Zeker weten Brian wint de kooi want die kabouter gaat echt nog eens een keer uithalen en dan is het exitttt frodo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:28 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Reken maar van wel. Hij houdt het al zo lang vol, hij heeft zijn kracht allang bewezen. Ik zou het nog geen dag hebben uitgehouden, zelfs niet in het begin denk ik![]()
Check de Tiensitequote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zijn er nu nog steeds geen gevolgen voor het terror van vanmorgen?
ZIJN nieuwe stopwoordje?????????? yeah right die sukkel heeft het overgenomen van Jaap omdat niks van hemzelf is, ook nooit meer naar huis ole ole is van BART en niet van die smurf. huubje origineel naaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:33 schreef Gert het volgende:
Huub loopt naar Amanda en mompelt z'n nieuwe stopwoordje:
[afbeelding]
Mooooooooooooooi.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:37 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
ZIJN nieuwe stopwoordje?????????? yeah right die sukkel heeft het overgenomen van Jaap omdat niks van hemzelf is, nooit meer naar huis ole ole is van BART en niet van die smurf. huubje origineel naaaaaaaaaaaaah![]()
Laat me even raden wat het kledingmerk is 'gayclothing' misschien duidelijk een homo dit die nog niet uit de kast is, jammer dat Eric weg is want die zou er zo doorheen prikken (letterlijk hahaha)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:37 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Is bezig met een vriend een eigen kleding lijn op te zetten.
En hij geeft het zelf ook toenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:37 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
ZIJN nieuwe stopwoordje?????????? yeah right die sukkel heeft het overgenomen van Jaap omdat niks van hemzelf is, ook nooit meer naar huis ole ole is van BART en niet van die smurf. huubje origineel naaaaaaaaaaaaah![]()
Nou weer dat domme:"mooooi" de hele dag loser![]()
ik denk dat iedereen Lieke onderschat dit is een competatieve dame die dus van doorpakken weet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:17 schreef FdW het volgende:
Wat mij anno 2007 verbaast is het feit dat vrijwel unaniem wordt aangenomen dat een jongen gaat winnen.. Onderschat vrouwen niet.. wanneer die wat in het koppie hebben..
Ook dat is zo zwak. Omdat Huub alles toegeeft, ook zijn smerige acties, moet het allemaal maar geaccepteerd worden? Brian heeft op sporadische momenten wat last van zijn woede, maar weet dat dit niet goed is. Huub zet zijn woede en gemeenheid in om mensen ook speltechnisch, met vol medeweten te provoceren, naast zijn gewone driftbuien. Dat is voor mij nu juist het slechte aan huub, het gemene, uitgekookte, 'ik ben de baas' mentaliteit welke hij ook buiten de kooi zal bezigen alleen dan op een iets andere manier.quote:
Hahahahaha mag ik ff lachen, dat kind schuif je heel makkelijk aan de kant door allemaal unaniem wegstemmen maar ja dan is die kabouter z'n neukertje kwijt dus dat gaat niet door jammer genoeg. Jammer dat Denise geen immuniteit mocht geven aan een miljonair.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen Lieke onderschat dit is een competatieve dame die dus van doorpakken weet.
Zij lijkt mij het type van een pitbull zij laat niet los en zij laat zich niet zomaar aan de kant schuiven.
Een klein drifkikkerig intrigantje met een veeeeeel te grote muil (en ego) maar zijn dag komt nog welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:44 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ook dat is zo zwak. Omdat Huub alles toegeeft, ook zijn smerige acties, moet het allemaal maar geaccepteerd worden? Brian heeft op sporadische momenten wat last van zijn woede, maar weet dat dit niet goed is. Huub zet zijn woede en gemeenheid in om mensen ook speltechnisch, met vol medeweten te provoceren, naast zijn gewone driftbuien. Dat is voor mij nu juist het slechte aan huub, het gemene, uitgekookte, 'ik ben de baas' mentaliteit welke hij ook buiten de kooi zal bezigen alleen dan op een iets andere manier.
beter een eikel en het toegeven dan een achterbakse rat die het niet toegeeft :pquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:44 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ook dat is zo zwak. Omdat Huub alles toegeeft, ook zijn smerige acties, moet het allemaal maar geaccepteerd worden? Brian heeft op sporadische momenten wat last van zijn woede, maar weet dat dit niet goed is. Huub zet zijn woede en gemeenheid in om mensen ook speltechnisch, met vol medeweten te provoceren, naast zijn gewone driftbuien. Dat is voor mij nu juist het slechte aan huub, het gemene, uitgekookte, 'ik ben de baas' mentaliteit welke hij ook buiten de kooi zal bezigen alleen dan op een iets andere manier.
sex is ook een krachtig instrument ..........kijk de geschiedenisboeken door en je zult moeten erkennen dat dit zo isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:45 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Hahahahaha mag ik ff lachen, dat kind schuif je heel makkelijk aan de kant door allemaal unaniem wegstemmen maar ja dan is die kabouter z'n neukertje kwijt dus dat gaat niet door jammer genoeg. Jammer dat Denise geen immuniteit mocht geven aan een miljonair.![]()
Waarom nou Denise?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:45 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Jammer dat Denise geen immuniteit mocht geven aan een miljonair.![]()
Brian doet bepaalde dingen in een opwelling irrationeel, soms niet goed maar hij beseft dat innerlijk wel degelijk. Huub plant alles op de smerige millimeter en heeft zulke slechte gedachten dat die hem vroeg of laat op gaan breken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:46 schreef grazygirl het volgende:
[..]
beter een eikel en het toegeven dan een achterbakse rat die het niet toegeeft :p![]()
Eens, Penise of Dennise.quote:
denk dat je de namen om heb gedraaidquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Brian doet bepaalde dingen in een opwelling irrationeel, soms niet goed maar hij beseft dat innerlijk wel degelijk. Huub plant alles op de smerige millimeter en heeft zulke slechte gedachten dat die hem vroeg of laat op gaan breken.
Deze mensen zitten in een spel, primitieve impulsen zijn niet echt handig. Een uitgekookte strategie hoeft geen slechte gedachte te zijn. En het lastige van rat is dat hij geen zelfreflectie heeftquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Brian doet bepaalde dingen in een opwelling irrationeel, soms niet goed maar hij beseft dat innerlijk wel degelijk. Huub plant alles op de smerige millimeter en heeft zulke slechte gedachten dat die hem vroeg of laat op gaan breken.
absoluut niet, kijk bijvoorbeeld hoe Huub met Lieke omgaat. Hij stelt dat hij altijd en overal vreemd kan gaan, laat zelfs zijn ex (als het nu nog alleen om Amanda ging die in het spel zit) daarnaartoe komen en gaat ermee liggen vosen, sterker zegt haar, al dan niet gemeent "voor jou kom ik de kooi uit". Lieke daarentegen mag niet zoenen met Brian, want dan trekt meneer zijn handen ervanaf...... In-en-in- slecht dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:48 schreef grazygirl het volgende:
[..]
denk dat je de namen om heb gedraaid![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:48 schreef grazygirl het volgende:
[..]
denk dat je de namen om heb gedraaid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |