Zoals Jensen gisteravond zei de opmerking van de avond: Als jij thuis ook zo bent natasia (waar ze ja op antwoordde in volle trots) dan kan je beter nog een paar jaar blijven. Ik adopteer die lieve kids wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ze blijft, kutwijf, maar misschien zijn die kids wel beter af zonder haar.
Dat denk ik ook..zoals Jensen ook al zei 7 en 10 jaar is best een belangrijke leeftijd. Wilgo is nu de 2de vader die wegvalt..ik heb medelijden met haar kinderen en vind het te ver gaan. Tien had mogen ingrijpen maar ze willen televisie en gaan soms over lijken. Ze willen liever Natasia IN het huis en een ongelukkig leven voor haar kinderen dan Natasia uit het huis die voor haar kinderen zorgt. Soms mag je als productieteam weleens over normen en waarden nadenken en niet de keus bij een bewoner leggenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat ze blijft, kutwijf, maar misschien zijn die kids wel beter af zonder haar.
Zoals ik al zei, de villa is na de kooi geen KUT meer waard.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:03 schreef ozewiesewoze het volgende:
jezus, heeft niemand de hoofdleiding uitgedraaid ofzo??? Dit water is niet afkomstig van 1 wasje
Stumpers, die kids, met zo'n wannabee ''moeder''.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zoals Jensen gisteravond zei de opmerking van de avond: Als jij thuis ook zo bent natasia (waar ze ja op antwoordde in volle trots) dan kan je beter nog een paar jaar blijven. Ik adopteer die lieve kids wel.
Als ik denk aan hoe Natasia gisteren bij Jensen zei dat ze thuis ook haar schjmoel zo keihard opentrekt, weet ik bijna zeker dat die kinderen beter af zijn zonder dit sorry excuse voor een moeder. Je moet er toch niet aan denken dat Jairo en Cheyenne voor HIV-lijer worden uitgemaakt omdat ze hun ontbijtbordje niet op het aanrecht hebben gezet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat denk ik ook..zoals Jensen ook al zei 7 en 10 jaar is best een belangrijke leeftijd. Wilgo is nu de 2de vader die wegvalt..ik heb medelijden met haar kinderen en vind het te ver gaan.
En maar met U praten tegen hun moeder...jij en je is ze niet eens waard....ut is beterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stumpers, die kids, met zo'n wannabee ''moeder''.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:08 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Opperzwabber: Smoel dicht en dweilen vent.
Bij Jaap verwachten ze gewoon dat er iets gaat gebeurenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Jensen zei ook al "Jij bent schoonmaker..maakster?"
Overigens kijkcijfers van dat topic even hier posten want het blijft maar stijgen, met dank aan Tuinfluiter dat hij ze poste:
KIJKCIJFERS JENSEN
Maandag 4 JUNI JENSEN
Jaap en Amanda bij Jensen RTL 5 -22:55-23:35
Kijkcijfers 477.000-madl-12.3
Woensdag 13 JUNI JENSEN
Brian, Lieke en Huub bij Jensen RTL 5 -22:30-23:15
Kijkcijfers 293.000 -madl 5.9
Donderdag 21 JUNI JENSEN
Palma, Natasia en Jaap bij Jensen RTL 5-22:35-23:18
Kijkcijfers 434.000-madl-9.2
DONDERDAG 21 JUNI 2007, DE GOUDEN KOOI
19:29--492.000--madl-11.2
01:52---15.000--madl---3.8
Jaap trekt dus kijkers naar Jensen toe want Jensen scoort ERG slecht
Mensen kunnen elkaar ook kennen van de selectie dagen he. iemand hoeft niet persee iemand te kennen uit het verleden. Want ik zat bv met ilona op de selectie toen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:09 schreef SIRA het volgende:
Huub en co gaan weer lekker tekeer tegen Palma
valt me op dat sinds de komst van "kennis" Dennis, Lieke een veel grotere bek heeft
Maar daarbij moet je ook kijken naar de keuze van Natasia, zij is de moeder, zij moet beslissen, tuurlijk hangt er voor 10 ook een verantwoordelijkheid bij, maar Natasia heef tnog altijd zelf de eerste stap gezetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat denk ik ook..zoals Jensen ook al zei 7 en 10 jaar is best een belangrijke leeftijd. Wilgo is nu de 2de vader die wegvalt..ik heb medelijden met haar kinderen en vind het te ver gaan. Tien had mogen ingrijpen maar ze willen televisie en gaan soms over lijken. Ze willen liever Natasia IN het huis en een ongelukkig leven voor haar kinderen dan Natasia uit het huis die voor haar kinderen zorgt. Soms mag je als productieteam weleens over normen en waarden nadenken en niet de keus bij een bewoner leggen
Precies dus Jaap is de echte winnaar strax...let op mijn woorden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:11 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Bij Jaap verwachten ze gewoon dat er iets gaat gebeuren
Hoe oud denk jij dan dat Huub is?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:07 schreef Starlie het volgende:
Jezus Huub ziet er echt niet uit!!!! Die kleurencombinatie!!Zulke kleuren en zo'n trui met een polo droeg ik toen ik 5 was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |