Inderdaad. Pure frustratie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een uitspraak is van iemand die niet geslaagd is.
Lekker snelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:01 schreef BarryK het volgende:
"Ik ben liever mooi en niet geslaagd dan fucking lelijk en wel geslaagd". Dit is waarvoor Dennis staat.
Ga verder. Hier uw Commentaar Op Streams
Zie jij wel dezelfde streams?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
Allemaal tegen Huub.![]()
![]()
![]()
De bewoners gaan samen met Dennis de strijd tegen hem aan.
Huub huilt en zeurt wat uit bij Natasia.
Dat was een topopmerking, Natasja begon meteen te bleren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:02 schreef BarryK het volgende:
Dennis versprak zich, hij zei: "lieke, jij bent de meest assertieve vrouw hier"
Vind vooral N. leuk.
Als je het niet bevalt ga je maar weg.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:02 schreef Rudieh het volgende:
erg he, dat iemand dat vindt....weer een typisch Hollandse mentaliteit
done deal.. die gaat over paar weken jankend de villa uitquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Wat een kwal die Dennis. Veel te arrogant. Huub kotst hem gelukkig nu ook uit.
Dennis is liever mooi en niet succesvol.
Dat kan nooit goed zijn, al zo arro zijn op de eerste avond.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Ja echt typisch Hollands. Het is niet erg dat iemand het vindt, het is gewoon oppervlakkig. Das in Frankrijk of Engeland overigens toevallig ook zo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:02 schreef Rudieh het volgende:
erg he, dat iemand dat vindt....weer een typisch Hollandse mentaliteit
en als de mening van die Dennis-dude jou niet bevalt sluit je je pc maar lekker afquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt ga je maar weg.
Zo zijn er meer binnengekomenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kan nooit goed zijn, al zo arro zijn op de eerste avond.
We betalen om zn mening te horenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:05 schreef Rudieh het volgende:
[..]
en als de mening van die Dennis-dude jou niet bevalt sluit je je pc maar lekker af
Ik wacht nog even af, maar zoals hij zich nu opstelt is behoorlijk triest ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:04 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
done deal.. die gaat over paar weken jankend de villa uit
HIj heeft gewoon zoveel arrogantie.. maar die valt nog wel op zn bek.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af, maar zoals hij zich nu opstelt is behoorlijk triest ja.
Met zo iemand wil je toch echt geen vrienden zijn.
Natasia werd behoorlijk afgemaakt door Jensen vanwege het verlaten van de kinderen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:08 schreef farceman het volgende:
Kan iemand kort vertellen hoe de Jenssen uitzending is geweest?
Natasia dacht dat ze een ster was en denigreerde Jensen door te zeggen: "Dat weet jij ook wel Robert"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:08 schreef farceman het volgende:
ja nu ja..maar hoe zit dat morgen? Ik denk dat Huub nog veel gaat slijmen de komende dagen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Jaap was weer goed bezigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:08 schreef farceman het volgende:
De gulle minnaar??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:07 schreef Hanekrooi het volgende:
Nu weet ik het!! Dennis is de jongere versie van Peter Faber![]()
Super....wat Jaap betreftquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:08 schreef farceman het volgende:
LOL... Ik schat echt serieus Amanda in op een IQ van 70. Lieke op een IQ van 120.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt dat Lieke geen IQ heeft. Natasia vindt het het IQ van een visstick.
True trash.
geen echt schokkende dingen dus..?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia werd behoorlijk afgemaakt door Jensen vanwege het verlaten van de kinderen.
Jaap speelde een beetje met Palma, maar was verder niet enorm sterk.
Gelukkig weten Amanda en Natasia niet eens waar IQ voor staatquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt dat Lieke geen IQ heeft. Natasia vindt het het IQ van een visstick.
True trash.
Mja. Lieke misschien tien puntjes minder, maar wel zo ongeveer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Ik schat echt serieus Amanda in op een IQ van 70. Lieke op een IQ van 120.
Ik denk dat Natasia en Amanda samen niet boven het IQ van Lieke uit kunnen stijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Ik schat echt serieus Amanda in op een IQ van 70. Lieke op een IQ van 120.
Ik vond Jaap vrij zwak. Hij was ook een paar keer behoorlijk stil na wat opmerkingen van Natasia. In de eerste uitzending was hij veel sterker.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:14 schreef BarryK het volgende:
Hij kan alleen maar van die trucjes met fiches...
Mag ook wel. Tenzij ze langer mogen opblijven, moeten ze binnen tien minuutjes naar bedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:15 schreef Neo_Skorrem het volgende:
wow, gaat snel
Dat is toch vreselijk grappig?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
True trash.
same herequote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:18 schreef BarryK het volgende:
Hij doet te stoer, te nep... echt zo'n patsertje buiten... begint me nu al te irriteren
Same thoughtsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is toch vreselijk grappig?![]()
Amanda heeft niet eens een diploma VMBO weten te behalen, Natasia krijgt het niet eens voor elkaar om een typcertificaat bij elkaar te rammelen, en dan beweren dat Lieke die een universitaire studie heeft afgerond, geen IQ zou hebben![]()
![]()
ze lijken te veel op elkaar, dat botst altijd.... wie krijgt de vrouwen, wie wint de wedstrijd etcquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:19 schreef klarelucht het volgende:
dat gaat echt wel botsen die twee..H en D
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:21 schreef akveor het volgende:
Oprotten met die febo... stelletje losers dit had echt een hoogtepunt kunnen worden ...wat een lafaards... weg met DGK_REDAKTIE
Zo'n vermoede had ik ook al.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:23 schreef BarryK het volgende:
Zometeen: Natasia en Amanda met Dennis, en Brainless bij Jaap Huub en Lieke... Hehe
tuurlijk hij moet met dat rotterdam gedoe stelling innemen, dus mag hij niet verpokerenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:24 schreef akveor het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat de febo eigenlijk liever niet wil dat Huub en Jaap meegaan naar Rotterdam... Morgen pokeren met een andere inzet....
Hij kan alleen maar patser antwoorden terug geven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Ik vind het al mooi dat hij zich niet klem laat lullen door Huub.
En Huub irriteert zich al dood aan hem.
Ik zeg: Hup Dennis
go dennisquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Hup Dennis krijgt zijn eerste instructies achterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:25 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
Het grappige is dat Dennis en Lieke elkaar al kenden, dus als Dennis wat met Lieke had willen hebben dan had dat in het verleden al gekund... Huub ziet wat dat betreft dus een onnodige vijand in Dennis.
Hij is echter waarschijnlijk wel geïntimideerd door Dennis z'n looks en houding en reageert daarom zo fel op hem... Huub maakt een vijand die zijn beste vriend zou kunnen zijn.
<zucht> Hebben ze zoveel lessen gehad, tot groot ongenoegen van vele steamers, en nu was het ultieme moment daar. Wat een misser.quote:
1e 3 uurquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:28 schreef _GdR_ het volgende:
die gozer is zoooooo kansloos.
1ste dag en zo'n grote smoel.
Niet helemaal. Huub heeft zijn populariteit te danken, aan juist het feit dat hij een echte vijand in de villa had: Nathanaël. Toen Huub terugkwam in de villa, was hij zijn rol kwijt waarin hij zich had profileren, omdat Nathanaël er niet meer was. Huub vroeg zich toen vertwijfeld af (in een gesprek met Sylvia) wie hij dan in godsnaam tot vijand moest maken, want hij had een vijand nodig. Dat werd dus Brrrian. Alleen, Brrrian wordt zo beschermd door de Febo, dat Huub daarin ook niet echt vol gas kan geven. Ik denk, dat Dennis voor Huub wel eens die felbegeerde rol zou kunnen gaan vervullen, zodat we weer de Huub gaan zien die hij eerst ook was.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
Het grappige is dat Dennis en Lieke elkaar al kenden, dus als Dennis wat met Lieke had willen hebben dan had dat in het verleden al gekund... Huub ziet wat dat betreft dus een onnodige vijand in Dennis.
Hij is echter waarschijnlijk wel geïntimideerd door Dennis z'n looks en houding en reageert daarom zo fel op hem... Huub maakt een vijand die zijn beste vriend zou kunnen zijn.
Hmm, interessante optie.. zou een leuk spelelement geven. Vooral als je zou kijken naar de positie van Jaap hierin...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Niet helemaal. Huub heeft zijn populariteit te danken, aan juist het feit dat hij een echte vijand in de villa had: Nathanaël. Toen Huub terugkwam in de villa, was hij zijn rol kwijt waarin hij zich had profileren, omdat Nathanaël er niet meer was. Huub vroeg zich toen vertwijfeld af (in een gesprek met Sylvia) wie hij dan in godsnaam tot vijand moest maken, want hij had een vijand nodig. Dat werd dus Brrrian. Alleen, Brrrian wordt zo beschermd door de Febo, dat Huub daarin ook niet echt vol gas kan geven. Ik denk, dat Dennis voor Huub wel eens die felbegeerde rol zou kunnen gaan vervullen, zodat we weer de Huub gaan zien die hij eerst ook was.![]()
als het je niet bevalt......................... MOOOOOOOOOIquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:30 schreef avonne het volgende:
hou toch eens op met dat "mooooooooi" na elke zin
Dat kan Huub wel vinden, maar Huub heeft teveel haast... het is te vroeg voor vijandschapquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Niet helemaal. Huub heeft zijn populariteit te danken, aan juist het feit dat hij een echte vijand in de villa had: Nathanaël. Toen Huub terugkwam in de villa, was hij zijn rol kwijt waarin hij zich had profileren, omdat Nathanaël er niet meer was. Huub vroeg zich toen vertwijfeld af (in een gesprek met Sylvia) wie hij dan in godsnaam tot vijand moest maken, want hij had een vijand nodig. Dat werd dus Brrrian. Alleen, Brrrian wordt zo beschermd door de Febo, dat Huub daarin ook niet echt vol gas kan geven. Ik denk, dat Dennis voor Huub wel eens die felbegeerde rol zou kunnen gaan vervullen, zodat we weer de Huub gaan zien die hij eerst ook was.![]()
nee ik vind dat nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:33 schreef avonne het volgende:
En jullie vinden Huub en Lieke dus niet zenuwachtig
.
is ook zo... puur alleen omdat dennis nieuw isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
Dennis heeft Huub nodig, maar Huub heeft nooooit Dennis nodig. Denkt Huub.
weer zo'n uitspraak van Huub die die gejat heeft van Jaap..hij kan echt niets nieuws verzinnen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:30 schreef avonne het volgende:
hou toch eens op met dat "mooooooooi" na elke zin
Nee hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:33 schreef avonne het volgende:
.
Huub heeft z'n territorium al proberen af te bakenen... hij stond tegen LIeke aan te pissen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:33 schreef avonne het volgende:
.
Behalve als hij naar rotterdam wilquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
Dennis heeft Huub nodig, maar Huub heeft nooooit Dennis nodig. Denkt Huub.
Ik denk het niet. Huub heeft prestatiedrang, Huub wil winnen, beter zijn dan een ander. Waar Dennis zegt dat hij liever mooi is en niets heeft gepresteerd. Met andere woorden: Huub heeft een winnersmentaliteit, terwijl Dennis een geboren loser is (want anders zeg je niet dat je liever mooi bent en niet presteert, dan lelijk en wel presteert). Met die mentaliteit, is Dennis met heel zijn grote waffel echt niet opgewassen tegen een Huub die koste wat kost gedreven wordt door de drang tot presteren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is Dennis wat Huub graag had willen zijn....
Met de looks en suave van Dennis had Huub het een stuk makkelijker gehad in zijn leven
Als Dennis een pact met Jaap kan sluiten is Huub zo ongeveer de laatste die hij "nodig" heeftquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:35 schreef patist het volgende:
[..]
is ook zo... puur alleen omdat dennis nieuw is
Heb geen strreams maar dat zijn belangrijke opmerkingen in de zijlijn... vertelde jaap dit serieus?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:29 schreef BarryK het volgende:
Jaap waarschuwt Huub dat hij Dennis niet over zich heen moet laten komen...
Huub zegt: "huub is zo succesvol in de villa dat ze er nog een in willen gooien".
Bij het naar bed gaan zegt Jaap: "geniet er nog van voordat ik overloop" tegen Huub.
Voorlopig is hij immuun, dus zo'n probleem is dat niet. Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat presteren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:35 schreef patist het volgende:
[..]
is ook zo... puur alleen omdat dennis nieuw is
Lekker arrogant ook..terwijl lieke en jaap er gewoon bijstaan...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:35 schreef lorence1 het volgende:
dennis heeft huub nodig...
en met die redenering gaat huub de mist in
Nee, hij zei het zeer humoristisch.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:36 schreef farceman het volgende:
[..]
Heb geen strreams maar dat zijn belangrijke opmerkingen in de zijlijn... vertelde jaap dit serieus?
Kan natuurlijk opdracht van achter zijn en dat hij huub toch beetje wil waarschuwen
Huub kan wel willen winnen, maar het ontbreekt hem aan doorzettingsvermogen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Huub heeft prestatiedrang, Huub wil winnen, beter zijn dan een ander. Waar Dennis zegt dat hij liever mooi is en niets heeft gepresteerd. Met andere woorden: Huub heeft een winnersmentaliteit, terwijl Dennis een geboren loser is (want anders zeg je niet dat je liever mooi bent en niet presteert, dan lelijk en wel presteert). Met die mentaliteit, is Dennis met heel zijn grote waffel echt niet opgewassen tegen een Huub die koste wat kost gedreven wordt door de drang tot presteren.
was een grapquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:36 schreef farceman het volgende:
[..]
Heb geen strreams maar dat zijn belangrijke opmerkingen in de zijlijn... vertelde jaap dit serieus?
Kan natuurlijk opdracht van achter zijn en dat hij huub toch beetje wil waarschuwen
Ach, Lieke noemt het zelf ook 'het groepje van Huub'.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:37 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Lekker arrogant ook..terwijl lieke en jaap er gewoon bijstaan...
idd, maar dat zal jaap ook wel in zich opnemenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:37 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Lekker arrogant ook..terwijl lieke en jaap er gewoon bijstaan...
Huub heeft meer inzicht zegt hij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:37 schreef Day het volgende:
Hoezo heeft Dennis Huub nodig?
Nietusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:41 schreef Day het volgende:
Huub maakt Dennis kapot als hij Lieke meeneemt naar Rotterdam.
Huub ziet toch een gevaar in Dennis.
Dat klinkt nogal boud, maar het is wel zo. Als Dennis en Huub elkaar vijanden zijn en Dennis zich moet aansluiten bij BAN, dan is Dennis heel snel weer thuis. Want BAN heeft niemand nodig, en stuurt ieder ander zomaar naar huis. Terwijl LHJ niet zo zeker zijn van hun positie tov elkaar en daardoor iedere versterking kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:37 schreef Day het volgende:
Hoezo heeft Dennis Huub nodig?
bullshit.. huub vertrouwd lieke welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:41 schreef Day het volgende:
Dan had ''huub'' ons moeten zijn..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, Lieke noemt het zelf ook 'het groepje van Huub'.
Naar huis.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:42 schreef _GdR_ het volgende:
waar is die nicht eigenlijk?
Blech, die had ik ook gecapt maar bij nader inzien toch maar gauw weggegooidquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:42 schreef Prospera het volgende:
Buikje is nog dikker dan de borsten
[afbeelding]
Mwah, voor iemand die voor de derde keer is teruggekeerd in de villa, omdat hij dat nu eenmaal wil, is het toch een behoorlijke doorzetterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub kan wel willen winnen, maar het ontbreekt hem aan doorzettingsvermogen...
Omdat het in dat weblog stond, waarvan wij wel weten dat het fake is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:43 schreef avonne het volgende:
"This is my turf, this is my house...."
hij slikt nog net "this is my chick" in.
Ik word spontaan fan van Dennis omdat mijn hekel aan Huub steeds groter wordt.
"Als ik de indruk krijg dat hij een wig probeert te drijven tussen Huub en Lieke, dan maak ik hem kapot"
Hoezo para?
Huub zei niet `zes ton`, maar `zes tools`quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:42 schreef BarryK het volgende:
Huub zegt: "al geeft de gouden kooi m zes ton om te proberen om" lieke en huub uit elkaar te drijven.
Geeft weer aan dat Huub er zeer van overtuigd is dat het spel heel erg gestuurd wordt.
En Lieke mocht met iedereen zoenen behalve met Brian...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:41 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:45 schreef avonne het volgende:
Jaap gaat Dennis morgen een aantal voorstellen doen
Damn... en je denkt dat Huub en Jaap dat niet weten?!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het in dat weblog stond, waarvan wij wel weten dat het fake is.![]()
Dat zou zo mooi zijn!quote:
Geloof me maar dat Lieke ook niet met Dennis mag zoenen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:44 schreef akveor het volgende:
[..]
En Lieke mocht met iedereen zoenen behalve met Brian...
Maar ik denk idd dat de twee dames mee moeten naar R'dam.... als een soort van catalystor tussen Huub en Brian. Zodat die hun woede niet meer opelkaar richten.
En ik snap niet dat Huub niet door heeft dat het fake is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het in dat weblog stond, waarvan wij wel weten dat het fake is.![]()
Jammer dat al die mensen tot nu toe niet alleen afhankelijk zijn van Jaap. Ze hebben allemaal nog een belangrijkere persoon in de villa.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:50 schreef Tissik het volgende:
Jaap heeft alleen maar 1 op 1 pacts. Hij heeft een pact met Brian, een pact met huub, een pact met Lieke en straks ook een pact met Dennis. Jaap dekt zich aan alle kanten in. Er is geen sprake van een 3-2-2 situatie voor Jaap. Voor Jaap zijn het heel veel 1-1 opzetjes.
Huub weet instinctief dat Dennis een bedreiging kan zijn.... hij hanteert alleen de verkeerde tactiekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:50 schreef cobain94 het volgende:
Is huub bang aan het worden?
Jij hebt een wagen met 11 wielen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:51 schreef OudFruit het volgende:
Lieke is echt het 12e wiel aan de wagen, hilarisch
Ik vond je analyse net prachtig! (net zo scherp, maar wel knapper).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub weet instinctief dat Dennis een bedreiging kan zijn.... hij hanteert alleen de verkeerde tactiek
"Keep your friends close, and your enemies even closer" zou nu beter zijn![]()
Nu nog wel. Maar zodra een Natasia, een Amanda en een Lieke gaan afvallen, dan gaan die 1 op 1 pactis van Jaap heel belangrijk voor hem zijn. Want Brian en Huub, zullen nooit een dergelijk pact met elkaar gaan afsluiten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:51 schreef BarryK het volgende:
[..]
Jammer dat al die mensen tot nu toe niet alleen afhankelijk zijn van Jaap. Ze hebben allemaal nog een belangrijkere persoon in de villa.
Het feit dat er gereageerd kan worden zou al genoeg moeten zeggenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:50 schreef avonne het volgende:
[..]
En ik snap niet dat Huub niet door heeft dat het fake is.
Huub kent alle fake logs, en deze is het zelfde in toon, lay out, schrijfwijze en "ontboezeming"
Hij kent nota bene de maker persoonlijk!
het was heel kort.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:53 schreef easysatellite het volgende:
was dat gesprekje net tusse jaap en dennis lang? is t opgenome door iemand? heb t net gemist
En ik heb niet eens streamsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vond je analyse net prachtig! (net zo scherp, maar wel knapper).![]()
zenuwen, zeg ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:55 schreef BarryK het volgende:
Hmm ik snap niet echt waarom Huub dit eerlijk verteld, iemand wel?
Intimidatiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:57 schreef avonne het volgende:
[..]
zenuwen, zeg ik.
Maar weinigen zijn het met me eens geloof ik.
Dennis wil volgens mij gewoon gaan slapen
dat ook ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het feit dat er gereageerd kan worden zou al genoeg moeten zeggen
Ik denk, dat het gezien de wrijving tussen Huub en Dennis, BAN gaat worden. Maar bij BAN blijft hij toch een outsider, en heel snel weer thuis.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:58 schreef cobain94 het volgende:
Is er al een poll welke kant dennis gaat kiezen?
Nee, dan gaat hij naar Jaapquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:00 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk, dat het gezien de wrijving tussen Huub en Dennis, BAN gaat worden. Maar bij BAN blijft hij toch een outsider, en heel snel weer thuis.
Dat heeft hij altijd al gezegd. Hij is in DGK gekomen om de villa te winnen, niet om een relatie te beginnen. En Lieke, is daar evengoed in meegegaan (liefde maakt blind).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:00 schreef BarryK het volgende:
Huub zegt dat hij Lieke direct opzij zou zetten voor de eindwinst, DUH....
Ik denk dat Jaap en Amanda wel zijn "groepje" worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:00 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk, dat het gezien de wrijving tussen Huub en Dennis, BAN gaat worden. Maar bij BAN blijft hij toch een outsider, en heel snel weer thuis.
Jaap, heeft ook Lieke en Huub nodig in deze fase om in het spel te blijven. Daar is het de tijd niet voor voor Jaap, om zich nu al af te zonderen.quote:
Jaap is intelligent genoeg om Huub ervan te overtuigen dat het goed is voor JLH, totdat dat niet meer nodig is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:04 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jaap, heeft ook Lieke en Huub nodig in deze fase om in het spel te blijven. Daar is het de tijd niet voor voor Jaap, om zich nu al af te zonderen.
Daar gaat Brian wel zijn stokje voor (in) steken. Net zo goed als dat Amanda niet in de buurt van Huub mag komen van Brian, gaat ze dat verbod ook krijgen wat betreft Dennis (en drankjes, en Mitch, enz).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap en Amanda wel zijn "groepje" worden.
Jaap en Amanda bijten mekaar ook niet.
Ik vond Natasia trouwens ook niet zo negatief als ze altijd bij nieuwkomers is.
echt n dom wijf man, echt een hangijzer, loopt steeds achter huub aanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:05 schreef Day het volgende:
Oh Lieke gaat ook even dreigen. En gebruikt daarbij de exacte woorden van Huub.
niemand dommer dan amanda...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:06 schreef easysatellite het volgende:
[..]
echt n dom wijf man, echt een hangijzer, loopt steeds achter huub aan
Ja psies.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:04 schreef BarryK het volgende:
Of optie 4: Jaap en Dennis
absoluut niet dom....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:06 schreef easysatellite het volgende:
[..]
echt n dom wijf man, echt een hangijzer, loopt steeds achter huub aan
Ik ga ook es gewoon kletsen zonder foto's te plaatsen denk ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:05 schreef Day het volgende:
Oh Lieke gaat ook even dreigen. En gebruikt daarbij de exacte woorden van Huub.
Wat een onzin. Huub weet dondersgoed dat Lieke niemand anders heeft dan Huub om haar in de Kooi te houden. Ze kijkt zo erg naar hem op, ze bewondert hem gewoonquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:08 schreef riri het volgende:
[..]
absoluut niet dom....
huub heeft haar niet voor niets gekozen om tot het laatst mee door te gaan...en terecht
Huh?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:09 schreef BarryK het volgende:
Dennis probeert Jaap te imiteren qua spreekgedrag... heel nep
Het is fucking gewoon een obsessie. Ik vind het bijna te erg om naar te luisteren. En blijf me erover verbazen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:10 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Huub weet dondersgoed dat Lieke niemand anders heeft dan Huub om haar in de Kooi te houden. Ze kijkt zo erg naar hem op, ze bewondert hem gewoon![]()
Beetje te diep in het glaasje gekeken, Dennis boy haha.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:12 schreef BarryK het volgende:
Hij herhaalt nogal vaak "ik heb vliegles gehad van dat beest" "zo sterk he zo'n beest"
Volgens mij (ik kan me vergissen), weet Huub niets van het pact dat Jaap en Lieke hebben gesloten. Lieke heeft dat voorstel toen gedaan aan Jaap, juist omdat ze niet zeker is van de back-up van Huub (aangezien hij haar zo voor de eindwinst eruit zou stemmen, zoals hij haar eerlijk heeft gezegd).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:12 schreef Day het volgende:
[..]
Het is fucking gewoon een obsessie. Ik vind het bijna te erg om naar te luisteren. En blijf me erover verbazen.
dat is huub mooi... fucking hellquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:09 schreef BarryK het volgende:
Dennis probeert Jaap te imiteren qua spreekgedrag... heel nep
Ik moet er ook nog aan wennen, die stemmen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:15 schreef BarryK het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij ook: en z'n stem klonk ook redelijk hetzelfde, vandaar.
deze opmerking verklaart alleen al je eigen domheidquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:10 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Huub weet dondersgoed dat Lieke niemand anders heeft dan Huub om haar in de Kooi te houden. Ze kijkt zo erg naar hem op, ze bewondert hem gewoon![]()
Brian maakt geen misbruik van dronken meisjes... Brian is een heer...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
Is het werkelijk waar dat Rat en Amanda vannacht niet gekonijnd hebben? Nah, kan niet. Mijn stream stond zeker stil.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:16 schreef riri het volgende:
[..]
deze opmerking verklaart alleen al je eigen domheid
Hoe kon ik dat vergetenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian maakt geen misbruik van dronken meisjes... Brian is een heer...
Maar Brian ziet in hem (in iedere man) een bedreiging tov Amanda, en wil hem dus ook liever kwijt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:20 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dat hij uiteindelijk niet bij huub terecht komt die 2 ego's zijn te groot dat kan alleen maar clashen.
Jaap vind hem niet intelligent genoeg om hem als volwaardige backup te beschouwen waardoor hij huub laat vallen en er 3-2-2 van maakt.... ik denk dat hij uiteindelijk bij brian terecht komt, meeste raakvlakken mee lijkt mij.
Even de sturing buiten beschouwing gelaten
Brian houdt het nieuws gewoon goed bij, en wat in de UK wet wordt... kan in NL ook zo wet wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian maakt geen misbruik van dronken meisjes... Brian is een heer...
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian houdt het nieuws gewoon goed bij, en wat in de UK wet wordt... kan in NL ook zo wet worden
Seks met dronken vrouw in UK binnenkort strafbaar
Roflol! Eerst ff de mobiele eenheid inschakelen: SMS ja schat, ik wil!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian houdt het nieuws gewoon goed bij, en wat in de UK wet wordt... kan in NL ook zo wet worden
Seks met dronken vrouw in UK binnenkort strafbaar
Ik kwam toevallig net door iets anders op de FP terecht... en dan lees ik gelijk ff de heleboelquote:
Haha inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:26 schreef Kaleddis het volgende:
Dennis heeft geloof ik wat moeite om zich voor de camera om te kleden...
Eerder uit het uitgaansleven, denk ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:30 schreef Kaleddis het volgende:
Zouden ze elkaar van de sportschool kennen ? Vind Dennis er wel zo'n typje voor.
Ik heb begrepen dat Dennis een goede vriend is van een ex van Lieke, maar ik heb ze er niet over horen praten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:30 schreef Kaleddis het volgende:
Zouden ze elkaar van de sportschool kennen ? Vind Dennis er wel zo'n typje voor.
Ik denk LIeke en Amanda... en da's ook de reden waarom het pokeren niet mocht doorgaan...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:29 schreef Day het volgende:
Ik hoop dat Dennis Lieke meeneemt naar rotterdam.
Maui he, de natuâh!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:31 schreef akveor het volgende:
Het wachten is op het gekreun, gesteun en sop geluiden van Huub en Lieke zodat Dennis wel even weet wie er het mannetje is...
volgens mij is hij weer een beetje nuchter geworden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:34 schreef BarryK het volgende:
Dennis heeft echt zichzelf een houding aangemeten, hij praat nu heel anders dan de gehele avond hiervoor. Volgens de bewoners houd je dat nooit vol, dus ik ben benieuwd!
Hmmm ja, normaal gesproken staan die voetballers dagelijks met zijn 11-en tegelijk poedelnaakt te douchen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:34 schreef akveor het volgende:
Die gast is nog preutser dan Nena... Een sporter die zich niet durft uit te kleden.... beetje vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |