijs erg mee bezig.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:38 schreef Ardenlyn het volgende:
Predictor ook maar ik vind het een lelijke test
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |