nee, maar hij moet wel lache om humor van jaap, dus hij eheft t wel maar zelf grappe make nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:00 schreef Clank het volgende:
Iemand al iets van 'humor' ontdekt bij Dennis?
Dank je. Onbegrijpelijk, het zou geen pest of treiterprogramma worden. Heeft ws alles te maken met de kijkcijfers, dat maakt alles goed natuurlijk. Walgelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:58 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nu.nl (die de Telegraaf aanhaalt). John de Mol tevreden over Gouden Kooi
Uitgegeven: 21 juni 2007 09:09
AMSTERDAM - Het tv-programma De Gouden Kooi wordt steeds meer wat John de Mol voor ogen had. Dat vertelt de omroepbaas donderdag in De Telegraaf. "Het begint te voldoen aan wat we destijds beoogden: reality nadert soap", legt hij uit.
Ik word daar nogal nerveus van.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:00 schreef riri het volgende:
gaat die dennis nou voortdurend met die voetbal rondlopen?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Day, ik kan er niks aan doen, maar ik krijg echt de kriebels van dat kind. Ze is zo irritant aanwezig, en een eigen mening......je bedoelt de mening van Huub.
Huub wel, want anders zal hij, al 'grote baas van de kooi' Dennis wel eens terroriserenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:06 schreef 2live het volgende:
huub wil wel met lieke en dennis naar Rotterdam, ik zou niet weten waarom dennis met een stelletje op stap zou willen.
Nee, hij moet Lieke meenemen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:08 schreef easysatellite het volgende:
hoop dat dennis jaap en amanda mee neemt.
Vind ik een goed idee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, hij moet Lieke meenemen.
Zal je eens zien hoe jaloers en bezitterig Huub is.
Dat is Huub zeker maar ik zie eigenlijk liever hoe Brian over de rooie gaatquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:11 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, hij moet Lieke meenemen.
Zal je eens zien hoe jaloers en bezitterig Huub is.
Brian trok het gisteren al niet, en Amanda was nog niet eens goed losquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:13 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Dat is Huub zeker maar ik zie eigenlijk liever hoe Brian over de rooie gaat![]()
Voor mij mogen allebei die stelletjes (eerst A&B) wel uit elkaar met flink wat mot dan krijg je weer een hele andere situatiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian trok het gisteren al niet, en Amanda was nog niet eens goed los![]()
ik ook, huub mag ook over de rooie maar brian is leukerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:13 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Dat is Huub zeker maar ik zie eigenlijk liever hoe Brian over de rooie gaat![]()
Iedere gezonde persoon zou Huub daarin zien, Amanda is te dom en intentieloos om boos op te zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:16 schreef mootie het volgende:
Zou Brian nou Huub of Amanda in die boksbal zien?![]()
hahahahaha inderdaad jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:09 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Huub wel, want anders zal hij, al 'grote baas van de kooi' Dennis wel eens terroriseren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |