Lennyquote:
Uhm, niet heel speciaalquote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
't Was geen feest maar wel gezellig enzo. [afbeelding]
Jouw avond dan?
Ik heb...uh...never mindquote:
quote:
straks naar de kapper, en om half drie met een grote groep naar nieuwegein, waar wij vier boksers in de finale van het NK hebben staan!quote:
Oeh succes alvast!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
straks naar de kapper, en om half drie met een grote groep naar nieuwegein, waar wij vier boksers in de finale van het NK hebben staan!![]()
![]()
![]()
dus vanaf 5 uur allemaal heeeeeel hard duimen!
en heb jij nog (anti-verveel)plannen
thanks! en goeie acties!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Oeh succes alvast!^O^
Ik ga m'n werkstuk afmaken, misschien nog even de supermarkt in voor een ontbijt voor morgen, en misschien even langs m'n oma^O^
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:29 schreef Muck het volgende:
ik was om half 9 al wakker
en daarna heb ik me weer lekker omgedraaid
mijn broer is nu een lekker broodje voor me aan het makenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding] Omdraaien ftw [afbeelding]
koop er dan ook een!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:25 schreef Muck het volgende:
papiiiiier
lennyyyyy
zucht, ik ben jaloers op je lenny
Jep!quote:
ja maar leiverd, ik moet ook huur enzo betalenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gister is stufi binnen gekomen? [afbeelding]
De huur is pas over 7 dagen, snel opbrassen dat geld.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar leiverd, ik moet ook huur enzo betalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |