Eric heeft fikse spieren en massa dus ik zou maar oppassen!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:24 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Alsof iemand weggaat als hij dat wil![]()
anders houd je gewoon ff je bekquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:24 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
*meldt zich een mannetje die eric tof vind omdat ie em gemeet heeft (ooka zegt ericje niet zoveel)
Kom we topen hemquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
anders houd je gewoon ff je bekwant jij doet nu kk stoer.. maar je kent niemand hier. en gaat allemaal onzin lullen. nogal irritant dus
in elk topic waar ik je zie word je als kansloos omschreven,quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:25 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Als dat het antwoord is dan weet ik genoeg over jou.
Ik wou het zelf niet zeggenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:18 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Als Lis in de disco met een ander staat te dansen ben jij het type om haar weg te halen
Jaloers mannetje!![]()
Ben jij wel hetzelfde IRL en op internet?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:26 schreef ericajax het volgende:
[..]
in elk topic waar ik je zie word je als kansloos omschreven,
ligt dat aan mij, of aan jou?
uhm ligt het aan mij of is niemand het zelfde irl als op internet...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:30 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ben jij wel hetzelfde IRL en op internet?!
zie je mij dat zeggeN?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:30 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ben jij wel hetzelfde IRL en op internet?!
quote:
Ja gelukkig ook van mensen die mij echt kennenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:35 schreef VlaDje het volgende:
Ik heb trouwens vaker gehoord dat Eric een beetje een stil typje is
OMFG ik dacht dat je al 20+ wasquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:34 schreef Ravii het volgende:
[..]
![]()
14+ partiez jwt!
Bah disco's .
Ik hang liever met vrienden enzo.
Totdat ik 16 ben en met ze alle ga hangen in de disco/kroeg
nja, je ontmoet hebben, kennen weet ik nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:36 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ja gelukkig ook van mensen die mij echt kennen![]()
![]()
Je bent een gevoelsmens. Je moet je eerst op je gemakje voelen voordat alle remmen los gaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:36 schreef ericajax het volgende:
[..]
![]()
Eric is alleen stil als er meerdere mensen zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:36 schreef ericajax het volgende:
[..]
![]()
enige die me hier kennen zijn Jasza, Angelo en Lisquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nja, je ontmoet hebben, kennen weet ik niet![]()
Agh alleen met jou zeg je veel maar met meerdere nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:36 schreef ericajax het volgende:
[..]
![]()
Of mensen waar ik gewoon een hekel aan heb, waar ik geen eens zin heb om te pratenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:37 schreef Angelob het volgende:
[..]
Eric is alleen stil als er meerdere mensen zijnbeetje verlegen
![]()
Ligt er wel aan wie er allemaal zijn, als ik Ang-Amanda-Lis-Jordy en Eric er zijn dan zegtie wel weer veel snappiequote:
Heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:39 schreef VlaDje het volgende:
Maar ik ken veul mensen die eerst de kat uit de boom kijken hoor, niets mis mee
Jij bent echt een mafkees jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:41 schreef Angelob het volgende:
[..]
Heb ik niet nodigik lig met iedereen wel te lachen en te gieren
![]()
![]()
ik ook, behalve als een kop mij niet aanstaat, wordt ik ook redelijk stilquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:41 schreef Angelob het volgende:
[..]
Heb ik niet nodigik lig met iedereen wel te lachen en te gieren
![]()
![]()
ja waarom zou k stil zijnquote:
Daarom, ik ging ook echt kapot om jou en de rest snapte er geen fuck vanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:44 schreef Angelob het volgende:
[..]
ja waarom zou k stil zijnwat boeit mij wat mensen van me vinden
k ben toch zo gek als een deur!
![]()
Ik heb trouwens vaker gehoord dat jij Der vladi bentquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:35 schreef VlaDje het volgende:
Ik heb trouwens vaker gehoord dat Eric een beetje een stil typje is
Praise the Lord, amenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb trouwens vaker gehoord dat jij Der vladi bent![]()
Bier ?quote:
Het is allemaal waar wat je hoortquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb trouwens vaker gehoord dat jij Der vladi bent![]()
Ik sla even af. Sorryquote:
Ja, heette iets vanquote:
Like i care.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:49 schreef oshiro het volgende:
Wat zijn jullie (bijna) allemaal triest bezig, trouwens. Vind het maar zielig gedrag, eigenlijk. Jullie lijken wel een stel relschoppende marokkanen.
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik sla even af. Sorry![]()
Snap ook niet waarom
Oh yes you should.quote:
kenkerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja, heette iets van
De geile loodgieter
kwam dr zoeen geile krullebol van een loodgieter binnengewandeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |