done, maar dat had je zelf ook mogen doen, hoor...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
EDIT: mijn usericon in de OP mag wel worden geüpdate![]()
![]()
*steekt hand op...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb de eerste 5 eps gekeken van Kimi go Nozomu Eien, wát een tearjerker zeg![]()
ik was na de eerste aflevering al verkocht, wie heeft deze nog meer gezien?
EDIT: mijn usericon in de OP mag wel worden geüpdate![]()
![]()
Hele tijd terug ja. Denk dat die ergens rond topic 15 ofzo besproken is. Wat ik er nog van weet is dat ik bijna gefrustreerd werd van die vent. Niettemin een erg goede animé, vooral die eerste episode. Als je dit leuk vindt, is Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora vast ook wat voor je. Is maar 6 eps en kun je lekker je doos tissues opmaken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb de eerste 5 eps gekeken van Kimi go Nozomu Eien, wát een tearjerker zeg![]()
kijk!!!! kijk!!! kijk, o_w!!!!! dit is een goede reden voor de 50+!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:26 schreef Jordy-B het volgende:
De OP is aangepast naar koffiegast's voorbeeld en up to date. De OP staat niet voor niets op een aparte wiki, dus gebruik hem dan ook!
Hou er rekening mee dat het Nieuwe EP-topic, het Death Note topic en het Aziatische Drama's-topic bijna vol zitten.
Ik herhinner me een discussie over die anime's, maar weet niet waar hij precies over ging...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Hele tijd terug ja. Denk dat die ergens rond topic 15 ofzo besproken is. Wat ik er nog van weet is dat ik bijna gefrustreerd werd van die vent. Niettemin een erg goede animé, vooral die eerste episode. Als je dit leuk vindt, is Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora vast ook wat voor je. Is maar 6 eps en kun je lekker je doos tissues opmaken.
een honderiem heb je nodig, o_w!!!! een honderiem!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
dat is al kei oud. dat deed ik vroeger wel eens. als ik een leuke post vond van een topic dan zette ik die in het streepje
Blessed, je bent een pareltje...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:34 schreef blessed19 het volgende:
[..]
kijk!!!! kijk!!! kijk, o_w!!!!! dit is een goede reden voor de 50+!
Laatst voor het eerst gezien en helemaal afgekeken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Hele tijd terug ja. Denk dat die ergens rond topic 15 ofzo besproken is. Wat ik er nog van weet is dat ik bijna gefrustreerd werd van die vent. Niettemin een erg goede animé, vooral die eerste episode. Als je dit leuk vindt, is Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora vast ook wat voor je. Is maar 6 eps en kun je lekker je doos tissues opmaken.
Wie probeer je nou eigenlijk belachelijk te maken?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
een honderiem heb je nodig, o_w!!!! een honderiem!
die vond ik leuker dan Kimi ga Nozomu Eienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef Sh0g het volgende:
[..]
posts editten is lastig he?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
* strawberry downloaden gaat!
Tevens kwartet!![]()
Ja, mag ik ook een keer?
jij meet gemist enzo..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie probeer je nou eigenlijk belachelijk te maken?![]()
zo grappig was die post ook weer niet. gewoon puur opvulsel voor je kwartet. Zet dan gewoon ik hou van paarden neerquote:
Gedaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:28 schreef zquing het volgende:
kan iemand me een linkje voor LC12 sturen?
Nee, ik snapte hem wel. Maar je zei het op dezelfde manier als ik deed, iets eerder.quote:
40+!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:17 schreef outcast_within het volgende:
[..]
zo grappig was die post ook weer niet. gewoon puur opvulsel voor je kwartet. Zet dan gewoon ik hou van paarden neer
quasi kijk mij nou eens naar een meet zijn geweest post.
Of ben ik nu weer veertig aan het doen?
anyway dit is veel leuker als anime
2 webcam streams van computer gedoe
http://www.tweakers.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |