Ik ook, ouders weg danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:52 schreef mash_ het volgende:
ik wil dat het 10 juli is
weet nog nietquote:
Waren as usual alleen lelijke chicks die geil warenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:08 schreef eRrrrJeee het volgende:
vladi? nog anaal gegeven?
Ik bedoel, ik kijk niet zo nauwquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Waren as usual alleen lelijke chicks die geil waren![]()
Als Lis in de disco met een ander staat te dansen ben jij het type om haar weg te halenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:20 schreef ericajax het volgende:
[..]
nergens voor nodig, van jou zal ze niet opgewonden raken
vooral praten over dingen waar je niks van weetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:18 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Als Lis in de disco met een ander staat te dansen ben jij het type om haar weg te halen
Jaloers mannetje!![]()
Laat me radenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:20 schreef ericajax het volgende:
[..]
vooral praten over dingen waar je niks van weet![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:21 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Laat me raden
Je neemt haar niet mee naar de discotheek omdat je weet dat ze aandacht gaat krijgen van andere mannen?![]()
Binnenkort heeftie pechquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:22 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]![]()
Haha geweldige opmerking.
Waarschijnlijk is het ook nog de waarheid.
Alsof iemand weggaat als hij dat wilquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:23 schreef mash_ het volgende:
ik ben met erik en lis naar een discotheek geweesten hij haalt heul niemand weg
dus zeik niet zo
*meldt zich een mannetje die eric tof vind omdat ie em gemeet heeft (ooka zegt ericje niet zoveel)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:23 schreef mash_ het volgende:
ik ben met erik en lis naar een discotheek geweesten hij haalt heul niemand weg
dus zeik niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |