Kheb het van het Ajax.netwerk.to forum.quote:
Vorig jaar eindigde Ajax nog onder Feyenoord. Alsof je na 1 kutseizoen meteen geen Nederlandse topclub meer bent. Ajax - Feyenoord blijft gewoon de allermooiste wedstrijd die er is. Zou jij moeten weten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:09 schreef BB-boy het volgende:
Heeft Nederland 4 topclubs dan? Ik tel er maar 3.
Hij doelt dan ook op az.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:48 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Vorig jaar eindigde Ajax nog onder Feyenoord. Alsof je na 1 kutseizoen meteen geen Nederlandse topclub meer bent. Ajax - Feyenoord blijft gewoon de allermooiste wedstrijd die er is. Zou jij moeten weten.
Klopt. Het gaat dan ook om az.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:48 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Vorig jaar eindigde Ajax nog onder Feyenoord. Alsof je na 1 kutseizoen meteen geen Nederlandse topclub meer bent. Ajax - Feyenoord blijft gewoon de allermooiste wedstrijd die er is. Zou jij moeten weten.
Ja en bij Ajax is het weer huilen met de pet op.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef toma het volgende:
Maduro mag van mij niet weg. Heeft maar weer eens laten zien op het EK U21 één van de grotere talenten in Nederland te zijn.
Het zit alleen een beetje kut met z'n contract, al kan ik best begrijpen waarom Ajax dat na afgelopen seizoen niet wilde verlengen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef toma het volgende:
Maduro mag van mij niet weg. Heeft maar weer eens laten zien op het EK U21 één van de grotere talenten in Nederland te zijn.
He, onderschat ik jullie toch eventjesquote:
Ze moeten eerst maar eens een paar prijzen winnen voordat ze er uberhaupt aan mogen ruiken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:24 schreef Rumille het volgende:
AZ lijkt tot nu toe een topclub-in-wording te zijn, maar ik moet het nog maar zien of AZ dit de komende 10 jaar volhoudt.
een grote club zullen ze nooit worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:24 schreef Rumille het volgende:
AZ lijkt tot nu toe een topclub-ploeg inwording te zijn, maar ik moet het nog maar zien of AZ dit de komende 10 jaar volhoudt.
Dat contract moet idd gewoon verlengd worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Van mij mag Maduro blijven hoor.
idd je kunt al een stuk verbetering in hem zien. in iedergeval op het ek doet het goed. houden zo! kan een hele sterke speler worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Van mij mag Maduro blijven hoor.
Je weet dat er dan nog ongeveer 2 maanden zijn om nog spelers binnen te halen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:42 schreef w00h00 het volgende:
Martin je gaat me toch niet vertellen dat ik 5 juli alleen Kennedy en Delorge kan verwelkomen en ondertussen tegen de chagerijnige kop van Perez aan kan gaan kijken?!
Ja, maar het zou leuk zijn als er op de eerste training weer nieuwe aanwinsten mogen verwelkomen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je weet dat er dan nog ongeveer 2 maanden zijn om nog spelers binnen te halen?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Voorlopig hoor je mij niet mopperen over de transfers (zowel in- als uitgaand). Ik ben blij met het huidige team. Zou alleen wel leuk zijn als er nog een leuke verrassende, mooie naam bij komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |