WJOOOOOO GÁK WAT MOET JAI HIER WHOLLAquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
en hij praat ook, alsof de gene tegen wie die praat 100 meter verder staat ofzo
de hele buurt kan het horen![]()
neuh.. hijs boos op mijquote:
Na een ritje zitten ze toch onder de modder,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:50 schreef oshiro het volgende:
Welke vinden jullie de mooiste?
[afbeelding]
Kleur van de rest van de outfit zie je in fobo.
Nee het is hier boeiend, wil je zeggenquote:
Die gozer die jou toen ging versieren of was dat weer een anderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:50 schreef liiszle het volgende:
eric, dat is trouwens die ene buitenlander waar ik toen helemaal dubbel bij lag, die bij mn broertje op de kamer was
dat verhaal wat ik steeds niet wil vertellen
quote:
ik zei, euh. juist.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Njah als dan reactie daar op![]()
Bij blauwe kleding en blauwe motor?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:51 schreef Ravii het volgende:
[..]
Na een ritje zitten ze toch onder de modder,
Maar ik zou voor Rood gaan![]()
Je hebt iig wat te doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nee het is hier boeiend, wil je zeggen. Het gaat fucking nergens over.
Had je gehoord van die 14e jarige motorcrosser?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
njha ik vond mn pa achter mijn pc. dus die zal wel verhalen hebben zitten lezenquote:
Welke?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:51 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Had je gehoord van die 14e jarige motorcrosser?![]()
hahahahahahHAHHAHAHAHAHA hahahaha...quote:
Wat verstop je achter je pc?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
njha ik vond mn pa achter mijn pc. dus die zal wel verhalen hebben zitten lezen
Hihi je zei fuckquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
njha ik vond mn pa achter mijn pc. dus die zal wel verhalen hebben zitten lezen
dan heb ik t zo gedaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Voor je het weet staat de politie op de stoep:
Jaaah we kregen een melding dat er hier gedeald word![]()
Ik lees wel mee, maar post alleen als ik iets toe te voegen heb. En dat heb ik nietquote:
Stof ?quote:
Jordi nog wat ofzo, ze motors zijn gestolen, 15.000 eutjes en morgen NK en EK ook bijna en nu kan ie het wel vergetenquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik lees wel mee, maar post alleen als ik iets toe te voegen heb. En dat heb ik niet.
jaquote:
Ja godver, die toetsen heb ik nietquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WJOOOOOO GÁK WAT MOET JAI HIER WHOLLA
Link?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:52 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Jordi nog wat ofzo, ze motors zijn gestolen, 15.000 eutjes en morgen NK en EK ook bijna en nu kan ie het wel vergeten![]()
nee, dat was davequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die gozer die jou toen ging versieren of was dat weer een ander![]()
Zag het net op 4 in het land, die gast zag er wel helemaal kapot uit want hij was pas 14quote:
dr staat ook echt jou naam bij natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:52 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
Nu kom ik nooit binnen meer![]()
Ohjaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
dr staat ook echt jou naam bij natuurlijk![]()
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
inderdaad
echt
en mn moeder netgvd wat een ghek
Die zouden ze gewoon moeten afknallenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik stond gister in de C1000, staan er 3 marokkanen energydrink te kopen:
- Hoeveel hebben we er voor Mo ?
3 stuks
- Wholla, zoveel gák, tazzz tazzz
Ik ging ff helemaal stuk in het gangpad ernaast
hijs 14quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jammer dat het niets geworden is![]()
Serieus, als ik die gasten tegen kom zijn ze dood. Een grotere naaistreek is er niet, die motoren zijn namelijk niet te verzekeren. En als je morgen ook nog een EK-race hebt... dan snap ik het wel dat ie verrot was ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:54 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Zag het net op 4 in het land, die gast zag er wel helemaal kapot uit want hij was pas 14![]()
Focktop wel opzich![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
3 stuks
Nee man, die gasten moeten een comedyshow krijgen waarbij ze zichzelf spelen; lachen gieren brullenquote:
Ah zondequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
dr staat ook echt jou naam bij natuurlijk![]()
Wat kunnen die gasten ermee man?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
Serieus, als ik die gasten tegen kom zijn ze dood. Een grotere naaistreek is er niet, die motoren zijn namelijk niet te verzekeren. En als je morgen ook nog een EK-race hebt... dan snap ik het wel dat ie verrot was ja.
Kwam er laatst ook een naar me toe met een sixpackje heineken mono:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
3 stuks
Ik zie het al voor me: 'De Knuffelmarokkanen: The real live soap'quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man, die gasten moeten een comedyshow krijgen waarbij ze zichzelf spelen; lachen gieren brullen
Hahhaahahahahahahaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
3 stuks
Verkopen. En serials kun je die dingen wel mee identificeren, maar meer niet. Gewoon erg gevoelig spul.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:57 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Wat kunnen die gasten ermee man?![]()
Zitten toch serials op etc?![]()
Maargoed wel klote voor zo'n gozer![]()
Mag 'ie toch niet drinken van Allah hakbar?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kwam er laatst ook een naar me toe met een sixpackje heineken mono:
marokkaan: "wut kozzt dezze chrap"
erik: "gast, praat normaal"
Nee, niet juist klootvioolquote:
Whahahaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kwam er laatst ook een naar me toe met een sixpackje heineken mono:
marokkaan: "wut kozzt dezze chrap"
erik: "gast, praat normaal"
Het was een heiden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Mag 'ie toch niet drinken van Allah hakbar?
quote:
Heb je je pilletje niet geslikt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:59 schreef ericajax het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ ZIT ERINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
KLUIVERTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT PATRICCCK KLUIVERTTTTTTTTTTTTTTTT ONVOORSTELBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
kippenvel
Ouders soms.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:59 schreef liiszle het volgende:
we waren bij die voorstelling
Mijn moeder :
ik zat met vriendin van mn moeder + dr dochter, mn tante oom en mn neefjeik zeg van mam, kijk daar is jeroen! ( mn eerste serieuse vriendje
) mn moeder : JJEEERRRROOOOOOOEEENNNN!!!! KEN JE ME NOG?! EN HAAAAR?! ( wijst naar mij
) *pakt mijn hand vast, ZWAAI NOU NAAR HEM< HIJ ZWAAIT HOOR
Ajax F1 - Stormvogels Telstar F2, 12 januari 1897quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:59 schreef ericajax het volgende:
KLUIVERTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT PATRICCCK KLUIVERTTTTTTTTTTTTTTTT ONVOORSTELBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
kippenvel
Eng is dat, hèh.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:59 schreef liiszle het volgende:
Mijn moeder :
ik zat met vriendin van mn moeder + dr dochter, mn tante oom en mn neefjeik zeg van mam, kijk daar is jeroen! ( mn eerste serieuse vriendje
) mn moeder : JJEEERRRROOOOOOOEEENNNN!!!! KEN JE ME NOG?! EN HAAAAR?! ( wijst naar mij
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:59 schreef liiszle het volgende:
Mijn moeder :
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:59 schreef liiszle het volgende:
Mijn moeder :
Whaha, teringmoederquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:59 schreef liiszle het volgende:
Mijn moeder :
Patje kk lijer Patje kk lijerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:59 schreef ericajax het volgende:
kippenvel
WAT.quote:
kanker op man,quote:
die hele zaal om kijkenquote:
Aaahwquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
die hele zaal om kijken
ik schaamde me kapot
En een verraderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:02 schreef ericajax het volgende:
[..]
kanker op man,![]()
patje blijft een held
ZO herkenbaarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaahw
Ik zou echt heeel diep in mn stoel gaan zitten of ook mee-omkijken
Wat een familiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:04 schreef liiszle het volgende:
en daarna, op het terras;
marga ( die vriendin van mn moeder ) krapte een wondje open in er hals, Mijn oom die zo gek is als wat, HEEEEEEEEELPPPPP!!! SLAGADRELIJKE BLOEDING HIER< HELP! AMBULANCE!! komt er zon buitenlander aanrennen, op dat moment stoppen wij met met dat kloten . hij weer verder rennen, tyft ie van t muurtje afwij lagen al helemaal dubbel.. zijn wij klaar met lachen, mijn moeder moeder ziet er eindelijk ook de lol van in ; WHHAHAHAHA OOOOGHHWHAHAHAHHHEHEHEHEHEHHAHAAHAHHEHEHEHEH we kwamen niet meer bij, echt
helemaal stuk de tranen liepen over mn wangen:'):')_O-
Buitenlanders op hun bekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:04 schreef liiszle het volgende:
marga ( die vriendin van mn moeder ) krapte een wondje open in er hals, Mijn oom die zo gek is als wat, HEEEEEEEEELPPPPP!!! SLAGADRELIJKE BLOEDING HIER< HELP! AMBULANCE!! komt er zon buitenlander aanrennen, op dat moment stoppen wij met met dat kloten . hij weer verder rennen, tyft ie van t muurtje afwij lagen al helemaal dubbel.. zijn wij klaar met lachen, mijn moeder moeder ziet er eindelijk ook de lol van in ; WHHAHAHAHA OOOOGHHWHAHAHAHHHEHEHEHEHEHHAHAAHAHHEHEHEHEH we kwamen niet meer bij, echt
ochquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaahw
Ik zou echt heeel diep in mn stoel gaan zitten of ook mee-omkijken
Waarom heb jij wel lol gehad en hebben wij ons allemaal stierlijk zitten vervelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:04 schreef liiszle het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
ochik ben blij dat ik die gast nooit meer spreek
jij blijft dé do die altijd lachtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:05 schreef mstr het volgende:
[..]
En heb ik ook nog een klein plekje ergens?
sorryquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom heb jij wel lol gehad en hebben wij ons allemaal stierlijk zitten vervelen
ja volgende weekquote:
Dj Giorgos Lysigakis - Bacardi Mojito Song.mp3quote:
je vind me gewoon niet leukquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:06 schreef liiszle het volgende:
[..]
jij blijft dé do die altijd lachtmet de aziaat, dat zal ik nooit vergeten
http://www.tvgids.nl/nustraks/quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:06 schreef oshiro het volgende:
kanker, is er nog wat op tv?
volgende keer mag je meequote:
quote:
Sterf, noem eens watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |