Ik weet het, ben er een tijdje niet geweest maar de Sirenen blijven zingen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
Komt door die verdomde AKQ
Tof.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry. Ik bedoelde natuurlijk: "Ik heb veel bier gedronken. We hadden vrijwel de hele tijd mooi weer. Ik heb het graf van Franz Kafka gefotografeerd, maar ik ben slecht in foto's maken. Ik heb een grappig Tsjechisch bandje gezien dat op een jonge, energieke versie van de Peppers leek, maar dan wel met een rapper/zanger erbij die klonk als die ene van The Beastie Boys. Het hostel was kaal maar lag prachtig in het centrum. En de Tsjechisch hiphop die ik heb gekocht klinkt best wel Amerikaans."
Beter?
Lost in space.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:09 schreef Vork het volgende:
Waar is het topic voor de bikkeltijd dan?
Ben je in die absinthbar geweest vlakbij die ene tourist trap waar ontiegelijk veel pullen bier worden gedronken door toeristen en een soort muzikant steeds liedjes speelt op een accordeon of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry. Ik bedoelde natuurlijk: "Ik heb veel bier gedronken. We hadden vrijwel de hele tijd mooi weer. Ik heb het graf van Franz Kafka gefotografeerd, maar ik ben slecht in foto's maken. Ik heb een grappig Tsjechisch bandje gezien dat op een jonge, energieke versie van de Peppers leek, maar dan wel met een rapper/zanger erbij die klonk als die ene van The Beastie Boys. Het hostel was kaal maar lag prachtig in het centrum. En de Tsjechisch hiphop die ik heb gekocht klinkt best wel Amerikaans."
Beter?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:10 schreef Sai het volgende:
Ben je in die absinthbar geweest vlakbij die ene tourist trap waar ontiegelijk veel pullen bier worden gedronken door toeristen en een soort muzikant steeds liedjes speelt op een accordeon of iets dergelijks?
en heb je daar een serveester gezien met lang sluik zwart haar?
want die is van mij. alleen van mij.
Ok dan zal die de moeite zijn, heb je ook pics zodat we niet de verkeerde gaan versieren?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:10 schreef Sai het volgende:
[..]
Ben je in die absinthbar geweest vlakbij die ene tourist trap waar ontiegelijk veel pullen bier worden gedronken door toeristen en een soort muzikant steeds liedjes speelt op een accordeon of iets dergelijks?
"Tot zover de belachelijk korte reactie van Wickedangel op het uitgebreide reisverslag van broer. Terug naar de studio..."quote:
Vrouwen broer vrouwen.......quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:13 schreef broer het volgende:
[..]
"Tot zover de belachelijk korte reactie van Wickedangel op het uitgebreide reisverslag van broer. Terug naar de studio..."
Keane is geen 'matige bezigheid'. Keane is als een martelmoord waarbij de politie niet ingrijpt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:09 schreef Lamon het volgende:
Ik zweer je, ik vergooi mijn leven echt aan matige bezigheden.
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:13 schreef broer het volgende:
"Tot zover de belachelijk korte reactie van Wickedangel op het uitgebreide reisverslag van broer. Terug naar de studio..."
Nee, daar ben ik niet geweest. Maar als ik dat zo hoor, ga ik binnenkort nog eens terug.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:10 schreef Sai het volgende:
Dat is waar ik ook van houd, paar dagen in een swingende stad is genoeg om toffe mensen te leren kennen.quote:
Daar ben ik óók al niet geweest. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat ik langer had moeten gaan, Sai. Ga nog even door.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:13 schreef Sai het volgende:
Ben je ook in die disco met vijf verdiepingen geweest? Toen ik daar was kwam er een vrouw op me af en ik vond d'r wel okay en na een paar drankjes stond ik met d'r buiten en greep ze me in m'n ballen terwijl ze voortdurend 'I'M VERY PROFESSIONAL' zei en toen ben ik weggerend.
Praag, [14.gif].
Overschat mijn sociale vaardigheden alsjeblieft niet. Ik heb werkelijk niemand leren kennen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:16 schreef sig000 het volgende:
Dat is waar ik ook van houd, paar dagen in een swingende stad is genoeg om toffe mensen te leren kennen.![]()
Welkom bij de tragische club.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:16 schreef ElizabethR het volgende:
I am losing my touch! Zit te F5en in MEN
Het moet niet tragischer worden zeg!!!
Kennen is dan weer groot woord maar bij op de beurt wachten voor telefoon ga ik al net zo hard meeschelden dan plaatselijke bevolking als er een looser te lang aan dat ding hangt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:18 schreef broer het volgende:
[..]
Overschat mijn sociale vaardigheden alsjeblieft niet. Ik heb werkelijk niemand leren kennen.
Ik had gewoon mijn eigen telefoon bij me. Leuk detail: als je in de Praagse metro zit, kun je op je telefoon zien op welk station je bent.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:23 schreef sig000 het volgende:
maar bij op de beurt wachten voor telefoon
In diezelfde disco versierde ik volslagen dronken met m'n reisgenoot twee meisjes uit St. Petersburg en alles leek goed te gaan, tot de vrouwelijke reisgenoot even kwam kijken en ons toefluisterde dat ze er uitzagen als dertien. Dat zagen we toen ook. Zeker toen ze aan een vrouw van rond de dertig (wilde gok: mams) vroegen of ze met ons meekonden. We hebben ze wel nog onze mailadressen gegeven en ze stuurden nog een half jaar relatief angstaanjagende mails.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:17 schreef broer het volgende:
[..]
Daar ben ik óók al niet geweest. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat ik langer had moeten gaan, Sai. Ga nog even door.
quote:Hi, Simon! was that your name?
You know, i fell in love with Prague, this mysterious, wonderfull, magic city.And it was my dream to visit it once more. So please also be there then.
This trip was really cool and i had one of the best time in my life( i'm sure Dasha also!)And i'm sending you some fotos of us from our trip.I will send them to Joe too. And i must say, that one of the brightest impression in Prague was our night in Karlovy Lazne.It is the best club i've ever been to.Honestly.Because of atmosphere and people.You know, you( Joe and Simon) made it really hottt!! And you both dance really great.I know about what i'm writing! I know a lot about how guys can dance. Ohhh it's time to end. I must go? coz i go to Sochi this day. it my second home and there is a residents of our president there! s
So, buy, tshuess, hasta la vista, adios!!!!!!!!!!!!!!
Ik geloof dat ik héél snel naar Praag moetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:24 schreef broer het volgende:
Ik had gewoon mijn eigen telefoon bij me. Leuk detail: als je in de Praagse metro zit, kun je op je telefoon zien op welk station je bent.
De vooruitgang gaat snel, dus ook daar geen telefooncellen meer?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had gewoon mijn eigen telefoon bij me. Leuk detail: als je in de Praagse metro zit, kun je op je telefoon zien op welk station je bent.
Ruzie is een groot woord, Wickedangel. Een woord dat je niet te licht moet gebruiken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
HEB JE NOG RUZIE GEHAD MET JE REISGENOOT DIE JE EIGENLIJK NAUWELIJKS KENDE?
Onenigheid dan broer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ruzie is een groot woord, Wickedangel. Een woord dat je niet te licht moet gebruiken.
Relatief is wel het woord, ja. Maar ze heeft in ieder geval een onderkomen in een aanstaand Olympische Spelen-stadjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:25 schreef Sai het volgende:
We hebben ze wel nog onze mailadressen gegeven en ze stuurden nog een half jaar relatief angstaanjagende mails.
Zeker. En nu ik erover nadenk, dit detail was natuurlijk eigenlijk belangrijk genoeg om in het oorspronkelijke reisverslag te staan. Jammer; gemiste kans.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
Ik geloof dat ik héél snel naar Praag moet![]()
Ik wilde gewoon even rellen. Jammer dan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:28 schreef broer het volgende:
Ruzie is een groot woord, Wickedangel. Een woord dat je niet te licht moet gebruiken.
En dat dat de standaardmaat is. En dat iedereen het drinkt - van enorme mannen tot lieve, petieterige meisjes.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:28 schreef Sai het volgende:
Maar het beste aan Praag is dat een halve liter bier op een terrasje 2,50 kost
Op de overdaad aan toerisme na, dan.quote:Praag
"Beste kijkbuiskinderen, we zullen broer nooit meer op reis sturen. En nu terug naar de studio..."quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:31 schreef broer het volgende:
Zeker. En nu ik erover nadenk, dit detail was natuurlijk eigenlijk belangrijk genoeg om in het oorspronkelijke reisverslag te staan. Jammer; gemiste kans.
Dat is misschien wel het beste, ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:35 schreef Wickedangel het volgende:
"Beste kijkbuiskinderen, we zullen broer nooit meer op reis sturen. En nu terug naar de studio..."
Doeiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:44 schreef broer het volgende:
Slapen. Doei.
Maar je léést het topic niet meer, of wel?quote:Op zondag 8 juli 2007 02:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
en verder leef ik nog.
Volgens mij maakt het geen reet uit op dit tijdstip waar dit topic staat.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:08 schreef broer het volgende:
Ja, exact weet ik het ook niet. Maar er was iets met het topic verplaatsen naar GC, en zo. Om vers bloed te krijgen, zeg maar.
Zoiets.
Nee, volgens mij ook niet. Ik deed dan ook niet mee toen het gesprek plaatsvond. Ik wijs die aap alleen op zijn verantwoordelijkheden. Verder niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:12 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij maakt het geen reet uit op dit tijdstip waar dit topic staat.![]()
Belachelijk idee!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 03:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Van mij hoeft het niet. Ik zie al veel te veel vers bloed.
Bovendien zijn we al eens eerder naar GC verhuisd, en dat was geen groot succes.
Ik vind 't wel fideel van 'm dat ie toch de moeite neemt om steeds langs te komen. Zo'n naamtopic in ONZ is niet niks.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ook niet. Ik deed dan ook niet mee toen het gesprek plaatsvond. Ik wijs die aap alleen op zijn verantwoordelijkheden. Verder niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |