quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:21 schreef akveor het volgende:
Oprotten met die febo... stelletje losers dit had echt een hoogtepunt kunnen worden ...wat een lafaards... weg met DGK_REDAKTIE
Zo'n vermoede had ik ook al.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:23 schreef BarryK het volgende:
Zometeen: Natasia en Amanda met Dennis, en Brainless bij Jaap Huub en Lieke... Hehe
tuurlijk hij moet met dat rotterdam gedoe stelling innemen, dus mag hij niet verpokerenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:24 schreef akveor het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat de febo eigenlijk liever niet wil dat Huub en Jaap meegaan naar Rotterdam... Morgen pokeren met een andere inzet....
Hij kan alleen maar patser antwoorden terug geven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Ik vind het al mooi dat hij zich niet klem laat lullen door Huub.
En Huub irriteert zich al dood aan hem.
Ik zeg: Hup Dennis
go dennisquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Hup Dennis krijgt zijn eerste instructies achterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:25 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
Het grappige is dat Dennis en Lieke elkaar al kenden, dus als Dennis wat met Lieke had willen hebben dan had dat in het verleden al gekund... Huub ziet wat dat betreft dus een onnodige vijand in Dennis.
Hij is echter waarschijnlijk wel geïntimideerd door Dennis z'n looks en houding en reageert daarom zo fel op hem... Huub maakt een vijand die zijn beste vriend zou kunnen zijn.
<zucht> Hebben ze zoveel lessen gehad, tot groot ongenoegen van vele steamers, en nu was het ultieme moment daar. Wat een misser.quote:
1e 3 uurquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:28 schreef _GdR_ het volgende:
die gozer is zoooooo kansloos.
1ste dag en zo'n grote smoel.
Niet helemaal. Huub heeft zijn populariteit te danken, aan juist het feit dat hij een echte vijand in de villa had: Nathanaël. Toen Huub terugkwam in de villa, was hij zijn rol kwijt waarin hij zich had profileren, omdat Nathanaël er niet meer was. Huub vroeg zich toen vertwijfeld af (in een gesprek met Sylvia) wie hij dan in godsnaam tot vijand moest maken, want hij had een vijand nodig. Dat werd dus Brrrian. Alleen, Brrrian wordt zo beschermd door de Febo, dat Huub daarin ook niet echt vol gas kan geven. Ik denk, dat Dennis voor Huub wel eens die felbegeerde rol zou kunnen gaan vervullen, zodat we weer de Huub gaan zien die hij eerst ook was.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
Het grappige is dat Dennis en Lieke elkaar al kenden, dus als Dennis wat met Lieke had willen hebben dan had dat in het verleden al gekund... Huub ziet wat dat betreft dus een onnodige vijand in Dennis.
Hij is echter waarschijnlijk wel geïntimideerd door Dennis z'n looks en houding en reageert daarom zo fel op hem... Huub maakt een vijand die zijn beste vriend zou kunnen zijn.
Hmm, interessante optie.. zou een leuk spelelement geven. Vooral als je zou kijken naar de positie van Jaap hierin...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Niet helemaal. Huub heeft zijn populariteit te danken, aan juist het feit dat hij een echte vijand in de villa had: Nathanaël. Toen Huub terugkwam in de villa, was hij zijn rol kwijt waarin hij zich had profileren, omdat Nathanaël er niet meer was. Huub vroeg zich toen vertwijfeld af (in een gesprek met Sylvia) wie hij dan in godsnaam tot vijand moest maken, want hij had een vijand nodig. Dat werd dus Brrrian. Alleen, Brrrian wordt zo beschermd door de Febo, dat Huub daarin ook niet echt vol gas kan geven. Ik denk, dat Dennis voor Huub wel eens die felbegeerde rol zou kunnen gaan vervullen, zodat we weer de Huub gaan zien die hij eerst ook was.![]()
als het je niet bevalt......................... MOOOOOOOOOIquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:30 schreef avonne het volgende:
hou toch eens op met dat "mooooooooi" na elke zin
Dat kan Huub wel vinden, maar Huub heeft teveel haast... het is te vroeg voor vijandschapquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Niet helemaal. Huub heeft zijn populariteit te danken, aan juist het feit dat hij een echte vijand in de villa had: Nathanaël. Toen Huub terugkwam in de villa, was hij zijn rol kwijt waarin hij zich had profileren, omdat Nathanaël er niet meer was. Huub vroeg zich toen vertwijfeld af (in een gesprek met Sylvia) wie hij dan in godsnaam tot vijand moest maken, want hij had een vijand nodig. Dat werd dus Brrrian. Alleen, Brrrian wordt zo beschermd door de Febo, dat Huub daarin ook niet echt vol gas kan geven. Ik denk, dat Dennis voor Huub wel eens die felbegeerde rol zou kunnen gaan vervullen, zodat we weer de Huub gaan zien die hij eerst ook was.![]()
nee ik vind dat nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:33 schreef avonne het volgende:
En jullie vinden Huub en Lieke dus niet zenuwachtig
.
is ook zo... puur alleen omdat dennis nieuw isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
Dennis heeft Huub nodig, maar Huub heeft nooooit Dennis nodig. Denkt Huub.
weer zo'n uitspraak van Huub die die gejat heeft van Jaap..hij kan echt niets nieuws verzinnen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:30 schreef avonne het volgende:
hou toch eens op met dat "mooooooooi" na elke zin
Nee hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:33 schreef avonne het volgende:
.
Huub heeft z'n territorium al proberen af te bakenen... hij stond tegen LIeke aan te pissen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:33 schreef avonne het volgende:
.
Behalve als hij naar rotterdam wilquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
Dennis heeft Huub nodig, maar Huub heeft nooooit Dennis nodig. Denkt Huub.
Ik denk het niet. Huub heeft prestatiedrang, Huub wil winnen, beter zijn dan een ander. Waar Dennis zegt dat hij liever mooi is en niets heeft gepresteerd. Met andere woorden: Huub heeft een winnersmentaliteit, terwijl Dennis een geboren loser is (want anders zeg je niet dat je liever mooi bent en niet presteert, dan lelijk en wel presteert). Met die mentaliteit, is Dennis met heel zijn grote waffel echt niet opgewassen tegen een Huub die koste wat kost gedreven wordt door de drang tot presteren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is Dennis wat Huub graag had willen zijn....
Met de looks en suave van Dennis had Huub het een stuk makkelijker gehad in zijn leven
Als Dennis een pact met Jaap kan sluiten is Huub zo ongeveer de laatste die hij "nodig" heeftquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:35 schreef patist het volgende:
[..]
is ook zo... puur alleen omdat dennis nieuw is
Heb geen strreams maar dat zijn belangrijke opmerkingen in de zijlijn... vertelde jaap dit serieus?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:29 schreef BarryK het volgende:
Jaap waarschuwt Huub dat hij Dennis niet over zich heen moet laten komen...
Huub zegt: "huub is zo succesvol in de villa dat ze er nog een in willen gooien".
Bij het naar bed gaan zegt Jaap: "geniet er nog van voordat ik overloop" tegen Huub.
Voorlopig is hij immuun, dus zo'n probleem is dat niet. Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat presteren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:35 schreef patist het volgende:
[..]
is ook zo... puur alleen omdat dennis nieuw is
Lekker arrogant ook..terwijl lieke en jaap er gewoon bijstaan...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:35 schreef lorence1 het volgende:
dennis heeft huub nodig...
en met die redenering gaat huub de mist in
Nee, hij zei het zeer humoristisch.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:36 schreef farceman het volgende:
[..]
Heb geen strreams maar dat zijn belangrijke opmerkingen in de zijlijn... vertelde jaap dit serieus?
Kan natuurlijk opdracht van achter zijn en dat hij huub toch beetje wil waarschuwen
Huub kan wel willen winnen, maar het ontbreekt hem aan doorzettingsvermogen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Huub heeft prestatiedrang, Huub wil winnen, beter zijn dan een ander. Waar Dennis zegt dat hij liever mooi is en niets heeft gepresteerd. Met andere woorden: Huub heeft een winnersmentaliteit, terwijl Dennis een geboren loser is (want anders zeg je niet dat je liever mooi bent en niet presteert, dan lelijk en wel presteert). Met die mentaliteit, is Dennis met heel zijn grote waffel echt niet opgewassen tegen een Huub die koste wat kost gedreven wordt door de drang tot presteren.
was een grapquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:36 schreef farceman het volgende:
[..]
Heb geen strreams maar dat zijn belangrijke opmerkingen in de zijlijn... vertelde jaap dit serieus?
Kan natuurlijk opdracht van achter zijn en dat hij huub toch beetje wil waarschuwen
Ach, Lieke noemt het zelf ook 'het groepje van Huub'.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:37 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Lekker arrogant ook..terwijl lieke en jaap er gewoon bijstaan...
idd, maar dat zal jaap ook wel in zich opnemenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:37 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Lekker arrogant ook..terwijl lieke en jaap er gewoon bijstaan...
Huub heeft meer inzicht zegt hij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:37 schreef Day het volgende:
Hoezo heeft Dennis Huub nodig?
Nietusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:41 schreef Day het volgende:
Huub maakt Dennis kapot als hij Lieke meeneemt naar Rotterdam.
Huub ziet toch een gevaar in Dennis.
Dat klinkt nogal boud, maar het is wel zo. Als Dennis en Huub elkaar vijanden zijn en Dennis zich moet aansluiten bij BAN, dan is Dennis heel snel weer thuis. Want BAN heeft niemand nodig, en stuurt ieder ander zomaar naar huis. Terwijl LHJ niet zo zeker zijn van hun positie tov elkaar en daardoor iedere versterking kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:37 schreef Day het volgende:
Hoezo heeft Dennis Huub nodig?
bullshit.. huub vertrouwd lieke welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:41 schreef Day het volgende:
Dan had ''huub'' ons moeten zijn..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, Lieke noemt het zelf ook 'het groepje van Huub'.
Naar huis.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:42 schreef _GdR_ het volgende:
waar is die nicht eigenlijk?
Blech, die had ik ook gecapt maar bij nader inzien toch maar gauw weggegooidquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:42 schreef Prospera het volgende:
Buikje is nog dikker dan de borsten
[afbeelding]
Mwah, voor iemand die voor de derde keer is teruggekeerd in de villa, omdat hij dat nu eenmaal wil, is het toch een behoorlijke doorzetterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub kan wel willen winnen, maar het ontbreekt hem aan doorzettingsvermogen...
Omdat het in dat weblog stond, waarvan wij wel weten dat het fake is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:43 schreef avonne het volgende:
"This is my turf, this is my house...."
hij slikt nog net "this is my chick" in.
Ik word spontaan fan van Dennis omdat mijn hekel aan Huub steeds groter wordt.
"Als ik de indruk krijg dat hij een wig probeert te drijven tussen Huub en Lieke, dan maak ik hem kapot"
Hoezo para?
Huub zei niet `zes ton`, maar `zes tools`quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:42 schreef BarryK het volgende:
Huub zegt: "al geeft de gouden kooi m zes ton om te proberen om" lieke en huub uit elkaar te drijven.
Geeft weer aan dat Huub er zeer van overtuigd is dat het spel heel erg gestuurd wordt.
En Lieke mocht met iedereen zoenen behalve met Brian...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:41 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:45 schreef avonne het volgende:
Jaap gaat Dennis morgen een aantal voorstellen doen
Damn... en je denkt dat Huub en Jaap dat niet weten?!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het in dat weblog stond, waarvan wij wel weten dat het fake is.![]()
Dat zou zo mooi zijn!quote:
Geloof me maar dat Lieke ook niet met Dennis mag zoenen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:44 schreef akveor het volgende:
[..]
En Lieke mocht met iedereen zoenen behalve met Brian...
Maar ik denk idd dat de twee dames mee moeten naar R'dam.... als een soort van catalystor tussen Huub en Brian. Zodat die hun woede niet meer opelkaar richten.
En ik snap niet dat Huub niet door heeft dat het fake is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het in dat weblog stond, waarvan wij wel weten dat het fake is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |