En een verraderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:02 schreef ericajax het volgende:
[..]
kanker op man,![]()
patje blijft een held
ZO herkenbaarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaahw
Ik zou echt heeel diep in mn stoel gaan zitten of ook mee-omkijken
Wat een familiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:04 schreef liiszle het volgende:
en daarna, op het terras;
marga ( die vriendin van mn moeder ) krapte een wondje open in er hals, Mijn oom die zo gek is als wat, HEEEEEEEEELPPPPP!!! SLAGADRELIJKE BLOEDING HIER< HELP! AMBULANCE!! komt er zon buitenlander aanrennen, op dat moment stoppen wij met met dat kloten . hij weer verder rennen, tyft ie van t muurtje afwij lagen al helemaal dubbel.. zijn wij klaar met lachen, mijn moeder moeder ziet er eindelijk ook de lol van in ; WHHAHAHAHA OOOOGHHWHAHAHAHHHEHEHEHEHEHHAHAAHAHHEHEHEHEH we kwamen niet meer bij, echt
helemaal stuk de tranen liepen over mn wangen:'):')_O-
Buitenlanders op hun bekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:04 schreef liiszle het volgende:
marga ( die vriendin van mn moeder ) krapte een wondje open in er hals, Mijn oom die zo gek is als wat, HEEEEEEEEELPPPPP!!! SLAGADRELIJKE BLOEDING HIER< HELP! AMBULANCE!! komt er zon buitenlander aanrennen, op dat moment stoppen wij met met dat kloten . hij weer verder rennen, tyft ie van t muurtje afwij lagen al helemaal dubbel.. zijn wij klaar met lachen, mijn moeder moeder ziet er eindelijk ook de lol van in ; WHHAHAHAHA OOOOGHHWHAHAHAHHHEHEHEHEHEHHAHAAHAHHEHEHEHEH we kwamen niet meer bij, echt
ochquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaahw
Ik zou echt heeel diep in mn stoel gaan zitten of ook mee-omkijken
Waarom heb jij wel lol gehad en hebben wij ons allemaal stierlijk zitten vervelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:04 schreef liiszle het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
ochik ben blij dat ik die gast nooit meer spreek
jij blijft dé do die altijd lachtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:05 schreef mstr het volgende:
[..]
En heb ik ook nog een klein plekje ergens?
sorryquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom heb jij wel lol gehad en hebben wij ons allemaal stierlijk zitten vervelen
ja volgende weekquote:
Dj Giorgos Lysigakis - Bacardi Mojito Song.mp3quote:
je vind me gewoon niet leukquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:06 schreef liiszle het volgende:
[..]
jij blijft dé do die altijd lachtmet de aziaat, dat zal ik nooit vergeten
http://www.tvgids.nl/nustraks/quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:06 schreef oshiro het volgende:
kanker, is er nog wat op tv?
volgende keer mag je meequote:
quote:
Sterf, noem eens watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |