quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Door de week vanaf 1 uur, in het weekend vanaf 2 uur. Dé reeks over kaalheid, twijfel, wanhoop en liefde. Probeer niet te veel te baggeren.
Kusjes, IR.
Erg, erg leuk. Ik ben maar van dinsdagmiddag tot donderdagmiddag geweest, maar als ik volgend jaar in hetzelfde tentje mag slapen ga ik weer, en dan een hele week. Als je al die fietsers die niet uit hun doppen kijken niet meetelt, heb je een prachtig festival.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Vertel, hoe was het daar?
Ja, sorry. Dat hoorde ik ook, twee minuten nadat ik het gepost had.quote:
Morgen en overmorgen vast meerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:09 schreef broer het volgende:
Ja, sorry. Dat hoorde ik ook, twee minuten nadat ik het gepost had.
Je hebt in een tentje geslapen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:09 schreef broer het volgende:
Erg, erg leuk. Ik ben maar van dinsdagmiddag tot donderdagmiddag geweest, maar als ik volgend jaar in hetzelfde tentje mag slapen ga ik weer, en dan een hele week. Als je al die fietsers die niet uit hun doppen kijken niet meetelt, heb je een prachtig festival.
Heb je Bonnie gezien vanavond/vannacht?quote:
quote:
ik doe m'n bestquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met zo'n post ga je nog ver komen in je virtuele leven.
Is dat zo erg? Oké, het is niets voor mij, maar echt erg is het toch ook niet? Ik vond het wel leuk, zelfs.quote:
Voldoende pret. Dat zeker. Ik heb Coparck en Meindert Talma gezien, en Julius Caesar door een jongerentheatergroep (dat was heel goed) en een voorstelling waarin iemand een 'seance' hield waarbij hij dode schrijvers interviewde op grappige maar soms ook erg flauwe wijze. O, en ik heb één voorstelling gemist omdat we op het laatste moment verkeerd fietsten en we dus drie minuten te laat kwamen.quote:Als je maar pret hebt gehadWat heb je zoal gezien?
Ja, tenten zijn héél erg. Never mind.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:15 schreef broer het volgende:
Is dat zo erg? Oké, het is niets voor mij, maar echt erg is het toch ook niet? Ik vond het wel leuk, zelfs.
Klinkt goed, waarom ben je dan niet langer geblevenquote:Voldoende pret. Dat zeker. Ik heb Coparck en Meindert Talma gezien, en Julius Caesar door een jongerentheatergroep (dat was heel goed) en een voorstelling waarin iemand een 'seance' hield waarbij hij dode schrijvers interviewde op grappige maar soms ook erg flauwe wijze. O, en ik heb één voorstelling gemist omdat we op het laatste moment verkeerd fietsten en we dus drie minuten te laat kwamen.
Klinkt leuk. Ga ik dit weekend eens bekijken. We hebben hier in die periode ook De Affaire. Die wil ik niet missen. Maar ik neem het toch even in overweging.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
Bwoew! We hebben in Juli twee weken lang Galway arts festival!! Zin om te komen????
Heb je ook wel gelijk in. Dat zijn ze ook. Maar denk je eens in hoe het zou zijn om in een huisje op Terschelling te zitten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, tenten zijn héél erg. Never mind.
Ik had alleen deze drie dagen tijd. Helaas, helaas.quote:Klinkt goed, waarom ben je dan niet langer gebleven
Dat kan ik me héél goed voorstellenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:33 schreef broer het volgende:
Heb je ook wel gelijk in. Dat zijn ze ook. Maar denk je eens in hoe het zou zijn om in een huisje op Terschelling te zitten.
Je gaat binnenkort toch ook naar jeweetwelwaar? (Weet niet of ik dat mag posten)quote:Ik had alleen deze drie dagen tijd. Helaas, helaas.
Okéquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:31 schreef broer het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Ga ik dit weekend eens bekijken. We hebben hier in die periode ook De Affaire. Die wil ik niet missen. Maar ik neem het toch even in overweging.
Volgens mij zijn alle huisjes op Terschelling van hout.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:35 schreef Wickedangel het volgende:
Dat kan ik me héél goed voorstellenNiet dat ik daar ooit ben geweest. Maar ik heb liever muren van steen om me heen.
Ja, volgende week vrijdag. Tot en met de dinsdag daarop. Ik zou toch verdorie zomaar in vakantiestemming komen.quote:Je gaat binnenkort toch ook naar jeweetwelwaar? (Weet niet of ik dat mag posten)
Ook goed. Alles beter dan dingen die zomaar kunnen wegwaaienquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:40 schreef broer het volgende:
Volgens mij zijn alle huisjes op Terschelling van hout.
Is dat zo moeilijk voor je? Lijkt me goed voor je, even er helemaal tussenuit.quote:Ja, volgende week vrijdag. Tot en met de dinsdag daarop. Ik zou toch verdorie zomaar in vakantiestemming komen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:46 schreef Lamon het volgende:
Na een hele lange dag vol huwelijkstradities en huwelijksverketteringen, kan ik wel stellen dat ik zelden zo dronken ben geweest als ik nu ben.
Altijd leuk de grenzen van alcoholgebruik opzoeken, zeker bij dergelijke gelegenheden.
Ons tentje kon niet wegwaaien omdat we er zelf in lagen en de wc's en douches waren bijzonder schoon. Nee, echt, het valt heel erg mee. (Mijn hemel, dat ik ooit nog eens het kampeergevoel zou delen, zeg...)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ook goed. Alles beter dan dingen die zomaar kunnen wegwaaienWaar wc en douche buitengaats zijn
![]()
Ja, dat is wel goed. Dat klopt wel. Maar ik moet in juli ook alweer naar Ierland. Komt er dan geen einde aan?quote:Is dat zo moeilijk voor je? Lijkt me goed voor je, even er helemaal tussenuit.
Ik geloof er geen jota van!! Je zult best een pietsie aangeschoten zijn, maar het lijkt mij godsonmogelijk om nog zulk begrijpelijk Nederlands zonder spelfouten te typen als je zo dronken als een lor bent.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:46 schreef Lamon het volgende:
Na een hele lange dag vol huwelijkstradities en huwelijksverketteringen, kan ik wel stellen dat ik zelden zo dronken ben geweest als ik nu ben.
Altijd leuk de grenzen van alcoholgebruik opzoeken, zeker bij dergelijke gelegenheden.
Ja, vakantie is wel een opgave, hèquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:51 schreef broer het volgende:
Maar ik moet in juli ook alweer naar Ierland. Komt er dan geen einde aan?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:51 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is wel goed. Dat klopt wel. Maar ik moet in juli ook alweer naar Ierland. Komt er dan geen einde aan?
Man had een kilt aan en was heiden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Nou vertel, hoe was de ceremonie, wat had de bruid aan, waren er vechtpartijen, etc. etc.
Bruiloften![]()
Persoonlijk? Liever nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:56 schreef ElizabethR het volgende:
Kent iemand hier Paul de Leeuw??
quote:
O, ja, zó zat het. Dat is waar ook. Wat ik even vergeten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:54 schreef ElizabethR het volgende:
Gewoon genieten!!
Ow, ik ken hem al heel wat jaartjes persoonlijk en het is echt een schatje!!quote:
Biertje 26 gaat zojuist open (zonder te overdrijven). Dictie is geenszins verwant met mijn staat van dronkenschap, ik heb dat bij andere mensen eigenlijk nooit begrepen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:52 schreef ElizabethR het volgende:
Ik geloof er geen jota van!! Je zult best een pietsie aangeschoten zijn, maar het lijkt mij godsonmogelijk om nog zulk begrijpelijk Nederlands zonder spelfouten te typen als je zo dronken als een lor bent.
Wat een filmquote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:56 schreef Lamon het volgende:
Man had een kilt aan en was heiden.
Vrouw in trouwjurk (wel modern en niet wit) en kwam uit zwaar gelovige familie.
In het stadshuis hebben de getuigen een echt poppenkastspel, met poppen en een blik Guinness opgevoerd, waarbij het idee was om de bruidegom met Guinness te lokken.
In de kerk waren het niet knielen en de getatoueerde trouwring van de bruidegom de knelpunten.
Bij het eten was de schoonmoeder van de bruidegom in haar speech iets te voorvarend met het zeggen dat de bruidegom eindelijk bekeerd was, want niets is minder waar. Ze begreep zijn offer dus voor geen meter, de trut.
En ik ben samen met de bruid en bruidegom en nog 6 andere gasten als laatste de disco/karaokezaal uitgeveegd.
Mijn staat is dus nog mild als je mijn ervaring van de dag er tegenover stelt.
En ik vind het onbegrijpelijk dat jij wars blijft van alles wat een 'normaal' mens met teveel drank op doet qua dictie.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Biertje 26 gaat zojuist open (zonder te overdrijven). Dictie is geenszins verwant met mijn staat van dronkenschap, ik heb dat bij andere mensen eigenlijk nooit begrepen.
Je geeft ons een hint?!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:59 schreef ElizabethR het volgende:
Ik bedoel eigenlijk meer in het kader van dit
Dat je ze überhaupt nog kúnt tellen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:00 schreef Lamon het volgende:
Biertje 26 gaat zojuist open
quote:
Jezus.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:00 schreef Lamon het volgende:
Biertje 26 gaat zojuist open (zonder te overdrijven).
Dat niet, maar de getuige (een van mijn beste vrienden) die orgel speelde in de kerk (dat was de voorwaarde van de bruidegom, dat hij orgel speelde, anders zou hij het niet trekken), heeft wel aan het eind "Question of lust" op het kerkorgel gespeeld.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:00 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een filmGeweldig
![]()
Je bent een held dat je bij al die flauwekul bent gebléven, Lamon.
KaraokeHeb je nog iets van Depeche Mode gezongen?
![]()
Een heiden en een streng gelovige... dat moet wel lust zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:04 schreef Lamon het volgende:
Dat niet, maar de getuige (een van mijn beste vrienden) die orgel speelde in de kerk (dat was de voorwaarde van de bruidegom, dat hij orgel speelde, anders zou hij het niet trekken), heeft wel aan het eind "Question of lust" op het kerkorgel gespeeld.
Gelukkig heeft geen van de gelovige stakkers het uberhaupt doorgehad, de volgzame schapen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:06 schreef Wickedangel het volgende:
Een heiden en een streng gelovige... dat moet wel lust zijn.
Volgens mij heeft iedereen hier daar last van waardoor het 1 grote chaos word somsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:07 schreef sig000 het volgende:
Ik kan dit topic soms echt niet volgen maar dat komt vast en zeker door mijn beperkte belevingswereld.
Vind je 't erg als ik er niets aan vind?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Deze is tof gemaakt
http://www.youtube.com/watch?v=K2cYWfq--Nw
Eerste 50 sec zijn gaar de rest is tof
Het interesseerd me eigenlijk geen zakquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vind je 't erg als ik er niets aan vind?
Dan zitten we op gelijk niveau.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het interesseerd me eigenlijk geen zak![]()
Of dat mogelijk is, weet ik niet. Ik weet wel dat ik altijd dacht dat het bij mij zo was. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Omstandigheden kunnen je altijd weer verrassen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:26 schreef Lamon het volgende:
-Is het mogelijk of ooit voorgekomen, dat iemand geen lichaamsstof meer aanmaakt die zorgt dat je verliefd kunt worden, en dus nooit meer verliefd wordt?
Ik heb het net omgekeerd, ik had er nooit problemen mee, maar ik ben nu al vijf jaar niet meer verliefd geworden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:33 schreef broer het volgende:
Of dat mogelijk is, weet ik niet. Ik weet wel dat ik altijd dacht dat het bij mij zo was. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Omstandigheden kunnen je altijd weer verrassen.
Het is bij mij volledig van alle logica verstoken, want aantoonbaar zonder toekomst en bovendien veel problemen met zich meebrengend. En toch ga ik ermee door. Morgen rij ik 500 kilometer om bij een bijzondere gelegenheid voor haar aanwezig te zijn. Had je me dat een paar weken geleden verteld, dan had ik je voor idioot versleten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:41 schreef Lamon het volgende:
maar echte onvoorbereide, van alle logica verstokte verliefdheid..
Ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:26 schreef Lamon het volgende:
-Ik lach John De Mol een beetje uit in gedachten, maakt dat me een slecht mens?
Ja.quote:-Ik kwam er vandaag achter dat ik door een paar maanden fatsoenlijk te eten, nu 9,5 kilo ben afgevallen, zijn mensen die lijnen dan echt gek?
Nee.quote:-Is het mogelijk of ooit voorgekomen, dat iemand geen lichaamsstof meer aanmaakt die zorgt dat je verliefd kunt worden, en dus nooit meer verliefd wordt?
Nee.quote:-Zijn mensen ooit compleet tevreden met hun downloadsnelheid?
Nee.quote:-Is stress iets wat je moet hebben om echt te leven, en als je niet weet wat het is, mis je dan iets, of is dat juist een zegen?
Ja.quote:-Ben je raar als je voordat de wekker afgaat al opstaat, en blij bent dat de dag weer begonnen is?
Dat is een brug, die ik niet gelijk zou durven maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:47 schreef broer het volgende:
En als het mij overkomt, kan dat bij iedereen gebeuren.
Da's de ja op de laatste vraag, voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:53 schreef Tijn het volgende:
Ja.
Natuurlijk wel. Iedereen is gemiddeld. Jij ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:54 schreef Lamon het volgende:
Dat is een brug, die ik niet gelijk zou durven maken.
Ja, ze woont in de buurt. Maar ze gaat iets leuks doen daar, en daar wil ik bij zijn.quote:Die 500 kilometer is neem ik aan een uitzondering? Want anders is het wel heel Die Hard.
Ach, het was niet zo oordelend bedoeld. Ik denk gewoon dat de meeste mensen pas wakker worden zodra de wekker gaat en hun eerste gedachte dan niet meteen de meest positieve is. Dus dan is het 'raar' als je zo niet bent en is het antwoord op je vraag 'ja'quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Beginnen mensen de dag dan echt allemaal met tegenzin? Of komt het gewoon omdat ik de deugd van slapen nooit begrepen heb, behalve dat het helaas noodzakelijk is?
Ik werk van 14.00 tot 22.00. Misschien heeft het dan iets met daglicht te maken, want de laatste keer dat ik mijn wekker heb gehoord is een verre herinnering, terwijl ik net als anderen gewoon 40+ uur werk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, het was niet zo oordelend bedoeld. Ik denk gewoon dat de meeste mensen pas wakker worden zodra de wekker gaat en hun eerste gedachte dan niet meteen de meest positieve is. Dus dan is het 'raar' als je zo niet bent en is het antwoord op je vraag 'ja'
Sowieso vind ik dat onze 9 to 5 cultuur veelste vroeg begint. Niemand wordt er toch blij van om om 7 uur je bed al uit te moeten?
Oh oh!quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:01 schreef broer het volgende:
Iedereen is gemiddeld.
Volgens mij zijn de mensen die zichzelf omschrijven als een beetje gek juist de meest normale mensen in de wereld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:13 schreef broer het volgende:
Degenen die anders denken te zijn omschrijven zichzelf als 'een beetje gek'. Sneue mensen zijn dat.
Vandaar 'die anders denken te zijn'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:16 schreef Lamon het volgende:
Volgens mij zijn de mensen die zichzelf omschrijven als een beetje gek juist de meest normale mensen in de wereld.
Maar hoe zit het dan met de mensen die het spookrijder syndroom hebben en oprecht denken dat de rest van de wereld gek is, dat is de vraag..quote:
Maar betekent dat dat je ook daadwerkelijk denkt dat je uniek bent?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:19 schreef svann het volgende:
De eenheidsmens spreekt mij toch ook niet erg aan, broer.
...de mensen....quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:20 schreef Lamon het volgende:
Maar hoe zit het dan met de mensen die het spookrijder syndroom hebben en oprecht denken dat de rest van de wereld gek is, dat is de vraag..
Nou ja, 'de vraag'... Ik vind gewoon dat zij de wens hebben uniek te zijn, net als iedereen. En daarmee zijn ze volkomen gemiddeld. Voor mij, tenminste. Maar dat kan voor jou heel anders zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:20 schreef Lamon het volgende:
Maar hoe zit het dan met de mensen die het spookrijder syndroom hebben en oprecht denken dat de rest van de wereld gek is, dat is de vraag..
Toch zou die stelling moeten kloppen, aangezien we allemaal een resultaat zijn van biologische werkzaamheid en stofjes die wel of niet aanwezig zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:19 schreef svann het volgende:
De eenheidsmens spreekt mij toch ook niet erg aan, broer.
Jazeker.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:22 schreef broer het volgende:
Maar betekent dat dat je ook daadwerkelijk denkt dat je uniek bent?
Laat me je uit de droom helpen: je bent niet uniek. Dat sommigen opvallen is enkel gebaseerd op toevalligheden, meer niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:26 schreef svann het volgende:
Jazeker.
Evolutie zou er niet zijn als we allemaal identiek waren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:25 schreef Lamon het volgende:
Toch zou die stelling moeten kloppen, aangezien we allemaal een resultaat zijn van biologische werkzaamheid en stofjes die wel of niet aanwezig zijn.
Sterker nog, eigenlijk zou iedereen die niet in hogere krachten, maar evolutie gelooft, dat logischerwijs moeten onderschrijven.
Daar zit ik zelf dan ook meteen met een paradox in mijn hoofd, heel onvatbaar en vervelend...
Maar broer beweert volgens mij ook niet dat we allemaal precies hetzelfde zijn, maar meer dat we allemaal volgens bepaalde wetmatigheden te ontleden zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:31 schreef svann het volgende:
Evolutie zou er niet zijn als me allemaal identiek waren.
Ik ben zelf meer van de ja/nee vragenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:29 schreef broer het volgende:
Zo. Meer filosofie van de koude grond als ik weer wakker ben.
Welterusten.quote:Slaap lekker, allen.
quote:
Ik hoop voor je dat je nog onder de twintig bent, want anders zal zo'n maaltijdsinvulling je heel snel vierkant maken, volgens mij.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:49 schreef Dribbel_ het volgende:
broodje kroket, whopper menu, 2 feboburgers, een kroket, en een paar frietjes op heb
Ja ik weet ook niet wat ik had het was niet echt normaalquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je nog onder de twintig bent, want anders zal zo'n maaltijdsinvulling je heel snel vierkant maken, volgens mij.
Me First and the Gimme Gimme’s? Of is dat weer wat anders?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat ik had het was niet echt normaal
Wel naar concert van Me First geweestwas weer supervet
en de setlist gevangen vloog zo recht m'n hand in terwijl ik stond te kijken wat je eignelijk nou moest met zo'n nutteloos stuk papier probeerde 3 mensen, die het blijkbaar wel interessant vonden, het uit m'n had te rukken
Jep die jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Me First and the Gimme Gimme’s? Of is dat weer wat anders?
Die IRA nummers verpunken?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:42 schreef Tijn het volgende:
Babes & Hunks zou bijvoorbeeld een goede basis zijn en reflecteren aan de inhoud van deze reeks en de mensen die er deel van uitmaken.
Ruzie makenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dus het probleem is nu duidelijk onder woorden gebracht.
Nu de oplossing nog.
Maar jij lijdt niet aan slapeloosheid en post daarom 3 of 4 keer per week in dit topic.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het helemaal geen probleem.
Bier uitdelen aan mensen buiten de kliek danquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat experiment hebben we ooit al eens eerder gehad. Dat werkt helaas niet.
Niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Ik leg me ook bij I.R. neer WA, niet letterlijk uiteraard.
quote:En ik haat chinezen
Als je het ergens moet posten, kan je het het best hier doen, ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:58 schreef Marble het volgende:
Tot zover dit ongevraagd stuk proza. Het leek me oorspronkelijk wel iets voor SBT..
Hoho! Het ging me niet om goede muziek.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:27 schreef Marble het volgende:
Ik draai de laatste maanden eigenlijk alleen nog maar de sountracks van Wicked en Avenue Q. Keer op keer op keer. Zo briljant en essentie-van-het-leven-omvattend dat je eigenlijk weinig andere muziek meer nodig hebt.
Hmm... ik moet het geluid 's morgens toch eens wat harder zetten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:58 schreef Marble het volgende:
En ik loop 's ochtends ook met mijn themesong rond op mijn ipod om als het ware een nieuwe aflevering te beginnen, en ervaar events regelmatig met cliffhangers en onheilspellende paukenslagen en plottwists en dramatische vioolriedeltjes en vrolijke jongles en tracking shots en dramatische zoom-ins en -outs en ga zo maar door. Gekjes he? Ik zie nog net geen opening credits (starring, written and directed by, etc.) voor m'n ogen langsflitsen als ik opsta. Hoop dat dat nog komt, want dat zou helemaal tof zijn.
Ben je nog geweest, Ole?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:10 schreef Ole het volgende:
En daarna in mijn rockkroegje nog eenoldbie fokdame tegengekomen
ach ja, de B&W schijnt ermee op te houden
ga zaterdag even langs daar![]()
ik was er niet. was niet mijn kroeg,,, Kwam, wel veel mensen later op de avond tegenquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:52 schreef svann het volgende:
[..]
Ben je nog geweest, Ole?
Heb je het topic met film- en fotolinkjes gezien?
Sopje.quote:
Bier.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef Vork het volgende:
Hallo iedereen. Tijd om te bikkelen. En tijd voor nog meer bier uiteraard.
Alles okay met Arcee?quote:
Das ergquote:
HJ is okayquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef Vork het volgende:
Zeker.quote:
Je moet niet teveel geheimtaal gaan roepen, dan snapt een gemiddelde bikkel er niets meer van.quote:
Semi-bikkelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef Vork het volgende:
Dommelschquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Uiteraard HJ. Na een hele avond Dommelsch ben ik wel toe aan kwaliteit
RIP Sopjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef sig000 het volgende:
Sopje.Of 't hij of zij was heb ik nooit kunnen ontdekken maar het was wel dol op 't fitness spul in de kooi.
Mooi zoquote:
Ja, vroeger postten wij veel samen in een SC-reeks, Vork.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:29 schreef Vork het volgende:
Zeg Arcee, wist je dat je mijn nummer 3 userbuddie bent? Althans dat schijnt zo te zijn.
Je kiest je momenten uit.quote:
Dan was het een zij.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef sig000 het volgende:
Sopje.Of 't hij of zij was heb ik nooit kunnen ontdekken maar het was wel dol op 't fitness spul in de kooi.
Ga je eens snel schamenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet niet teveel geheimtaal gaan roepen, dan snapt een gemiddelde bikkel er niets meer van.![]()
Om drie uur.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:29 schreef Vork het volgende:
Sorry Wickedangel, semi-bikkelen. Is goed, dan semi-bikkel ik wel. Wanneer begint het echte bikkelen?
Heb ik in een (veelvuldig en samen met jou) in een SC-reeks gepost?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:31 schreef Arcee het volgende:
Ja, vroeger postten wij veel samen in een SC-reeks, Vork.
En toen was 't forum ook nog heul klein, dus kwam je elkaar vaker tegen.
Dan wacht ik wel even.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Om drie uur.
Niet echtquote:
Want alleen vrouwtjes-mormels houden zich bezig met de lijn?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:32 schreef svann het volgende:
Dan was het een zij.
Dat moest haast wel, het was een trouwe hamster en bedankt voor 't medeleven iedereen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:32 schreef svann het volgende:
[..]
Dan was het een zij.
Maar droevig, sig. Dat maakt het een stuk stiller 's nachts.
Alleen jammer dat het de laatste week minder luktquote:
Mag je anders niet?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet echt
Manlief heeft nachtdienst... dat is voor mij internetten
En alle mannetjeshamsters zijn kalend.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:34 schreef broer het volgende:
Want alleen vrouwtjes-mormels houden zich bezig met de lijn?
Nope. Het is meer dat een mannetje wat gevulder onder de staart is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:34 schreef broer het volgende:
Want alleen vrouwtjes-mormels houden zich bezig met de lijn?
Dan was mijne een vrouwelijke want de haren leken nog heel gezond toen ze ineens dood onder aan de renmolen lag.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En alle mannetjeshamsters zijn kalend.
Als ze ook bier lustten zouden ze hier meer dan welkom zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
En alle mannetjeshamsters zijn kalend.
Alsof ik mij de les laat lezenquote:
CTRL indrukken en aan je scrollwieltje draaien.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
Help please... ik weet niet hoe ik weer terug moet naar het normale aanzien van een post.
Probeer eens 3 regels.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
Help please... ik weet niet hoe ik weer terug moet naar het normale aanzien van een post.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:38 schreef svann het volgende:
Nope. Het is meer dat een mannetje wat gevulder onder de staart is.
That worksquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:39 schreef broer het volgende:
[..]
CTRL indrukken en aan je scrollwieltje draaien.
Jij kunt niet klokkijken? Dan ben jij geen aanwinst voor deze fijne topicreeksquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:48 schreef Vork het volgende:
Is het al 3 uur?
In dit topic valt dat mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
That works
* PrintScreen het schaamrood op de wangen heeft
Leuk. Praag is een mooie stad als je eenmaal langs alle toeristen weet te kijken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg, broer. Hoe was je vakantie?
Heb jij geen tijd op je pc? Daar kijk ik altijd naar.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:52 schreef Vork het volgende:
Nou, ik heb geen klok binnen gezichtsveld. En ik ben ongeduldig. En ik heb bier op. Wat maakt mij nog meer niet goed voor deze topicreeks?
Doe maar niet, nee. Daar ben ik een beetje allergisch voorquote:Ik kan hier zeker niet gaan lopen pimpen met mijn oldbie-status).
Krijg ik hier alleen een handreiking voor mijn probs?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
In dit topic valt dat mee.![]()
Je moet uiteraard wel een klein beetje best doen om de gemiddelde nr 100 en nog wat slowchat te ontstijgen.
Praise the Lord.![]()
Daar denk ik niks van hoor, ik vind het jammer voor je. Zie ik je eindelijk weer eens in een topic verschijnen, gaat het maar vlagerig goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat dacht je van niet zo best?
Nouja, gaat wel, bij vlagen.
Natuurlijk, maar ik ga geen moeite doen om de springende cijfers in de juiste volgorde te zetten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Heb jij geen tijd op je pc? Daar kijk ik altijd naar.
Hatsjoe!quote:Doe maar niet, nee. Daar ben ik een beetje allergisch voor![]()
Het hangt er natuurlijk mee samen, dat ik weer post enzo. Meer info kan via PM. Of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:57 schreef ElizabethR het volgende:
Daar denk ik niks van hoor, ik vind het jammer voor je. Zie ik je eindelijk weer eens in een topic verschijnen, gaat het maar vlagerig goed
"Tot zover het enerverende reisverslag van broer. En nu terug naar de studio..."quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:54 schreef broer het volgende:
Leuk. Praag is een mooie stad als je eenmaal langs alle toeristen weet te kijken.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Tot zover het enerverende reisverslag van broer. En nu terug naar de studio..."
Vergeet niet dat wel 't beste bier daar vandaan komt en dat kan de korte termijn herinneringen nogal vervagen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Tot zover het enerverende reisverslag van broer. En nu terug naar de studio..."
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:02 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Ik wist niet eens dat bwoew vakantie had. Ik kom her te weinig.
Sorry. Ik bedoelde natuurlijk: "Ik heb veel bier gedronken. We hadden vrijwel de hele tijd mooi weer. Ik heb het graf van Franz Kafka gefotografeerd, maar ik ben slecht in foto's maken. Ik heb een grappig Tsjechisch bandje gezien dat op een jonge, energieke versie van de Peppers leek, maar dan wel met een rapper/zanger erbij die klonk als die ene van The Beastie Boys. Het hostel was kaal maar lag prachtig in het centrum. En de Tsjechisch hiphop die ik heb gekocht klinkt best wel Amerikaans."quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Komt door die verdomde AKQquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:05 schreef broer het volgende:
Sorry. Ik bedoelde natuurlijk: "Ik heb veel bier gedronken. We hadden vrijwel de hele tijd mooi weer. Ik heb het graf van Franz Kafka gefotografeerd, maar ik ben slecht in foto's maken. Ik heb een grappig Tsjechisch bandje gezien dat op een jonge, energieke versie van de Peppers leek, maar dan wel met een rapper/zanger erbij die klonk als die ene van The Beastie Boys. Het hostel was kaal maar lag prachtig in het centrum. En de Tsjechisch hiphop die ik heb gekocht klinkt best wel Amerikaans."
Beter?
Its like abc dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon meeposten en soms is er iemand die 't leest.![]()
Scary but truequote:
Ik weet het, ben er een tijdje niet geweest maar de Sirenen blijven zingen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
Komt door die verdomde AKQ
Tof.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry. Ik bedoelde natuurlijk: "Ik heb veel bier gedronken. We hadden vrijwel de hele tijd mooi weer. Ik heb het graf van Franz Kafka gefotografeerd, maar ik ben slecht in foto's maken. Ik heb een grappig Tsjechisch bandje gezien dat op een jonge, energieke versie van de Peppers leek, maar dan wel met een rapper/zanger erbij die klonk als die ene van The Beastie Boys. Het hostel was kaal maar lag prachtig in het centrum. En de Tsjechisch hiphop die ik heb gekocht klinkt best wel Amerikaans."
Beter?
Lost in space.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:09 schreef Vork het volgende:
Waar is het topic voor de bikkeltijd dan?
Ben je in die absinthbar geweest vlakbij die ene tourist trap waar ontiegelijk veel pullen bier worden gedronken door toeristen en een soort muzikant steeds liedjes speelt op een accordeon of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
Beter?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:10 schreef Sai het volgende:
Ben je in die absinthbar geweest vlakbij die ene tourist trap waar ontiegelijk veel pullen bier worden gedronken door toeristen en een soort muzikant steeds liedjes speelt op een accordeon of iets dergelijks?
en heb je daar een serveester gezien met lang sluik zwart haar?
want die is van mij. alleen van mij.
Ok dan zal die de moeite zijn, heb je ook pics zodat we niet de verkeerde gaan versieren?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:10 schreef Sai het volgende:
[..]
Ben je in die absinthbar geweest vlakbij die ene tourist trap waar ontiegelijk veel pullen bier worden gedronken door toeristen en een soort muzikant steeds liedjes speelt op een accordeon of iets dergelijks?
"Tot zover de belachelijk korte reactie van Wickedangel op het uitgebreide reisverslag van broer. Terug naar de studio..."quote:
Vrouwen broer vrouwen.......quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:13 schreef broer het volgende:
[..]
"Tot zover de belachelijk korte reactie van Wickedangel op het uitgebreide reisverslag van broer. Terug naar de studio..."
Keane is geen 'matige bezigheid'. Keane is als een martelmoord waarbij de politie niet ingrijpt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:09 schreef Lamon het volgende:
Ik zweer je, ik vergooi mijn leven echt aan matige bezigheden.
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:13 schreef broer het volgende:
"Tot zover de belachelijk korte reactie van Wickedangel op het uitgebreide reisverslag van broer. Terug naar de studio..."
Nee, daar ben ik niet geweest. Maar als ik dat zo hoor, ga ik binnenkort nog eens terug.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:10 schreef Sai het volgende:
Dat is waar ik ook van houd, paar dagen in een swingende stad is genoeg om toffe mensen te leren kennen.quote:
Daar ben ik óók al niet geweest. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat ik langer had moeten gaan, Sai. Ga nog even door.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:13 schreef Sai het volgende:
Ben je ook in die disco met vijf verdiepingen geweest? Toen ik daar was kwam er een vrouw op me af en ik vond d'r wel okay en na een paar drankjes stond ik met d'r buiten en greep ze me in m'n ballen terwijl ze voortdurend 'I'M VERY PROFESSIONAL' zei en toen ben ik weggerend.
Praag, [14.gif].
Overschat mijn sociale vaardigheden alsjeblieft niet. Ik heb werkelijk niemand leren kennen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:16 schreef sig000 het volgende:
Dat is waar ik ook van houd, paar dagen in een swingende stad is genoeg om toffe mensen te leren kennen.![]()
Welkom bij de tragische club.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:16 schreef ElizabethR het volgende:
I am losing my touch! Zit te F5en in MEN
Het moet niet tragischer worden zeg!!!
Kennen is dan weer groot woord maar bij op de beurt wachten voor telefoon ga ik al net zo hard meeschelden dan plaatselijke bevolking als er een looser te lang aan dat ding hangt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:18 schreef broer het volgende:
[..]
Overschat mijn sociale vaardigheden alsjeblieft niet. Ik heb werkelijk niemand leren kennen.
Ik had gewoon mijn eigen telefoon bij me. Leuk detail: als je in de Praagse metro zit, kun je op je telefoon zien op welk station je bent.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:23 schreef sig000 het volgende:
maar bij op de beurt wachten voor telefoon
In diezelfde disco versierde ik volslagen dronken met m'n reisgenoot twee meisjes uit St. Petersburg en alles leek goed te gaan, tot de vrouwelijke reisgenoot even kwam kijken en ons toefluisterde dat ze er uitzagen als dertien. Dat zagen we toen ook. Zeker toen ze aan een vrouw van rond de dertig (wilde gok: mams) vroegen of ze met ons meekonden. We hebben ze wel nog onze mailadressen gegeven en ze stuurden nog een half jaar relatief angstaanjagende mails.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:17 schreef broer het volgende:
[..]
Daar ben ik óók al niet geweest. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat ik langer had moeten gaan, Sai. Ga nog even door.
quote:Hi, Simon! was that your name?
You know, i fell in love with Prague, this mysterious, wonderfull, magic city.And it was my dream to visit it once more. So please also be there then.
This trip was really cool and i had one of the best time in my life( i'm sure Dasha also!)And i'm sending you some fotos of us from our trip.I will send them to Joe too. And i must say, that one of the brightest impression in Prague was our night in Karlovy Lazne.It is the best club i've ever been to.Honestly.Because of atmosphere and people.You know, you( Joe and Simon) made it really hottt!! And you both dance really great.I know about what i'm writing! I know a lot about how guys can dance. Ohhh it's time to end. I must go? coz i go to Sochi this day. it my second home and there is a residents of our president there! s
So, buy, tshuess, hasta la vista, adios!!!!!!!!!!!!!!
Ik geloof dat ik héél snel naar Praag moetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:24 schreef broer het volgende:
Ik had gewoon mijn eigen telefoon bij me. Leuk detail: als je in de Praagse metro zit, kun je op je telefoon zien op welk station je bent.
De vooruitgang gaat snel, dus ook daar geen telefooncellen meer?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had gewoon mijn eigen telefoon bij me. Leuk detail: als je in de Praagse metro zit, kun je op je telefoon zien op welk station je bent.
Ruzie is een groot woord, Wickedangel. Een woord dat je niet te licht moet gebruiken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
HEB JE NOG RUZIE GEHAD MET JE REISGENOOT DIE JE EIGENLIJK NAUWELIJKS KENDE?
Onenigheid dan broer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ruzie is een groot woord, Wickedangel. Een woord dat je niet te licht moet gebruiken.
Relatief is wel het woord, ja. Maar ze heeft in ieder geval een onderkomen in een aanstaand Olympische Spelen-stadjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:25 schreef Sai het volgende:
We hebben ze wel nog onze mailadressen gegeven en ze stuurden nog een half jaar relatief angstaanjagende mails.
Zeker. En nu ik erover nadenk, dit detail was natuurlijk eigenlijk belangrijk genoeg om in het oorspronkelijke reisverslag te staan. Jammer; gemiste kans.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
Ik geloof dat ik héél snel naar Praag moet![]()
Ik wilde gewoon even rellen. Jammer dan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:28 schreef broer het volgende:
Ruzie is een groot woord, Wickedangel. Een woord dat je niet te licht moet gebruiken.
En dat dat de standaardmaat is. En dat iedereen het drinkt - van enorme mannen tot lieve, petieterige meisjes.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:28 schreef Sai het volgende:
Maar het beste aan Praag is dat een halve liter bier op een terrasje 2,50 kost
Op de overdaad aan toerisme na, dan.quote:Praag
"Beste kijkbuiskinderen, we zullen broer nooit meer op reis sturen. En nu terug naar de studio..."quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:31 schreef broer het volgende:
Zeker. En nu ik erover nadenk, dit detail was natuurlijk eigenlijk belangrijk genoeg om in het oorspronkelijke reisverslag te staan. Jammer; gemiste kans.
Dat is misschien wel het beste, ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:35 schreef Wickedangel het volgende:
"Beste kijkbuiskinderen, we zullen broer nooit meer op reis sturen. En nu terug naar de studio..."
Doeiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:44 schreef broer het volgende:
Slapen. Doei.
Maar je léést het topic niet meer, of wel?quote:Op zondag 8 juli 2007 02:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
en verder leef ik nog.
Volgens mij maakt het geen reet uit op dit tijdstip waar dit topic staat.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:08 schreef broer het volgende:
Ja, exact weet ik het ook niet. Maar er was iets met het topic verplaatsen naar GC, en zo. Om vers bloed te krijgen, zeg maar.
Zoiets.
Nee, volgens mij ook niet. Ik deed dan ook niet mee toen het gesprek plaatsvond. Ik wijs die aap alleen op zijn verantwoordelijkheden. Verder niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:12 schreef sig000 het volgende:
Volgens mij maakt het geen reet uit op dit tijdstip waar dit topic staat.![]()
Belachelijk idee!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 03:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Van mij hoeft het niet. Ik zie al veel te veel vers bloed.
Bovendien zijn we al eens eerder naar GC verhuisd, en dat was geen groot succes.
Ik vind 't wel fideel van 'm dat ie toch de moeite neemt om steeds langs te komen. Zo'n naamtopic in ONZ is niet niks.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ook niet. Ik deed dan ook niet mee toen het gesprek plaatsvond. Ik wijs die aap alleen op zijn verantwoordelijkheden. Verder niet.
Van mij hoeft het ook niet. Maar het punt was dat 'men' leiderschap zocht en dat niet vond.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Van mij hoeft het niet. Ik zie al veel te veel vers bloed.
Waarom leiderschap? Het anarchisme in dit topic is juist de charme.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet. Maar het punt was dat 'men' leiderschap zocht en dat niet vond.
Wie is men? En waar?quote:Op zondag 8 juli 2007 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet. Maar het punt was dat 'men' leiderschap zocht en dat niet vond.
Dit topic is toch voor degene die het echte bikkelen net niet redden?quote:Op zondag 8 juli 2007 03:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb het indruk dat men deze reeks niet zo snapt.
Ja, weet ik veel. Lees de boel maar terug als je het echt wilt weten.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wie is men? En waar?
Ik heb het indruk dat men deze reeks niet zo snapt.
Gelukkig weet ik je nieuwe vraag niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:42 schreef ElizabethR het volgende:
Ow sorry broer, nou moest je nog een topic openen ook
Niks mis met oude lullen!! Sentimentele wel hoor. Daar wordt je erg moe van!quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 04:02 schreef tong80 het volgende:
Trusten ERMoet ik nu een vraag stellen in Baboons topic
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenavond.
Het nieuwe album van Editors is tof (en wel Lamonesque), en verder leef ik nog.
Ik had het wel gelezen maar was me nu even niet meer bewust dat het over deze band ging.quote:
Dat klinkt wel wat als dit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:11 schreef Lamon het volgende:
Ik kan zoveel leuke dingen opnoemen die ik de afgelopen week gedaan/meegemaakt heb, maar het zwaartepunt ligt wat mij betreft weer bij het wat voor derden als het meest saai zal worden ervaren, namelijk dat ik het album "An end has a start" van de Editors GEWELDIG vind.
Dat is over het algemeen juist mijn streven. Iedere dag verrassend, voor mezelf en voor anderen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach kom. Jij vindt het toch ook prettig dat jouw vrienden een beetje weten hoe je in elkaar zit en dat ze niet bij alles wat je doet voor verrassingen komen te staan?
Nou ja, dit is ongeveer hetzelfde. Ik vind het juist fijn dat ik weet wat ik aan de users in S-B heb.
Nee, in het geheel niet. Ik ken de Editors niet en zocht even op YouTube en het eerste wat ik hoorde deed me direct aan dat nummer denken.quote:
Ja, volgens jou...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:54 schreef Tijn het volgende:
Ik heb het album niet gehoord, maar alles wat ik qua clips en live heb gezien van The Editors vond ik behoorlijk saai eigenlijk. Er zijn volgens mij veel leukere bandjes in dat genre.
Een logische associatie dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:55 schreef Arcee het volgende:
Nee, in het geheel niet. Ik ken de Editors niet en zocht even op YouTube en het eerste wat ik hoorde deed me direct aan dat nummer denken.
The Killers wil ik je geven. Kaiser Chiefs is een randgevalletje, en Arctic Monkeys en Franz Ferdinand zijn hele nare hype-bandjes wat mij betreft, maar dat is heel relatief natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:06 schreef Tijn het volgende:
Ja, ik zit er verder niet zo in, hoor. Ik bedoel gewoon dat hele populaire New New Wave gitaarbandjes genreDingen als Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, The Killers en Franz Ferdinand vind ik leuker dan wat ik tot zover van The Editors heb gehoord.
Maar goed, het nieuwe album van Interpol moet ook nog een beetje rijpen bij mij, dus misschien ben ik gewoon traag van begrip.
Christus, ben je niet zolangzamerhand 80 ofzo? Ik heb je al een eeuw hier zien posten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:15 schreef Tijn het volgende:
Oh trouwens, ik heb per 1 september een baan.
Op voorwaarde dat ik afstudeer, maar toch niet verkeerd
Dat lijkt me een betere vraag ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:13 schreef broer het volgende:
O, dan bedoelde ik waarschijnlijk: zit je nog stééds in je manische periode?
Jazeker. Altijd. Alleen met hier en daar een uitzondering. Best of both worlds.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:19 schreef Lamon het volgende:
Zit jij nog steeds in je rustige, wegende en bedachtzame periode eigenlijk?
Ik ga werken bij Stichting Accessibility, wat hoort bij Bartiméus. Ze zetten zich in voor het toegankelijker maken van internet en multimedia voor gehandicapten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:17 schreef broer het volgende:
Gefeliciteerd, Tijn. Wat ga je doen?
Ja, maar toen ik begon met posten, was ik nog niet met deze studie begonnen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Christus, ben je niet zolangzamerhand 80 ofzo? Ik heb je al een eeuw hier zien posten.
De tijd gaat dan toch langzamer dan ik denk, wat ik van harte toejuich overigens.
Klinkt goed, zeg. Mooi ook dat je voor nobel werk kiest en niet zozeer voor Het Grote Geld gaat. Ik hou daar wel van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:26 schreef Tijn het volgende:
Ik ga werken bij Stichting Accessibility, wat hoort bij Bartiméus. Ze zetten zich in voor het toegankelijker maken van internet en multimedia voor gehandicapten.
Ze hebben een hele hoop projecten die te maken hebben met o.a. computergames en internetsites en ik mag geloof ik gaan helpen waar ik kan. Lekker gevarieerd, nobel en nog leuk ook. Dat is althans wat ik hoop
Kijk uit wat je zegt, straks gaan andere FOK! users nog klagen over het feit dat dit topic zich als een links bolwerk lijkt te profileren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:31 schreef broer het volgende:
Klinkt goed, zeg. Mooi ook dat je voor nobel werk kiest en niet zozeer voor Het Grote Geld gaat. Ik hou daar wel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |