quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:56 schreef ElizabethR het volgende:
Moet je eens proberen als je staat af te wassen. Natte handen, borstel in je hand, vies bord, en dat mens van de Nooy maar Biostabielen!!!
Het meest overbodige TelSell apparaat (of van een van hun concurrenten) die ik laatst heb gezien. Soms mis ik HomeShopping Europe wel, 8 uur per dag livequote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:58 schreef ElizabethR het volgende:
Antwoorden zijn nog niet goed. Het is 'ritmisch ........'
Ritmisch Biostabil?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
Het woord dat ik zoek en dat achter 'ritmisch' komt kun je ook omschrijven als 'hardnekkig'
Ik wil weten waar de rechten liggen op die dingen, denk dat ik wel wat zakgeld kan verdienen door een paar van die amazing discoveries op een dvd te zetten en dan ervoor te zorgen dat ze voor minder dan 10 euro bij de FRS komen te liggenquote:
Ah, dus ik dacht wel in de goede richting!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
Deze wordt hem niet geloof ik, het antwoord is ritmisch ostinato
Yuri +1quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:06 schreef Yurithemaster het volgende:
eclipse?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dus ik dacht wel in de goede richting!
Ja leek er best wel op.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dus ik dacht wel in de goede richting!
Damn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Oh wat ben ik toch blij dat ik Glastonbury kan volgen op TV
Hoezo? Spelen ze 'de nevelen van Avalon' daar??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Oh wat ben ik toch blij dat ik Glastonbury kan volgen op TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |