RIP Sopjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef sig000 het volgende:
Sopje.Of 't hij of zij was heb ik nooit kunnen ontdekken maar het was wel dol op 't fitness spul in de kooi.
Mooi zoquote:
Ja, vroeger postten wij veel samen in een SC-reeks, Vork.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:29 schreef Vork het volgende:
Zeg Arcee, wist je dat je mijn nummer 3 userbuddie bent? Althans dat schijnt zo te zijn.
Je kiest je momenten uit.quote:
Dan was het een zij.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef sig000 het volgende:
Sopje.Of 't hij of zij was heb ik nooit kunnen ontdekken maar het was wel dol op 't fitness spul in de kooi.
Ga je eens snel schamenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet niet teveel geheimtaal gaan roepen, dan snapt een gemiddelde bikkel er niets meer van.![]()
Om drie uur.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:29 schreef Vork het volgende:
Sorry Wickedangel, semi-bikkelen. Is goed, dan semi-bikkel ik wel. Wanneer begint het echte bikkelen?
Heb ik in een (veelvuldig en samen met jou) in een SC-reeks gepost?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:31 schreef Arcee het volgende:
Ja, vroeger postten wij veel samen in een SC-reeks, Vork.
En toen was 't forum ook nog heul klein, dus kwam je elkaar vaker tegen.
Dan wacht ik wel even.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Om drie uur.
Niet echtquote:
Want alleen vrouwtjes-mormels houden zich bezig met de lijn?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:32 schreef svann het volgende:
Dan was het een zij.
Dat moest haast wel, het was een trouwe hamster en bedankt voor 't medeleven iedereen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:32 schreef svann het volgende:
[..]
Dan was het een zij.
Maar droevig, sig. Dat maakt het een stuk stiller 's nachts.
Alleen jammer dat het de laatste week minder luktquote:
Mag je anders niet?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet echt
Manlief heeft nachtdienst... dat is voor mij internetten
En alle mannetjeshamsters zijn kalend.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:34 schreef broer het volgende:
Want alleen vrouwtjes-mormels houden zich bezig met de lijn?
Nope. Het is meer dat een mannetje wat gevulder onder de staart is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:34 schreef broer het volgende:
Want alleen vrouwtjes-mormels houden zich bezig met de lijn?
Dan was mijne een vrouwelijke want de haren leken nog heel gezond toen ze ineens dood onder aan de renmolen lag.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En alle mannetjeshamsters zijn kalend.
Als ze ook bier lustten zouden ze hier meer dan welkom zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
En alle mannetjeshamsters zijn kalend.
Alsof ik mij de les laat lezenquote:
CTRL indrukken en aan je scrollwieltje draaien.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
Help please... ik weet niet hoe ik weer terug moet naar het normale aanzien van een post.
Probeer eens 3 regels.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
Help please... ik weet niet hoe ik weer terug moet naar het normale aanzien van een post.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:38 schreef svann het volgende:
Nope. Het is meer dat een mannetje wat gevulder onder de staart is.
That worksquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:39 schreef broer het volgende:
[..]
CTRL indrukken en aan je scrollwieltje draaien.
Jij kunt niet klokkijken? Dan ben jij geen aanwinst voor deze fijne topicreeksquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:48 schreef Vork het volgende:
Is het al 3 uur?
In dit topic valt dat mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
That works
* PrintScreen het schaamrood op de wangen heeft
Leuk. Praag is een mooie stad als je eenmaal langs alle toeristen weet te kijken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg, broer. Hoe was je vakantie?
Heb jij geen tijd op je pc? Daar kijk ik altijd naar.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:52 schreef Vork het volgende:
Nou, ik heb geen klok binnen gezichtsveld. En ik ben ongeduldig. En ik heb bier op. Wat maakt mij nog meer niet goed voor deze topicreeks?
Doe maar niet, nee. Daar ben ik een beetje allergisch voorquote:Ik kan hier zeker niet gaan lopen pimpen met mijn oldbie-status).
Krijg ik hier alleen een handreiking voor mijn probs?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
In dit topic valt dat mee.![]()
Je moet uiteraard wel een klein beetje best doen om de gemiddelde nr 100 en nog wat slowchat te ontstijgen.
Praise the Lord.![]()
Daar denk ik niks van hoor, ik vind het jammer voor je. Zie ik je eindelijk weer eens in een topic verschijnen, gaat het maar vlagerig goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat dacht je van niet zo best?
Nouja, gaat wel, bij vlagen.
Natuurlijk, maar ik ga geen moeite doen om de springende cijfers in de juiste volgorde te zetten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Heb jij geen tijd op je pc? Daar kijk ik altijd naar.
Hatsjoe!quote:Doe maar niet, nee. Daar ben ik een beetje allergisch voor![]()
Het hangt er natuurlijk mee samen, dat ik weer post enzo. Meer info kan via PM. Of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:57 schreef ElizabethR het volgende:
Daar denk ik niks van hoor, ik vind het jammer voor je. Zie ik je eindelijk weer eens in een topic verschijnen, gaat het maar vlagerig goed
"Tot zover het enerverende reisverslag van broer. En nu terug naar de studio..."quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:54 schreef broer het volgende:
Leuk. Praag is een mooie stad als je eenmaal langs alle toeristen weet te kijken.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Tot zover het enerverende reisverslag van broer. En nu terug naar de studio..."
Vergeet niet dat wel 't beste bier daar vandaan komt en dat kan de korte termijn herinneringen nogal vervagen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Tot zover het enerverende reisverslag van broer. En nu terug naar de studio..."
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:02 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Ik wist niet eens dat bwoew vakantie had. Ik kom her te weinig.
Sorry. Ik bedoelde natuurlijk: "Ik heb veel bier gedronken. We hadden vrijwel de hele tijd mooi weer. Ik heb het graf van Franz Kafka gefotografeerd, maar ik ben slecht in foto's maken. Ik heb een grappig Tsjechisch bandje gezien dat op een jonge, energieke versie van de Peppers leek, maar dan wel met een rapper/zanger erbij die klonk als die ene van The Beastie Boys. Het hostel was kaal maar lag prachtig in het centrum. En de Tsjechisch hiphop die ik heb gekocht klinkt best wel Amerikaans."quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Komt door die verdomde AKQquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:05 schreef broer het volgende:
Sorry. Ik bedoelde natuurlijk: "Ik heb veel bier gedronken. We hadden vrijwel de hele tijd mooi weer. Ik heb het graf van Franz Kafka gefotografeerd, maar ik ben slecht in foto's maken. Ik heb een grappig Tsjechisch bandje gezien dat op een jonge, energieke versie van de Peppers leek, maar dan wel met een rapper/zanger erbij die klonk als die ene van The Beastie Boys. Het hostel was kaal maar lag prachtig in het centrum. En de Tsjechisch hiphop die ik heb gekocht klinkt best wel Amerikaans."
Beter?
Its like abc dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon meeposten en soms is er iemand die 't leest.![]()
Scary but truequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |