Het was níet juffrouw Jannie...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:00 schreef Frollo het volgende:
En toen, toen kwam juffrouw Jannie binnen?
Juist, jij snapt het.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:02 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Ik doe het liefste op mn werk schijten, dan stinkt het thuis niet zo en het kost me geen vrije tijd.
Ik ben trend volger. Niet helemaal gemeenschapgeld maar toch wel een beetje in de buurt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Juist, jij snapt het.
Jammer dat ik geen ambtenaar ben. Schijten op kosten van de belastingbetaler moet natuurlijk helemaal de ultieme actie zijn.
Ik heb een keer zitten schijten terwijl ik bij het CBS gedetacheerd zat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Juist, jij snapt het.
Jammer dat ik geen ambtenaar ben. Schijten op kosten van de belastingbetaler moet natuurlijk helemaal de ultieme actie zijn.
Nee, dat snap ik. Je werd betrapt. En toen? V.ertel dan eens wat meer, man!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Verbal het volgende:
Mijn klacht betreft ook niet het sec schijten op het werk...
Je bent ontevreden omdat je zelf zo stom bent om de deur niet op slot te doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Verbal het volgende:
V.
O.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Verbal het volgende:
V.
Das best wel niet handigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:59 schreef Verbal het volgende:
Maar dat je dan op je werk uiteindelijk toch maar een smurfendorp gaat zitten kleien, en dat dan blijkt dat je bent vergeten de pleedeur op slot te draaien![]()
![]()
![]()
V.
Ik denk dat het beeld duidelijk genoeg is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Je werd betrapt. En toen? V.ertel dan eens wat meer, man!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:03 schreef Intergalactrick het volgende:
Betaald worden terwijl je aan het schijten bent is ideaal.
Ja. Ik baal van mijn eigen dommigheid. En nu?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent ontevreden omdat je zelf zo stom bent om de deur niet op slot te doen.
ik zie maar 1 oplossing...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. Ik baal van mijn eigen dommigheid. En nu?
V.
Nee, ik wil alle raunchy details!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk dat het beeld duidelijk genoeg is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |