ja en lieke laat zich niet afschepen en maakt nog eens duidelijk haar punt omdat zij bepaalt wanneer een gesprek afgelopen is, girlpower dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:31 schreef Hestera het volgende:
En Dennis al 10 minuten gezegt 'hier sluit ik mee graag mee af'
ja dat is wat er moet gebeuren....en wie weet...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:31 schreef Jerruh het volgende:
op dit soort momenten hoop ik gewoon op een BANDJ
Hij is gewoon slim bezig , hij kiest gewoon niet meteen partij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:29 schreef ericahysterica het volgende:
ik snap die dennis niet hij zat dag en nacht achter de streams......en hij is zich nu aan het orienteren en kiest een hele veilige positie. Ik ben heel benieuwd wanneer we echt wat van deze blaaskaak zien
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:32 schreef klarelucht het volgende:
[..]
ja dat is wat er moet gebeuren....en wie weet...
demins mss wel, maar Dennis moet vanavond om 21 u. zijn eerste keuze maken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:33 schreef tipsch het volgende:
demins hoeft toch zaterdag pas uitsluitsel te geven over z'n keuze?
vanavond om 21.00 de eerste persoon bekend maken wie hij meeneemt en morgen om 17.00 de tweede persoonquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:33 schreef tipsch het volgende:
demins hoeft toch zaterdag pas uitsluitsel te geven over z'n keuze?
ah zo, dankquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
vanavond om 21.00 de eerste persoon bekend maken wie hij meeneemt en morgen om 17.00 de tweede persoon
ja die bedoel ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:34 schreef 2live het volgende:
[..]
demins mss wel, maar Dennis moet vanavond om 21 u. zijn eerste keuze maken.![]()
dat is tijdelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:35 schreef mootie het volgende:
Lieke kan dan wel slijmen, dat lieffie geroep van Natasja vind ik nog veeeeeel hypocrieter.
elk groepje waar die heks inzit(N) is imo een fout groepje. In de buitenwereld zou je toch nooit met zo n vrouw om kunnen gaan ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:35 schreef mootie het volgende:
Lieke kan dan wel slijmen, dat lieffie geroep van Natasja vind ik nog veeeeeel hypocrieter.
Jaap denkt binnenkort!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:36 schreef tipsch het volgende:
hoe laat komt de nieuwe miljonair?
dat vindt ik nu al vanaf min 1..........ik ben niet bang! Jaap en natas of brainless mee! opzeker!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:29 schreef ericahysterica het volgende:
ik snap die dennis niet hij zat dag en nacht achter de streams......en hij is zich nu aan het orienteren en kiest een hele veilige positie. Ik ben heel benieuwd wanneer we echt wat van deze blaaskaak zien
niemand weet wanneer kan vandaag zijn maar ook over een paar wekenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:36 schreef tipsch het volgende:
hoe laat komt de nieuwe miljonair?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |