Wat dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:20 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Steve?? Weer??
Oh my!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:21 schreef ScottTracy het volgende:
And when I die, I keep on liiiiiiiiiiiiiving.
Neuh, hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:22 schreef ElizabethR het volgende:
't Is wel een gladjakkertjes trio nietwaar??
Had zomaar gekund, maar helaas.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:21 schreef wyccie het volgende:
"Vrouw bij schilderij?"
Oh, heet je echt Steve? ik dacht Scott?quote:
Kijk eens naar zijn ondertitel. En ScottTracy is de naam van de bestuurder van een Thunderbirdsvliegtuig. (Heb ik begrepen van de vele Thunderbirdsvragen hier.)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:23 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Oh, heet je echt Steve? ik dacht Scott?
Ik heet in het echt Steve ja. Zie ook de post van wycciequote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:23 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Oh, heet je echt Steve? ik dacht Scott?
En zo heet het ook in het echtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:24 schreef ElizabethR het volgende:
Whistlers mother
Althans zo heet het in de Mr Bean film
Kijk jij die flauwe films?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:29 schreef ElizabethR het volgende:
Whahahahaha!!!
En dan moet je weten dat ik eerst met Stifflers mom in mijn hoofd zat![]()
Ik heb een zoon van bijna 16quote:
Dwing jij je zoon weleens films te kijken?quote:
Michael Jackson!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
vitiligo
Uiteraard niet. Maar je vangt wel eens wat op.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
En jij moet altijd meekijken van je zoon?![]()
Misschien moet je even met Steve praten....![]()
Ze zeggen vaak dat ik op haar lijk, maar dan met zwart haarquote:
Ik vang wel eens wat op in FMTquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:35 schreef ElizabethR het volgende:
Bovendien, je hebt zelf ok gekeken klaarblijkelijk, anders wist je niet meteen waar ik het over had
Jep. Was jij het die van de week een vraag over stratigrafie had?? Daar moest ik ineens aan denken toen ik de vraag al gepost had. Dus diegene zou het waarschijnlijk onmiddellijk wetenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dat is de leer / kennis van steensoorten
Hazes staat op de Albert Cuypquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
Johnny Jordaan, Tante Leen, Manke Nelis en André Hazes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |