de gemeentes hebben zoveel wensen dat het vaak niet anders kan. Afgelopen seizoen kon het ook niet andersquote:Op zondag 24 juni 2007 21:57 schreef mcyodogg het volgende:
Heb het ook niet zo op gemaakte programma's. Beetje rekening houden met feestdagen, veiligheid is ok. Maar dit is zo geforceerd.
Daar kan ik ook mee leven. Maar nu plannen ze specifieke wedstrijden op specifieke data (met de super Sunday's). Kan je dalijk gewoon een vast schema maken, waarin je alleen de promovendi/gedegradeerden hoeft te vervangen.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de gemeentes hebben zoveel wensen dat het vaak niet anders kan. Afgelopen seizoen kon het ook niet anders
Nee Koeman heeft al gezegd dat Salcido 1 van zijn centrale verdedigers is. En terrecht daar heeft hij zijn beste wedstrijden gespeeld.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooralsnog hebben we Salcido voor linksback zolang daar geen goede speler voor gehaald is.
Ja ik vind het ook wel jammer.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daar kan ik ook mee leven. Maar nu plannen ze specifieke wedstrijden op specifieke data (met de super Sunday's). Kan je dalijk gewoon een vast schema maken, waarin je alleen de promovendi/gedegradeerden hoeft te vervangen.
omg... die ingooi, die passjes.... fantastischquote:Op zondag 24 juni 2007 16:32 schreef Pritt het volgende:
Beetje genant filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=iW1pfXLhe1Y&feature=dir
Schei uit. Op dat EK liet elke speler zich van z'n beste kant zien. Dat zegt helemaal niet zo veel over de kwaliteiten van de speler, maar meer over de synergie die Foppe heeft gecreeerd. Bij NEC liet Beerens zien hoe goed hij werkelijk is, en dat is op dit moment niet goed genoeg voor PSV (of Ajax of AZ). Ik snap ook niet zo goed wat Beerens nu wil, hij kan zich toch ook gewoon nog een jaar laten verhuren, dat maakt voor hem toch ook niet uit? Lijkt wel alsof zelf al weet dat ie niet goed genoeg is voor PSV, en bang is dat ie nooit een basisplaats af kan dwingen.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:29 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV heeft het gewoon slecht aangepakt. Na het EK zagen ze het goed, maar dat blijkt dus te laat. Ik geef Beerens geen ongelijk dat hij niet bijtekent. Dus nu maar verkopen tegen de juiste prijs en dan komt hij elders wel bovendrijven denk ik. Maar dat duurt wel enkele seizoenen, hij heeft nog flinke stappen te maken.
quote:PSV Eindhoven’s Ivory Coast striker Arouna Kone and Ajax forward Klaus-Jan Huntelaar have emerged as names on his list but Benitez inists that “there is no urgency” in his attempts to secure new players ahead of the new season.
Andersom is het ook gelijk hebben hoor. Waarom zou PSV ineens na een goed EK zijn contract willen verlengen? Zelfde geldt voor bijv Rigters of Maduro. Ik zou ook zeggen, ik kijk eerst wel verder naar een club die het wel in mij ziet zitten ipv gelijk maar bijtekenen bij PSV.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:17 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Schei uit. Op dat EK liet elke speler zich van z'n beste kant zien. Dat zegt helemaal niet zo veel over de kwaliteiten van de speler, maar meer over de synergie die Foppe heeft gecreeerd. Bij NEC liet Beerens zien hoe goed hij werkelijk is, en dat is op dit moment niet goed genoeg voor PSV (of Ajax of AZ). Ik snap ook niet zo goed wat Beerens nu wil, hij kan zich toch ook gewoon nog een jaar laten verhuren, dat maakt voor hem toch ook niet uit? Lijkt wel alsof zelf al weet dat ie niet goed genoeg is voor PSV, en bang is dat ie nooit een basisplaats af kan dwingen.
Daarnaast, ik vind het wel een raar bericht. Wanneer hebben ze dan onderhandeld? Gisteren (zondag)? Lijkt me sterk...
Je maakt een grap hoop ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:05 schreef cultheld het volgende:
Zenden schijnt naar Ajax te verkassen.
Ik ben niet zo overtuigd van zijn kwaliteiten. Bovendien hebben wij betere spelers op de posities waar hij voor in aanmerking komt.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:09 schreef Sloggi het volgende:
Lijkt me een versterking voor iedere Eredivisieclub.
Deze site o.a. http://www.ajaxf-side.nl/quote:Op maandag 25 juni 2007 16:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je maakt een grap hoop ik.
Wat is je bron?
Oh, die bron heb ik al langs zien komen. Het lijkt me een onzinverhaal tot nu toe...quote:Op maandag 25 juni 2007 16:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Deze site o.a. http://www.ajaxf-side.nl/
Een top 50 van niks.Je gaat me niet vertellen dat Huntelaar een beter seizoen heeft gehad dan Alex of Cocu.En als Huntelaar er al tussenzit mag Alves zeker wel 10 plaatsen hoger staan.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:14 schreef mcyodogg het volgende:
Tis maar de mening van 1 man maar Farfan haalt de lijst van de 50 beste spelers ter wereld. Nummer 48 welteverstaan. Achter Huntelaar, dat wel.
http://www.timesonline.co(...)l/article1963015.ece
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |