Ik woon al in de VSquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:43 schreef Floripas het volgende:
Het zijn er een stuk of tien en ze zijn walgelijk. Jij bent een gegadigde?
Ik heb alleen een analoge camera.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:52 schreef SlimShady het volgende:
pics?
Ik zou ze bijna bij je op komen halen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:37 schreef Floripas het volgende:
Iemand een serieus "bod"?
Wat heb ik aan jou? Je bent een outieXoutie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik zou ze bijna bij je op komen halen.
Al is 't maar om je 's een keer in 't echt te zien...
Een watte ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:49 schreef Floripas het volgende:
Wat heb ik aan jou? Je bent een outieXoutie.
quote:Uw zoekbewerking - outieXoutie - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Ik ben een innie. Jij bent een outie. Jij wil graag met een andere outie, niet met een innie. Dus ben jij een outieXoutie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Een watte ?
Iets zegt me dat dat helemaal niet iets positiefs is...![]()
[..]
EEN HOMOquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Een watte ?
Iets zegt me dat dat helemaal niet iets positiefs is...![]()
[..]
Hoe definieer je iemand die open staat voor outies en innies in die notatie?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:00 schreef Floripas het volgende:
Ik ben een innie. Jij bent een outie. Jij wil graag met een andere outie, niet met een innie. Dus ben jij een outieXoutie.
Het is neutraal.
InnieXoutie/innie, waarbij de / een gedeeld-door teken is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoe definieer je iemand die open staat voor outies en innies in die notatie?
Een hele rekensom. Lijkt wel combineren met tulpstekkertjes.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:20 schreef Floripas het volgende:
InnieXoutie/innie, waarbij de / een gedeeld-door teken is.
DVDA.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een hele rekensom. Lijkt wel combineren met tulpstekkertjes.
Je kalt raas...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:00 schreef Floripas het volgende:
Ik ben een innie. Jij bent een outie. Jij wil graag met een andere outie, niet met een innie. Dus ben jij een outieXoutie.
Het is neutraal.
Komt er nog een snoepje bij?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef Floripas het volgende:
Maar wil er nou iemand nog fokking twinkies, of hoe zit dat?
PM me maar. Wil je er eentje, of meer?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik woon in leiden, en wil ze best proberen
Ik wil ze ook wel onder jullie verdelen, hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:16 schreef classpc het volgende:
*net te laat is schijnbaar*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |