wat een prachtige moment, voor mij, om te gaan slapen zegquote:
Grote meid!quote:
Als ik koekenpromotie ga maken is M-M al dik in de 50quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bos gaat M-M dus ten huwelijk vragen als ie Koeken-promotie gemaakt heeft?
tvp
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik koekenpromotie ga maken is M-M al dik in de 50
jij stift hem regelmatig naar binnen en roept dan... "Kijk Bloes, een Panenkaatje" ?quote:
Elleboog op tafel, STIFT!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij stift hem regelmatig naar binnen en roept dan... "Kijk Bloes, een Panenkaatje" ?
Gecondoleerd vadoesquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje nare smaak aan vandaag overgehouden. Tante van m'n moeder overleden, was een beetje een tweede oma voor mij. Jammer, maar met 86 heeft ze een mooie leeftijd bereikt. Wel naar dat ze vandaag pas gevonden is terwijl ze zondag al is overleden. (hartstilstand)
Gelukt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:45 schreef roburt het volgende:
test
je zit in het verkeerde topicquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
Elleboog op tafel, STIFT!
ook van deze kant, sterkte Konijntjequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank je sjimz. Waarschijnlijk zaterdag de begrafenis al, moet ook wel natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |