Ja ik ook, weet alleen nog niet of ik er bij ben of nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Summer Darkness Winter Edition, ik ben da bei.Ik moet Faderhead nog eens zien
Echt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 02:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vond de dude aardig maar zn muziek is niet mijn ding.
quote:Op maandag 19 november 2007 10:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Faderhead gezien, niet echt mijn ding, wel wat wodka met 'm gezopen, aardige dude.
Tja dat vind ik opgaan voor praktisch alles in de EBM scene tegenwoordig moet ik eerlijk zeggen. Faderhead vind ik nog wel grappig en pakt me iets meer dan de gemiddelde EBM band maar het is nog steeds verre van geniaal of baanbrekend. Creativiteit is iig ver te zoeken tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Tja, ik snap verder niet wat iedereen dr zo leuk aan vind, alle nummers zijn precies hetzelfde. Niets ervan stampt lekker door of is melodieus interresant.
Beborn Beton vond ik er ook redelijk onder vallen alleen die hebben ook al jaren niks nieuws meer uitgebracht.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:58 schreef OFfSprngr het volgende:
En is Futurepop dood, gaat het dood of is het altijd dood geweest? Enige behoorlijke band die nog aanspreekt is And One en VNV Nation terwijl beide volgens mij nooit de bedoeling hadden om Futurepop te worden.
quote:I feel like KMFDM has reached a certain feeling in the US that we can't seem to top. Our tours are always the usual culprits lumped together, and we're having fun doing our thing, but it's really impossible to break through this ceiling. We've been trying to get onto tours with artists like nine inch nails and whatnot, and all I can say is these people are afraid of a band that means what it says and fucking rocks and might steal their show.
Basically, in the sense of the US audience, there is no way out. Ministry, Skinny Puppy and KMFDM - the three big names in industrial rock, we're very married to the genre. Whereas in Europe I think there might still be territories to conquer. There's the whole opening of the East now; just a couple of weeks ago borders fell between plenty of Baltic States, Poland, and the rest of the West. The situation is getting bigger and bigger; this is becoming the next United States. I think there is definitely some work for us to be done here.
Ronan Harris heeft de term (schijnbaar) zelf geopperd dus zo hard zal het wel niet van stapel lopenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:58 schreef OFfSprngr het volgende:
En is Futurepop dood, gaat het dood of is het altijd dood geweest? Enige behoorlijke band die nog aanspreekt is And One en VNV Nation terwijl beide volgens mij nooit de bedoeling hadden om Futurepop te worden.
quote:http://sortedmagazine.com/Sordid.php3?nID=261
Ronan's concern is as much for promoting the scene as the band, he takes the credit for inventing the term futurepop.
Ik heb een aantal foto's, maar echt noemenswaardig zijn ze niet. Er zitten 2 of 3 band foto's tussen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Er staan een hoop filmpjes van op youtube, maar foto's heb ik ook niet kunnen vinden.
Ga je dan gewoon met een tentje op 't terrein staan of zoquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:24 schreef Ceased2Be het volgende:
Wij (ik & Mjan) gaan hoogstwaarschijnlijk camperen op Amphi.
Ik neem aan dat, ondanks dat de camping dus een stukje lopen is, hij niet zit inbegrepen bij de prijs van het ticket. Tenminste, ik kan het me niet voorstellen voor 52 euroquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:31 schreef Pantheon het volgende:
Camperen is dit jaar voor het eerst, en dat is volgens mij best goed geregeld. Het is een camping die niet op het terrein zelf zit, maar een stukje lopen.
Beleefdheidsvormen, bestaan die nog?quote:@Ceased2Be: het is Mjan en ik
Wel als het over mij gaat natuurlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:06 schreef PrisonerOfPain het volgende:
Beleefdheidsvormen, bestaan die nog?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:31 schreef augurkenkoning het volgende:
*02_05_2008* 10e STORM: Terrorfakt, Teknoist, hidden vs thra !
Ga weg met je konijnenknakkers manquote:
Jup was nicequote:Op vrijdag 18 april 2008 19:06 schreef Ferdie88 het volgende:
Zometeen naar Cyberia, XP8 zien \o/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |