abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50801200
IDIOOT
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 24 juni 2007 @ 22:14:59 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50801251
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:57 schreef mcyodogg het volgende:
Heb het ook niet zo op gemaakte programma's. Beetje rekening houden met feestdagen, veiligheid is ok. Maar dit is zo geforceerd.
de gemeentes hebben zoveel wensen dat het vaak niet anders kan. Afgelopen seizoen kon het ook niet anders
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_50802308
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de gemeentes hebben zoveel wensen dat het vaak niet anders kan. Afgelopen seizoen kon het ook niet anders
Daar kan ik ook mee leven. Maar nu plannen ze specifieke wedstrijden op specifieke data (met de super Sunday's). Kan je dalijk gewoon een vast schema maken, waarin je alleen de promovendi/gedegradeerden hoeft te vervangen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 24 juni 2007 @ 22:44:20 #154
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_50802369
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vooralsnog hebben we Salcido voor linksback zolang daar geen goede speler voor gehaald is.
Nee Koeman heeft al gezegd dat Salcido 1 van zijn centrale verdedigers is. En terrecht daar heeft hij zijn beste wedstrijden gespeeld.

Komt er een nieuwe Alex (okay kan haast niet, maar mocht er een pietertje de visser komen) dan mag Salcido wel linksback van mij.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 24 juni 2007 @ 23:02:20 #155
148059 Pritt
Atheïst
pi_50803079
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:43 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Daar kan ik ook mee leven. Maar nu plannen ze specifieke wedstrijden op specifieke data (met de super Sunday's). Kan je dalijk gewoon een vast schema maken, waarin je alleen de promovendi/gedegradeerden hoeft te vervangen.
Ja ik vind het ook wel jammer.
Vond het altijd wel leuk om Feyenoord-PSV te kijken.
Lekker concurrent gegarandeerd punten zien verspelen terwijl Ajax zelf tegen degredatieklant mocht voetballen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_50805056
quote:
Op zondag 24 juni 2007 16:32 schreef Pritt het volgende:
Beetje genant filmpje:

http://nl.youtube.com/watch?v=iW1pfXLhe1Y&feature=dir
omg... die ingooi, die passjes.... fantastisch

WTF moet dit voorstellen?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50806900
PSV wil nog altijd Rat halen

hopelijk kan alcides eens groeien
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 25 juni 2007 @ 01:09:52 #158
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50806946
Beerens wil niet bijtekenen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_50806975
Zou ik ook niet doen zie zijn situatie
pi_50807437
Kom naar naar Nijmegen toe Roy
Brett Holman
pi_50809748
Kan het wel een beetje begrijpen ja. Vertrouwen moet van twee kanten komen.

Die jongen denkt aan zijn toekomst en aan zijn speeltijd. Die krijgt hij bij PSV en onder Koeman niet voldoende.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_50810104
Maar verlengen en dan verhuren wil die blijkbaar ook niet, dat is toch jammer voor PSV
All management is Strategic Management.
pi_50810198
PSV heeft het gewoon slecht aangepakt. Na het EK zagen ze het goed, maar dat blijkt dus te laat. Ik geef Beerens geen ongelijk dat hij niet bijtekent. Dus nu maar verkopen tegen de juiste prijs en dan komt hij elders wel bovendrijven denk ik. Maar dat duurt wel enkele seizoenen, hij heeft nog flinke stappen te maken.
That's all folks!
pi_50810895
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:29 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV heeft het gewoon slecht aangepakt. Na het EK zagen ze het goed, maar dat blijkt dus te laat. Ik geef Beerens geen ongelijk dat hij niet bijtekent. Dus nu maar verkopen tegen de juiste prijs en dan komt hij elders wel bovendrijven denk ik. Maar dat duurt wel enkele seizoenen, hij heeft nog flinke stappen te maken.
Schei uit. Op dat EK liet elke speler zich van z'n beste kant zien. Dat zegt helemaal niet zo veel over de kwaliteiten van de speler, maar meer over de synergie die Foppe heeft gecreeerd. Bij NEC liet Beerens zien hoe goed hij werkelijk is, en dat is op dit moment niet goed genoeg voor PSV (of Ajax of AZ). Ik snap ook niet zo goed wat Beerens nu wil, hij kan zich toch ook gewoon nog een jaar laten verhuren, dat maakt voor hem toch ook niet uit? Lijkt wel alsof zelf al weet dat ie niet goed genoeg is voor PSV, en bang is dat ie nooit een basisplaats af kan dwingen.

Daarnaast, ik vind het wel een raar bericht. Wanneer hebben ze dan onderhandeld? Gisteren (zondag)? Lijkt me sterk...
  maandag 25 juni 2007 @ 10:05:53 #165
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_50812018
Of ze hebben vrijdag onderhandeld en het komt nu pas boven water?

Verder denk ik niet dat het verkopen van Beerens echt dramatisch is, hij is niet van het niveau Aissati of Afellay..
  maandag 25 juni 2007 @ 13:22:17 #166
159022 AminBen
El Maestro
pi_50817922
http://icliverpool.icnetwork.co.uk/0100news/tm_headline=cisse-deal-can-raise-stakes-in-torres-bid&method=full&objectid=19351816&siteid=50061-name_page.html
quote:
PSV Eindhoven’s Ivory Coast striker Arouna Kone and Ajax forward Klaus-Jan Huntelaar have emerged as names on his list but Benitez inists that “there is no urgency” in his attempts to secure new players ahead of the new season.
pi_50818504
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:17 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Schei uit. Op dat EK liet elke speler zich van z'n beste kant zien. Dat zegt helemaal niet zo veel over de kwaliteiten van de speler, maar meer over de synergie die Foppe heeft gecreeerd. Bij NEC liet Beerens zien hoe goed hij werkelijk is, en dat is op dit moment niet goed genoeg voor PSV (of Ajax of AZ). Ik snap ook niet zo goed wat Beerens nu wil, hij kan zich toch ook gewoon nog een jaar laten verhuren, dat maakt voor hem toch ook niet uit? Lijkt wel alsof zelf al weet dat ie niet goed genoeg is voor PSV, en bang is dat ie nooit een basisplaats af kan dwingen.

Daarnaast, ik vind het wel een raar bericht. Wanneer hebben ze dan onderhandeld? Gisteren (zondag)? Lijkt me sterk...
Andersom is het ook gelijk hebben hoor. Waarom zou PSV ineens na een goed EK zijn contract willen verlengen? Zelfde geldt voor bijv Rigters of Maduro. Ik zou ook zeggen, ik kijk eerst wel verder naar een club die het wel in mij ziet zitten ipv gelijk maar bijtekenen bij PSV.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:27:16 #168
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_50824118
Zenden schijnt naar Ajax te verkassen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50824214
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:05 schreef cultheld het volgende:
Zenden schijnt naar Ajax te verkassen.
Je maakt een grap hoop ik.

Wat is je bron?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_50824261
Lijkt me een versterking voor iedere Eredivisieclub.
pi_50824413
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:09 schreef Sloggi het volgende:
Lijkt me een versterking voor iedere Eredivisieclub.
Ik ben niet zo overtuigd van zijn kwaliteiten. Bovendien hebben wij betere spelers op de posities waar hij voor in aanmerking komt.
pi_50824652
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:08 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Je maakt een grap hoop ik.

Wat is je bron?
Deze site o.a. http://www.ajaxf-side.nl/
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50824814
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Deze site o.a. http://www.ajaxf-side.nl/
Oh, die bron heb ik al langs zien komen. Het lijkt me een onzinverhaal tot nu toe...
  maandag 25 juni 2007 @ 21:18:42 #175
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50835279
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:14 schreef mcyodogg het volgende:
Tis maar de mening van 1 man maar Farfan haalt de lijst van de 50 beste spelers ter wereld. Nummer 48 welteverstaan. Achter Huntelaar, dat wel.

http://www.timesonline.co(...)l/article1963015.ece
Een top 50 van niks.Je gaat me niet vertellen dat Huntelaar een beter seizoen heeft gehad dan Alex of Cocu.En als Huntelaar er al tussenzit mag Alves zeker wel 10 plaatsen hoger staan.
Belachelijke top 50 dus.

En dan die wedstrijden van komend seizoen.Jezus zeg schijt KNVB.6 wedstrijden in december! Dat ze die klote gay-offs maar eens afschaffen.

En zenden bij Ajax. AJB niet. Eerst money-man stam en nu hij?
Nee joh.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_50837132
Klaus
pi_50842604
Ah! Ik wist dat ik iets miste in MyAT

Bij deze:

PSV!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 juni 2007 @ 00:15:23 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50842758
Salcido heeft zich bij zn bondscoach afgemeld voor de Copa America omdat hij te moe is..... daar kan ik me zo langzamerhand wat bij voorstellen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_50843434
Ik vraag me serieus af of er nog echte versterkingen gaan komen. Als dat niet zo is, valt me dat enorm tegen, en vraag ik me af of PSV niet te voorzichtig is. Volgend jaar MOET psv gewoon weer voor de CL gaan, en daarom moeten ze nu misschien wat meer financieel risico nemen en nog 1 topper erbij zien te halen voor in de verdediging, en Perez voor in breedte in de aanval en middenveld. Als dat gebeurd, staat PSV er volgend jaar niet verkeerd bij denk ik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 juni 2007 @ 00:41:22 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50843522
voor Cocu is het de bedoeling dat nog een vervanger wordt gehaald. Als dat gebeurt ben je voorin sterker, middenveld gelijk en achterin achteruit gegaan
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')