Omdat jij het niet leuk vindt, hoeft dat voor mij nog niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
nah zou het niet doen. Tis niet echt heel erg goede anime.
Veel ja ja er is iets aan de hand vertel nu maar wat afleveringen
Omdat de serie grappig (en heel fout) is.quote:
oke..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:13 schreef RipCore het volgende:
[..]
Omdat de serie grappig (en heel fout) is.
aha, typische ecchi gevallen dus..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef outcast_within het volgende:
* klein jongetje krijgt de mond van een klein meisje om zijn vinger
* klein jongetje zit plots vast in een opslag hok samen met een meisje, meisje flipt en kruipt ineen vlak bij kruis. schreeuwt dat ze bang is trekt zijn broek omlaag. Gymleraar opent deur. Ziet vreemde situatie
* zulke dingen.
Helaas was episode 4 minder erg
Die goeie ouwe tijd van het glijbaan incidentquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, typische ecchi gevallen dus..
* denkt terug aan High school girls (aka girls high)
*tranen in de oog krijgt van de massage herinnering*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, typische ecchi gevallen dus..
* denkt terug aan High school girls (aka girls high)
http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=4067quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef koffiegast het volgende:
[..]
*tranen in de oog krijgt van de massage herinnering*![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:00 schreef outcast_within het volgende:
en omg ik doe aardbei na
[afbeelding]
Wat denk je dat ze zegt? Ja of nee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
wel hequote:
eh niks mis mee met de laatstequote:
loli-shounenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:23 schreef Frag_adder het volgende:
Leuk plaatje hoor dat laatste. Past vooral bij de rest.
Wat voor serie is die lucky star? of wil ik dat nu helemaal niet meer weten xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |