abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56666785
quote:
Op zondag 23 september 2007 23:14 schreef minilotje het volgende:

[..]

Het blijft gaaf. Oók na het driehonderdste blikkie.
Ik lust geen toffee, maar ik moet het gewoon proberen!
Sweet and innocent...
pi_56670425
Ik heb een cake in de oven die is gemaakt van een pak cakemix waar je alleen nog water aan toe hoeft te voegen. Ik ben heel benieuwd...
pi_56670442

best beetje trots op
pi_56672344
Wow! En terecht! Was ook lekker?
pi_56672459
Weet ik niet, net afgemaakt en hij gaat morgen naar mijn moeder...maar kan bijna niet anders dan dat hij lekker is

Vind het haast zonde om te snijden, zoveel werk zit er in
pi_56674440
ziet er goed uit Trusten!
pi_56678283
Heel mooi! Is het fondant wat je over de taart hebt heen gelegd? En de roosjes ook, of heb je die van marsepein gemaakt?
Proteus-Eretes EJL2007: http://www.ejl2007.nl
pi_56687909
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 08:22 schreef -Banaan- het volgende:
Heel mooi! Is het fondant wat je over de taart hebt heen gelegd? En de roosjes ook, of heb je die van marsepein gemaakt?
Allemaal (rol)fondant...m'n moeder lust namelijk geen marsepein maar dat had ook gekunt
pi_56687953
Wow Trusten.
pi_56688486
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:43 schreef Trusten het volgende:

[..]

Allemaal (rol)fondant...m'n moeder lust namelijk geen marsepein maar dat had ook gekunt
Kun je dat dan per rol kopen?
pi_56688597
Yep. Zelfs in kleurtjes.
pi_56692784
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:14 schreef Shakti het volgende:
Kun je dat dan per rol kopen?
Ik dacht dat het rolfondant heette omdat je het kunt uitrollen . Ik heb het per blok van 1 kg gekocht. Klelurtjes kan inderdaad ook maar is vrij duur, je kunt beter zelf de kleurstoffen kopen. Behalve als je natuurlijk maar 1 taart maakt dan is klein inkopen in de kleuren die je nodig hebt weer voordeliger

Hij was zeer lekker trouwens
pi_56693459
quote:
Op maandag 11 februari 2008 19:48 schreef Trusten het volgende:
[ afbeelding ]

best beetje trots op
Oh my.. wtf hij is echt mooi man .. Hoeveel werk zit erin?
pi_56693790
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:54 schreef Daviid het volgende:

[..]

Oh my.. wtf hij is echt mooi man .. Hoeveel werk zit erin?
Uhm...paar uur fondant kleuren, roosjes maken enz (beginner ) en 2 uurtjes voor bakken en vullen en nog 1,5 uur voor bekleden en decoreren denk ik....drie volle avonden over gedaan
pi_56693990
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:06 schreef Trusten het volgende:

[..]

Uhm...paar uur fondant kleuren, roosjes maken enz (beginner ) en 2 uurtjes voor bakken en vullen en nog 1,5 uur voor bekleden en decoreren denk ik....drie volle avonden over gedaan
Oke, dat doe ik je niet na . Maar het ziet er wel super uit!! Klasse. En hoezo beginner?? Het is er zeker niet aan af te zien dat je dit voor t eerst doet.

Fondant is toch ook van dat zoete spul? Of was marsepein nu zo zoet? Ik eet het nooit, mag het helaas niet hebben, teveel suiker en aanverwante zaken.
pi_56694426
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:14 schreef Shakti het volgende:

[..]

Oke, dat doe ik je niet na . Maar het ziet er wel super uit!! Klasse. En hoezo beginner?? Het is er zeker niet aan af te zien dat je dit voor t eerst doet.

Fondant is toch ook van dat zoete spul? Of was marsepein nu zo zoet? Ik eet het nooit, mag het helaas niet hebben, teveel suiker en aanverwante zaken.
Het is beide mierzoet...bijna pure suiker (en amandelen...bij marsepein). Maar het is de eerste keer dat ik zo'n taart heb gebakken, eerste keer dat ik met fondant heb gewerkt e.d. dus vandaar beginner. Ik heb wel vaker taarten gemaakt maar dat was bijv appeltaart, monchoutaart enz weinig bijzonders.

bedankt voor het compliment
pi_56705252
De taart ziet er echt geweldig uit Trusten! Waar kun je fondant eigenlijk kopen?
pi_56705504
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:39 schreef Susanne81 het volgende:
De taart ziet er echt geweldig uit Trusten! Waar kun je fondant eigenlijk kopen?
www.maakjetaart.nl webshop
www.deleukstetaartenshop.nl

bestel ik het
pi_56711476
Haha vet , jammer dat mijn moeder net 40 is geworden . Ik had ook graag zoiets willen proberen. Maarja ben niet zo pro met zulke taarten
  donderdag 14 februari 2008 @ 05:19:59 #295
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56719765
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:06 schreef Logician het volgende:
Broodpudding

Nodig:
4 eetlepels suiker
3 mokken melk
2 eieren
2 zakjes vannile suiker
2 eetlepels kaneel
2 chocolader brownies
1 zakje chocolade glazuur
1 oud bruin bood
roomboter

Bereiding:
Verwarm de oven voor op 200 graden.

Verkruimel het gehele oude bruin brood en de 2 chocolade brownies in 1 grote kom/bak/pan.

Mix de eieren, melk, kaneel, vanille suiker en suiker door elkaar, daarna giet je het mengsel bij het brood en kneed je dit totdat het een glad papje is.

Vet een overschaal in met roomboter en doe het papje hier in en zet dit 45min in de oven.

In de laatste 10min doe je het chocoglazuurzakje in een pannetje met heet kraanwater en dit strijk je als de oven klaar is over de broodpudding.

Zet de broodpudding 2 uur in de koelkast, en klaar

*Ook lekker om er door te doen, rozijnen/kersen.

[ afbeelding ]
(plaatje is zonder chocolade en met rozijnen, ook erg lekker!)
Dat ziet er echt superlekker uit ! Van de week eens proberen te maken.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:40:53 #296
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_56724895
wow trusten dat ziet er echt fantastisch uit
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_56725219
Geweldig trusten! Nou heb ik zelf ook helemaal zin om mooie taarten te gaan maken en allemaal spulletjes te bestellen. Jammer dat jer niet dichterbij zo'n leuk winkeltje zit waar ze die dingen verkopen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_56725388
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:51 schreef Trusten het volgende:

[..]

www.maakjetaart.nl webshop
www.deleukstetaartenshop.nl

bestel ik het

leuke site!
pi_56725480
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:02 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

leuke site!
Zeker, kijk ook eens op het forum van deleukstetaarten.nl kun je veel handige tips etc vinden
pi_56726969
zo, net een boerenappeltaart (met citroenrasp en walnoten) in de oven geschoven
still my mind can fly and bake you perfect applepie

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')