Hoe kan ik weten als iets lekkerder dan het ander als ik het nog nooit heb gedronken?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja voor jou wel ja. want jij mag geen alchol
Omgquote:
Het is goor, punt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:42 schreef mstr het volgende:
Heineken valt trouwens wel normaal te zuipen, of het komt omdat ik het regelmatig drink
zie PIquote:
ja, was jij dr maarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:42 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Omg afschieten![]()
Als ik ernaast stond was die gast gaan vliegen![]()
Goeie zinquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:43 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hoe kan ik weten als iets lekkerder dan het ander als ik het nog nooit heb gedronken?![]()
nu ga je te verquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je vaders vriendin brengt haar kinderen mee ?
Dan had je alleen moeten quoten met PI erbijquote:
Wist ikquote:
Kutzinquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:43 schreef ericajax het volgende:
[..]
ja dat zou ik ook doen alsk jouw kop zag![]()
vrienden van mn broertjequote:
Ja, die is te simpel dus niet grappigquote:
dat zei hij dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
Hoezo is niet erg![]()
![]()
Er staat godverdomme een buitenlander in jouw huis![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die is te simpel dus niet grappig
quote:
het is ook zon marrokaan met van die slippertjesquote:
Ja nou, is toch alsnog niet grappigquote:
Stereotype dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
het is ook zon marrokaan met van die slippertjesvan die kroes kroes haren, áltijd een witte linne broek
die Hoerrrr heb ik al poosje niet gezien GELUKKIG.quote:
minstens net zo erg, maar ochquote:
Niks ergs aan, mits hij snel een enkeltje Marokko neemtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
het is ook zon marrokaan met van die slippertjesvan die kroes kroes haren, áltijd een witte linne broek
zou ik zeker doenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:47 schreef ericajax het volgende:
kga daar dus ook nooit meer aanbellen, dalijk staat er nog een buitenlander voor mijn neuskbel lis wel voortaan ff
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja nou, is toch alsnog niet grappig
hihihiiquote:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
die Hoerrrr heb ik al poosje niet gezien GELUKKIG.
Ja en dan, jij schijt hem voor die buitenlanderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:47 schreef ericajax het volgende:
kga daar dus ook nooit meer aanbellen, dalijk staat er nog een buitenlander voor mijn neuskbel lis wel voortaan ff
Uhm ga meeposten hier ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:47 schreef oshiro het volgende:
Damn, wie redt me uit deze bodemloze put der verveling.
geen ideequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Stereotype dus
Ook opgeschoren haar etc.?
Heeft 'ie je niet aangerand?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
geen idee
volgende keer zal ik foto maken
Njah als dan reactie daar opquote:
www.i-am-bored.comquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:47 schreef oshiro het volgende:
Damn, wie redt me uit deze bodemloze put der verveling.
en hij praat ook, alsof de gene tegen wie die praat 100 meter verder staat ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niks ergs aan, mits hij snel een enkeltje Marokko neemt![]()
Alsof haar telefoon het doetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:47 schreef ericajax het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
en hij praat ook, alsof de gene tegen wie die praat 100 meter verder staat ofzo
de hele buurt kan het horen![]()
De zilvere, weet je toch alquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:50 schreef oshiro het volgende:
Welke vinden jullie de mooiste?
[afbeelding]
Kleur van de rest van de outfit zie je in fobo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |