abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50736198
Snel een nieuwe open, verzin er straks wel iets bij
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_50736249
Mijn laatste post was dus:

Is gewoon moeilijk hoor, je auto weg doen omdat het moet.

Iedereen verklaarde mij ook voor gek toen ik mijn "nieuwe" auto niet zelf op wilde halen.
Ik moest toen wel mijn Jeepje achterlaten

Hij was wel 13 jaar oud maar toch, was mijn auto, een echte natuur-auto, in de zomer groeide er gras in, in de herfst paddestoelen, in de winter kon je er in schaatsen (was zo lek als een mandje) en in de lente zat hij vol met spinnen
pi_50736464
maar toch was het ook jou auto!
dat heb ik nu ook wel, alleen ik kan en mag er gewoon niet zelf in rijden
nou is gereden worden ook wel een luxe en sindskort kan dat ook om hij z'n rijbewijs heeft gehaald,
maar mezelf verplaatsen vind ik toch ook wel een fijn idee,
maar dat dat nou net ten koste moet gaan van MIJN auto... heb er pas 4 maanden zelf ingereden (wel naar kroatie dat scheelt)
pi_50736747
zoooo en nu laatste spullen in de tas (even huisafstruinen) en dan in diezelfde auto richting zoessie!
pi_50738259
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:20 schreef draculettetje het volgende:
zoooo en nu laatste spullen in de tas (even huisafstruinen) en dan in diezelfde auto richting zoessie!
Veel plezier!
pi_50743274
zo, ik ben weer genezen

ik ga eten en dan slapen

en dit is nu m'n grootste liefde:

Els Olaerts
Werewolf
pi_50744792
Zoessie is er!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_50748648
G'evening.

Zoesies... lekker weekend.

Freak... was lekker in de sauna

LW... Stoere bikerchick you
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_50754813
De sauna was errug leuk gister. Heb er nu nog de slappe lach van
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50756920
Nokwanda, er is koeknuffelarij hier in NH van't weekend! As je d'r zin an hebbe vertel ik je meer
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:49:49 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50757826
Stoer ding LW wat je wilt gaan kopen

Volgens mij zul je die niet vaak op de weg zien rijden en dat maakt zoiets toch uniek. Hoe hard kunnen die dingen gaan?

Ik heb al een paar jaar niet meer gereden in de auto, al 12 jaar mijn rijbewijs maar laatste jaren wegens medicatie niet meer gereden. Ooit weer oppakken maar voorlopig heb ik iemand achter de hand die mij brengt met de auto.

Mountain-bike kopen ga ik nog maar dat is meer gedoe dan verwacht omdat je rekening moet houden met de hoogte van het frame. Met de fiets de afstanden afleggen die ik normaal met de auto doe is makkelijk te doen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_50763256
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:10 schreef Causa het volgende:
Nokwanda, er is koeknuffelarij hier in NH van't weekend! As je d'r zin an hebbe vertel ik je meer
koe eens
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50785213
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

koe eens
Bij boer Milatz in Beets, beets 100; de kastanjehoeve.
Ik ga niet trouwens, ga al ergens anders heen en heb geen tekort aan satvknuffels + koeien + weidse rust
maar schijnt dat stedelingen wel es moeten huilen als ze koeien knuffelen.
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_50785908
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:42 schreef Causa het volgende:

[..]

Bij boer Milatz in Beets, beets 100; de kastanjehoeve.
Ik ga niet trouwens, ga al ergens anders heen en heb geen tekort aan satvknuffels + koeien + weidse rust
maar schijnt dat stedelingen wel es moeten huilen als ze koeien knuffelen.
mwoah...daar ga ik niet om janken, hoor.
Heb vandeweek nog met Mr. Ed gekletst. Lees maar in het centraaldromentopic
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 24 juni 2007 @ 14:07:14 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50786003
Koeien knuffelen heb ik nog niet eerder van gehoord, hoe vinden die koeien het wanneer ze geknuffeld worden?
pi_50786862
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

mwoah...daar ga ik niet om janken, hoor.
Heb vandeweek nog met Mr. Ed gekletst. Lees maar in het centraaldromentopic
Was niet in me opgekomen dat jij je wel es 'stedeling' zou kunnen voelen (vlg mij is dat nie zo, moet ik wijzer gemaakt worden? ) * ziet allerlei afrikaans voor zich
Nee dat denk ik ook niet, dat jij (of ik en ook wat betreft de 'meeste' mensen) erom zou kunnen grienen
En vooruit, omdat jij het bent zal ik es kijken

Nokwanda had het er ergens een tijdje terug over Dromenvanger, (en gistermorgen zag ik er ergens over geschreven toevallig).
Het ligt er per koe aan. Het is iig waar dat koeien erg 'liefdegevoelig' zijn en liefdevol zijn. De boer kent z'n koeien zo goed dat hij weet welke koe graag uitwisseld, of slechts eventueel, of juist niet, etc.
Een koe windt er geen doekjes om, die gedraagd zich direct naar z'n idee erover
pi_50788565
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:35 schreef Causa het volgende:

[..]

Was niet in me opgekomen dat jij je wel es 'stedeling' zou kunnen voelen (vlg mij is dat nie zo, moet ik wijzer gemaakt worden? ) * ziet allerlei afrikaans voor zich
Nee dat denk ik ook niet, dat jij (of ik en ook wat betreft de 'meeste' mensen) erom zou kunnen grienen
En vooruit, omdat jij het bent zal ik es kijken

Nokwanda had het er ergens een tijdje terug over Dromenvanger, (en gistermorgen zag ik er ergens over geschreven toevallig).
Het ligt er per koe aan. Het is iig waar dat koeien erg 'liefdegevoelig' zijn en liefdevol zijn. De boer kent z'n koeien zo goed dat hij weet welke koe graag uitwisseld, of slechts eventueel, of juist niet, etc.
Een koe windt er geen doekjes om, die gedraagd zich direct naar z'n idee erover
Nou ja, Nijmegen IS wel een stad.
En ik ben met een poot in de polder en een poot in het centrum opgegroeid.
Hang er zo'n beetje tussen.

Maar het is wel zo dat heel veel mensen totaal geen binding met de natuur hebben en dat ook veel mensen totaal geen idee hebben van een fysieke omgang. Niet eens met hun medemensen, laat staan met andere medewezens. Vaak, heeel erg vaak nieteens met zichzelf
Ik ben zelf best klef, dus ik heb geen cursus nodig.
Zou zo een cursus mensknuffelen kunnen geven. De edele kunst der Brassa's
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 24 juni 2007 @ 15:55:36 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50789258
Binding hebben met jezelf is ook geen makkie, zeker gezien het feit dat een stemming vaak te maken heeft met het weer. Aanpassen aan de winter en de zomer, je moet het maar net kunnen. Wie weet is juist een mindere binding aan de natuur wel eens makkelijk om te hebben, minder gevoelig voor het weer. Kan zijn dat veel mensen het eigen is om zich aan te passen aan het klimaat, of mensen zijn juist minder vatbaar ervoor?
pi_50789630
Maar maar maar.... binding met JEZELF... halloooo, JIJ bent het.
Als je het intern al niet voor mekaar kunt krijgen is het extern zoeken juist moeilijker, lijkt me.
Of is het zo dat het extern moet starten zodat je het daarna intern kunt toepassen?

Ik snap het niet zo goed ook. Ik snap mensen ook niet die jaren lang naast elkaar kunnen leven zonder fysieke genegenheid.
Nee, ik hoef niet de godsganselijke dag te plekken, maar een hand op iemands schouder, de kus bij het binnenkomen of weggaan, de dikke knuf die ik met mijn dinnetjes heb bij die gelegenheden. Nada afstandelijke 3 zoenen. Hoe dat gaat ook vaak... ik lach me suf... twee handen op de schouders, trek richting wang, zoen in de lucht, duw weg. En dan met een vaart waar je een whiplash aan over zou houden weer de trek, luchtzoen, duw. En dat drie keer.
Man.... geef me een goeie brassa.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 24 juni 2007 @ 16:21:21 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50789997
Intern voor elkaar krijgen is alsof je soms een machine moet bedienen in mijn ogen. Maar wie weet ga ik dan uit van een perfecte staat van zijn. Ultieme rust ervaren bijvoorbeeld, dat gaat niet zomaar op commando en gaat vaak gepaard met een innerlijke strijd maar wie weet is dat wel een uitdaging te noemen. En dan bevalt het woord ultiem me niet zo Ik ga niet zo graag uit van een ultieme situatie omdat het alleen maar voor teleurstelling zorgt.

De kunst van het leven onder de knie krijgen dus ook. Ben je nog tussen de 20 en de 30 dan is het volgens mij zo dat je niet zo bezig bent ermee.

Rustiger en ontspanndender wordt je volgens mij gedurende je ouder wordt. Wennen aan het leven dus ook. Wennen aan het in leven zijn is al een hele kunst, aan de energie wennen die je wel of niet hebt.

Over intern en extern, denk eerst dat je intern de zaakjes op orde moet hebben voordat je extern kunt functioneren zoals het hoort.

Over wennen aan het leven, ik begin nu pas te wennen aan de wisselingen van de seizoenen. Kan me beter inhouden in de zomer en ook in de winter gaat het beter. Alsof het meer een rechte lijn is. Alsof mijn lichaam zich beter weet aan te passen. Biologisch kwetsbaar noemde men mij, gevoelig voor licht, maar volgens mij gaat die gevoeligheid na verloop van tijd een beetje liggen.

Ben overigens van mening dat je een groot gedeelte zelf in de hand hebt ondanks afhankelijkheid, keuze's die je maakt die maak je zelf en goed voelen is ook vaak een soort van keuze of afhankelijk van keuze's. De keuze om niet zoveel bezig te zijn met goed voelen kan al zorgen voor een beter gevoel, de Godganse dag bezig zijn met je stemming daar word je toch ziek van weet ik uit ervaring, dan ben je ook op een gegeven moment alleen nog maar bezig met goed voelen waar je vervolgens weer depressief van kan worden

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-06-2007 16:27:09 ]
pi_50790278
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:31 schreef nokwanda het volgende:
Maar het is wel zo dat heel veel mensen totaal geen binding met de natuur hebben en dat ook veel mensen totaal geen idee hebben van een fysieke omgang. Niet eens met hun medemensen, laat staan met andere medewezens. Vaak, heeel erg vaak nieteens met zichzelf
Aardig goede beschrijving van mensen die zo intens op hen vreemde emotisch komen, als ze contact leggen met een satva dier
quote:
Ik ben zelf best klef, dus ik heb geen cursus nodig.
Zou zo een cursus mensknuffelen kunnen geven. De edele kunst der Brassa's
Toen vroeg de intervieuwer aan die miljardair: "Hoe bent u zo rijk geworden, terwijl u uit zo'n arm gezin komt?"
"Ik heb ieder idee dat ik had uitgevoerd" was het antwoord.

( Ja ik weet dat je er niet rijk aan wilt worden, was grapje. Wel waar, maar hier grapje )
  zondag 24 juni 2007 @ 16:34:41 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50790402
Over dat afstandelijke, heeft denk ik ook te maken met opvoeding, karakter en waar je geboren bent.
pi_50793224
quote:
Op zondag 24 juni 2007 16:30 schreef Causa het volgende:

[..]

Aardig goede beschrijving van mensen die zo intens op hen vreemde emotisch komen, als ze contact leggen met een satva dier
[..]

Toen vroeg de intervieuwer aan die miljardair: "Hoe bent u zo rijk geworden, terwijl u uit zo'n arm gezin komt?"
"Ik heb ieder idee dat ik had uitgevoerd" was het antwoord.

( Ja ik weet dat je er niet rijk aan wilt worden, was grapje. Wel waar, maar hier grapje )
Rijk worden van knuffelen..............WHAAAHAHAHAAAAAAAAAA.....ROFL
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50793280
quote:
Op zondag 24 juni 2007 16:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Over dat afstandelijke, heeft denk ik ook te maken met opvoeding, karakter en waar je geboren bent.
Dat is ook zo.
Te vaak met opvoeding en afkomst trouwens.
Ieder mens heeft wel de behoefte aan werkelijk fysiek contact als teken van verdere verbondenheid. Alleen soms is het er door omstandigheden zo uitgebonjourd dat dat niet meer speelt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50793355
quote:
Op zondag 24 juni 2007 16:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Intern voor elkaar krijgen is alsof je soms een machine moet bedienen in mijn ogen. Maar wie weet ga ik dan uit van een perfecte staat van zijn. Ultieme rust ervaren bijvoorbeeld, dat gaat niet zomaar op commando en gaat vaak gepaard met een innerlijke strijd maar wie weet is dat wel een uitdaging te noemen. En dan bevalt het woord ultiem me niet zo Ik ga niet zo graag uit van een ultieme situatie omdat het alleen maar voor teleurstelling zorgt.

De kunst van het leven onder de knie krijgen dus ook. Ben je nog tussen de 20 en de 30 dan is het volgens mij zo dat je niet zo bezig bent ermee.

Rustiger en ontspanndender wordt je volgens mij gedurende je ouder wordt. Wennen aan het leven dus ook. Wennen aan het in leven zijn is al een hele kunst, aan de energie wennen die je wel of niet hebt.

Over intern en extern, denk eerst dat je intern de zaakjes op orde moet hebben voordat je extern kunt functioneren zoals het hoort.

Over wennen aan het leven, ik begin nu pas te wennen aan de wisselingen van de seizoenen. Kan me beter inhouden in de zomer en ook in de winter gaat het beter. Alsof het meer een rechte lijn is. Alsof mijn lichaam zich beter weet aan te passen. Biologisch kwetsbaar noemde men mij, gevoelig voor licht, maar volgens mij gaat die gevoeligheid na verloop van tijd een beetje liggen.

Ben overigens van mening dat je een groot gedeelte zelf in de hand hebt ondanks afhankelijkheid, keuze's die je maakt die maak je zelf en goed voelen is ook vaak een soort van keuze of afhankelijk van keuze's. De keuze om niet zoveel bezig te zijn met goed voelen kan al zorgen voor een beter gevoel, de Godganse dag bezig zijn met je stemming daar word je toch ziek van weet ik uit ervaring, dan ben je ook op een gegeven moment alleen nog maar bezig met goed voelen waar je vervolgens weer depressief van kan worden
Het gaat samen en gelijk op.
Van binnen naar buiten en van buiten naar binnen. Daarom staat de spiraal ook symbool voor het eeuwig leven en het levenspad.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50810038
mogguh
het weekend was gezellig en druk en s'ochtends veeeels te vroeg.
vandaag wordt ik weer eens getest wat ik allemaal kan, dagje extra kastanjehof dus...

hoest verder hier met iedereen?
pi_50810330
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:11 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
het weekend was gezellig en druk en s'ochtends veeeels te vroeg.
vandaag wordt ik weer eens getest wat ik allemaal kan, dagje extra kastanjehof dus...

hoest verder hier met iedereen?
Maandag
ben wat brakjes

Succes vandaag
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50810654
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maandag
ben wat brakjes

Succes vandaag
dank, las dat je sauna leuk was....
wat is dta toch met die maandag
pi_50810887
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:02 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dank, las dat je sauna leuk was....
wat is dta toch met die maandag
De sauna was hilarisch.
Werden getrakteerd op een "when Harry met Sally" scene maar dan van een man, onder de douche.
Het klonk als..... Mijn vriendin: is dat ECHT alleen het koude water?
Ik... nee, maar als ie shampoo nodig heeft, of iets van die textuur, kan ie het toch gewoon vraaaagen.

Verder dames met vreemde kapsels waar we echt schandalig de slappe lach van kregen.
Echt..... je kunt je best doen om er niet op te letten, maar soms kun je er gewoon niet omheen.

Verder bij die gelegenheid wat vastere afspraken over oktober.
Ben me aan het orienteren op een opleiding die moet aansluiten op kennis die ik al heb en die ook daar in te zetten is. Veel is te zweverig of te wetenschappelijk. Ik zoek geen van beide, ben ook geen van beide.

En verder is vandaag hectisch omdat ik nog een aantal dingen moet doen voor vanmiddag en ik er representatief uit moet/wil zien voor een gelegenheid. Dus geen normale dooie maandag werkdag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50847719
mogguh
ach ghossie en dan ook nog brakjes da's heus nie fijn
gister was wel pittig en deels ook wel confronterend hoop dat ik er wat aan heb
volgende week woensdag uitslag bespreken
ben nu ook wel wat bleg nog zeg maar, vanmiddag weer in zwembad
morgen eindelijk rustdag
pi_50847952
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 08:49 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
ach ghossie en dan ook nog brakjes da's heus nie fijn
gister was wel pittig en deels ook wel confronterend hoop dat ik er wat aan heb
volgende week woensdag uitslag bespreken
ben nu ook wel wat bleg nog zeg maar, vanmiddag weer in zwembad
morgen eindelijk rustdag
Goeiemorgen.

Zo te lezen is het tijd voor een telefonische update
Maar als je lekker een beetje uitgerust bent. Morgen of zo, we zien wel.

We zijn er geloof ik ook uit welke studie het gaat worden
Heb er zin in.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50848248
klinkt goed ben benieuwd!
morgenavond thuis? bellen we idd ff....
pi_50848407
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 09:21 schreef draculettetje het volgende:
klinkt goed ben benieuwd!
morgenavond thuis? bellen we idd ff....
Ik denk het wel.
Bedenk net dat ik met Joel misschien wel een bioscoopje wil pikken. Maar laat ik je wel weten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50859910
net maar even met t ziekenhuis gebeld... Moest eik voor een miscan morgen... Die gaat dus niet door
pi_50860253
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:13 schreef vamperotica het volgende:
net maar even met t ziekenhuis gebeld... Moest eik voor een miscan morgen... Die gaat dus niet door
Dat vroeg ik me gelijk al af ja, week of twee terug of zo.
Ben je ook lekker op tijd mee
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50860311
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me gelijk al af ja, week of twee terug of zo.
Ben je ook lekker op tijd mee
zwangerschapsdementie jah
pi_50863216
Krijg net nog een baan aangeboden... als docent
Niet op gesolliciteerd. Aangeraden door iemand anders.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50874935
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:45 schreef nokwanda het volgende:
Krijg net nog een baan aangeboden... als docent
Niet op gesolliciteerd. Aangeraden door iemand anders.
docente wattuskunde?
pi_50880932
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef vamperotica het volgende:

[..]

docente wattuskunde?
zwiets joa
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:59:08 #40
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50897566
Goede middag

Gisteren en eergisteren wederom niet online geweest en vandaag ook pas sinds nu. Geen hele dagen meer zoals voorheen en dat is een goede zaak. Niet wegens jullie maar een verslaving minder als internet is ook een verslaving minder.

Vandaag betere dag hier, geen terugblik op verleden, geen spijt van gedane of niet gedane zaken en dan is helemaal in het heden leven vanzelf aanwezig en makkelijker te leven. Leef vandaag want het leven duurt maar even dan maar. Geen spijt dat ik nu al zolang bezig ben met herstellen want het hoort er waarschijnlijk bij, terug blijven kijken vertraagd alles alleen maar en je wordt er toch maar down van. Accepteren dus ook, accepteren dat het in de soep is gelopen en accepteren dat herstel simpelweg een hele tijd kan duren. Geen gebroken been zoals een vriend me pas geleden had gemaild maar iets zwaarders en dan is het niet binnen een paar maanden okey.
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:36:12 #41
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_50907775
holA
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 28 juni 2007 @ 00:18:57 #42
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_50923002
tristen
pi_50927253
good of the morning
pi_50927429
mogge allemaal.
Ben moe van het dromen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 28 juni 2007 @ 16:54:58 #45
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50942693
Goede namiddag

Ik heb weer een manier gevonden om uplifting te werk te gaan

Komt ie dan ....

" Ik beeld me mijn eigen begrafenis in waarbij ik in de kist lig en waarbij de nabestaanden zitten te kijken naar de kist en vervolgens wordt op verzoek van mij Guns 'N roses gedraaid, keiharde rock N' roll en dromenvanger komt de kist uitgesprongen " Guns N' Roses staat dan ook op de mp3-speler op. " Knocking on heavens door en daarna Get in the ring". Maximaal volume.

Daarna sla ik met een bijl de kist in stukken en zeg ik hardop. " I told you that I would be back".

Eerst de dood en daarna het leven en vervolgens een uplifting gevoel waarbij ik me minstens 30 procent meer in leven voel. Ben vaak een beetje aan het indutten en dan ben ik niet meer bij de les dus grijp ik naar deze manier omdat andere manieren niet helpen vaak. Het visualiseren dus Vorige keren ben ik via deze manier in een manie terecht gekomen vanuit de depressie dus ik kijk wel uit dat ik niet tever ga doorschieten

Het is een beetje als dagdromen ook, ik ben dan situaties aan het inbeelden waarbij ik me wel okey voel en door het inbeelden daarvan op een overdreven manier komt het gevoel in het echt ook naar voren. Het is dan echt een verschil ook, ik maak het allemaal weer meer mee en kan weer wat sneller anticiperen en nadenken, zombie-achtig aanwezig zijn is dan weg. Onder de oppervlakte vandaan en boven de grond dus

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-06-2007 17:01:42 ]
pi_50960464
mogguh!
weer een nieuwe dag met regen en kou grrr
lijkt er ook op dat m'n dagen steeeeds langer worden pfff
pi_50962100
en de verwachtingen zijn niet beter, helaas
Tuurlijk... kon het ook uitblijven...zomervakantie is begonnen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:41:34 #48
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50974996
Ik vind het wel lekker zo dit weer, beter dan 35 graden waarbij je 's nachts badend in het zweet slapeloze nachten tegemoet moet gaan.

Alleen de regen op wimbledon mag wegblijven want ik zat net een spannende wedstrijd te kijken van Krajicek en dan gaat het weer regenen
pi_50975140
tijdens Shrek 1 zegt Shrek tegen Donkey: STOMME EZEL

natuurlijk kwam dat achteraf uit de mond van een driejarige aap

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinnenmutske op 30-06-2007 05:42:49 ]
Werewolf
pi_50980321
Was Shrek 3 leuk?
Heb Shrek 3 nog niet gezien. We zijn wel afgelopen week naar Pirates 3 geweest.
En binnenkort Harry Potter
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50993461
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 19:35 schreef nokwanda het volgende:
Was Shrek 3 leuk?
Heb Shrek 3 nog niet gezien. We zijn wel afgelopen week naar Pirates 3 geweest.
En binnenkort Harry Potter
het was Shrek op DVD
Werewolf
pi_50993873
Iets kleiner, maar even leuk
Vind Puss in bootz echt geweldig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50996395
zo rijk alleen vandaag, de ander is naaar vrijgezellen feest van neef
vanavond wat dinnetjes op bezoek
voor de rest rustig aan bijkomen

hoe waren de piraten?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:32:45 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50996880
Zo, weer een nieuwe dag
pi_50998693
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:15 schreef draculettetje het volgende:
zo rijk alleen vandaag, de ander is naaar vrijgezellen feest van neef
vanavond wat dinnetjes op bezoek
voor de rest rustig aan bijkomen

hoe waren de piraten?
wild
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50999695
Shrek is leuker
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_50999721
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:05 schreef Mirage het volgende:
Shrek is leuker
EN niet dood
Hier wel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:10:22 #58
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_50999813
its Puss! in boots!
stay frosty
pi_51000179
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
its Puss! in boots!
jaaaaaa, smelt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51000455
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef vamperotica het volgende:

[..]

docente wattuskunde?
wat hoor ik nou!!!

hoe ver ben jij?

.........nr.5 he

Ik weet nog niet hoe ver ik ben....

ja, echt....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_51000544
meisje?
jongetje?

en en en en en ?
Sir Winston Churchill
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:45:56 #62
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51000682
Hallo Mirage

Long time no seen Everything okey?

Ben aan het kijken voor die Nintendo spelcomputer waarbij je echte bewegingen moet maken bij bowlen, golfen, tennis, boksen en baseball. Volgens mij is het een tegenvaller als je het speelt omdat het toch niet met het echt te vergelijken valt maar schijnt dat een aantal mensen 30 KG afvallen door te bewegen thuis.
pi_51000741
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:36 schreef Mirage het volgende:

[..]

wat hoor ik nou!!!

hoe ver ben jij?

.........nr.5 he

ja, echt....
.

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51000776
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Mirage

Ben aan het kijken voor die Nintendo spelcomputer waarbij je echte bewegingen moet maken bij bowlen, golfen, tennis, boksen en baseball. Volgens mij is het een tegenvaller als je het speelt omdat het toch niet met het echt te vergelijken valt maar schijnt dat een aantal mensen 30 KG afvallen door te bewegen thuis.
Mirage gaat niet, ik herhaal niet NIET afvallen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51000872
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Mirage

en daarna kunnen ze naar de oogspecialist omdat ze hele dagen naar een beeldscherm turen.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:53:33 #66
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51000876
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar ik wel afvallen
pi_51000877
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

wrijf het er nog even in.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:54:48 #68
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51000915
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:53 schreef Mirage het volgende:

[..]

en daarna kunnen ze naar de oogspecialist omdat ze hele dagen naar een beeldscherm turen.
Inderdaad Van -3 naar -10.

Nadelen zitten er ook aan want je speelt het met een joystick die je in de hand moet nemen, een tennis-racket weegt meer en een bowlingball sowieso al meer dus het is nep. Hoewel het in de toekomst misschien wel echter gaat zijn met zulke consoles en games.
pi_51001367
hello mir!

jij ook al? deze keer jullie tegelijk...
pi_51001492
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:11 schreef draculettetje het volgende:
hello mir!

jij ook al? deze keer jullie tegelijk...
alleen loopt je zus er 1 voor.....
Jemig... hoe gaat ze dat doen???

Sir Winston Churchill
pi_51001581
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:54 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Inderdaad Van -3 naar -10.

Nadelen zitten er ook aan want je speelt het met een joystick die je in de hand moet nemen, een tennis-racket weegt meer en een bowlingball sowieso al meer dus het is nep. Hoewel het in de toekomst misschien wel echter gaat zijn met zulke consoles en games.
sjonge jonge...

ik ga een online sportschool openen.
Inschrijfgeld 12 euro en dan mag je tweemaal per week meedoen met een online pilates/earobics workout via MSN.. allemaal een webcam, ik een cd eronder....

waar mensen al niet warm voor kunnen lopen

Sir Winston Churchill
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:36:15 #72
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51001979
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:20 schreef Mirage het volgende:

[..]

sjonge jonge...

ik ga een online sportschool openen.
Inschrijfgeld 12 euro en dan mag je tweemaal per week meedoen met een online pilates/earobics workout via MSN.. allemaal een webcam, ik een cd eronder....

waar mensen al niet warm voor kunnen lopen

Een gat in de markt
pi_51002593
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:16 schreef Mirage het volgende:

[..]

alleen loopt je zus er 1 voor.....
Jemig... hoe gaat ze dat doen???

dat gaat zoals het gaat denk ik

en jij gefeli!
pi_51003053
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:36 schreef Mirage het volgende:

[..]

wat hoor ik nou!!!

hoe ver ben jij?

.........nr.5 he

ja, echt....
ECHT???

Jippie!

Ik moet zoals het er nu voor staat ergens rond 19 januari gaan "werpen"!
pi_51003106
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 14:40 schreef Mirage het volgende:
meisje?
jongetje?

en en en en en ?
Weet ik toch nog niet!! Ben net 11 weken!
Jij...? Geschrokken enzo? G"gepland" misschien? Vertel vertel!
pi_51003394
hihi hoef nie meer te bellen
pi_51003465
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:31 schreef draculettetje het volgende:
hihi hoef nie meer te bellen
Hihi... Post is trouwens ook binnen
pi_51005543
moet tegenwoordig echt lachen als er iemand zwanger is en iemand Jippie roept. De Jippie is er dan nou juist niet aan te pas gekomen

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51006757
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:34 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hihi... Post is trouwens ook binnen
mooi durf al bijna nie meer jippie en de jee te zeggen
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:32:41 #80
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51006799
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:47 schreef nokwanda het volgende:
moet tegenwoordig echt lachen als er iemand zwanger is en iemand Jippie roept. De Jippie is er dan nou juist niet aan te pas gekomen

[afbeelding]
had gister een klant van me aan de lijn die bij de GGD werk
heb hem ook om een doos jippies gevraagd
stay frosty
pi_51007542
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

had gister een klant van me aan de lijn die bij de GGD werk
heb hem ook om een doos jippies gevraagd
Ah, dus die passen jou?
Ik kreeg een doos van een collega die zei dat die dingen verdomd klein zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51020917
mogguh
  zondag 1 juli 2007 @ 13:05:53 #83
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51024831
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ah, dus die passen jou?
Ik kreeg een doos van een collega die zei dat die dingen verdomd klein zijn.
hehe ik haat condooms! echt gebruik ze nooit! de laatste keer dat mijn vriendin de pil vergeten is heb ik deze gekocht

En nee dat is niet opscheppen alleen al die kutdingen zitten zo strak dat het al het bloed afknelt! deze zitten niet zo bloedafklennend strak maar gewoon vervelend strak
maarja je moet wat he
stay frosty
pi_51024982
Ja, het moet wel ja.
Dat zie je hier wel aan alle drachtige dames. Ik ben gewoon doodsbang dat het besmettelijk is.
Die jij daar laat zien zal ik ook maar eens aanschaffen. Die zullen vast om mijn hoofd passen, voor het geval ik een van de dames weer ontmoet any time soon
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51025185
Waarom vangen mijn poezen alleen vliegen en geen muggen?
Waarom kunnen ze 's nachts in het donker goed genoeg zien om mij te bespringen en niet goed genoeg om muggen te vangen?
Heb de halve nacht liggen krabben OF liggen luisteren naar "ngjeeeeeeeeeeeeeee iiieeeeeeeeeieeeegnjeeeeeeeeeeeEEEEEeeeng.
En als ik dan het licht aandeed om te meppen kreeg ik een verstoorde blik van de dames Poes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 1 juli 2007 @ 13:24:01 #86
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51025375
Goede middag

Gisteren alsnog de wii gehaald van nintendo en tennis plus golf gespeeld en nu heb ik dus spierpijn Het feit dat ik de slagen doe zoals op een echte tennisbaan en ook de voet-bewegingen maak zoals in het echt maakt al dat ik in beweging ben en dus mijn spieren gebruik.

Door het maken van tennis-slagen kreeg ik ineens een sterke behoefte om echt te tennissen wat ik vroeger dus uren kon doen iedere dag Wie weet dit jaar of volgend jaar lid maken

[Wii 204] Waar we wachten op de nieuwe E3 Hier een impressie van die game console Heb een aantal leuke spellen gezien al maar dan moet ik hem eerst laten ombouwen

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-07-2007 13:29:05 ]
  zondag 1 juli 2007 @ 13:35:16 #87
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51025725
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:11 schreef nokwanda het volgende:
Ja, het moet wel ja.
Dat zie je hier wel aan alle drachtige dames. Ik ben gewoon doodsbang dat het besmettelijk is.
Die jij daar laat zien zal ik ook maar eens aanschaffen. Die zullen vast om mijn hoofd passen, voor het geval ik een van de dames weer ontmoet any time soon

niet iets voor jou?
een lieve badeend!
stay frosty
pi_51025777
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

[afbeelding]
niet iets voor jou?
een lieve badeend!
Maar zonder SM pakkie. Hoewel het em schattig staat.
Leuk cadeautje trouwens voor een dinnetje van me.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51027604
middaaaaag
heb nu alweer teveel gedaan....
cadeautjes tijd??? vin eend wel zielug kijken
pi_51027627
sorry nokwanda, was je even kwijt, maar ben er weer
die sauna doen we snel weer ja!
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  zondag 1 juli 2007 @ 14:42:45 #91
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51027815
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:36 schreef draculettetje het volgende:
middaaaaag
ik wou dat ik die eend was
stay frosty
pi_51027988
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:36 schreef draculettetje het volgende:
middaaaaag
vind je het gek?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51028006
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:36 schreef freak1 het volgende:
sorry nokwanda, was je even kwijt, maar ben er weer
die sauna doen we snel weer ja!
Maar dan niet meer zoveel lawaai maken, he
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51028225
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik wou dat ik die eend was
hihi zie het alweer voor me wordt het wel druk bij nol in bad, of ga je dan gewoon ook mee naar de sauna?
  zondag 1 juli 2007 @ 15:00:36 #95
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51028369
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:55 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hihi zie het alweer voor me wordt het wel druk bij nol in bad, of ga je dan gewoon ook mee naar de sauna?
ze heeft het maar druk met al die boytoys
stay frosty
pi_51028772
zolang het maar gezellig is (en lekker natuurlijk!)
pi_51029618
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar dan niet meer zoveel lawaai maken, he
ik? jij begint te kreunen als een gek, dan kan ik toch niet meer achterblijven?
en dank u meneer Dood,
pi_51032371
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:16 schreef draculettetje het volgende:
zolang het maar gezellig is (en lekker natuurlijk!)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51032404
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ze heeft het maar druk met al die boytoys
meer dan eendje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51032491
quote:
Op zondag 1 juli 2007 17:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

meer dan eendje
heb nu echt een heeel fout beeld in hoofd, jij met eentje en eendje bij sauna ze zien je al aankomen!
pi_51032620
quote:
Op zondag 1 juli 2007 17:43 schreef draculettetje het volgende:

[..]

heb nu echt een heeel fout beeld in hoofd, jij met eentje en eendje bij sauna ze zien je al aankomen!
ja, bedoelde ik. Of zelfs meer dan eentje plus eendje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 1 juli 2007 @ 18:19:47 #102
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51033400
Weten jullie niet dat het op zondag de dag van God is?

Dus geen vieze praatjes hier
pi_51033920
okay dan... andere heidense praatjes.
Ik ben vandaag gigantisch onrustig en probeer het vooral erg weg te grappen.
Heb het idee dat ik een slecht bericht ga krijgen of zo.

Kom mij hier vertellen dat dit onzin is, graag
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51034471
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:39 schreef nokwanda het volgende:

tis onzin hoop ik voor je
pi_51034590
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:39 schreef nokwanda het volgende:

tis onzin.

en waar spreken we af?
en dank u meneer Dood,
pi_51036895
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:09 schreef freak1 het volgende:

[..]

tis onzin.

en waar spreken we af?
Aan de oever van de Rode Zee?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 1 juli 2007 @ 20:33:05 #107
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51037158
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Aan de oever van de Rode Zee?
wij vannacht gewoon weer bij jou?
stay frosty
pi_51037389
onzin
  zondag 1 juli 2007 @ 20:44:05 #109
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51037507
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:40 schreef vamperotica het volgende:
onzin
stay frosty
pi_51037605
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:40 schreef vamperotica het volgende:
onzin
En zo niet.....
pi_51037773
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

wij vannacht gewoon weer bij jou?
Jaaaa, jij mag gewoon thuis komen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 1 juli 2007 @ 21:07:16 #112
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51038253
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

hehe thuis komen
dat is lief van jou dat ik thuis mag komen
stay frosty
pi_51039479
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ik dacht dat ik de enige was die thuis bij jou mocht "komen"
en dank u meneer Dood,
pi_51039520
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hehe thuis komen
dat is lief van jou dat ik thuis mag komen
Mag ook hier hoor... mijn favo boytoy
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51039894
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:40 schreef freak1 het volgende:

[..]

ik dacht dat ik de enige was die thuis bij jou mocht "komen"
Barra kwam een tijdje niet. Die had het erg druk. ik was vergeten hoe het ook al weer was.
maar jij bent ook lekker hoor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51049056
goeie smorgens,
iedereen de nacht weer door "gekomen"?
pi_51049196
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:00 schreef draculettetje het volgende:
goeie smorgens,
iedereen de nacht weer door "gekomen"?
Jaaaa en deze keer heeft die kutmug me op mijn oog gepakt, ondanks spray.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51049247
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Mag ook hier hoor... mijn favo boytoy
en dank u meneer Dood,
pi_51049269
na een k u t nacht nu ook lekker begonnen ahum
ik had een boek vast met nadruk op had, beland op.... juist
pi_51049347
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:33 schreef draculettetje het volgende:
na een k u t nacht nu ook lekker begonnen ahum
ik had een boek vast met nadruk op had, beland op.... juist
Niet op je teen hoop ik?
Op een mug, hoop ik
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51049364
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:30 schreef freak1 het volgende:

[..]

Ik zei toch dat jij OOK bent
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 2 juli 2007 @ 08:53:41 #122
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_51049508
Hier ook even spammen hoor: Flora en Fauna, tuin van het jaar verkiezing!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_51049532
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:53 schreef senesta het volgende:
Hier ook even spammen hoor: Flora en Fauna, tuin van het jaar verkiezing!
moet je niet bij mij zijn.
Ik ben een wandelend tuinrampenplan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 2 juli 2007 @ 09:00:59 #124
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_51049588
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:55 schreef nokwanda het volgende:

[..]

moet je niet bij mij zijn.
Ik ben een wandelend tuinrampenplan
Kruidjes kunnen ook heel mooi zijn
En als je tuintje net zo kleurrijk is als je huis dan is dat op zich al bijzonder
pi_51049609
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:00 schreef senesta het volgende:

[..]

Kruidjes kunnen ook heel mooi zijn
En als je tuintje net zo kleurrijk is als je huis dan is dat op zich al bijzonder
Iemand zei vorig jaar liefjes tegen me: Wat ben je toch een apart mens... de enige die ik ken waar je het terras moet maaien.
Vooral heel veel onkruid (nou ja... zijn ook kruidjes, maar dan wel van het soort waarmee je wel een paar man kan omleggen) en maar een paar goeie dingen als je goed zoekt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator maandag 2 juli 2007 @ 09:07:06 #126
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_51049641
Ha ha, nou er zijn echt nog best wat onkruidjes die ik echt mooi vind, die laat ik ook gewoon staan hoor.
En ik heb ook wel dingen in de tuin die giftig zijn hoor, mijn brugmansia's onder andere en ik geloof dat mijn canna's ook giftig zijn.
Maar goed, de kinderen zijn de clarafase wel gepasseerd en ze zijn wel echt heel mooi.
Heb je wel bewust geplante planten in de tuin Nokwanda?
pi_51050102
Een paar. Lavendel, passiebloem. Paar miniboompjes van iets dat ik verder niet ken. maar moet weer eens het terras maaien zodat je die allemaal ook nog ziet.

Verder staat er veel nachtschade. Ben even vergeten van welke soort. Een met witte bloemen en bauw/zwarte bessen.
De berenklauw probeer ik al jaren uit te roeien, maar dat lukt niet.
Vingerhoedskruid groeit er ook ongepland.

Verder een plantje waarvan ik de naam niet weet maar waarvan het oranje sap in de stengel werkt tegen wratten. Gele bloemetjes. Lijkt een beetje op boterbloem.

Verder vergeetmenietjes. Smalle wegebree. Zal nog wel wat meer tussen staan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51052082
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:41 schreef nokwanda het volgende:
Een paar. Lavendel, passiebloem. Paar miniboompjes van iets dat ik verder niet ken. maar moet weer eens het terras maaien zodat je die allemaal ook nog ziet.

Verder staat er veel nachtschade. Ben even vergeten van welke soort. Een met witte bloemen en bauw/zwarte bessen.

Verder een plantje waarvan ik de naam niet weet maar waarvan het oranje sap in de stengel werkt tegen wratten. Gele bloemetjes. Lijkt een beetje op boterbloem.

aaah, dat jeukte dus in mijn rug de vorige keer!
en dank u meneer Dood,
pi_51053023
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Niet op je teen hoop ik?
Op een mug, hoop ik
was het maar een mug
  maandag 2 juli 2007 @ 14:37:08 #130
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51058472
Goede middag deze maandag

Meteen weer weg

Plannen maken dus, stappenplan opstellen want ik heb een sterke behoefte tot veranderingen meemaken. De wil tot veranderen is vandaag sterk aanwezig, en daar moet ik wat mee gaan doen. Maanden ontbrak de wil en dan is veranderingen nastreven sowieso niet mogelijk.

Verdere details hoeven niet, het gaat niet om woorden maar daden en veel woorden hoeft niets te betekenen. Kan 1000 regels tikken en niets doen, 1 stap zetten en wel doen is veel beter Leven oppakken
  maandag 2 juli 2007 @ 17:12:02 #131
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_51063499
i agree
  Moderator maandag 2 juli 2007 @ 17:35:58 #132
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_51064380
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:41 schreef nokwanda het volgende:

Ik had laatst een topic in F&F over je tuin inrichten met feng shui, is toch ook best grappig
Ik heb ook een astrologische zaaikkalender in mijn maandblad gezien, moet hem alleen nog steeds lezen
pi_51066571
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:47 schreef draculettetje het volgende:

[..]

was het maar een mug
je voet? neee
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51069110
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

je voet? neee
ja dus wel, niet zo'n hele slimme aktie reageert ook als een gek
van dokter wordt ik ook niet wijzer trouwens, ben wel aangemeld bij Ab om mandala's te leren tekenen
voor de rest zelf beetje experimenteren met medicatie (behalve diegene die netjes afgebouwd moeten worden)
mag er ook voor kiezen om na de zomer te doen omdat ik zoveel last heb van de warmte
pi_51069285
Boeken horen ook gewoon te zweven...
pi_51069874
ja die horen niet mee te doen met zwaartekracht
  maandag 2 juli 2007 @ 22:08:41 #137
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51075142
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:30 schreef freak1 het volgende:

[..]

niet huilen joh... sex speeltjes heb je nooit alleen. nok moet mij delen met Mirage. Ik moet mirage weer delen met OS

zo word iedereen door iedereen gedeelt! hoe meer zielen...

stay frosty
  maandag 2 juli 2007 @ 22:10:02 #138
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51075227
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:56 schreef vamperotica het volgende:
Boeken horen ook gewoon te zweven...
eensch. net zoals glazen en ander servies
stay frosty
  maandag 2 juli 2007 @ 22:14:46 #139
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_51075443
nokje was je de zondag nog een beetje goed doorgekomen? Ik las iets van angst voor kut nieuws..

mijn weeknd was een beetje opgefokt..letterlijk, maar af en toe ook wel relaxed..

was naar de Chemical Brothers in Amsterdam dat was wel heel gaaf en in Hilversum was er een ander festival in de stad. Hilversum Live..

Ik zal je verdere details besparen, maar dit weekend was niet echt super-chill..

de maandag was/is daarintegen een stuk beter
  maandag 2 juli 2007 @ 22:18:20 #140
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51075598
maandag... de eerste werkdag van de week.... zat weer van 8 tot 7 op de zaak.... dolle boel
stay frosty
  maandag 2 juli 2007 @ 22:47:57 #141
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_51076966
barra hoe is het met de business?
pi_51077704
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:51 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ja dus wel, niet zo'n hele slimme aktie reageert ook als een gek
van dokter wordt ik ook niet wijzer trouwens, ben wel aangemeld bij Ab om mandala's te leren tekenen
voor de rest zelf beetje experimenteren met medicatie (behalve diegene die netjes afgebouwd moeten worden)
mag er ook voor kiezen om na de zomer te doen omdat ik zoveel last heb van de warmte
Arme schat
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51078146
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

niet huilen joh... sex speeltjes heb je nooit alleen. nok moet mij delen met Mirage. Ik moet mirage weer delen met OS

Vul jij Boebiedoe's lijst even aan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 2 juli 2007 @ 23:18:11 #144
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51078312
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:47 schreef Spellmeista het volgende:
barra hoe is het met de business?
ALS EN GEKKO!! :p
stay frosty
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:27:51 #145
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51093610
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

En ik ben de grootste gemene deler

Middag allemaal
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_51096420
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:27 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Middag allemaal
ja
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51096440
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:27 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Middag allemaal
En namens Mirage plaats ik deze maar:
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51096738
zoooo weer gerust gesteld qua termijn dan
zoals het er nu voor staat ben ergens in augustus klaar in het reva centrum
kom wel onder controle van een reva arts dus zie wel hoe het dan gaat

voet is nog niet oke na gister komt vast wel weer (en dank nok)

hoest hier voor de rest kunnen de mannen nog een beetje de hormonen onder controle houden?
pi_51097161
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:58 schreef draculettetje het volgende:
zoooo weer gerust gesteld qua termijn dan
zoals het er nu voor staat ben ergens in augustus klaar in het reva centrum
kom wel onder controle van een reva arts dus zie wel hoe het dan gaat

voet is nog niet oke na gister komt vast wel weer (en dank nok)

hoest hier voor de rest kunnen de mannen nog een beetje de hormonen onder controle houden?
Welke voet eigenlijk? de goeie of de foute?

En die mannen... ach...wij houden hun hormonen wel onder controle hoor, als het ze zelf niet lukt. Zo moeilijk is dat niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51097205
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En die mannen... ach...wij houden hun hormonen wel onder controle hoor, als het ze zelf niet lukt. Zo moeilijk is dat niet
de foute natuurlijk beter kan ik het niet uitkienen
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:14:10 #151
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51097321
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:50 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En namens Mirage plaats ik deze maar:
lol
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

wanneer kom je mijn hormonen onder controle houden dan ?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_51097394
je weet dat je haar moet delen met barra, freak en een eend....
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:36:28 #153
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51098204
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:16 schreef draculettetje het volgende:
als er maar genoeg overblijft voor mij vind ik het best
pi_51101247
gek hé, geen sararaats meer op FOK!

sorry mensjes, heb het veel te druk met mezelf
Werewolf
pi_51102131
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:16 schreef draculettetje het volgende:
en...en...en...
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51102170
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:14 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

lol
[..]

wanneer kom je mijn hormonen onder controle houden dan ?
Als ik dat doe kan ik de rest minstens een week niet meer aan
Er zin echt grenzen aan mijn kunnen.
Maar het in toom houden kan ook bewerkstelligd worden door juist niets te doen, gelukkig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:48:31 #157
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51102510
een goede avond allen tezamen
stay frosty
pi_51102562
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een goede avond allen tezamen
llo
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:50:38 #159
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51102588
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

llo
hows life?
stay frosty
pi_51102973
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hows life?
Best okay.
bang voor de tandarts. wil niet. ga niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51103000
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hows life?
Hoes je beessie?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Admin woensdag 4 juli 2007 @ 07:39:43 #162
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51118923
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:08 schreef sararaats het volgende:
gek hé, geen sararaats meer op FOK!

sorry mensjes, heb het veel te druk met mezelf
Zeker raar Sara, je was toch een hele tijd flink aanwezig,
goed om te horen dat je zo lekker druk bent!
Zoals je ziet is men je al bijna vergeten
Laat je nog eens van je horen?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:38:17 #163
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51124009
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 07:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zeker raar Sara, je was toch een hele tijd flink aanwezig,
goed om te horen dat je zo lekker druk bent!
Zoals je ziet is men je al bijna vergeten
Laat je nog eens van je horen?
Zie ik hier een mooie liefde opbloeien
pi_51125123
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hoes je beessie?
zeg, gaan we nog naar die parenclub vanavond of niet?
en dank u meneer Dood,
pi_51126010
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:11 schreef freak1 het volgende:

[..]

zeg, gaan we nog naar die parenclub vanavond of niet?
Dat hadden we niet afgesroken. Dat was zeker met die andere del
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51126419
net arbeidsdeskundige van uwv aan de lijn gehad, die had wat vragen mbt mijn aantekeningen naar het handelen van mijn werkgever. Hij was het met me eens en gaat nu inter onderzoeken hoe of wat, kan zijn dat er toch een loondoorbetaling gaat komen....
moest ook mijn mailtjes etc naar hem doorsturen als bewijs zeg maar

pfff spannend....

nok niet naar een parenclub? ha ha ha ben er nooit geweest denk ook niet dat het mijn ding is
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:06:18 #167
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51127189
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:46 schreef draculettetje het volgende:
net arbeidsdeskundige van uwv aan de lijn gehad, die had wat vragen mbt mijn aantekeningen naar het handelen van mijn werkgever. Hij was het met me eens en gaat nu inter onderzoeken hoe of wat, kan zijn dat er toch een loondoorbetaling gaat komen....

pfff spannend....

nok niet naar een parenclub? ha ha ha ben er nooit geweest denk ook niet dat het mijn ding is
Ik ben er ook nog nooit geweest, moet zeggen dat zoiets me aan de ene kant wel onwijs opwindend lijkt maar aan de andere kant ook weer een vreselijk raar idee vind.

Denk niet dat ik daar ooit heen zal gaan.
pi_51127704
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:46 schreef draculettetje het volgende:

pfff spannend....
Het is tenmiste niet bij voorbaat een doodlopende straat
quote:
Jak, nee. Niet mijn ding.
Ben er niet kinky genoeg voor, denk ik.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51128152
[quote]Op woensdag 4 juli 2007 13:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

[..]
klopt en er wordt zowaar naar mij geluisterd! had het niet verwacht...

moet je er kinky voor zijn dan?
lijkt me heeeeeeeel apart om tussen allerlei mensen te lopen die maar met 1 ding bezig zijn
al is dat misschien sowieso wel daar ligt er de toon op natuurlijk
pi_51128480
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:29 schreef draculettetje het volgende:
[quote]Op woensdag 4 juli 2007 13:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

[..]
klopt en er wordt zowaar naar mij geluisterd! had het niet verwacht...

moet je er kinky voor zijn dan?
lijkt me heeeeeeeel apart om tussen allerlei mensen te lopen die maar met 1 ding bezig zijn
al is dat misschien sowieso wel daar ligt er de toon op natuurlijk
Nou ja... het eventuele wisselen, bekijken van anderen, bekeken worden. Dat aspect ligt mij niet.
Ik zou er weleens willen kijken. Gewoon om het aan mijn behoorlijke lijstje van rare ervaringen toe te voegen. Maar deelnemen... nee. Echt niet mijn ding.

Jouw redenatie/woordkeus is wel grappig. Dan kan ik ook gaan rondlopen tussen andere clubjes van mensen die maar met een ding bezig zijn trouwens. De grote postzegelverzameclub of zoiets
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:55:56 #171
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51129304
toch heeft het ook wel iets om met heel veel mensen bij elkaar allemaal sex te hebben. Alleen dat wisselen partner ed lijkt me dan op zich weer niks.
pi_51141927
ben idd niet altijd goed in mijn woordkeus....
pi_51142277
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:34 schreef draculettetje het volgende:
ben idd niet altijd goed in mijn woordkeus....
In dit geval was ie wat apart maar wel leuk.
Ik stelde me jou ook voor terwijl je gezellig met allemaal andere mensen hetzelfde gaat doen of zo
Op de een of andere manier wil dat beeld maar niet kloppen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51142286
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:38 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zie ik hier een mooie liefde opbloeien
niet van mijn kant

she's the one !
Werewolf
pi_51146944
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

In dit geval was ie wat apart maar wel leuk.
Ik stelde me jou ook voor terwijl je gezellig met allemaal andere mensen hetzelfde gaat doen of zo
Op de een of andere manier wil dat beeld maar niet kloppen
hahaha ik nu in de vorm van een loopgroep....

pff heb weer lekker een dagje bijgetankt
pi_51147058
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou ja... het eventuele wisselen, bekijken van anderen, bekeken worden. Dat aspect ligt mij niet.
Ik zou er weleens willen kijken. Gewoon om het aan mijn behoorlijke lijstje van rare ervaringen toe te voegen. Maar deelnemen... nee. Echt niet mijn ding.

Jouw redenatie/woordkeus is wel grappig. Dan kan ik ook gaan rondlopen tussen andere clubjes van mensen die maar met een ding bezig zijn trouwens. De grote postzegelverzameclub of zoiets
oh, ik dacht dat jij dat wilde, dan haal ik je denk ik door de war met een ander..

vanavond zelfde tijd zelfde plek dan maar?
en dank u meneer Dood,
  Moderator woensdag 4 juli 2007 @ 21:43:38 #177
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_51147117
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:43 schreef sararaats het volgende:

[..]

niet van mijn kant

[afbeelding]

she's the one !
Och jee Sara

Wie is dat?
Is niet die van familie ties die je laatst liet zien
pi_51152131
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:43 schreef senesta het volgende:

[..]

Och jee Sara

Wie is dat?
Is niet die van familie ties die je laatst liet zien
nee. Els Olaerts (bekend van Witse en De Hel van Tanger)
Werewolf
  Moderator donderdag 5 juli 2007 @ 08:07:28 #179
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_51157056
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 23:50 schreef sararaats het volgende:

[..]

nee. Els Olaerts (bekend van Witse en De Hel van Tanger)
Zegt me niets

Word denk ik niet hier uitgezonden?
pi_51167354

1 van de zeldzame keren dat je me ziet eten op foto's
Werewolf
  Admin donderdag 5 juli 2007 @ 14:37:19 #181
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51167609
Wat eet je voor lekkers?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_51167704
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:37 schreef yvonne het volgende:
Wat eet je voor lekkers?
koude aardappeltjes
Werewolf
pi_51168586
lekker
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:22:21 #184
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51174746
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:05 schreef nokwanda het volgende:
lekker
stay frosty
pi_51178892
Alles goed gegaan met miniminimonster vandaag...
  donderdag 5 juli 2007 @ 22:24:11 #186
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51182899
good to hear!
stay frosty
pi_51183832
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:40 schreef vamperotica het volgende:
Alles goed gegaan met miniminimonster vandaag...
Heb aan jullie gedacht.
Blij dat het achter de rug is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:58:27 #188
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51201619
koude aardappeltjes brrr
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:03:26 #189
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51201805
Is toch een bak koude schotel of niet? Of zit er geen mayonaise doorheen met augurken en uitjes en eieren?

Metro, ik heb je topic in R&P gelezen, herken het ook wel een beetje maar bij mij is het zo dat ik niet weet wat bij me past en ergens aan beginnen om te weten of het bij me past doe ik niet zo 1,2,3. Zelfde als ik in de bibliotheek ben, ik zie overal boeken en weet niet eens welk onderwerp ik nu echt okey vind en dan leen ik een boek en lees ik alleen de kaft.

Vaak besef ik me ook niet wat er nu allemaal te doen is, wie weet eens de hobby pagina van startpagina bekijken om inspiratie op te doen voor mezelf. Ik ga ervan uit dat er zeker iets is waar ik me ook in kan storten naast internet en films kijken plus sport kijken en wandelen.

Fitniss wil ik al een hele tijd oppakken maar ook daar komt niets van, wie weet over de drempel stappen dan maar en gewoon gaan zonder twijfel. Bij fitniss in een sportschool heb ik dus geen zin in andere mensen om me heen en al die poes pas van erheen lopen en omkleden bevalt me ook niet, het liefst spring ik vanaf deze stoel op de apparaten zonder eerst 40 minuten bezig te zijn voordat ik daadwerkelijk aan het sporten ben.

Lui wellicht?

Heb overigens wel een manier gevonden om me meer in leven te voelen en dat is doordat ik eens kijk naar de wereld om me heen inplaats van alleen naar mijn eigen leven en eigen wereldje. Iets meer in de maatschappij staan en op de wereld leven en dat lukt me door te beseffen dat het groter is dan mijn eigen bestaan. Interactief bezig zijn dus ook, en dan heb ik dus wel zin om met mensen om te gaan maar bij een sportschool lopen vaak meer patsers rond en daar heb ik even geen zin in Hoewel ik daar ook schijt aan moet hebben natuurlijk, dan ga je uiteindelijk voor jezelf.

[ Bericht 40% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-07-2007 15:10:14 ]
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:18:01 #190
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51202382
Het besef dat ik dus deel uitmaak van een groot bestaan inplaats van afgezonderd in mijn eigen wereldje te leven zorgt voor rust en ontspanning en geeft een uplifting gevoel omdat het allemaal mee lijkt te vallen opeens. Het leven lijkt meer de moeite waard te zijn op dat moment. Wetende dat er vakantie-oorden zijn en wetende dat er hobbies uit te oefenen zijn maakt het leven interessanter dan voor me uitstaren en alleen bezig zijn met problemen

Wat meer vanuit een groter perspectief kijken dus ook Ogen openen Open your eyes, open your eyes Open your eyes en see the world in his hoedanigheid Interesse tonen in de wereld en niet alleen de focus op mezelf leggen want als ik naar mezelf kijk op dit moment kom ik niet ver vooruit omdat ik dat al te lang gedaan heb afgelopen tijd. Tis ook een mooie manier om uit het circel-denken te komen door uit het circel-denken te stappen door te kijken naar iets anders dan het circeltje.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:39:13 #191
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51207384
Net even naar de C1000 gegaan en toen stond er een vrouw naast me bij de andere kassa met een fles wijn die verdacht veel op Yvonne leek. Maar toen kwam ik erachter dat het niet kan omdat ik in het uiterste punt van het zuiden woon.

Ik zag die vrouw en meteen een soort "schrik-reactie" zonder te schrikken.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 23:05:58 #192
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51245936
Hobbelt nog steeds dit topic
The truth was in here.
pi_51247380
heeeeeel erg langzaam de laatste tijd
Opeens heeft iedereen een leven of zoiets. (okay.... ik zelf ook)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 8 juli 2007 @ 06:28:28 #194
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51253821
Goede morgen

Sinds lange tijd weer eens vroeg opgestaan, ik werd wakker en dacht meteen van. " Deze dag moet vroeg begonnen worden". Lekker bakje Senseo nu erbij
pi_51253836
Mogguh
  zondag 8 juli 2007 @ 07:13:44 #196
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51253859
Goede morgen

Volgens mij wordt het vandaag een mooie dag, hier in het zuiden in ieder geval een strak blauwe hemel en de zon komt door. Binnen voel ik me een stuk duffer dan buiten dus ik ga weer naar buiten toe.

Guns N' Roses staat nu op buiten

Vanmorgen toen ik opstond kreeg ik ineens een lach-bui, niet hardop maar van binnen moest ik ineens lachen. Tis in ieder geval beter dan huilen Wie weet dat het lachen een compensatie is van de zeik stemming van afgelopen tijd. Om 0600 ook meteen uitgeslapen.

Dat ik niet meer zoveel aanwezig ben hier dat komt omdat ik elders bezig ben met schrijven, als het aankomt over goed voelen ga ik vanzelf naar R&P toe omdat ik dan meer reacties krijg.

En dan het feit dat de computer niet meer de hele dag aanstaat.

Vanmiddag waarschijnlijk even op mijn weblog schrijven, heb 50 euro betaald om 1 jaar zonder reclame gebruik te mogen maken ervan. Anders is het ook zonde van het geld.
pi_51254684
Ja, inderdaad, het ziet er heerlijk zonnig uit. Met recht: Goeiemorgen!
Heb wel lekker uitgeslapen.
Denk dat het wel een actief dagje zal worden. Kleine klusjes die nog liggen.
Heb gister hier de hele tent weer verbouwd. De opstelling weer veranderd. dat is altijd wel een goeie aanleiding om eens goed te poetsen, wat ik ook gedaan heb.
CDtje knallen en en schuiven maar.

Wat je zegt DV, over dat lachen. Dat heb ik vaaaaak. In de meest onmogelijke situaties. Ben blij dat ik het wel intern kan houden meestal. Maar ik lach heel wat af.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 8 juli 2007 @ 10:43:57 #198
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51254905
Lachen is gezond

" Vooral blijven lachen" zeggen mensen me vaker hier in de buurt die weten hoe het gegaan is afgelopen tijd. Dan maak ik een opmerking dat het allemaal meevalt op een humoristische manier en dan lachen ze mee.

Ik heb zin om de zolder-kamer te verbouwen nu je over verbouwen praat, maar het is zo dat die zolderkamer maar 1 raam heeft dus ik zit daar liever niet al te vaak, dan zouden er minstens 3 nieuwe ramen bij moeten komen. Een donkere kamer met weinig licht daar functioneer ik minder. Daarom dat ik niet boven ga zitten met de computer.

Poetsen moet ook gebeuren want er ligt behoorlijk veel stof op de grond, denk dat ik komende week eens een schoonmaak ga houden, energie begint terug te komen. 0600 wakker worden en meteen fit zijn is een unieke situatie nu.

Nu naar buiten en cd opzetten. Eerst maar eens nieuwe albums omzetten naar de mp3-speler. Heb maar 1 GB plaats dus geregeld moet ik wissen, dat ding van 30 GB gebruik ik niet meer omdat het een lastig apparaat is waarbij de accu zo leeg is.

Heb overigens op mijn weblog zaken duidelijk gemaakt en recht gezet bij mensen die ik in het echt ken, ik kan ze natuurlijk allemaal mailen maar ik schrijf het op de weblog op en dan mogen ze op de weblog kijken, veel makkelijker. Enkele vrienden van vroeger zijn toch geinteresseerd hoe het nu gaat en is gegaan en dan is een weblog een mooie manier om het duidelijk te maken. Zal niet alles opschrijven want sommige zaken hou ik liever voor mezelf, complete verhaal is sowieso niet nodig.

Weblog is het voordeel van dat het wat persoonlijker is, het is toch je eigen stekje op internet. Op de een of andere manier zie ik het als uitleven daar als ik bezig ben met schrijven, niet alleen over problemen maar ook over andere zaken en zeker ook over positief denken. Hier op FOK! is het ook uitleven maar daar nog meer.

En dan een kleine notitie nog. De wereld ziet er ineens weer helder uit, heb dat in het verleden ook gezegd. Ik zie alles duidelijker omdat ik meer naar buiten kijk naar de omgeving. Niet constant in mijn hoofd kijken maar de focus verleggen op wat om me heen gebeurt dus.
  zondag 8 juli 2007 @ 11:43:44 #199
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51255728
Zit buiten terug te denken aan mooie tijden van vroeger Even terugblikken op een vakantie in Italie en dan mezelf als het ware zien zitten op een terrasje op de boulevard met een Warsteiner erbij. Vervolgens niet jammer vinden dat die vakantie niet meer is maar even nagenieten en de herinnering koesteren.

Wordt ook tijd voor verse nieuwe herinneringen Een vakantie zou best wel eens prettig zijn in de toekomst. Even weg uit deze woonplaats/provincie. Nieuwe omgeving kan wonderen doen.

Morgen zeggen dat het vandaag een mooie dag was bijvoorbeeld als simpele koestering van een herinnering. Eens wat vaker terug blikken naar mooie tijden. En dan zeker in het heden ook genieten en richting de toekomst verheugen.
  zondag 8 juli 2007 @ 19:38:46 #200
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51267567
* Metro2005 is verbrand op het strand

en dat terwijl er amper zon stond

Ga morgen eens inhoudelijk reageren, nu ffies te brak. liepen vanacht allemaal van die lallende dronken idioten rond in de straat (om 4u 's nachts )
  maandag 9 juli 2007 @ 11:58:57 #201
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51285996
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Het besef dat ik dus deel uitmaak van een groot bestaan inplaats van afgezonderd in mijn eigen wereldje te leven zorgt voor rust en ontspanning en geeft een uplifting gevoel omdat het allemaal mee lijkt te vallen opeens. Het leven lijkt meer de moeite waard te zijn op dat moment. Wetende dat er vakantie-oorden zijn en wetende dat er hobbies uit te oefenen zijn maakt het leven interessanter dan voor me uitstaren en alleen bezig zijn met problemen

Wat meer vanuit een groter perspectief kijken dus ook Ogen openen Open your eyes, open your eyes Open your eyes en see the world in his hoedanigheid Interesse tonen in de wereld en niet alleen de focus op mezelf leggen want als ik naar mezelf kijk op dit moment kom ik niet ver vooruit omdat ik dat al te lang gedaan heb afgelopen tijd. Tis ook een mooie manier om uit het circel-denken te komen door uit het circel-denken te stappen door te kijken naar iets anders dan het circeltje.
Ik heb dat juist veel te veel. Hou me veel te veel bezig met maatschappelijke zaken, kan me kapot ergeren aan beslissingen vanuit de overheid. word bijna spontaan depressief als ik zie hoe de maatschappij in elkaar zit, hoe materialistisch mensen zijn, hoe weinig waarde een mensenleven nog heeft, hoe individualistisch mensen zijn geworden, overal stress en opgefokte mensen.

Ik moet me juist eens wat minder met die dingen bezig gaan houden en me gaan focussen op de positieve dingen in het leven en wat meer naar mezelf kijken en mijn eigen leven. niet teveel kijken naar de toekomst en het verledne maar meer naar het heden.

Ik weet best wat ik eraan moet doen maar het is zo verrot lastig soms
pi_51308096
all righty then

ben ik weer eventjes. ik heb een druk (en proper) dagje achter de rug

nu luister ik naar Enigma
Werewolf
pi_51323002
Wat een rust hier...
pi_51323239
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:37 schreef vamperotica het volgende:
Wat een rust hier...
Nah.. jij schrijft het, ik dacht het in een momentje van rust na een boel gerace.

Hoest met kotertje?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51324403
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nah.. jij schrijft het, ik dacht het in een momentje van rust na een boel gerace.

Hoest met kotertje?
Prima!
pi_51330541
I'm on a roll today.
Sodeju, wat zijn er veel verschrikkelijk akelige en domme mensen op de wereld.
En om de een of andere reden kruisen ze uitgerekend vandaag mijn pad. Ze hebben geluk dat ik verder in een goed humeur ben
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:56:30 #207
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51333758
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:18 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Prima!
Je hebt er toch ook meerdere
The truth was in here.
pi_51334122
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:56 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je hebt er toch ook meerdere
De jongste reeds op deze wereld zijnde bedoelde ik.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:14:04 #209
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51334347
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

De jongste reeds op deze wereld zijnde bedoelde ik.
ow
The truth was in here.
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:39:46 #210
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51358695
Goede middag!!!

Gisteren even bij C&A geweest, best mooie kleding tegen een mooie prijs. Vroeger zou ik daar nooit en te nimmer kleding kopen, tegenwoordig boeit het me geen ruk meer. 10 euro voor een T-shirt en 15 euro voor een korte broek is geen geld zeker niet gezien het feit dat het nog mooie kleding is ook, alleen nog afwachten hoe het is na een paar keer wassen, of de kwaliteit blijft en de kleuren. Zou ik dat 7 jaar geleden hebben aangeschaft was ik 120 euro kwijt.
pi_51360947
speciaal voor yvonne:

ik vat m'n studies Journalistiek aan binnen 2 jaar

druk druk druk
Werewolf
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:02:58 #212
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_51363705
Boeit me niet echt, ik wil gewoon die portable dvd speler winnen
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:11:50 #213
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51364045
Succes met je opleiding Journalistiek Sara

Ik wilde dat ooit ook gaan doen maar het is me teveel om weer 4 jaar te studeren, 2 jaar is tot daaraan toe maar 4 jaar bezig zijn ermee is me iets teveel.
Een opleiding volgens lijkt me dan wel wat om de tijd in te vullen natuurlijk, maar ik weet niet wat en als ik niet weet wat dan is de kans groot dat het niet afgerond gaat worden. Eerst maar eens weten wat ik wil en daarna overpeinzen of ik het echt wil alvorens te kiezen en te beslissen.
pi_51364144
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Succes met je opleiding Journalistiek Sara

Ik wilde dat ooit ook gaan doen maar het is me teveel om weer 4 jaar te studeren, 2 jaar is tot daaraan toe maar 4 jaar bezig zijn ermee is me iets teveel.
Een opleiding volgens lijkt me dan wel wat om de tijd in te vullen natuurlijk, maar ik weet niet wat en als ik niet weet wat dan is de kans groot dat het niet afgerond gaat worden. Eerst maar eens weten wat ik wil en daarna overpeinzen of ik het echt wil alvorens te kiezen en te beslissen.
Doe je een thuisstudie. daarnee kom je er ook hoor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:21:28 #215
126737 Electro-Worm
pi_51364401
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:13 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Geklikt

Ik dacht op zijn minst dat ik een performance van jou zou zien

Maar die dame in die clip is ook okey natuurlijk
Ik heb wel een video van mijzelf aan het dansen, maar die ga ik heul niet sturen he. boh geak
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:35:09 #216
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51364968
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Doe je een thuisstudie. daarnee kom je er ook hoor
Had een tijd terug de gids van NTI aangevraagd, veel gezien van opleidingen maar steeds de twijfel of het wel iets voor mij is.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:35:41 #217
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51364985
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:21 schreef Electro-Worm het volgende:

[..]

Ik heb wel een video van mijzelf aan het dansen, maar die ga ik heul niet sturen he. boh geak
Iemand met een aangeboren camera-performance daarvan zou je toch denken dat ie zo'n video graag aan anderen wilt laten zien
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:39:31 #218
126737 Electro-Worm
pi_51365127
Shit 1-0 voor dromenvanger.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:42:56 #219
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51365238
Wie weet hou je die video's graag voor jezelf tot het moment dat je wilt doorbreken in de show-business
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:48:23 #220
126737 Electro-Worm
pi_51365409
http://youtube.com/watch?v=iKLRShN5g_I Zit grove fout in maargoed
  Admin woensdag 11 juli 2007 @ 17:09:25 #221
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51366135
Dit is fakking belangrijk. Zie ook hier EW, spam, stout, niemeerdoen

woensdag 11 juli 2007 @ 17:15:14 #222
126737 Electro-Worm
pi_51366320
Ja maar i kmoet die draagbare dvdspeler hebben
pi_51366596
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:15 schreef Electro-Worm het volgende:
ja maar

Never mind guys. Ik gooi de zweep er wel even over
mummie's hooohoome
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Admin woensdag 11 juli 2007 @ 17:48:23 #224
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51367253
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:15 schreef Electro-Worm het volgende:
Dan ga je maar een krantenwijk lopen, of hier het plafond schilderen

woensdag 11 juli 2007 @ 18:08:06 #225
126737 Electro-Worm
pi_51367818
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dan ga je maar een krantenwijk lopen, of hier het plafond schilderen
Wil ik wel komen doen. En dan betaal jij die draagbare DVD-speler
pi_51372397
*blaat*

m'n koppie ligt overhoop
Werewolf
pi_51372689
Hoe komt dat?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:59:55 #228
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51376485
ik hou niet van ruzie met me dinnetje
stay frosty
pi_51377163
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik hou niet van ruzie met me dinnetje
Moet je ook niet maken
Maar nu snap ik em
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:15:59 #230
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51385556
Gewoon sparen voor een draagbare dvd speler (wtf moet je met zo'n ding )
pi_51387995
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:15 schreef Metro2005 het volgende:
Gewoon sparen voor een draagbare dvd speler (wtf moet je met zo'n ding )
Sparen.... dat KUNNEN we niet allemaal natuurlijk. Niet van zijn zakgeld iig.
En een bijbaantje is niet echt heel makkelij te vinden als je 13/14 bent, helaas.
Als je dat officieel wil doen dan mag er bijna niks.
Behalve folders rondbrengen dan. En dan wordt de boel op mijn stoep gedumpt en gaan de poezen erop liesen
dat gaat em niet worden dus.

wat ie ermee moet weet ik ook niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:30:55 #232
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51388928
Goede morgen beste mensen.
pi_51388968
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen beste mensen.
Goeiemorgen DV
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:34:46 #234
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51389045
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Goeiemorgen DV
Lekker an die arbeit Nok?

Vannacht weer veel gedroomd hier, op een gegeven moment had ik 30 mensen van vroeger over de vloer die hier Nieuw Jaar aan het vieren waren.
pi_51389049
tering, dacht ik lekker mee naar Parijs te kunnen steekt die pukkel van een vader daar toch effe een stokske voor zekers

met hun fuckingloze beloftes

ja ik ben raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazend
Werewolf
pi_51389771
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:34 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Lekker an die arbeit Nok?

Vannacht weer veel gedroomd hier, op een gegeven moment had ik 30 mensen van vroeger over de vloer die hier Nieuw Jaar aan het vieren waren.
Ja, en het is hier erg rustig. Bijna iedereen op vakantie en niet erg veel te doen. Wat kleine dingetjes.

Grappig. Lijkt me een redelijk symbolische droom
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:07:08 #237
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51390001
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Sparen.... dat KUNNEN we niet allemaal natuurlijk. Niet van zijn zakgeld iig.
En een bijbaantje is niet echt heel makkelij te vinden als je 13/14 bent, helaas.
Als je dat officieel wil doen dan mag er bijna niks.
Behalve folders rondbrengen dan. En dan wordt de boel op mijn stoep gedumpt en gaan de poezen erop liesen
dat gaat em niet worden dus.

wat ie ermee moet weet ik ook niet
hm nee dat schiet niet op dan inderdaad.

veel prijsvragen spelen dan maar
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:47:21 #238
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51424509
Goede morgen

Vannacht weer hyper actief gedroomd en geluiden gehoord alsof de radio aanstond terwijl dat niet zo was. Net zoals een jaar geleden dat het leek alsof ik radio-ontvangst doorkreeg zomaar. Kan aan de zomer liggen en het feit dat er meer daglicht aanwezig is.
pi_51429716
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen

Vannacht weer hyper actief gedroomd en geluiden gehoord alsof de radio aanstond terwijl dat niet zo was. Net zoals een jaar geleden dat het leek alsof ik radio-ontvangst doorkreeg zomaar. Kan aan de zomer liggen en het feit dat er meer daglicht aanwezig is.
Maf is dat. Zoiets had ik laatst ook. Dromen dat de radio aanstaat, half wakker worden en je realiseren dat dat in je hoofd zit en dat er geen radio aanstaat, dat dan weg kunnen redeneren omdat je half wkakker bent.
Maar bij mij ging het gepaard met een slaapverlamming waardoor ik telkens weer wegzakte en de radio telkens weer terugkwam. Ik kon hem niet uitzetten. Ik probeerde het lucide te doen. Ging niet.
Akelig. Werd ook doodmoe wakker van al dat geknok met mezelf.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:22:52 #240
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51430013
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maf is dat. Zoiets had ik laatst ook. Dromen dat de radio aanstaat, half wakker worden en je realiseren dat dat in je hoofd zit en dat er geen radio aanstaat, dat dan weg kunnen redeneren omdat je half akker bent.
Maar bij mij ging het gepaard met een slaapverlamming waardoor ik telkens weer wegzakte en de radio telkens weer terugkwam. Ik kon hem niet uitzetten. Ik probeerde het lucide te doen. Ging niet.
Akelig. Werd ook doodmoe wakker van al dat geknok met mezelf.
Inderdaad vermoeiend. Voordat ik die radio-geluiden hoorde, zag ik in mijn droom licht-flitsen bij de radio en hoorde ik dat een evilwoman naar voren gekomen was. Ik keek dus naar de klok in die droom en zag lichtflitsen bij de wekker alsof er kortsluiting was en toen werd er vermeld dat die evilwoman in een echo was, die evilwoman zat dus vast in de echo Daarna lag er een inbreker in huis die was neergeslagen door die evil-woman?

Daarna hoorde ik dus radio en het zoeken van een zender alsof het in mijn hoofd was

Veel meer gedroomd nog, was een hectische nacht vannacht.

Heb ook 2 keer een soort visioen gezien, een klein hoofd 3 bij 3 cm groot toen ik wakker was, kan zijn dat het beelden waren uit de droom? Vaak zijn die visoenen een soort van duiveltjes.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:27:37 #241
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51430194
Ben nog ergens achter gekomen over mijn terughoudende gedrag van laatste tijd, door vorige wilde jaren sta ik de laatste tijd vaak stil bij alles dat ik doe. Steeds controle uitoefenen en dan gaat de spontaniteit weg. Zomaar eens iets doen of oppakken is niet meer aanwezig. Altijd overwegen en overwegen of het wel okey is of door de beugel kan. Als ik wat zeg dan sta ik dus ook altijd stil of het wel normaal is, te normaal willen zijn dus ook.

Bijna op het neurotische af. Teveel grenzen stellen aan mijn eigen gedrag dus ook. Maar goed, losbandig hoeft ook alweer niet maar iets vrijer mag dan wel.

Over die droom, het leek net alsof ik dus wakker was toen ik die geluiden hoorde en meteen heb ik de wekker-radio gechecked om te kijken of er echt licht-flitsen uitkwamen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 13-07-2007 14:36:09 ]
pi_51430493
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben nog ergens achter gekomen over mijn terughoudende gedrag van laatste tijd, door vorige wilde jaren sta ik de laatste tijd vaak stil bij alles dat ik doe. Steeds controle uitoefenen en dan gaat de spontaniteit weg. Zomaar eens iets doen of oppakken is niet meer aanwezig. Altijd overwegen en overwegen of het wel okey is of door de beugel kan. Als ik wat zeg dan sta ik dus ook altijd stil of het wel normaal is, te normaal willen zijn dus ook.

Bijna op het neurotische af. Teveel grenzen stellen aan mijn eigen gedrag dus ook. Maar goed, losbandig hoeft ook alweer niet maar iets vrijer mag dan wel.

Over die droom, het leek net alsof ik dus wakker was toen ik die geluiden hoorde en meteen heb ik de wekker-radio gechecked om te kijken of er echt licht-flitsen uitkwamen.
Balans is dan ook jouw heikele punt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:50:57 #243
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51430944
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Balans is dan ook jouw heikele punt
Yep, nog steeds de weegschaal goed afmeten tussen spontaan gedrag en terughoudend gedrag. Roekeloos gedrag bestaat ook nog maar dat heeft niets met spontaan te maken in mijn ogen.

Knoppen omzetten is het ook vaker, als ik opsta met een zwaar gevoel in mijn maag dan is het zo dat ik wel eens in een mum van tijd een heel ander gevoel kan krijgen door anders ertegen aan te kijken. Toch is het erin geslopen en dan is het afleren nodig en dat is nog steeds iedere dag aan de orde.

Weet ook vaak niets meer te zeggen, als mensen vragen hoe het gaat dan is mijn standaard antwoord dat het altijd slechter maar ook beter kan. Onder woorden brengen wat het nu precies is dat lukt me niet. Het zit dan diep van binnen en is niet naar boven te halen.

Diep graven en spitten en open breken wil ik wel eens.

Maar goed, zo wordt het al weer snel serieus. Teveel in mijn hoofd leef ik, ook als ik buiten de deur ben. Mijn blog heet niet voor niets denkwereld en daarbij vermeldt dat het veel kan verstoren tussen de oren
Alsnog niet zeuren maar gewoon doorgaan Genoeg mensen zijn er erger aantoe. Heb ook vaker het idee dat ik zelf problemen oproep en in stand aan het houden ben. Dat het probleem minder groot is dan ik zelf denk ook. En dan is het probleem dat ik gewoon een drukkend gevoel in mijn hoofd heb, en dat drukkende gevoel zorgt dan voor een stemming die niet prettig aanvoelt. Dat drukkende gevoel had ik vorige zomer 2006 niet, toen was het eerder een verlicht gevoel. Verschil tussen drukkend gevoel en verlicht gevoel voelt dan nog groter aan alsof het drukkende gevoel zwaarder is dan zwaar en als ik dan een verlicht gevoel ervaar dan voelt dat ook meer prettig aan dan normaal.

En dit heb ik al vaker gezegd. Ben dus ook op zoek naar een lichter gevoel. Door te zoeken buiten mezelf ook, en af en toe in mezelf.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:55:48 #244
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51431094
Heel verhaal weer, nu even naar de winkel

Boodschappen kopen, moet ook gebeuren. Iets voor de hond meenemen ook, bestforyourfriend, mijn hond gaat dan hoge poten geven bij ieder stukje beloning
pi_51432723
Dat is nou het verschil met een kat. Die geeft jou misschien ene pootje of een kopje of een likje als beloning voor JOUW goede gedrag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:22:24 #246
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51434131
Ik zou best een kat willen

Maar of dat samen gaat met mijn hond weet ik dus niet. Gisteren nog zag ik een super mooie kat op straat, die ging midden op de weg liggen en bleef mij maar aankijken. Dan heb ik een spontane neiging om zo'n beest mee naar huis te nemen. Sowieso hoe katten zijn, een beetje schuw maar ook bereikbaar. Dat afstandelijke heeft wel iets. Pas geleden ook met de hond aan het lopen en ineens trekt de hond bijna de riem uit handen, bleek dat hij een kat op zijn netvlies had. Hoewel ook vaak zo is dat hij wel met katten kan omgaan.

Terug van de winkel en meteen maar drum-sticks meegenomen om vanavond op de barbecue te leggen, en nog koude schotel kant en klaar en een paar grolsch want met dit bier is een weertje wel lekker

Over persoonlijke zeik, ik kijk gewoon te vaak naar het verleden en doe dan alsof het verleden zoveel beter is. Als ik terug kijk naar vroeger dan is het altijd een zeurig gevoel. Proberen te genieten van vroeger en tevreden zijn met de stand van zaken in het heden is dan beter. Toen ik iedere dag vrienden zag en dan inzien dat het nu zo is dat ik ze amper nog zie. Maar goed, nu is het huisje boompje en beestje in de meeste gevallen. Geen joints meer roken en geen 40 bier meer op vrijdag en zaterdag.

Nu is het rustig leven alsof ik in de VUT ben. Ik heb overigens geen huisje boompje beestje maar vrienden zijn gesettled ondertussen en de baby-boom begint al plaats te vinden. Ondertussen 2 stelletjes die al een baby hebben of verwachten. Vroeger was alles anders

Over die kat, als ik een kat zou hebben dan zou ik er behoorlijk moeite mee hebben als dat best vrij rondloopt en dagen niet thuis komt. Zo'n dier constant binnen houden is ook niet dier-vriendelijk maar andersom zou het aan me knagen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 13-07-2007 16:27:36 ]
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:28:37 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51434387
Nu naar buiten

Languit in de zon met een grolsch erbij. Queen op de mp3-speler en hond naast me die af en toe een beloning krijgt als hij netjes gaat zitten en poot geeft.
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 16:35:59 #248
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_51434645
Hallo allemaal,

Waarom stak je vader er een stokje voor Sara?
Hoe gaat het met de poezenbeesten, Nok?
Zijn ze allemaal alweer gewend aan de verhuizingen?
Geniet lekker van het weer, Dromenvanger!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:28:52 #249
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_51436380
Straks voor het eerst in jaren weer een piepklein ritueeltje doen, leek me vandaag wel een goede datum voor. Wle ff opletten of ik niet voor de zoveelste keer per ongeluk bijna mn huis in de fik steek
pi_51436663
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks voor het eerst in jaren weer een piepklein ritueeltje doen, leek me vandaag wel een goede datum voor. Wle ff opletten of ik niet voor de zoveelste keer per ongeluk bijna mn huis in de fik steek

Ik zal voor je duimen dat dat niet gebeurd

Wat voor ritueel ga je doen, of ben ik nu heel brutaal
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:39:23 #251
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_51436694
Je bent heel brutaal

Ik houd het liever voor mezelf is iets dat ik alleen moet doen
pi_51436919
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Je bent heel brutaal

Sorry

Succes dan maar
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:48:12 #253
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  vrijdag 13 juli 2007 @ 18:10:27 #254
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51437532
Binnenshuis barbecuen?
pi_51439611
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:35 schreef senesta het volgende:
Hallo allemaal,

Waarom stak je vader er een stokje voor Sara?
Hoe gaat het met de poezenbeesten, Nok?
Zijn ze allemaal alweer gewend aan de verhuizingen?
Geniet lekker van het weer, Dromenvanger!
hoi!

Poesjes zijn weer helemaal gewend. Ze vinden deze opstelling wel lekker, lijkt het.

Mudhle is alleen nog steeds mank
Echt zielig. Maar ik zal eerst maar de antibiotica opmaken en doen wat ik kan. Af en toe zachtjes masseren zodat de spiertjes en peesjes niet verkort raken en een beetje soepel blijven.

Wij vieren vrijdag de 13de lekker in de bioscoop zometeen. Harry Potter
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51439630
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Je bent heel brutaal

Succes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 19:27:51 #257
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_51439742
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 19:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

hoi!

Poesjes zijn weer helemaal gewend. Ze vinden deze opstelling wel lekker, lijkt het.

Mudhle is alleen nog steeds mank
Echt zielig. Maar ik zal eerst maar de antibiotica opmaken en doen wat ik kan. Af en toe zachtjes masseren zodat de spiertjes en peesjes niet verkort raken en een beetje soepel blijven.

Wij vieren vrijdag de 13de lekker in de bioscoop zometeen. Harry Potter
Oh leuk, Harry potter

Misschien dat jij me naderhand dan kunt vertellen of ik er met Joey ook heen zou kunnen.
Alle vorige films heeft hij ook gezien hoor
pi_51439853
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 19:27 schreef senesta het volgende:

[..]

Oh leuk, Harry potter

Misschien dat jij me naderhand dan kunt vertellen of ik er met Joey ook heen zou kunnen.
Alle vorige films heeft hij ook gezien hoor
Joey is nu 8?
Dan ben ik best wel een goeie maatstaf. Ik schijt al snel 7 kleuren bij een beetje eng en heb EW gewoon nodig om mijn handje vast te houden. Voor hem is het gewoon comedy om mij te bestuderen. Hij zit vaak bij dergelijke stukjes vanuit zijn ooghoeken naar mij te kijken en een beetje lachend met zijn hoofd te schudden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 19:35:45 #259
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_51440013
Hij is negen geworden in februari.
Hij vind harry potter hartstikke leuk.
Ik wacht even wat jij ervan vind.
pi_51440290
nou ja... ik heb het gelezen. Als de film de sfeer van het boek uitademt dan is het best heftig voor een 9 jarige.
Maar EW had er op die leeftijd helemaal geen moeite mee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 14 juli 2007 @ 09:11:40 #261
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51454936
Goede morgen

0700 wakker geworden en toen maar meteen uit bed gestapt. Koffie gemaakt en buiten gaan zitten tot nu.

Ben mezelf aan het analyseren wederom Teveel kijken wat ik niet heb en te weinig waarde hechten aan wat ik wel heb. Dan denk ik aan Scheveningen en word ik spontaan depressief dat ik zo ver van het strand woon, maar dan moet ik snel een andere gedachte oproepen en zeggen dat ik ook de trein kan pakken en dat altijd aan zee wonen gaat wennen. Alles went volgens mij, woon je in Italie dan weet je ook niet beter, woon je in Australie dan is het ook normaal.

Maar goed

Nu genieten van deze dag en niet kijken naar morgen. Geen angst dat het morgen slechter gaat, gewoon genieten dat het vandaag wat beter gaat. Proberen mezelf vandaag in het goede levensritme te plaatsen, iedere gedachte van ontevredenheid omwentelen tot iets beters, en dan hopen dat het aanblijft houden. Mezelf een beetje conditioneren dus, en dat lukt dus alleen op neutrale dagen. Heb mezelf denkpatronen aangeleerd die niet okey zijn En dan moet ik dan maar blijven oefenen totdat het wel okey is. Never give up, never surrender dan maar

Kijken of ik nog een boek kan vinden om te lezen, heb wel zin in een goed boek nu. Wie weet straks even naar de bibliotheek.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:21:18 #262
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51456384
Kreeg net een mail binnen dat ik 24,500,000 dollar kan verdienen Die persoon werkt bij een Hong Kong bank en dan moet er geld doorgesluisd worden naar Nederland.

Maar ik ga geen telefoonnummer geven en geen adres en nog meer. Ik proef oplichterij. Onderaan de brief staat dat ik het niet mag publiceren omdat hij dan in een crisis komt?

Moderator zaterdag 14 juli 2007 @ 11:39:44 #263
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_51456739
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Kreeg net een mail binnen dat ik 24,500,000 dollar kan verdienen Die persoon werkt bij een Hong Kong bank en dan moet er geld doorgesluisd worden naar Nederland.

Maar ik ga geen telefoonnummer geven en geen adres en nog meer. Ik proef oplichterij. Onderaan de brief staat dat ik het niet mag publiceren omdat hij dan in een crisis komt?

Dat ruikt inderdaad naar oplichting.
pi_51456770
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:21 schreef Dromenvanger het volgende:

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:50:00 #265
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51456965
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:39 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat ruikt inderdaad naar oplichting.
Daar trap ik sowieso niet in . Google houdt normaal gesproken die mails tegen maar af en toe komt er wel eens wat doorheen.

De zwaarte-last is even van mijn schouders af en dan besef ik me dat ik teveel bezig ben met het gevoel en te weinig met leven. Teveel tijd uittrekken om balans op te maken gaat ten kostte van balans. Alsof ik constant bezig ben geweest om me beter te voelen afgelopen maanden. Gebrek aan balans dus, zou het balans zijn dan zou ik niet meer dan 1 uur ermee bezig zijn en andere dingen gaan doen. 1 uur bezig met zaken op orde zetten, 1 uur bezig met dit en 1 uur bezig met dat.

Balans Zoek de balans. Balans in het denken en balans in het voelen en balans in activiteiten. Overdaad maakt schaadt Terug blijven blikken naar het verleden is ook gebrek aan balans, dus dat moet ik afleren Een verse start zonder terugblik en recht vooruit
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:53:03 #266
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51457020
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zou makkelijk geld verdienen zijn

24,500,000 dollar handje contantje om even je adres te geven. Daarna volgen verdere instructies dus waarschijnlijk moet je daarna je rekeningnummer en credit-card gegevens doorspelen waarna alles geplunderd wordt.
pi_51457316
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:53 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zou makkelijk geld verdienen zijn

24,500,000 dollar handje contantje om even je adres te geven. Daarna volgen verdere instructies dus waarschijnlijk moet je daarna je rekeningnummer en credit-card gegevens doorspelen waarna alles geplunderd wordt.
Maar dit is een scam die al jaaaaaren speelt. Is dit pas de eerste keer dat je een dergelijke mail krijgt?
Zijn al hele tv programma's mee gevuld
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:13:48 #268
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51457440
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar dit is een scam die al jaaaaaren speelt. Is dit pas de eerste keer dat je een dergelijke mail krijgt?
Zijn al hele tv programma's mee gevuld
Eerste keer dat ik hem gelezen heb wellicht

Sinds ik google mail heb krijg ik dus amper ongewenste mail, met hotmail kreeg ik massa's per dag en die las ik dus niet allemaal.

Vraag me dan af wat voor mensen dat zijn die oplichten. Vorige week nog in het nieuws dat Heineken voor miljoenen was opgelicht door uitzendkrachten. Zal wel te maken hebben dat ze op een eerlijke manier niet rijk kunnen worden en alsnog rijk willen worden door het op een oneerlijke manier te doen. Ik zou in ieder geval niet kunnen genieten van oneerlijk verdiend geld. Sowieso kan ik niet genieten van geld, 1600 euro beter sta ik ervoor dan 6 maanden geleden maar het zegt me totaal niets. Vanuit het rood helemaal in het zwart nu. Enige voordeel is dat ik iets kan kopen ter vervanging als het kapot gaat, zonder te lenen.

Geef me maar een ons geluk das meer dan een pond goud

Zou ik veel geld hebben dan zou dat tevens onrust veroorzaken, niet weten wat je moet kopen en vervolgens van alles aanschaffen. Een koop-manie als het ware. Van 1 miljoen in de plus tot 2 miljoen in de min En dan nog steeds niets zinnigs hebben.
pi_51457508
nah... zou ook wel gaan voor een pond geluk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:21:06 #270
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51457591
Een pond geluk is inderdaad nog beter, geen zorgen aan de kop en iedere dag fluitend opstaan met het juiste been uit bed.

Heeft allemaal met denken te maken in mijn geval. Ik denk dat ik ongelukkig ben en ik voel me ongelukkig. Denk ik dat het meevalt dan valt het ook mee. Denk ik na over hetgeen ik wel heb dan voel ik me tevreden.

En als ik dat blijf herhalen dan moet het ooit vanzelf blijven gaan zonder terugval. Daarom blijven oefenen en doorgaan. Geluk is aan te leren in mijn ogen. Richting het geluk leven.

Van 10 ons ongeluk naar 1 pond geluk.

Vraag me vaker af of ik niet te langzaam bezig ben met alles, dat het zolang duurt voordat ik eens evenwichtig ben. Maar goed, als je helemaal uit balans bent geraakt dan is het niet zo 1,2,3 helemaal in evenwicht. 10 kilo links en 0 kilo rechts en vervolgens per gram meer in evenwicht komen.

Voordeel van onevenwichtigheid dat is dat je evenwichtiger kunt worden. Hoe groter de disbalans des te sterker de balans kan worden. Alsof het 2 krachten zijn die competitie voeren en dat de competitie steeds beter wordt, meer vanzelf omdat de balans steeds dichter bij elkaar komt te liggen, 10 kilo links en 10 kilo rechts en geen daling of stijging meer. Kwestie van doorgaan dan maar.

Over die balans en die 10 kilo links en 10 kilo rechts. Stel het is 10 gram, dan is iedere stijging of daling van 1 gram zo dat het de weegschaal meer laat overslaan dan wanneer je bij 10 kilo 1 gram weghaalt. Haal je bij 10 kilo 1 gram weg dan zie je amper verschil. 10 kilo ballast hoeft dus niet slecht te zijn als je 10 kilo verlichting hebt aan de andere kant. Zo kom je op 0 uit.

Een rekenkundige uitleg hoe balans werkt in mijn leven

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 14-07-2007 12:28:41 ]
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:39:09 #271
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51457956
Over dat afwegen nog even, afgelopen tijd veel bezig geweest met gedachtes afwegen. Steeds zelf de gedachte op de weegschaal zetten om vervolgens te meten hoe de gedachte is en hoe de gedachte tot uitdrukking komt. Is de gedachte in orde dan laat ik de gedachte gaan of hou ik hem vast en is de gedachte een foute gedachte dan laat ik een tegengedachte komen. Relativeren ook vaker.

Ben dus wel goed op weg kan ik zeggen met die balans en dat is hard nodig om richting werk of studie te gaan om het vol te houden.

In balans komt het hier over alsof er niets meer is Een soort van leegte-gevoel op een prettige manier. Geen overdreven activiteit en geen overdreven passiviteit. Geen overdreven spraak-gebruik in real life en geen overdreven gedachtes. Rust

Normaal is dan niet het streven, maar overdreven goed voelen ook niet. Een beetje boven het normale mag wel, en wat is normaal? Af en toe een afkeer aan abnormaal gedrag. Kijkend naar toen en vervolgens nooit meer zo willen zijn omdat ik nooit zo was.

Bhoeddisme gaat ook uit van juist spraak-gebruik. Zwijgen op de momenten dat het nodig is en spreken als het van toepassing is. ( niet mensen de oren van de kop lullen zodat ze compleet gestoord raken ervan) En dan is dat teveel lullen per geval anders weer en ligt het aan de situatie.

En nu genoeg geluld weer, genieten van de rust want zelfs van dit bericht kan ik onrustig worden als ik teveel schrijf.

Rust De basis van geluk.

Rustig naar de winkel, rustig op een terras, rustig aan zee. Zet je er on voor en wordt het onrustig dan kun je amper genieten van wat je ziet en doet omdat je door de onrust constant afgeleidt wordt. Rustig op het werk is dus ook mijn bedoeling, zelfs al is het stress, alsnog rustig blijven. Overzicht houden dus ook, overzicht in mijn hoofd en in de omgeving.

Mijn handleiding tot een gelukkig leven.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 14-07-2007 12:44:40 ]
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:56:19 #272
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51458399
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zou best een kat willen

Maar of dat samen gaat met mijn hond weet ik dus niet. Gisteren nog zag ik een super mooie kat op straat, die ging midden op de weg liggen en bleef mij maar aankijken. Dan heb ik een spontane neiging om zo'n beest mee naar huis te nemen. Sowieso hoe katten zijn, een beetje schuw maar ook bereikbaar. Dat afstandelijke heeft wel iets. Pas geleden ook met de hond aan het lopen en ineens trekt de hond bijna de riem uit handen, bleek dat hij een kat op zijn netvlies had. Hoewel ook vaak zo is dat hij wel met katten kan omgaan.

Terug van de winkel en meteen maar drum-sticks meegenomen om vanavond op de barbecue te leggen, en nog koude schotel kant en klaar en een paar grolsch want met dit bier is een weertje wel lekker

Over persoonlijke zeik, ik kijk gewoon te vaak naar het verleden en doe dan alsof het verleden zoveel beter is. Als ik terug kijk naar vroeger dan is het altijd een zeurig gevoel. Proberen te genieten van vroeger en tevreden zijn met de stand van zaken in het heden is dan beter. Toen ik iedere dag vrienden zag en dan inzien dat het nu zo is dat ik ze amper nog zie. Maar goed, nu is het huisje boompje en beestje in de meeste gevallen. Geen joints meer roken en geen 40 bier meer op vrijdag en zaterdag.

Nu is het rustig leven alsof ik in de VUT ben. Ik heb overigens geen huisje boompje beestje maar vrienden zijn gesettled ondertussen en de baby-boom begint al plaats te vinden. Ondertussen 2 stelletjes die al een baby hebben of verwachten. Vroeger was alles anders

Over die kat, als ik een kat zou hebben dan zou ik er behoorlijk moeite mee hebben als dat best vrij rondloopt en dagen niet thuis komt. Zo'n dier constant binnen houden is ook niet dier-vriendelijk maar andersom zou het aan me knagen.
Mijn kat gaat over het algemeen niet verder dan de tuin hoor en als ie verder gaat zit ie altijd weer bij het raam te wachten tot ik weer thuis ben. Ben hem nog nooit een nachtlang kwijtgeweest.

Hij blijft wel in de buurt veel te bang dat ie zijn eten niet krijgt.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:59:41 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51458497
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:56 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Mijn kat gaat over het algemeen niet verder dan de tuin hoor en als ie verder gaat zit ie altijd weer bij het raam te wachten tot ik weer thuis ben. Ben hem nog nooit een nachtlang kwijtgeweest.

Hij blijft wel in de buurt veel te bang dat ie zijn eten niet krijgt.
Bij de straat over steken past hij dan ook goed op?

Ooit een kat gezien die onder een auto was gekomen, zie vaker katten oversteken zonder echt uit te kijken. Of ze gaan midden op de weg liggen alsof de weg van hun is
pi_51458534
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Een pond geluk is inderdaad nog beter, geen zorgen aan de kop en iedere dag fluitend opstaan met het juiste been uit bed.

Heeft allemaal met denken te maken in mijn geval. Ik denk dat ik ongelukkig ben en ik voel me ongelukkig. Denk ik dat het meevalt dan valt het ook mee. Denk ik na over hetgeen ik wel heb dan voel ik me tevreden.

En als ik dat blijf herhalen dan moet het ooit vanzelf blijven gaan zonder terugval. Daarom blijven oefenen en doorgaan. Geluk is aan te leren in mijn ogen. Richting het geluk leven.

Van 10 ons ongeluk naar 1 pond geluk.

Vraag me vaker af of ik niet te langzaam bezig ben met alles, dat het zolang duurt voordat ik eens evenwichtig ben. Maar goed, als je helemaal uit balans bent geraakt dan is het niet zo 1,2,3 helemaal in evenwicht. 10 kilo links en 0 kilo rechts en vervolgens per gram meer in evenwicht komen.

Voordeel van onevenwichtigheid dat is dat je evenwichtiger kunt worden. Hoe groter de disbalans des te sterker de balans kan worden. Alsof het 2 krachten zijn die competitie voeren en dat de competitie steeds beter wordt, meer vanzelf omdat de balans steeds dichter bij elkaar komt te liggen, 10 kilo links en 10 kilo rechts en geen daling of stijging meer. Kwestie van doorgaan dan maar.

Over die balans en die 10 kilo links en 10 kilo rechts. Stel het is 10 gram, dan is iedere stijging of daling van 1 gram zo dat het de weegschaal meer laat overslaan dan wanneer je bij 10 kilo 1 gram weghaalt. Haal je bij 10 kilo 1 gram weg dan zie je amper verschil. 10 kilo ballast hoeft dus niet slecht te zijn als je 10 kilo verlichting hebt aan de andere kant. Zo kom je op 0 uit.

Een rekenkundige uitleg hoe balans werkt in mijn leven
Je moet geluk natuurlijk wel kunnen herkennen.
Is niet zo moeilijk hoor. Maar wel oogjes open houden. Veel mensen zitten zo vast in het ongelukkig zijn dt ze de rest niet meer zien. Heb ook weleens van die periodes gehad dus ik herken het wel.
Maar hey.... iedere dag komt de zon weer op en iedere dag fluiten de vogels en iedere dag is er wel iets moois of grappigs te zien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:09:47 #275
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51458744
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:59 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Bij de straat over steken past hij dan ook goed op?

Ooit een kat gezien die onder een auto was gekomen, zie vaker katten oversteken zonder echt uit te kijken. Of ze gaan midden op de weg liggen alsof de weg van hun is
Dat is katten eigen die vinden dat alles van hun is maar die van mij mag alleen aan de achterkant naar buiten, daar is geen straat alleen een tuin en gemeentetuin/perk
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Is niet zo moeilijk hoor. Maar wel oogjes open houden. Veel mensen zitten zo vast in het ongelukkig zijn dt ze de rest niet meer zien. Heb ook weleens van die periodes gehad dus ik herken het wel.
Maar hey.... iedere dag komt de zon weer op en iedere dag fluiten de vogels en iedere dag is er wel iets moois of grappigs te zien.
Soms is het te makkelijk om je op negatieve dingen te focussen. Dan laat je je meeslepen en kom je in een negatieve spiraal terecht (bevestiging op bevestiging). Genieten van de natuur is inderdaad altijd wel een mooi iets om even bij stil te staan. Alleen jammer dat we zo weinig natuur hebben, zeker in de randstad
pi_51458896
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:09 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat is katten eigen die vinden dat alles van hun is maar die van mij mag alleen aan de achterkant naar buiten, daar is geen straat alleen een tuin en gemeentetuin/perk
[..]

Soms is het te makkelijk om je op negatieve dingen te focussen. Dan laat je je meeslepen en kom je in een negatieve spiraal terecht (bevestiging op bevestiging). Genieten van de natuur is inderdaad altijd wel een mooi iets om even bij stil te staan. Alleen jammer dat we zo weinig natuur hebben, zeker in de randstad
Wat nou natuur... net heb je het over de actertuin en een gemeenteperk. is dta geen natuur?

Zeur zanik zeik over alles wat er niet is. KIJK dan!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:16:34 #277
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51458913
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Inderdaad ogen open houden en niet blind staren op die ene vis die ziek is

Blind voor de mooie dingen in het leven ben ik een hele tijd geweest en nog steeds vaker en als je het mooie niet meer ziet dan valt het mooie niet te waarderen en is het enige waar je waardering voor kunt opbrengen het slechte. Ook als ik naar mezelf kijk als mens, vaak naar het negatieve gekeken en dan ga ik op zoek naar negatieve eigenschappen.

Het grappige aan het leven vind ik vaak dat het wat aankloten is Er is niet 1 manier die de juiste is. De grootste aankloters zijn vaak het meest succesvol, de perfectionisten die zullen eerder falen omdat ze alles te goed willen doen.

Was net even een glas water aan het drinken en ik voelde het koude water vanaf de keel naar beneden glijden, echt het gevoel dat er vloeistof in de vorm van water van de keel naar de maag gaat. Vaak drink ik en merk ik niet eens dat ik aan het drinken ben. Wat meer stil staan bij handelingen dus ook. Prettig gevoel dus om met deze warmte een koud glas water te drinken. Waardering voor glas water. +1. Ga zo door naar level 2.

Straks een biertje drinken en dan probeer ik ook eens te genieten ervan inplaats van slok slok weg Biertjes drink ik nog af en toe omdat ik gewoon graag bier drink. Een zomer zonder bier is bij mij ook geen echte zomer. Hoewel het geen gewoonte mag worden want dan is het niet meer speciaal. Iedere dag gehakt-dag gaat ook vervelen.
pi_51459238
ik ben gebrainwashed
Werewolf
pi_51459295
Ga zo even de stad in. Boodschappen doen ( de kasten inruimen kan me echt gelukkig maken... voedsel in overvloed) en mensjes kijken (goed voor het humorlevel in je geest).
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:41:26 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51459473
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:30 schreef sararaats het volgende:
ik ben gebrainwashed
Hoe komt dat?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:42:01 #281
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51459484
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:32 schreef nokwanda het volgende:
Ga zo even de stad in. Boodschappen doen ( de kasten inruimen kan me echt gelukkig maken... voedsel in overvloed) en mensjes kijken (goed voor het humorlevel in je geest).
Mensen die er duf uitzien zijn altijd lachwekkend Soms zie ik mensen op straat die eruit zien alsof ze net uit bed gestapt zijn.
pi_51460318
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:41 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Hoe komt dat?
wel euh eerst was ik tot over m'n oren verliefd op Els Olaerts en toen droomde ik van een andere vrouw met als gevolg dat ik niet meer weet wie ik moet kiezen

Els Olaerts of Anick J.
Werewolf
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:25:52 #283
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51460510
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:17 schreef sararaats het volgende:

[..]

wel euh eerst was ik tot over m'n oren verliefd op Els Olaerts en toen droomde ik van een andere vrouw met als gevolg dat ik niet meer weet wie ik moet kiezen

Els Olaerts of Anick J.
Ik dacht dat brain-washen betekend dat iemand jou iets gaat aanpraten wat je niet wilt dat het ook door de media gedaan wordt om een mening op te dringen Zijn het je hormonen waardoor je zo vaak verliefd bent?

Ben vandaag weer alert en kritisch, was even op nu.nl een column aan het lezen en dan is de introductie volgens mij al fout gebracht. " Of iemand echt in staat is zichzelf op te blazen is een belangrijke kwestie". Volgens mij kun je dan kwestie maar beter vervangen door "vraag". Maar dat kan ik dus fout hebben ook. Vind het vreemd dat ze het een kwestie noemen terwijl het een vraag is. Kwestie is toch heel anders?

Zometeen even naar de winkel maar ik heb geen zin om in een drukke winkel te lopen nu. Alsnog is het nodig dus ik moet wel.

Was even aan het denken wat mensen van vroeger over mij te zeggen hebben ook, nieuwsgierig wat ze zeggen als ik er niet bij ben. Hoe ze erover praten dat ik amper nog aanwezig ben op feesten en verjaardagen. Wie weet wil ik dat niet eens weten Ben me dus bewust dat er altijd geroddeld wordt achter de rug om, maar goed, lekker belangrijk. Heb ook andere zaken aan mijn kop.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 15:22:20 #284
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51461780
Automobilist schiet met luchtbuks op lachers
Uitgegeven: 14 juli 2007 13:22

AMSTERDAM - Een 20-jarige man is vrijdag in Hellevoetsluis aangehouden nadat hij met een luchtbuks op een groep jongeren had geschoten. Ze hadden hem uitgelachen toen hij met zijn auto een stoeprand raakte en een lekke band kreeg. Niemand raakte gewond.

De man reed rond 22.30 uur op de Fazantenlaan toen hij door onbekende oorzaak de stoeprand raakte. Omdat hij werd uitgelachen reed hij met lekke band terug naar zijn huis om een luchtbuks op te halen.

Op zijn bromfiets reed hij terug naar de groep jongeren om op ze te schieten. De man verzette zich hevig bij de aanhouding. Hij is vastgezet.

(c) Novum

zaterdag 14 juli 2007 @ 16:51:54 #285
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51464153
Terug van de winkel al een uurtje ofzo. Biertjes zijn binnen

Kreeg ineens een ingeving over pesten. " Mensen die pesten krijgen kracht door macht". De macht die ze uitoefenen op het slachtoffer daarbij voelen ze zichzelf sterker. Niet dat ik zelf zo gepest ben maar ik zag het wel gebeuren om me heen.

Maar dat is meer voor R&P om die stelling erin te gooien. ( hoewel ik amper topics open vergeleken met vroeger)

Tijd voor biertje nu Perlenbacher bij Lidl gekocht, was een junk in de Lidl die aan het schreeuwen was dat het klote kippen waren omdat ze niet konden vliegen Die kippen dus die je doet braden of koken. Junks herken ik meteen, alcoholisten niet zozeer

En een edit

Ik verdien geen ongeluk, ik verdien geluk Ik heb niets gedaan behalve Godslastering en af en toe een kwetsende opmerking bij mensen maar ik heb geen 1000 moorden op mijn geweten zoals Bush dus waarom zou ik me slechter voelen dan een massa-moordenaar?

Ik verdien geluk dus ik ga me vanaf nu gelukkig voelen Als ik hard gewerkt heb en ik krijg een salaris dan verdien ik dat toch ook of niet soms

Net zoals iedereen verdien ik een gelukkig leven dus vanaf nu ga ik uit van dat principe. Ik ga geluk afdwingen Niet meer denken van..."Waar heb ik dat aan verdiend" maar zeggen..." Ik verdien en ben zo rijk als een koning in Frankrijk"

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 14-07-2007 17:23:26 ]
  zondag 15 juli 2007 @ 12:48:09 #286
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51486026
Goede middag

Vannacht een leuke droom gehad, en dan vind ik het zo vreemd dat je in je dromen een hele wereld kunt scheppen, omgevingen die je aanmaakt die je nog nooit gezien hebt en waar je dan ook in loopt en handeld. Zou eigenlijk zo moeten zijn dat je in wakkere toestand ook zaken kunt toevoegen Een vijver met 20 vissen ga je zo maken dat er 100 vissen inzitten en inpassen.

Ben plannen aan het maken voor de toekomst. Afgelopen jaarwisseling om klokslag 00:00 zei ik hardop dat ik in 2007 niet manisch zal worden tot dusverre is dat gelukt . In de volgende jaarwisseling zeg ik dat in 2008 niet depressief zal worden. En dan zal ik in 2009 zeggen dat ik ga starten met de opleiding bedrijfs-economie

Eerst richting stabiliteit en dan richting de toekomst oppakken van het leven, hoewel richting stabiliteit gaan ook te maken heeft met oppakken van het leven. Eerst een gezonde basis vormen en vervolgens invullen.

Bedrijfseconomie zal het worden op dit moment, rekenen heb ik vorige opleiding ook iedere dag moeten doen dus het zal me allemaal bekend voorkomen. Enige vraag zal zijn of ik een thuis-studie ga volgen of in de avond-uren daadwerkelijk in de college-banken zal springen.

Voordeel van bedrijfseconomie ten opzichte van accountancy is dat je niet voor politie-agent hoeft te spelen want dat bevalt me niet, met de rug worden aangekeken als je een bedrijf binnen stapt. Dan liever berekeningen uitvoeren zonder dat andere gezeik.

Was nog bezig dat ik niet tevreden ben om in Nederland te wonen en dat ik liever een huisje in Italie wil hebben en dan ontstaat weer een zeurend gevoel van ontevredenheid, vervolgens een tegengedachte oproepen dat het in Italie ook geen rozengeur en manenschijn is met al die Italianen en dan weer een staat van tevredenheid in Nederland krijgen. Waarschijnlijk ben ik toch te gewend aan Nederland met de taal en de gezondheids-zorg en nog meer.

Nu naar buiten met George Baker op de mp3-speler, kopje Senseo erbij, sigaret en verder plannen en mezelf richting de toekomst ergens zien staan. Leiding-gevende functie wil ik straks niet, ik wil lekker berekenen en rekenen en niet teveel zeik van mensen sturen.

Opleiding psychologie was ik nog aan het nadenken over, maar ik zie daar geen toekomst in en ook dat zal stress meebrengen om steeds weer problemen te moeten aanhoren van mensen. Mensen over de vloer krijgen die na 5 jaar behandeling nog steeds krassen is niet bepaald iets waar je voldoening uithaalt in je werk
  zondag 15 juli 2007 @ 20:14:36 #287
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51499614
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:16 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wat nou natuur... net heb je het over de actertuin en een gemeenteperk. is dta geen natuur?

Zeur zanik zeik over alles wat er niet is. KIJK dan!!
Dat vind ik niet echt natuur nee. Natuur is voor mij wat een stuk natuur zoals het zonder ingrijpen van mensen groeit en bloeit. Tuurlijk kan ik wel van mijn tuin genieten en vind ik het wel goed dat er gemeenteperkjes en tuinen zijn maar ik zou een hoop overhebben voor een flink stuk ongerepte natuur. En dat is helaas hier in het westen des lands echt amper te vinden.
meeste zooi is aangelegd.
  zondag 15 juli 2007 @ 20:17:03 #288
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51499708
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Terug van de winkel al een uurtje ofzo. Biertjes zijn binnen

Kreeg ineens een ingeving over pesten. " Mensen die pesten krijgen kracht door macht". De macht die ze uitoefenen op het slachtoffer daarbij voelen ze zichzelf sterker. Niet dat ik zelf zo gepest ben maar ik zag het wel gebeuren om me heen.
Pesters pesten om macht en aanzien over de rug van anderen te verkrijgen. Dat klopt helemaal.
Meestal zijn het ook de meest hersenloze debielen die pesten. Die moeten toch op de een of andere manier aandacht krijgen he. Dan maar op de meest primitieve aapachtige manier die er is
  maandag 16 juli 2007 @ 18:29:24 #289
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51529516
Barra heeft maar een lekkere corona gepakt
stay frosty
pi_51537439
Denk dat ik vanavond ook maar een neut pak.
Bekaf. Werd vanmiddag opgebeld. Oma ziek en zal niet meer beter worden. Dus hop, de trein in.
En inderdaad zag het er niet naar uit dat ze weer beter zal worden. En eerlijk gezegd hoop ik voor haar dat het snel zal gaan.
Wat kan een geest het lang volhouden als haast alle lichaamsfuncties het al opgeven.

Ze zal in ieder geval niet helemaal alleen zijn als ze gaat (voor zover dat mogelijk is in die situatie)
Mijn twee tantes slapen bij haar in het ziekenhuis.
De positieve kant is dat je familieleden weer eens ziet die je niet vaak ziet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51542447
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:57 schreef nokwanda het volgende:
Bekaf. Werd vanmiddag opgebeld. Oma ziek en zal niet meer beter worden. Dus hop, de trein in.
En inderdaad zag het er niet naar uit dat ze weer beter zal worden. En eerlijk gezegd hoop ik voor haar dat het snel zal gaan.
Wat kan een geest het lang volhouden als haast alle lichaamsfuncties het al opgeven.

Ze zal in ieder geval niet helemaal alleen zijn als ze gaat (voor zover dat mogelijk is in die situatie)
  dinsdag 17 juli 2007 @ 00:58:15 #292
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_51544514
good luck nokje
pi_51576216
Ken je die mop van die oma die dood zou gaan?
Nou... die ging niet.

Geloof dat ze die morfinetrip wel lekker vindt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:59:00 #294
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_51576414
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:54 schreef nokwanda het volgende:
Ken je die mop van die oma die dood zou gaan?
Nou... die ging niet.

Geloof dat ze die morfinetrip wel lekker vindt.
life is a trip
stay frosty
pi_51582427
gooooooooooooooooooooooooood morning!

tis weer tijd nokwanda!
en dank u meneer Dood,
pi_51583043
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 07:20 schreef freak1 het volgende:
gooooooooooooooooooooooooood morning!

tis weer tijd nokwanda!
muggen
jeuk
moe
slapen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:12:36 #297
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51584943
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:57 schreef nokwanda het volgende:

jeetje nok, sterkte. Een geest kan het inderdaad lang volhouden als het lichaam het al opgegeven heeft. Wil om te leven is echt sterk.
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:35:59 #298
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51585696
Ik heb niks gemerkt van die grid ontvlamming gisteren, jullie?
The truth was in here.
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:13:54 #299
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51586821
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:35 schreef Bastard het volgende:
de wat?
pi_51586908
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:35 schreef Bastard het volgende:
Nee, niks.
Maar da's ook het leuke met die rare data die overal geroepn worden.
En als dan niemand het verwacht valt er ineens een zonnetje op ons en doen we met z'n allen The Dinosaur
Hoeven we ons ook niet vantevoren op te naaien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_51589774
ieps, 299

mijn beurt

doei
Werewolf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')