Lak, leer en veel eye-liner... weet wel dat ik m'n kuisheidsgordel weer aantrek.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:04 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat is toch niet de gay-avond?
*Uniform aantrekt en raszuyvere neo-folk platen uitzoekt*quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hoi depressieve pandabeertjes,
Ook dit jaar is er weer een FOK! album top 100 allertijden 2007 . En omdat die top 100 elk jaar een ongevarieerd stukje indie-nerdproza is lijkt het me tijd dat eens te gaan veranderen. Dus als jullie even massaal ook wat lijstjes indienen, al is het maar een top 10, dan wordt het misschien nog wel leuk ook dit jaar. En anders niet gaan zeuren straks dat de vleermuizentreurnis ondervertegenwoordigd is natuurlijk
Einde dienstmededeling
Tof! Voor het eerst een feestje waar ik op de fiets heen kanquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Elegy:
zaterdag 24 november
Club Class-X
Bands: The Sound of Amnesia
DJs: Fred, VLRK (Grendel) en Zjon
Cafe De Vinger, Den Haag
Bagijnestraat 25, Den Haag, NL
genre: 80's, gothic, dark wave, ebm, electro
tijd: 21:00 - 05.00
prijs: 3 euro
http://www.myspace.com/thesoundofamnesia
--------
En vrijdag is er natuurlijk weer eindelijk Freitag in het LVC in Leiden.
Deze zaterdag:quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tof! Voor het eerst een feestje waar ik op de fiets heen kan
Na 01:00 komt niemand meer binnen; de sluitingstijd ligt meestal rond een uur of vijf (open sluitingstijden, dus de boel gaat pas dicht als de tent leeggelopen is)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens, 3 uurtjes is erg kort, misschien volgende keer iets vroeger beginnen want de laatste trein naar DH en Leiden gaan om 00:47
Ga jij per auto?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:32 schreef augurkenkoning het volgende:
gaan'r nog mensen naar Terra Gotha?
Ik wel i.i.g
[ afbeelding ]
Hebben ze ook weleens vrouwen zonder corset op die flyersquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:32 schreef augurkenkoning het volgende:
gaan'r nog mensen naar Terra Gotha?
Ik wel i.i.g
[ afbeelding ]
Gelukkig nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:35 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Hebben ze ook weleens vrouwen zonder corset op die flyers
O vast wel, maar ik vind het zo enorm lelijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:25 schreef augurkenkoning het volgende:
Geen idee, maar corsetten zijn toch gothic?
Hoewel ik ook zo veel mogelijk m'n eigen ding probeer te doen is het natuurlijk niet te overkomen dat je elkaar na gaat doen (al is het niet expres); het blijft moeilijk om smaak goed naar buiten te brengen en origineel te blijven. Daarbij, boeiend of iets origineel is of niet als je je er zelf prima bij voelt moet je 't lekker doen. Ik heb ook echt amper een idee wat er populair is in de scene, boeiend, laat mij lekker goede muziek luisteren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Het lijkt er een beetje op alsof een aantal mensen elkaar echt onwijs nalopen kwa "smaak"
Oe...quote:Op woensdag 14 november 2007 02:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat wil je nog meer?, Christian Death 1334 op zaterdag.
quote:Op woensdag 14 november 2007 07:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Altos hangen in PUB met de rest van de trend-jongeren.
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hehe, toen ik combichrist aan mijn moeder liet horen en wat foto's van een gemiddelde cyber-avond-uit liet zien(ze is oprecht geinteresseerd) zei ze "Ooh, maar dat zijn gewoon punkers met computermuziek."
Moeders![]()
En weer een ander noemt muziek die toevallig in een lijstje staat 'bagger'quote:Op woensdag 14 november 2007 16:51 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zeg niet dat het een trend is, ik zeg dat Altos een trend-cultuur zijn net zoals het tjappo-volk alleen de definities zijn anders.
De een vind "computermuziek" simpel en dom en de ander vind gitaarmuziek schreeuw rotzooi, maar samen zijn ze beide wel verenigd in bagger muziek in de top40.
Andere waardes zelfde formule.
Ik ben héél erg benieuwd naar het voorprogramma (din[a]tod) en hoe ze live zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:57 schreef mjan het volgende:
Even een schop voor de late beslissers: vrijdag Hocico in Tivoli, wat wil je nog meer!![]()
Ongeveer de hele wereld bestaat uit trends, boeiend. Doe wat je leuk vind. En maak je vooral niet druk over een ander.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:51 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zeg niet dat het een trend is, ik zeg dat Altos een trend-cultuur zijn net zoals het tjappo-volk alleen de definities zijn anders.
Zo is ons mam helemaal weg van futurepop en ons pap vind alle depeche mode covers "wel leuk, maar het origineel is leuker".quote:Op woensdag 14 november 2007 17:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hehe, toen ik combichrist aan mijn moeder liet horen en wat foto's van een gemiddelde cyber-avond-uit liet zien(ze is oprecht geinteresseerd) zei ze "Ooh, maar dat zijn gewoon punkers met computermuziek."
Moeders![]()
Je weet dat muziek pas bagger is als IK dat zeg hèquote:Op donderdag 15 november 2007 19:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En weer een ander noemt muziek die toevallig in een lijstje staat 'bagger'![]()
Von Thronstahl is bagger.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je weet dat muziek pas bagger is als IK dat zeg hè![]()
En Sarah McLachlan *ril*quote:Op donderdag 15 november 2007 20:24 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Von Thronstahl is bagger.
*weg rent*
Een prachtige verwoording van je ongelijk.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:24 schreef Elegy het volgende:
Jullie watjes hebben gewoon geen smaak, dat is duidelijk
Geef het maar gewoonop, je kan toch niet van me winnen. Ik ben immers perfect en heb altijd gelijkquote:Op donderdag 15 november 2007 21:35 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Een prachtige verwoording van je ongelijk.
* Plaatst een subtiele verwijzing naar www.satanisme.nl *quote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Geef het maar gewoonop, je kan toch niet van me winnen. Ik ben immers perfect en heb altijd gelijk![]()
Ik sta boven dat soort gebroddel in de margequote:Op donderdag 15 november 2007 22:06 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
* Plaatst een subtiele verwijzing naar www.satanisme.nl *
Op die zin en alle variaties daarop heb ik patent op.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:24 schreef Elegy het volgende:
Jullie watjes hebben gewoon geen smaak, dat is duidelijk
Jammer joh, ik heb prior artquote:Op donderdag 15 november 2007 23:58 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Op die zin en alle variaties daarop heb ik patent op.
Daar kan het octrooi bureau nooit mee ingestemd hebben.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:58 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Op die zin en alle variaties daarop heb ik patent op.
Meeten bij Hocico?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:05 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Daar kan het octrooi bureau nooit mee ingestemd hebben.
Over anderhalf uur maar eens richting Utrecht vertrekken om maar vast af te koelen voor 't concert.
Check PM, ben benieuwd of er wat van terecht komt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:26 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Meeten bij Hocico?
Ik ben de excuus-Punker.
Ik de excuus-baard ;-)quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:26 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Meeten bij Hocico?
Ik ben de excuus-Punker.
Creation crucifixion was een leuk nummer (het tweede nummer), maar dat werd daarna niet meer overtroffen. En een leuk nummer maakt voor mij geen act.quote:Op zondag 18 november 2007 00:47 schreef Ceased2Be het volgende:
ah ik vond din[a]tod nog wel grappig eigenlijk, niet bijster vernieuwend en de nummers scheelden qua kwaliteit nogal van elkaar.
De enige persoon die echt opviel werd bij tijdens ashbury heights de tivoli uitgezet, jammer genoeg. Voor de rest geen excuus-punker gezien, terwijl ceased en ik toch ongeveer tegen de ingang aangeplakt stonden.quote:Op zondag 18 november 2007 11:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Ceased2Be: ik heb je niet gezien, maar ja, jij waarschijnlijk mij wel, ik val nogal op.
Was jij de punker met de rode spikes of degene met de dikke blonde spikes?quote:Op zondag 18 november 2007 11:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Ceased2Be: ik heb je niet gezien, maar ja, jij waarschijnlijk mij wel, ik val nogal op.
Vraag het me ook af, heb van 18:15 tot 23:15 in die zaal staan kijken en zo godsgruwelijk druk was het nu ook weer niet... en je moet dus een aantal keren vlak langs me zijn gelopen om richting garderobe en zo te gaan.quote:Op zondag 18 november 2007 12:53 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik was de dude met de langste hanekam, hoe kon je me missen?
Zó lastig was het anders niet hoor, halverwege Hocico stond 'ie ineens naast mequote:Op zondag 18 november 2007 12:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Was jij de punker met de rode spikes of degene met de dikke blonde spikes?
Heb alles bij elkaar een stuk of 3 excuus-punkers gezien, maar geen die ik zo direct aan je fotoboek kon linken qua gezicht
quote:SUMMER DARKNESS WINTER EDITION 2008 met:
[SUICIDE COMMANDO – ROTERSAND – FADERHEAD – STRAFTANZ]
08 FEBRUARI 2008 - TIVOLI – UTRECHT
Na de vijfde verjaardag van Summer Darkness, hét gothic lifestyle event van de Benelux, met als hoogtepunten Front 242, Chamber, Rotersand, Covenant en VNV Nation, is het begin 2008 alweer tijd voor de twee editie van de Summer Darkness Winter Edition.
Op vrijdag 8 februari 2008 staat Tivoli (Oudegracht) in het teken van de Summer Darkness Winter Edition. Vier topklasse (dark)electro/EBM/industrial acts geven live acte-de-presence, met knallers Suicide Commando en Rotersand als headliners! Het nieuwe jaar begint dus al vroeg met een fikse portie knijterharde en dansbare duisternis. Zeker met de toevoeging van livefenomeen Faderhead en het splinternieuwe Straftanz.
Na afloop van de concerten draait DJ –X-X-X- tot in de kleine uurtjes de heetste platen op de Cyberia XL Dancenight. De Summer Darkness – Winter Edition 2008 markeert bovendien het begin van de voorverkoop voor Summer Darkness 2008! De eerste bevestigde namen voor het grote moederfestival in augustus worden bekend gemaakt tijdens de Cyberia Dark XXX-mas Edition II op 21 december 2007 in EKKO.
Ik ben van de partij, Faderhead en Suicide Commando wil ik sowieso wel zien; Rotersand ook. Straftanz vind ik niet zo héél erg boeiend.quote:
Vriendin lief is er helemaal weg van, vind 't zelf ook wel te pruimen, dus ik ben benieuwd. Vind 't wel een aangename afwisseling met z'n MTV-waardige teksten, zeker op 't FH2 album.quote:Op maandag 19 november 2007 10:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Faderhead gezien, niet echt mijn ding, wel wat wodka met 'm gezopen, aardige dude.
Als ze het nou eens Winter Darkness zouden noemen ofzoquote:
Precies, Faderhead wil ik nog wel eens live zien lijkt me wel grappig. Suicide Commando hoef ik echt nooit van m'n leven meer te zien... zooitje kneuzen dat het zijn.quote:Op maandag 19 november 2007 17:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ze het nou eens Winter Darkness zouden noemen ofzo
Dáár zit een verhaal achter!quote:Op maandag 19 november 2007 19:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, Faderhead wil ik nog wel eens live zien lijkt me wel grappig. Suicide Commando hoef ik echt nooit van m'n leven meer te zien... zooitje kneuzen dat het zijn.
Dat heb ik ook gezegd maar dat was "te Metal".quote:Op maandag 19 november 2007 17:50 schreef Elegy het volgende:
Als ze het nou eens Winter Darkness zouden noemen ofzo
Totaal niet, al is Richard (zo heet die dude toch?) heel aardig is, zn muziek is onwijs standaard en bevat wat mij betreft totaal niets wat er uit springt, het is verder in de generieke EBM wat bijna Futurepop is terwijl Suicide Commando nog lekker beukt en echt een onwijs gave show dr bij heeft.quote:Op maandag 19 november 2007 19:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Precies, Faderhead wil ik nog wel eens live zien lijkt me wel grappig. Suicide Commando hoef ik echt nooit van m'n leven meer te zien... zooitje kneuzen dat het zijn.
Ik zou nu een heel betoog kunnen gaan houden waarom die naam vanuit marketing-oogpunt juist veel en veel beter is dan Winter Darkness. Maar daar heb ik geen zin in en het is vast heel erg ongothic uberhaupt al te praten over marketing....quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Terwijl de rest van de wereld vind dat het kankerdom is om het Summer Darkness Winter edition te noemen.
Ik snap ook wel dat Summer Darkness nu eenmaal meer bekendheid heeft / meer associaties oproept dan Winter Darkness (of weet ik veel wat). Neemt niet weg dat de naam gewoon nergens op slaat en heel dom is.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zou nu een heel betoog kunnen gaan houden waarom die naam vanuit marketing-oogpunt juist veel en veel beter is dan Winter Darkness. Maar daar heb ik geen zin in en het is vast heel erg ongothic uberhaupt al te praten over marketing....
Zeg ook nergens dat Faderhead gruwelijk origineel is maar het luistert wel lekker weg. Suicide Commando heb ik in 2000 (meen ik) gezien op eurorock wat compleet lachwekkend was... paar stoer-doende mannetjes in legerkleding die wat lukraak kapotgesneden was en bespetterd was met nepbloed, show leek nergens op en klonk nergens naar en we zijn toen met de halve zaal maar wat gaan eten...quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezegd maar dat was "te Metal".
Terwijl de rest van de wereld vind dat het kankerdom is om het Summer Darkness Winter edition te noemen.
[..]
Totaal niet, al is Richard (zo heet die dude toch?) heel aardig is, zn muziek is onwijs standaard en bevat wat mij betreft totaal niets wat er uit springt, het is verder in de generieke EBM wat bijna Futurepop is terwijl Suicide Commando nog lekker beukt en echt een onwijs gave show dr bij heeft.
Tja misschien dat ik ze met de verkeerde tour heb gezien ofzo heb er geen foto van, maar het was in januari 2002 (dacht dat het langer geleden was). 3 man met witte shirts, legerbroeken en kistjes aan...quote:Op woensdag 21 november 2007 01:16 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik heb Johan anders nooit in legerkleding gezien of stoer lopen doen.
Dan zit er helaas niets anders op dan het maar van papa Ceased aan te nemen dat het destijds een behoorlijke kneuzenkermis was dat Suicide Commando ;-)quote:Op donderdag 22 november 2007 12:28 schreef OFfSprngr het volgende:
3 jaar geleden luisterde ik nog niet eens Industrial/Gothic Rock laat staan Metal.
Heb ik al ooit gezien op lowlands, twee jaar geleden, was héél erg vet. Alleen jammer van de stromende regen. Was een van de bands die ik zeker ook gezien wou hebben hoewel hun side-project, Tanzwut, ook enorm vet is. Helaas heb ik die nog niet gezien.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:40 schreef OFfSprngr het volgende:
Op het moment niet zoveel geld, maar de zelfde avond is ook Corvus Corax in de Melkweg.
Ik heb zo het vermoeden dat dat enorm gezellig moet zijn, alleen staan ze niet binnenkort ergens in Nederland voor zover ik kan vindenquote:Op woensdag 28 november 2007 00:20 schreef knars het volgende:
Tanzwut is zeker de moeite waard om eens live te zien
Ik denk dat je Ordo Rosarius Equilibrio bedoelt? Ik vind het een heel tof bandje, maar je moet wel van de muziek houden, ja. Ik vind het een van de weinige bands in dit belabberde gotische wereldje dat wél enige diepgang heeft.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Dit jaar trouwens een stukje Ordo Rosarius Equilibrium gezien en ik vond het totaal niet boeiend.
Nee, emo's dan.quote:
Och ik vind Mika eigenlijk behoorlijk goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |