Voor mij niet. Elke goede en geschikte speler is welkom, ongeacht afkomst. Je gaat toch ook geen palastijn afwijzen omdat het geen Jood is, maar wel goed kan voetballen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:03 schreef RayMania het volgende:
Maakt het niet uit dat hij bij Feyenoord heeft gespeeld?
Ja, ik weet niet hoe groot de rivaliteit is. Lijkt de laatste tijd bij beide clubs wel minder geworden te zijn met Leonardo, Charisteas, De Cler en het gedoe rondom Perez.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Voor mij niet. Elke goede en geschikte speler is welkom, ongeacht afkomst. Je gaat toch ook geen palastijn afwijzen omdat het geen Jood is, maar wel goed kan voetballen?
Een Palestijn is welkom, zijn we eindelijk van die onnozele Israelische vlaggen af.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Voor mij niet. Elke goede en geschikte speler is welkom, ongeacht afkomst. Je gaat toch ook geen palastijn afwijzen omdat het geen Jood is, maar wel goed kan voetballen?
niet helemaal mee eens, ik vind dat een goeie speler wel gewoon mag komen al heeft hij niet echt wat met feyenoord, maar stel (al was hij goed) danny buijs kwam naar ajax had ik hem uitgekotst! en dat geldt voor meerdere kakkerlakjes!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen in De Ridder zien, leuke speler in een winnend team, maar dan speelt Kruiswijk zelfs goed, mits hij goedkoop opgehaald kan worden dan kan ik er nog begrip voor tonen, maar ik zou geen miljoenen voor hem neer leggen, te middelmatig.quote:
De Cler is al in zijn Ajax tijd een Feyenoordfan geweest.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe groot de rivaliteit is. Lijkt de laatste tijd bij beide clubs wel minder geworden te zijn met Leonardo, Charisteas, De Cler en het gedoe rondom Perez.
Tuurlijk. Maar een Drenthe in de vorm van met name tegen Portugal en Israël, mag van mij komen hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:07 schreef Noshiba het volgende:
[..]
niet helemaal mee eens, ik vind dat een goeie speler wel gewoon mag komen al heeft hij niet echt wat met feyenoord, maar stel (al was hij goed) danny buijs kwam naar ajax had ik hem uitgekotst! en dat geldt voor meerdere kakkerlakjes!
Dan ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar een Drenthe in de vorm van met name tegen Portugal en Israël, mag van mij komen hoor.
Mottaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dan ben ik het met je eens![]()
Zeker drenthe zou een aanwinst zijn, dan kunnen we wesley wel verkopen al komt motta ook!
Ik bedoelde een soort van motta,quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Motta. 1 keer een klein gerucht en heel Barcelona komt, bij wijze van.
En no way dat Royston Wesley kan vervangen.
De Ridder mag van mij wegblijven, alles behalve constant en voor het hoogste niveau niet geschikt. Niveautje de Mul.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:11 schreef Roflbroek het volgende:
Wat mij betreft komen Beerens en de Ridder allebei. Beerens heeft een goede aggressie en heeft ook een gezonde arrogantie over zich. De Ridder heeft dit EK laten zien dat hij wel degelijk goed kan voetballen.
Neuh. Laat hem maar lekker bondscoach van Oranje wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:25 schreef Pritt het volgende:
Zullen we Foppe ruilen voor Henk?
Ik hoef geen coach met uitstraling. Ik wil er 1 met keiharde resultaten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:26 schreef twi het volgende:
Alsjeblieft niet zeg. Alle respect voor Foppe hoor, maar qua uitstraling is er maar 1 man die Henk kan vervangen en die zit in Alkmaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |