Heerlijk is dat hè?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 03:16 schreef Breuls het volgende:
Weet je wat leuk is aan wonen in hartje centrum? De kroeg uitkomen rond sluitingstijd en alle taxi's voorbij kunnen lopen omdat je over drie minuten toch thuis bent.
Dat roelt.
Door de eerstejaarsactie kun je pas in november voor een kamer in aanmerking komen. Ik moet eigenlijk door verhuizen (helaas), maar kan nu ook nergens heen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stadswonen!!!
=> http://www.ffwdfitforfreedanceparade.nl/quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:32 schreef Breuls het volgende:
Oe, ja. Effe een kijkje nemen inderdaad. Eens uitzoeken wat de route is dit jaar.
Bij het Westerpaviljoen lijkt mij de beste plek, daar weet je zeker dat er minimaal vier uur lang wagens voorbij komenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:08 schreef _Boo_ het volgende:
Ik wil rond een uur of vier even gaan kijken, maar heb geen idee waar ze dan ongeveer zullen zijn. Zeker niet met die vage route van dit jaar.
Tenzij je er natuurlijk bij wilt horen en meeloopt in de optocht....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:15 schreef PeRi het volgende:
Nee je hebt het niet mis. Dat meisje is gewoon gek.
And again; dan ben je gewoon gekquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tenzij je er natuurlijk bij wilt horen en meeloopt in de optocht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |