Bloemenvaasjes en theekopjes van tafel, en het Twisterkleed als tafelkleedquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met vier personen moet je toch de bloemenvaas en kopje thee zien te omzeilen.![]()
Woh... Kinky ...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bloemenvaasjes en theekopjes van tafel, en het Twisterkleed als tafelkleed
Hoezo nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen lieve dingen zeggen over Ian, hij kan zich niet verdedigen![]()
Is die klootzak offline......... lekkerquote:
Dit is de SC??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef robert2006 het volgende:
en huub maar amanda afkraken, daarna lekker poezelig doen met amanda, hypocriet
Ik geloof al die smoesjes nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Is die klootzak offline......... lekker![]()
Oepsquote:
PC eend met zijn rechterpoot op een rode stip en zijn linker ehm... damn... die muis en kikker hebben wel een voordeel met armpjesquote:
Dan word het geen rel als die persoon er is. Klote opmerkingen alleen in iemands gezicht makenquote:
Ik ben linkshandig daar kan Leandra wel rekening mee kunnen houdenquote:
Dan mag jij met je rechterhand op een blauwe stip... dan heb je je linkerhand vrijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben linkshandig, daar kan Leandra wel rekening mee houden![]()
Vergeet nooit dat ik para ben hequote:
Zwiepquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan mag jij met je rechterhand op een blauwe stip... dan heb je je linkerhand vrij![]()
![]()
Ach mens flikker toch op, met die kutschouder van jequote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan word het geen rel als die persoon er is. Klote opmerkingen alleen in iemands gezicht maken![]()
Type gaat wat traag, heb zere schouder
Hou er rekening mee dat soury waarschijnlijk al weer flink bezopen isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan mag jij met je rechterhand op een blauwe stip... dan heb je je linkerhand vrij![]()
![]()
Precies dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:10 schreef PC eend het volgende:
Ach mens flikker toch op, met die kutschouder van je![]()
Heb nu ook een kutschouderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat soury waarschijnlijk al weer flink bezopen is![]()
Huhquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
Zit even op msn met een vriend uit de usa.......... komt ie met fimpjes en krantenberichten..... een vriend van hem heeft samen met een andere vriend de vader en zus van een ex vermoord, moeder nog op intensive care.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |