Achter bepaalt wie wat aan heeft. En Dennis moest van achter op 11 uur al opstaan , snapt iemand waarom??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:59 schreef Gigageil het volgende:
Dennis loopt al drie dagen in dat zwarte pak........heeft die jongen geen vrijetijdskleding? Ik zie me al op zaterdag ochtend in een zwart pak rondlopen![]()
Zijn promo filmen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:03 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Achter bepaalt wie wat aan heeft. En Dennis moest van achter op 11 uur al opstaan , snapt iemand waarom??
Ze krijgen kleren van daar, dus als hij niets anders krijgt, zit er niets anders op dan te dragen van wat hij heeft.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:59 schreef Gigageil het volgende:
Dennis loopt al drie dagen in dat zwarte pak........heeft die jongen geen vrijetijdskleding? Ik zie me al op zaterdag ochtend in een zwart pak rondlopen![]()
reclamequote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:06 schreef riri het volgende:
wat is dat toch voor nieuwe mode steeds die yakult dingetjes te drinken...denken ze nu echt daar gezonder van te worden
Pff, als je daar niet eens doorheen kunt kijken, dan ben je het toppunt van de doelgroep voor de reclamemakers!quote:
Ze nemen toch ook kleding van huis mee???quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze krijgen kleren van daar, dus als hij niets anders krijgt, zit er niets anders op dan te dragen van wat hij heeft.
Maar er word toch achter gekeken wat je mee mag nemen de villa in?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze nemen toch ook kleding van huis mee???
Pfff probeert hij daarin zijn agressie kwijt te raken, het enige wat die 2 doen is neuken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
Sharon kan het bed van Natatsja niet opmaken, omdat WB en Amanda weer liggen te bonken.
Ja dat is ook zo.....en voor een promo moet je wel een pak aan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze krijgen kleren van daar, dus als hij niets anders krijgt, zit er niets anders op dan te dragen van wat hij heeft.
Wel echt zo'n figuur die je wijf af probeert te pakken en daarna afdruipt als ie een stoot op zijn kanus heeft gehad.......quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:08 schreef CoT het volgende:
Dennis is wel een goeie speler denk ik
Hoop dat die gaat stoken tussen de stelletjes
kontneuken wel te verstaan!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Pfff probeert hij daarin zijn agressie kwijt te raken, het enige wat die 2 doen is neuken.
Geen idee, dat wist Sharon ook niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:17 schreef petraa het volgende:
Waarom komt brenda niet meer ?
Hij maakt er ook goed veel gebruik van, ja.....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
Wel fijn voor Dennis dat er zoveel spiegels zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |