abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50736198
Snel een nieuwe open, verzin er straks wel iets bij
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_50736249
Mijn laatste post was dus:

Is gewoon moeilijk hoor, je auto weg doen omdat het moet.

Iedereen verklaarde mij ook voor gek toen ik mijn "nieuwe" auto niet zelf op wilde halen.
Ik moest toen wel mijn Jeepje achterlaten

Hij was wel 13 jaar oud maar toch, was mijn auto, een echte natuur-auto, in de zomer groeide er gras in, in de herfst paddestoelen, in de winter kon je er in schaatsen (was zo lek als een mandje) en in de lente zat hij vol met spinnen
pi_50736464
maar toch was het ook jou auto!
dat heb ik nu ook wel, alleen ik kan en mag er gewoon niet zelf in rijden
nou is gereden worden ook wel een luxe en sindskort kan dat ook om hij z'n rijbewijs heeft gehaald,
maar mezelf verplaatsen vind ik toch ook wel een fijn idee,
maar dat dat nou net ten koste moet gaan van MIJN auto... heb er pas 4 maanden zelf ingereden (wel naar kroatie dat scheelt)
pi_50736747
zoooo en nu laatste spullen in de tas (even huisafstruinen) en dan in diezelfde auto richting zoessie!
pi_50738259
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:20 schreef draculettetje het volgende:
zoooo en nu laatste spullen in de tas (even huisafstruinen) en dan in diezelfde auto richting zoessie!
Veel plezier!
pi_50743274
zo, ik ben weer genezen

ik ga eten en dan slapen

en dit is nu m'n grootste liefde:

Els Olaerts
Werewolf
pi_50744792
Zoessie is er!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_50748648
G'evening.

Zoesies... lekker weekend.

Freak... was lekker in de sauna

LW... Stoere bikerchick you
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_50754813
De sauna was errug leuk gister. Heb er nu nog de slappe lach van
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50756920
Nokwanda, er is koeknuffelarij hier in NH van't weekend! As je d'r zin an hebbe vertel ik je meer
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:49:49 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50757826
Stoer ding LW wat je wilt gaan kopen

Volgens mij zul je die niet vaak op de weg zien rijden en dat maakt zoiets toch uniek. Hoe hard kunnen die dingen gaan?

Ik heb al een paar jaar niet meer gereden in de auto, al 12 jaar mijn rijbewijs maar laatste jaren wegens medicatie niet meer gereden. Ooit weer oppakken maar voorlopig heb ik iemand achter de hand die mij brengt met de auto.

Mountain-bike kopen ga ik nog maar dat is meer gedoe dan verwacht omdat je rekening moet houden met de hoogte van het frame. Met de fiets de afstanden afleggen die ik normaal met de auto doe is makkelijk te doen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_50763256
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:10 schreef Causa het volgende:
Nokwanda, er is koeknuffelarij hier in NH van't weekend! As je d'r zin an hebbe vertel ik je meer
koe eens
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50785213
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

koe eens
Bij boer Milatz in Beets, beets 100; de kastanjehoeve.
Ik ga niet trouwens, ga al ergens anders heen en heb geen tekort aan satvknuffels + koeien + weidse rust
maar schijnt dat stedelingen wel es moeten huilen als ze koeien knuffelen.
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_50785908
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:42 schreef Causa het volgende:

[..]

Bij boer Milatz in Beets, beets 100; de kastanjehoeve.
Ik ga niet trouwens, ga al ergens anders heen en heb geen tekort aan satvknuffels + koeien + weidse rust
maar schijnt dat stedelingen wel es moeten huilen als ze koeien knuffelen.
mwoah...daar ga ik niet om janken, hoor.
Heb vandeweek nog met Mr. Ed gekletst. Lees maar in het centraaldromentopic
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 24 juni 2007 @ 14:07:14 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50786003
Koeien knuffelen heb ik nog niet eerder van gehoord, hoe vinden die koeien het wanneer ze geknuffeld worden?
pi_50786862
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

mwoah...daar ga ik niet om janken, hoor.
Heb vandeweek nog met Mr. Ed gekletst. Lees maar in het centraaldromentopic
Was niet in me opgekomen dat jij je wel es 'stedeling' zou kunnen voelen (vlg mij is dat nie zo, moet ik wijzer gemaakt worden? ) * ziet allerlei afrikaans voor zich
Nee dat denk ik ook niet, dat jij (of ik en ook wat betreft de 'meeste' mensen) erom zou kunnen grienen
En vooruit, omdat jij het bent zal ik es kijken

Nokwanda had het er ergens een tijdje terug over Dromenvanger, (en gistermorgen zag ik er ergens over geschreven toevallig).
Het ligt er per koe aan. Het is iig waar dat koeien erg 'liefdegevoelig' zijn en liefdevol zijn. De boer kent z'n koeien zo goed dat hij weet welke koe graag uitwisseld, of slechts eventueel, of juist niet, etc.
Een koe windt er geen doekjes om, die gedraagd zich direct naar z'n idee erover
pi_50788565
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:35 schreef Causa het volgende:

[..]

Was niet in me opgekomen dat jij je wel es 'stedeling' zou kunnen voelen (vlg mij is dat nie zo, moet ik wijzer gemaakt worden? ) * ziet allerlei afrikaans voor zich
Nee dat denk ik ook niet, dat jij (of ik en ook wat betreft de 'meeste' mensen) erom zou kunnen grienen
En vooruit, omdat jij het bent zal ik es kijken

Nokwanda had het er ergens een tijdje terug over Dromenvanger, (en gistermorgen zag ik er ergens over geschreven toevallig).
Het ligt er per koe aan. Het is iig waar dat koeien erg 'liefdegevoelig' zijn en liefdevol zijn. De boer kent z'n koeien zo goed dat hij weet welke koe graag uitwisseld, of slechts eventueel, of juist niet, etc.
Een koe windt er geen doekjes om, die gedraagd zich direct naar z'n idee erover
Nou ja, Nijmegen IS wel een stad.
En ik ben met een poot in de polder en een poot in het centrum opgegroeid.
Hang er zo'n beetje tussen.

Maar het is wel zo dat heel veel mensen totaal geen binding met de natuur hebben en dat ook veel mensen totaal geen idee hebben van een fysieke omgang. Niet eens met hun medemensen, laat staan met andere medewezens. Vaak, heeel erg vaak nieteens met zichzelf
Ik ben zelf best klef, dus ik heb geen cursus nodig.
Zou zo een cursus mensknuffelen kunnen geven. De edele kunst der Brassa's
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 24 juni 2007 @ 15:55:36 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50789258
Binding hebben met jezelf is ook geen makkie, zeker gezien het feit dat een stemming vaak te maken heeft met het weer. Aanpassen aan de winter en de zomer, je moet het maar net kunnen. Wie weet is juist een mindere binding aan de natuur wel eens makkelijk om te hebben, minder gevoelig voor het weer. Kan zijn dat veel mensen het eigen is om zich aan te passen aan het klimaat, of mensen zijn juist minder vatbaar ervoor?
pi_50789630
Maar maar maar.... binding met JEZELF... halloooo, JIJ bent het.
Als je het intern al niet voor mekaar kunt krijgen is het extern zoeken juist moeilijker, lijkt me.
Of is het zo dat het extern moet starten zodat je het daarna intern kunt toepassen?

Ik snap het niet zo goed ook. Ik snap mensen ook niet die jaren lang naast elkaar kunnen leven zonder fysieke genegenheid.
Nee, ik hoef niet de godsganselijke dag te plekken, maar een hand op iemands schouder, de kus bij het binnenkomen of weggaan, de dikke knuf die ik met mijn dinnetjes heb bij die gelegenheden. Nada afstandelijke 3 zoenen. Hoe dat gaat ook vaak... ik lach me suf... twee handen op de schouders, trek richting wang, zoen in de lucht, duw weg. En dan met een vaart waar je een whiplash aan over zou houden weer de trek, luchtzoen, duw. En dat drie keer.
Man.... geef me een goeie brassa.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 24 juni 2007 @ 16:21:21 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50789997
Intern voor elkaar krijgen is alsof je soms een machine moet bedienen in mijn ogen. Maar wie weet ga ik dan uit van een perfecte staat van zijn. Ultieme rust ervaren bijvoorbeeld, dat gaat niet zomaar op commando en gaat vaak gepaard met een innerlijke strijd maar wie weet is dat wel een uitdaging te noemen. En dan bevalt het woord ultiem me niet zo Ik ga niet zo graag uit van een ultieme situatie omdat het alleen maar voor teleurstelling zorgt.

De kunst van het leven onder de knie krijgen dus ook. Ben je nog tussen de 20 en de 30 dan is het volgens mij zo dat je niet zo bezig bent ermee.

Rustiger en ontspanndender wordt je volgens mij gedurende je ouder wordt. Wennen aan het leven dus ook. Wennen aan het in leven zijn is al een hele kunst, aan de energie wennen die je wel of niet hebt.

Over intern en extern, denk eerst dat je intern de zaakjes op orde moet hebben voordat je extern kunt functioneren zoals het hoort.

Over wennen aan het leven, ik begin nu pas te wennen aan de wisselingen van de seizoenen. Kan me beter inhouden in de zomer en ook in de winter gaat het beter. Alsof het meer een rechte lijn is. Alsof mijn lichaam zich beter weet aan te passen. Biologisch kwetsbaar noemde men mij, gevoelig voor licht, maar volgens mij gaat die gevoeligheid na verloop van tijd een beetje liggen.

Ben overigens van mening dat je een groot gedeelte zelf in de hand hebt ondanks afhankelijkheid, keuze's die je maakt die maak je zelf en goed voelen is ook vaak een soort van keuze of afhankelijk van keuze's. De keuze om niet zoveel bezig te zijn met goed voelen kan al zorgen voor een beter gevoel, de Godganse dag bezig zijn met je stemming daar word je toch ziek van weet ik uit ervaring, dan ben je ook op een gegeven moment alleen nog maar bezig met goed voelen waar je vervolgens weer depressief van kan worden

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-06-2007 16:27:09 ]
pi_50790278
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:31 schreef nokwanda het volgende:
Maar het is wel zo dat heel veel mensen totaal geen binding met de natuur hebben en dat ook veel mensen totaal geen idee hebben van een fysieke omgang. Niet eens met hun medemensen, laat staan met andere medewezens. Vaak, heeel erg vaak nieteens met zichzelf
Aardig goede beschrijving van mensen die zo intens op hen vreemde emotisch komen, als ze contact leggen met een satva dier
quote:
Ik ben zelf best klef, dus ik heb geen cursus nodig.
Zou zo een cursus mensknuffelen kunnen geven. De edele kunst der Brassa's
Toen vroeg de intervieuwer aan die miljardair: "Hoe bent u zo rijk geworden, terwijl u uit zo'n arm gezin komt?"
"Ik heb ieder idee dat ik had uitgevoerd" was het antwoord.

( Ja ik weet dat je er niet rijk aan wilt worden, was grapje. Wel waar, maar hier grapje )
  zondag 24 juni 2007 @ 16:34:41 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50790402
Over dat afstandelijke, heeft denk ik ook te maken met opvoeding, karakter en waar je geboren bent.
pi_50793224
quote:
Op zondag 24 juni 2007 16:30 schreef Causa het volgende:

[..]

Aardig goede beschrijving van mensen die zo intens op hen vreemde emotisch komen, als ze contact leggen met een satva dier
[..]

Toen vroeg de intervieuwer aan die miljardair: "Hoe bent u zo rijk geworden, terwijl u uit zo'n arm gezin komt?"
"Ik heb ieder idee dat ik had uitgevoerd" was het antwoord.

( Ja ik weet dat je er niet rijk aan wilt worden, was grapje. Wel waar, maar hier grapje )
Rijk worden van knuffelen..............WHAAAHAHAHAAAAAAAAAA.....ROFL
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50793280
quote:
Op zondag 24 juni 2007 16:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Over dat afstandelijke, heeft denk ik ook te maken met opvoeding, karakter en waar je geboren bent.
Dat is ook zo.
Te vaak met opvoeding en afkomst trouwens.
Ieder mens heeft wel de behoefte aan werkelijk fysiek contact als teken van verdere verbondenheid. Alleen soms is het er door omstandigheden zo uitgebonjourd dat dat niet meer speelt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50793355
quote:
Op zondag 24 juni 2007 16:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Intern voor elkaar krijgen is alsof je soms een machine moet bedienen in mijn ogen. Maar wie weet ga ik dan uit van een perfecte staat van zijn. Ultieme rust ervaren bijvoorbeeld, dat gaat niet zomaar op commando en gaat vaak gepaard met een innerlijke strijd maar wie weet is dat wel een uitdaging te noemen. En dan bevalt het woord ultiem me niet zo Ik ga niet zo graag uit van een ultieme situatie omdat het alleen maar voor teleurstelling zorgt.

De kunst van het leven onder de knie krijgen dus ook. Ben je nog tussen de 20 en de 30 dan is het volgens mij zo dat je niet zo bezig bent ermee.

Rustiger en ontspanndender wordt je volgens mij gedurende je ouder wordt. Wennen aan het leven dus ook. Wennen aan het in leven zijn is al een hele kunst, aan de energie wennen die je wel of niet hebt.

Over intern en extern, denk eerst dat je intern de zaakjes op orde moet hebben voordat je extern kunt functioneren zoals het hoort.

Over wennen aan het leven, ik begin nu pas te wennen aan de wisselingen van de seizoenen. Kan me beter inhouden in de zomer en ook in de winter gaat het beter. Alsof het meer een rechte lijn is. Alsof mijn lichaam zich beter weet aan te passen. Biologisch kwetsbaar noemde men mij, gevoelig voor licht, maar volgens mij gaat die gevoeligheid na verloop van tijd een beetje liggen.

Ben overigens van mening dat je een groot gedeelte zelf in de hand hebt ondanks afhankelijkheid, keuze's die je maakt die maak je zelf en goed voelen is ook vaak een soort van keuze of afhankelijk van keuze's. De keuze om niet zoveel bezig te zijn met goed voelen kan al zorgen voor een beter gevoel, de Godganse dag bezig zijn met je stemming daar word je toch ziek van weet ik uit ervaring, dan ben je ook op een gegeven moment alleen nog maar bezig met goed voelen waar je vervolgens weer depressief van kan worden
Het gaat samen en gelijk op.
Van binnen naar buiten en van buiten naar binnen. Daarom staat de spiraal ook symbool voor het eeuwig leven en het levenspad.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50810038
mogguh
het weekend was gezellig en druk en s'ochtends veeeels te vroeg.
vandaag wordt ik weer eens getest wat ik allemaal kan, dagje extra kastanjehof dus...

hoest verder hier met iedereen?
pi_50810330
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:11 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
het weekend was gezellig en druk en s'ochtends veeeels te vroeg.
vandaag wordt ik weer eens getest wat ik allemaal kan, dagje extra kastanjehof dus...

hoest verder hier met iedereen?
Maandag
ben wat brakjes

Succes vandaag
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50810654
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maandag
ben wat brakjes

Succes vandaag
dank, las dat je sauna leuk was....
wat is dta toch met die maandag
pi_50810887
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:02 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dank, las dat je sauna leuk was....
wat is dta toch met die maandag
De sauna was hilarisch.
Werden getrakteerd op een "when Harry met Sally" scene maar dan van een man, onder de douche.
Het klonk als..... Mijn vriendin: is dat ECHT alleen het koude water?
Ik... nee, maar als ie shampoo nodig heeft, of iets van die textuur, kan ie het toch gewoon vraaaagen.

Verder dames met vreemde kapsels waar we echt schandalig de slappe lach van kregen.
Echt..... je kunt je best doen om er niet op te letten, maar soms kun je er gewoon niet omheen.

Verder bij die gelegenheid wat vastere afspraken over oktober.
Ben me aan het orienteren op een opleiding die moet aansluiten op kennis die ik al heb en die ook daar in te zetten is. Veel is te zweverig of te wetenschappelijk. Ik zoek geen van beide, ben ook geen van beide.

En verder is vandaag hectisch omdat ik nog een aantal dingen moet doen voor vanmiddag en ik er representatief uit moet/wil zien voor een gelegenheid. Dus geen normale dooie maandag werkdag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50847719
mogguh
ach ghossie en dan ook nog brakjes da's heus nie fijn
gister was wel pittig en deels ook wel confronterend hoop dat ik er wat aan heb
volgende week woensdag uitslag bespreken
ben nu ook wel wat bleg nog zeg maar, vanmiddag weer in zwembad
morgen eindelijk rustdag
pi_50847952
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 08:49 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
ach ghossie en dan ook nog brakjes da's heus nie fijn
gister was wel pittig en deels ook wel confronterend hoop dat ik er wat aan heb
volgende week woensdag uitslag bespreken
ben nu ook wel wat bleg nog zeg maar, vanmiddag weer in zwembad
morgen eindelijk rustdag
Goeiemorgen.

Zo te lezen is het tijd voor een telefonische update
Maar als je lekker een beetje uitgerust bent. Morgen of zo, we zien wel.

We zijn er geloof ik ook uit welke studie het gaat worden
Heb er zin in.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50848248
klinkt goed ben benieuwd!
morgenavond thuis? bellen we idd ff....
pi_50848407
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 09:21 schreef draculettetje het volgende:
klinkt goed ben benieuwd!
morgenavond thuis? bellen we idd ff....
Ik denk het wel.
Bedenk net dat ik met Joel misschien wel een bioscoopje wil pikken. Maar laat ik je wel weten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50859910
net maar even met t ziekenhuis gebeld... Moest eik voor een miscan morgen... Die gaat dus niet door
pi_50860253
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:13 schreef vamperotica het volgende:
net maar even met t ziekenhuis gebeld... Moest eik voor een miscan morgen... Die gaat dus niet door
Dat vroeg ik me gelijk al af ja, week of twee terug of zo.
Ben je ook lekker op tijd mee
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50860311
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me gelijk al af ja, week of twee terug of zo.
Ben je ook lekker op tijd mee
zwangerschapsdementie jah
pi_50863216
Krijg net nog een baan aangeboden... als docent
Niet op gesolliciteerd. Aangeraden door iemand anders.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50874935
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:45 schreef nokwanda het volgende:
Krijg net nog een baan aangeboden... als docent
Niet op gesolliciteerd. Aangeraden door iemand anders.
docente wattuskunde?
pi_50880932
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 21:33 schreef vamperotica het volgende:

[..]

docente wattuskunde?
zwiets joa
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:59:08 #40
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50897566
Goede middag

Gisteren en eergisteren wederom niet online geweest en vandaag ook pas sinds nu. Geen hele dagen meer zoals voorheen en dat is een goede zaak. Niet wegens jullie maar een verslaving minder als internet is ook een verslaving minder.

Vandaag betere dag hier, geen terugblik op verleden, geen spijt van gedane of niet gedane zaken en dan is helemaal in het heden leven vanzelf aanwezig en makkelijker te leven. Leef vandaag want het leven duurt maar even dan maar. Geen spijt dat ik nu al zolang bezig ben met herstellen want het hoort er waarschijnlijk bij, terug blijven kijken vertraagd alles alleen maar en je wordt er toch maar down van. Accepteren dus ook, accepteren dat het in de soep is gelopen en accepteren dat herstel simpelweg een hele tijd kan duren. Geen gebroken been zoals een vriend me pas geleden had gemaild maar iets zwaarders en dan is het niet binnen een paar maanden okey.
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:36:12 #41
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_50907775
holA
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 28 juni 2007 @ 00:18:57 #42
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_50923002
tristen
pi_50927253
good of the morning
pi_50927429
mogge allemaal.
Ben moe van het dromen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 28 juni 2007 @ 16:54:58 #45
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50942693
Goede namiddag

Ik heb weer een manier gevonden om uplifting te werk te gaan

Komt ie dan ....

" Ik beeld me mijn eigen begrafenis in waarbij ik in de kist lig en waarbij de nabestaanden zitten te kijken naar de kist en vervolgens wordt op verzoek van mij Guns 'N roses gedraaid, keiharde rock N' roll en dromenvanger komt de kist uitgesprongen " Guns N' Roses staat dan ook op de mp3-speler op. " Knocking on heavens door en daarna Get in the ring". Maximaal volume.

Daarna sla ik met een bijl de kist in stukken en zeg ik hardop. " I told you that I would be back".

Eerst de dood en daarna het leven en vervolgens een uplifting gevoel waarbij ik me minstens 30 procent meer in leven voel. Ben vaak een beetje aan het indutten en dan ben ik niet meer bij de les dus grijp ik naar deze manier omdat andere manieren niet helpen vaak. Het visualiseren dus Vorige keren ben ik via deze manier in een manie terecht gekomen vanuit de depressie dus ik kijk wel uit dat ik niet tever ga doorschieten

Het is een beetje als dagdromen ook, ik ben dan situaties aan het inbeelden waarbij ik me wel okey voel en door het inbeelden daarvan op een overdreven manier komt het gevoel in het echt ook naar voren. Het is dan echt een verschil ook, ik maak het allemaal weer meer mee en kan weer wat sneller anticiperen en nadenken, zombie-achtig aanwezig zijn is dan weg. Onder de oppervlakte vandaan en boven de grond dus

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-06-2007 17:01:42 ]
pi_50960464
mogguh!
weer een nieuwe dag met regen en kou grrr
lijkt er ook op dat m'n dagen steeeeds langer worden pfff
pi_50962100
en de verwachtingen zijn niet beter, helaas
Tuurlijk... kon het ook uitblijven...zomervakantie is begonnen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:41:34 #48
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_50974996
Ik vind het wel lekker zo dit weer, beter dan 35 graden waarbij je 's nachts badend in het zweet slapeloze nachten tegemoet moet gaan.

Alleen de regen op wimbledon mag wegblijven want ik zat net een spannende wedstrijd te kijken van Krajicek en dan gaat het weer regenen
pi_50975140
tijdens Shrek 1 zegt Shrek tegen Donkey: STOMME EZEL

natuurlijk kwam dat achteraf uit de mond van een driejarige aap

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinnenmutske op 30-06-2007 05:42:49 ]
Werewolf
pi_50980321
Was Shrek 3 leuk?
Heb Shrek 3 nog niet gezien. We zijn wel afgelopen week naar Pirates 3 geweest.
En binnenkort Harry Potter
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')