Ja, dat gevoel heb ik met Amanda nou ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:13 schreef robert2006 het volgende:
kan er niets aan doen, maar die lieke gaat me steeds meer irriteren wat een zeurwijf is het toch, die huub weet ze toch weer elke keer te kiezen
Adem in, adem uit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:12 schreef FdW het volgende:
Al met al weer een onzinnige aktie van de retarded scripteasers om dat mietje er in te zetten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hmmmm, geloof dat er momenteel toch best wel veel mensen zijn die zich ook irriteren aan liekequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel heb ik met Amanda nou ook.
ik kots van haar stem en woordgebruikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:14 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik kan echt niet langer dan 2 seconden naar liekut luisteren
dat weten we toch allang van jou....amandelletje heeft nog wel een beetje steun nodig van je omdat ze het van anderen zo weinig krijgtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:13 schreef robert2006 het volgende:
kan er niets aan doen, maar die lieke gaat me steeds meer irriteren wat een zeurwijf is het toch, die huub weet ze toch weer elke keer te kiezen
Eensch, met name als ze Tas zegt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:18 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik kots van haar stem en woordgebruik
preciesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff dit gezeik gaat alleen maar averechts werken bij Dennis.
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:22 schreef beequeen het volgende:
Lieke: Huub en ik zijn een en gaan sowieso naar de finale.![]()
Last van hoogmoedswaanzin Lieke?
maar als echte streamer weet Dennis allang hoe haar groepje in elkaar steekt. Mss nog wel beter als Lieke zelf.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:27 schreef ericahysterica het volgende:
lieke weet heel zelfbewust de kwaliteiten van haar groep te etaleren goede actie!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:28 schreef 2live het volgende:
[..]
maar als echte streamer weet Dennis allang hoe haar groepje in elkaar steekt. Mss nog wel beter als Lieke zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |