quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:03 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Maar ik heb verder niks te willen hoor, ik dacht ik snij het even aan
maar doe dan maar geen van beiden![]()
En door wannabe hoolies van nog 23 andere Nederlandse clubsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:22 schreef denthemen het volgende:
Raar btw dat er nu opeens zo'n ophef over is, het is een kreet die al jaren bij Ajax gebruikt is
sluit me hierbij aanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:44 schreef Silenus het volgende:
Voor bijna elke club is Ajax-thuis de wedstrijd van het jaar. En echt niet omdat er overal in het land zoveel fans van Ajax wonen. In Utrecht trekken ze zich een jaar af op de dag dat ze zich als een stel nazi-zwijnen kunnen gedragen, elk zichzelf respecterend provincieclubje (psv, twente, groningen, roda etc etc) mag veel verliezen, als ze maar godverdomme van die arrogante teringjoden winnen, vuile teletekst/successupporters! Vieze joden, bah! Als ze verliezen hoor je ze niet maar als ze winnen hebben ze een grote bek! Lucky Ajax, gatver! Altijd geluk! KNJB!!!
Meestal worden deze teksten gebezigd door supporters van clubjes die bij een gemiddelde uitwedstrijd 75 man meenemen, maar mochten ze onverhoopt in de bekerfinale staan is het land te klein om aan de tienduizenden kaarten te komen. Ik merk het bij elke uitwedstrijd (Zelfs Heerenveen, hoewel dat wel in veel mindere mate is) hoe Ajax iets los kan maken bij de niet-Ajaxsupporter. Alsof ikzelf Satan in hoogst eigen persoon ben staan ze schuimbekkend naar me te gebaren, maar dat vind ik natuurlijk alleen maar prachtig.
Niks is fijner als in de laatste minuut te winnen in Utrecht, Feyenoord weg te vagen in Rotterdam, PSV kapot te spelen in Eindhoven, Twente vernederen in Enschede of een 2-0 achterstand ombuigen in een 2-3 overwinning in Groningen.
Al die roodaangelopen sufferds die 10 minuten voor tijd naar huis gaan, en voordat ze in de omlopen van hun stadion verdwijnen nog met zo'n gezicht:of
wankergebaren maken, keelsnijbewegingen, of ehhh....'kom dan' roepen.
Heerlijk, HEERLIJK!
Nee, Ajaxsupporter is het fijnste wat er is. 15 wedstrijden per jaar een heel stadion tegen je, en af en toe voor de gezelligheid naar Kerkrade, Venlo of Heerenveen.
Samenvatting: Ik ben het met Denthemen eens.![]()
Dan kan je net zo goed thuis blijven. Het gebeuren om de wedstrijd heen is meestal leuker dan het voetbal zelf, vooral tijdens de topwedstrijden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef twi het volgende:
Ik richt me bij Ajax echt voor 100% op het voetbaltechnische.
En jij helemaal geen een!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij hebt ook een originele sig hoor![]()
Otman Bakkal wel in de basis van Jong Oranjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:55 schreef BB-boy het volgende:
Ajax heeft geen interesse in Beerens.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:44 schreef Silenus het volgende:
Voor bijna elke club is Ajax-thuis de wedstrijd van het jaar. En echt niet omdat er overal in het land zoveel fans van Ajax wonen. In Utrecht trekken ze zich een jaar af op de dag dat ze zich als een stel nazi-zwijnen kunnen gedragen, elk zichzelf respecterend provincieclubje (psv, twente, groningen, roda etc etc) mag veel verliezen, als ze maar godverdomme van die arrogante teringjoden winnen, vuile teletekst/successupporters! Vieze joden, bah! Als ze verliezen hoor je ze niet maar als ze winnen hebben ze een grote bek! Lucky Ajax, gatver! Altijd geluk! KNJB!!!
Meestal worden deze teksten gebezigd door supporters van clubjes die bij een gemiddelde uitwedstrijd 75 man meenemen, maar mochten ze onverhoopt in de bekerfinale staan is het land te klein om aan de tienduizenden kaarten te komen. Ik merk het bij elke uitwedstrijd (Zelfs Heerenveen, hoewel dat wel in veel mindere mate is) hoe Ajax iets los kan maken bij de niet-Ajaxsupporter. Alsof ikzelf Satan in hoogst eigen persoon ben staan ze schuimbekkend naar me te gebaren, maar dat vind ik natuurlijk alleen maar prachtig.
Niks is fijner als in de laatste minuut te winnen in Utrecht, Feyenoord weg te vagen in Rotterdam, PSV kapot te spelen in Eindhoven, Twente vernederen in Enschede of een 2-0 achterstand ombuigen in een 2-3 overwinning in Groningen.
Al die roodaangelopen sufferds die 10 minuten voor tijd naar huis gaan, en voordat ze in de omlopen van hun stadion verdwijnen nog met zo'n gezicht:of
Heerlijk, HEERLIJK!
Nee, Ajaxsupporter is het fijnste wat er is. 15 wedstrijden per jaar een heel stadion tegen je, en af en toe voor de gezelligheid naar Kerkrade, Venlo of Heerenveen.
Dat is onzin, de TV kan echt niet op tegen in een stadion inclusief de sfeer in en om het stadion. Alleen kan ik me gewoon helemaal niet vinden in het "prima vinden" dat er een paar Alkmaarders met een grote bek een paar klappen krijgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:58 schreef BB-boy het volgende:
Dan kan je net zo goed thuis blijven. Het gebeuren om de wedstrijd heen is meestal leuker dan het voetbal zelf, vooral tijdens de topwedstrijden.
Check.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Oke, dit ziet er toch goed uit met de Ridder, halen die jongen.
het leven van een Ajax supporterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:44 schreef Silenus het volgende:
Heerlijk, HEERLIJK!
Basta heeft de hele wedstrijd al last van dom balverlies. Die komt echt te kort.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:21 schreef twi het volgende:
Tsja, ik zit nu naar die Basta te kijken en dat is toch ook wel een leuke voetballer. Heeft potentie voor een 10 in zich, en ook als rechtsbuiten een optie.
Copy that.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:45 schreef Luco het volgende:
Babel speelde geweldig vandaag!!! Duidelijk dat Babel bij Ajax moet blijven, en een andere rol dan linksbuiten moet krijgen!!
Hij glijdt wat uit, maar verder was hij zeker in de 1e helft de meest dreigende speler. Bovendien heeft 'ie al heel wat ervaring, hij speelde een jaar of vier terug al met Rode Ster tegen PSV in de voorronde van de CL.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Basta heeft de hele wedstrijd al last van dom balverlies. Die komt echt te kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |